Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALGAIDA

Núm. 11292
Convocatòria i bases per a la concessió de les Beques de Formació 2020 de l’Ajuntament d’Algaida (Codi BDNS: 533607)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Sra. Batlessa de l'Ajuntament d'Algaida ha dictat la següent:

RESOLUCIÓ DE BATLIA NÚM. 429,  DE 16 DE NOVEMBRE DE 2020

1. Atès que l'Ajuntament d'Algaida pretén potenciar, incentivar i facilitar accions i iniciatives que permetin la formació i el desenvolupament integral dels joves del municipi d'acord amb les seves necessitats i inquietuds.

2. Atès que dita convocatòria compta amb consignació pressupostària suficient al vigent pressupost municipal de despeses.

3. D'acord amb la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, el Reial decret 887/2006, que la desenvolupa i en exercici de les competències que m'atribueix la Llei de Bases de règim local,

HE RESOLT

1. Convocar les Beques de Formació 2020, destinades a col·laborar econòmicament amb els joves que duguin a terme estudis o activitats formatives pel lleure i l'esport (com per exemple cursos de monitor i director de temps lliure, entrenadors esportius, formació musical, etc...).

2. Aprovar les Bases que regiran aquesta convocatòria.

3. Autoritzar la despesa màxima prevista per aquesta convocatòria.

4. Publicar aquesta resolució a la seu electrònica de l'Ajuntament d'Algaida, al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la Base de Dades Nacional de Subvencions.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant  la Batlessa, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver publicat la resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Algaida, 16 de novembre de 2020

La batlessa

Maria Antònia Mulet

 

 

BASES PER A LA CONCESSIÓ DE BEQUES DE FORMACIÓ 2020

1. OBJECTE

La Regidoria de Joventut de l'Ajuntament d'Algaida promou les presents BEQUES DE FORMACIÓ, que tenen per objecte col·laborar econòmicament amb els joves que duguin a terme estudis o activitats formatives pel lleure i l'esport (com per exemple, cursos de monitor i director de temps lliure, entrenadors esportius, formació musical, etc...). Queden exclosos els estudis universitaris, de formació professional i els estudis que es cursin a l'Escola Municipal de Música d'Algaida o a escoles d'idiomes.

2. RÈGIM APLICABLE

La present convocatòria se sotmet a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i al Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, que la desenvolupa.

Aquesta convocatòria es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la Base de Dades Nacional de Subvencions. També es trobarà a disposició de totes les persones interessades a la seu electrònica de l'Ajuntament d'Algaida (http://ajalgaida.sedelectronica.es)

3. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA I QUANTIA

El pressupost màxim que es destinarà per a la concessió de les ajudes regulades en les presents bases reguladores serà de MIL EUROS (1.000,00 €), amb càrrec al vigent pressupost municipal 2020, aplicació pressupostària 2020/01/337/48600.

La quantia de les ajudes econòmiques serà de 60,00 € cada una.

En cas que el total d'ajudes superi la consignació pressupostària, es reduiran proporcionalment les quantitats concedides.

4. CONDICIONS GENERALS DELS SOL·LICITANTS

Podran acollir-se a aquesta convocatòria els joves que entre el dia 1 de setembre de 2019 i la data d'aprovació de les presents bases reguladores hagin realitzat el pagament de la matrícula de l'acció formativa objecte de subvenció de la present convocatòria, i que reuneixin les següents condicions:

a. Estar empadronats al municipi d'Algaida (l'Ajuntament ho comprovarà d'ofici).

b. Tenir edats compreses entre els 16 i els 30 anys, en el moment de fer la matrícula.

c. Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries i amb la seguretat social.

d. No trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i complir els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

5. FORMA I TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Les instàncies es dirigiran a la Batlia de l'Ajuntament d'Algaida, i es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament d'Algaida o a qualsevol dels llocs previstos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Els sol·licitants hauran d'adjuntar a la sol·licitud (Annex 1) la següent documentació:

a. Identificació de qui subscriu la sol·licitud i del caràcter amb què ho fa, mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

b. Identificació de qui serà el beneficiari mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

c. Declaració responsable per part del beneficiari, si és major d'edat, de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, i de no trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i de complir els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. En cas de ser menor d'edat la declaració haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal (Annex 2).

d. Certificat de matrícula i/o justificant dels estudis o activitats formatives als quals sol·licita l'ajuda. S'acceptarà també còpia.

e. Justificant bancari de pagament de la matrícula.

f. Dades del compte bancari al qual s'ha de transferir l'import de l'ajuda econòmica que, si escau, es pot concedir al sol·licitant (Annex 3).

En cas de ser menor d'edat, la sol·licitud haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal.

El termini de presentació de les sol·licituds serà de 15 dies naturals, comptats a partir de l'endemà de la publicació de les presents bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

La manca de presentació d'algun dels documents exigits, o la manca de cumplimentació dins el termini d'esmena de sol·licituds, que, si escau, es pot concedir als interessats, podrà donar lloc, d'acord al que disposa l'article 68 de la Llei 39/2015, a tenir-lo per desistit de la sol·licitud presentada.

6. RÈGIM DE LES AJUDES

La concessió de les ajudes es durà a terme mitjançant el règim de concurrència no competitiva. Només podran obtenir l'ajuda econòmica aquells sol·licitants que, reunint els requisits exigits, compleixin les condicions assenyalades a la base 4.

Els ajuts objecte d'aquesta convocatòria són compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol altra administració pública o institució privada.

7. COMISSIÓ DE VALORACIÓ

Per a la valoració de les sol·licituds presentades es constituirà una comissió de valoració, que estarà composta per:

Presidència:

-La Batlessa o persona en qui delegui.

Vocals:

- Maria Francisca Martí Maria, Dinamitzadora Juvenil de l'Ajuntament d'Algaida, o persona en qui delegui.

- Joan Obrador Esteva, Interventor de Fons de l'Ajuntament, o persona en qui delegui.

Secretària amb veu i vot:

- Maria Antònia Palou Rosselló, Secretària accidental de la Corporació, o persona en qui delegui.

Correspon a la comissió de valoració formular la proposta de resolució. La proposta, que no tindrà caràcter vinculant, haurà d'expressar el sol·licitant o la relació de sol·licitants per als que es proposa la concessió de les ajudes, i la seva quantia, expressant els criteris de valoració seguits para efectuar-la.

8. RESOLUCIÓ DEL PROCEDIMENT

L'òrgan competent per resoldre el procediment és la Batlessa de l'Ajuntament d'Algaida, que haurà de dictar i notificar als interessats la resolució del procediment en el termini màxim de tres mesos, comptadors des de la publicació de la present convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Els actes de tràmit del present procediment, així com la resolució d'aquest, es publicaran a la seu electrònica de l'Ajuntament d'Algaida (http://ajalgaida.sedelectronica.es)

 

   

 

ANNEX 1 – SOL·LICITUD PER OPTAR A LES BEQUES DE FORMACIÓ 2020

NOM  I LLINATGES......................................................................................................................................  DNI........................................................

C/.................................................... núm ..... pis..... porta...... cp........... Localitat........................           

Telèfon..................................  Adreça electrònica........................................................................

REPRESENTANT (per a estudiants menors d'edad)

NOM  I LLINATGES......................................................................................................................................  DNI.......................................................

COMPAREIX I EXPOSA:

- Que m'he assabentat de la “Convocatòria de les Beques de Formació 2020”.

(   ) Que el meu (o la meva) fill/a o pupil/l·la compleix els requisits establerts a la convocatòria per tal de gaudir de l'esmentada ajuda (en cas de estudiant menor d'edat).

(   ) Que compleixo els requisits establerts a la convocatòria per tal de gaudir de l'esmentada ajuda (en cas d'estudiant major d'edat).

- Que d'acord amb la convocatòria present la següent documentació:

a. Identificació de qui subscriu la sol·licitud i del caràcter amb què ho fa, mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

b. Identificació de qui serà el beneficiari mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

c. Declaració responsable per part del beneficiari, si és major d'edat, de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, i de no trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i de complir els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. En cas de ser menor d'edat la declaració haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal (Annex 2).

d. Certificat de matrícula i/o justificant dels estudis o activitats formatives als quals sol·licita l'ajuda. S'acceptarà també còpia.

e. Justificant bancari de pagament de la matrícula.

f. Dades del compte bancari al qual s'ha de transferir l'import de l'ajuda econòmica que, si escau, es pot concedir al sol·licitant (Annex 3).

PER LA QUAL COSA SOL·LICITA:

Que previs els tràmits que pertoquin, li sigui concedida l'ajuda econòmica objecte de la convocatòria.

Algaida, a .... de .................de 2020

Firma (En cas de ser menor d'edat, la sol·licitud haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal)

Les seves dades personals seran usades per a la nostra relació i poder prestar-li els nostres serveis. Aquestes dades són necessàries per poder relacionar-nos amb vostè, la qual cosa ens permet l'ús de la seva informació dins de la legalitat. Així mateix, podran tenir coneixement del la seva informació aquelles entitats que necessitin tenir accés a la mateixa perquè puguem prestar-li els nostres serveis. Conservarem les seves dades durant la nostra relació i mentre ens obliguin les lleis aplicables. A qualsevol moment pot dirigir-se a nosaltres per saber quina informació tenim sobre vostè, rectificar-la si fos incorrecta i eliminar-la una vegada finalitzada la nostra relació. També té dret a sol·licitar el traspàs de la seva informació a una altra entitat (portabilitat). Per sol·licitar algun d'aquests drets, haurà de realitzar una sol·licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del seu DNI: AJUNTAMENT D'ALGAIDA, CARRER DEL REI 6, CP 07120, ALGAIDA (Illes Balears). En cas que entengui que els seus drets han estat desatesos, pot formular una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).

     

 

ANNEX 2 – DECLARACIÓ RESPONSABLE

NOM  I LLINATGES......................................................................................................................................  DNI........................................................

C/.................................................... núm ..... pis..... porta...... cp........... Localitat........................           

Telèfon..................................  Adreça electrònica........................................................................

REPRESENTANT (per a estudiants menors d'edad)

NOM  I LLINATGES......................................................................................................................................  DNI.......................................................

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT:

(   ) Que estic empadronat al municipi d'Algaida.

(   ) Que el meu (o la meva) fill/a o pupil/l·la  ................................................. està empadronat al municipi d'Algaida.

(   ) Que em trob al corrent del compliment de les meves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

(   ) Que no em trob incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i també que complesc els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions

La qual cosa es fa constar a l'efecte de l'article 24 del RD 887/2006 pel que s'aprova el Reglament de la Llei de general de subvencions 38/2003 .

Algaida ,a ....….. de …....………………de 2020

Firma (En cas de ser menor d'edat la declaració haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal)

Les seves dades personals seran usades per a la nostra relació i poder prestar-li els nostres serveis. Aquestes dades són necessàries per poder relacionar-nos amb vostè, la qual cosa ens permet l'ús de la seva informació dins de la legalitat. Així mateix, podran tenir coneixement del la seva informació aquelles entitats que necessitin tenir accés a la mateixa perquè puguem prestar-li els nostres serveis. Conservarem les seves dades durant la nostra relació i mentre ens obliguin les lleis aplicables. A qualsevol moment pot dirigir-se a nosaltres per saber quina informació tenim sobre vostè, rectificar-la si fos incorrecta i eliminar-la una vegada finalitzada la nostra relació. També té dret a sol·licitar el traspàs de la seva informació a una altra entitat (portabilitat). Per sol·licitar algun d'aquests drets, haurà de realitzar una sol·licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del seu DNI: AJUNTAMENT D'ALGAIDA, CARRER DEL REI 6, CP 07120, ALGAIDA (Illes Balears). En cas que entengui que els seus drets han estat desatesos, pot formular una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).

  

 

ANNEX 3 – COMUNICACIÓ DEL COMPTE BANCARI A EFECTES DE PAGAMENTS

SOL·LICITANT (Estudiant)

Núm. DNI/NIE/Passaport

 

 

Adreça (carrer, número, pis porta)

Municipi

 

 

Codi Postal

Població

Telèfon

 

 

 

Telèfon mòbil

Adreça electrònica

 

 

REPRESENTAT/ADA PER (pare, mare o tutor/a)

Llinatges i nom

Núm. DNI/NIE/Passaport

 

 

Adreça (carrer, número, pis porta)

Municipi

 

 

Codi Postal

Població

Telèfon

 

 

 

Telèfon mòbil

Adreça electrònica

 

 

Comunica a l'Ajuntament d'Algaida, a l'efecte dels pagaments que hagi de rebre les següents DADES BANCÀRIES

Entitat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IBAN

Entitat

Oficina

DC

Núm. de compte

Algaida ,a ....….. de …....………………de 2020

Firma (En cas de ser menor d'edat la declaració haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal)

Diligència de conformitat de l'Entitat Bancària:

Les dades antecedents coincideixen amb les que consten a aquesta oficina

El Director/a  

Signat:

(Datat, Signat i Segellat)

 Les seves dades personals seran usades per a la nostra relació i poder prestar-li els nostres serveis. Aquestes dades són necessàries per poder relacionar-nos amb vostè, la qual cosa ens permet l'ús de la seva informació dins de la legalitat. Així mateix, podran tenir coneixement del la seva informació aquelles entitats que necessitin tenir accés a la mateixa perquè puguem prestar-li els nostres serveis. Conservarem les seves dades durant la nostra relació i mentre ens obliguin les lleis aplicables. A qualsevol moment pot dirigir-se a nosaltres per saber quina informació tenim sobre vostè, rectificar-la si fos incorrecta i eliminar-la una vegada finalitzada la nostra relació. També té dret a sol·licitar el traspàs de la seva informació a una altra entitat (portabilitat). Per sol·licitar algun d'aquests drets, haurà de realitzar una sol·licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del seu DNI: AJUNTAMENT D'ALGAIDA, CARRER DEL REI 6, CP 07120, ALGAIDA (Illes Balears). En cas que entengui que els seus drets han estat desatesos, pot formular una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es)