Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'INCA

Núm. 11116
Bases específiques reguladores de les subvencions en matèria esportiva que atorgui l’Ajuntament d’Inca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En Sessió ordinària celebrada dia 29 d'octubre de 2020, el Plenari de l'Ajuntament d'Inca ha aprovat les bases específiques reguladores de les subvencions en matèria esportiva que atorgui l'Ajuntament d'Inca, a través del Servei d'Esports .

D'acord amb l'article 9.3 de la Llei 38/2003, del 17 de novembre, General de subvencions, per mitjà del present edicte es publiquen les referides bases.

 

Inca, 6 de novembre de 2020

El batle Virgili Moreno Sarrió

 

 

BASES ESPECÍFIQUES REGULADORES DE LES SUBVENCIONS EN MATÈRIA ESPORTIVA

1. OBJECTE

Aquestes bases tenen per objecte fixar els criteris i regular el procediment per a la concessió de subvencions en matèria esportiva, que atorgui l'Ajuntament d'Inca, a través del Servei d'Esports, destinades a finançar els clubs esportius i col·laborar amb les seves despeses de manteniment i funcionament ordinari, els esdeveniments esportius que es realitzin al municipi d'Inca i també donar suport als esportistes locals per la seva participació en competicions esportives oficials fora de Mallorca, en règim de concurrència competitiva, en el marc del què disposa la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, l'Ordenança general de subvencions de l'Ajuntament d'Inca i el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel què s'aprova el reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre,

L'Ajuntament d'Inca vol ajudar als clubs locals en la seva gestió ordinària i donar suport a l'acció de promoció i foment de l'activitat física i l'esport així com la participació en competicions oficials amb l'objectiu de promoure, potenciar i diversificar la pràctica de l'activitat esportiva en la ciutat, segons els principis d'igualtat i no discriminació, de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, eficàcia i eficiència establerts en l'art. 17 de la Llei 38/2003 de 17 de novembre General de Subvencions.

2. NATURALESA DE LES SUBVENCIONS

Aquestes subvencions es concediran en règim de concurrència competitiva, tenen caràcter discrecional, voluntari i eventual, són lliurement revocables i reductibles en tot moment per les causes previstes en la legislació vigent o en aquestes bases. No generen cap dret a l'obtenció d'altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent.

Així mateix seran compatibles amb altres ajudes, subvencions que pugui rebre l'entitat beneficiària per al mateix projecte sempre que el total de les ajudes o subvencions rebudes no superi el cost del projecte /acció subvencionada.

El fet de rebre una subvenció implica l'obligatorietat de dur a terme el projecte subvencionat. Per tal d'executar la totalitat del pressupost, l'entitat beneficiària ha de cercar altres fonts de finançament o bé aportar-hi fons propis.

3. DESTINATARIS / BENEFICIARIS

Podran ser beneficiàries de les subvencions regulades en aquestes bases els clubs esportius locals i les persones físiques (esportistes) empadronades que proposin organitzar i executar activitats esportives formatives i competitives, esdeveniments esportius a Inca, participar en competicions oficials fora de Mallorca sempre que no estiguin afectats per cap de les prohibicions contingudes en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions i que reuneixin els requisits i condicions de les corresponents convocatòries.

4. REQUISITS MÍNIMS DELS BENEFICIARIS

- Que les persones (tant físiques com jurídiques) hagin justificat correctament i en forma qualsevol subvenció anteriorment atorgada per l'Ajuntament d'Inca, si és el cas.

- Que es trobin al corrent del compliment de les obligacions fiscals amb l'Ajuntament, resta d'administracions i amb la seguretat social, així com de les obligacions per reintegrament de subvencions atorgades per l'Ajuntament. Amb la sol·licitud s'autoritza a l'Ajuntament a consultar i verificar les dades mitjançant les plataformes habilitades per les administracions públiques, si és necessari. Les característiques de les activitats subvencionables i els requisits específics es detallaran per a cada modalitat de subvenció a les seves convocatòries

- No incórrer en les circumstàncies previstes en l'article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

- Els clubs han d'estar inscrites en el Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes, amb les dades actualitzades.

5. DOTACIÓ PRESSUPOSTÀRIA

L'import de la dotació pressupostària per a cada convocatòria es fixarà en cadascuna d'elles. I també estarà subjecte a l'aprovació anual del pressupost municipal.

La subvenció podrà ser compatible amb l'obtenció d'altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos per la mateixa finalitat, procedent d'altres administracions públiques o entitats públiques o privades, nacionals o internacionals, sempre que l'import de les subvencions no superin aïllada o conjuntament el cost total de l'activitat subvencionada. En aquest cas, l'Ajuntament es reserva la possibilitat de reduir la subvenció fins a aquest cost màxim.

6. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA

La quantia màxima de la assignació pressupostària destinada a les subvencions, es determinarà en la convocatòria corresponent.

7. PROGRAMES SUBVENCIONABLES

Es contemplen les següents línies o programes subvencionables:

A. Subvencions a les entitats esportives de la ciutat (clubs), per la gestió i manteniment ordinari i suport a l'acció de promoció i foment de l'activitat física i l'esport així com la participació en competicions oficials amb l'objectiu de promoure, potenciar i diversificar la pràctica de l'activitat esportiva en la ciutat.

B. Participació d'esportistes locals en competicions oficials fora de l'illa de Mallorca.

C. Subvencions destinades a organitzar i coorganitzar i desenvolupar esdeveniments esportius a la ciutat.

C.1. Subvencions per a l'organització d'esdeveniments esportius amb impacte econòmic i turístic per la ciutat.

C.2. Subvencions per a l'organització d'esdeveniments esportius puntuals relacionats amb les activitats físiques i de l'esport.

8. DESCRIPCIÓ DE LES DESPESES SUBVENCIONABLES I TERMINI D'EXECUCIÓ DELS PROJECTES

Les despeses subvencionables es descriuran a cada convocatòria. Però sempre hauran de ser despeses que obligatòriament:

De manera indubtable responguin a la naturalesa de l'actuació subvencionada, i s'efectuïn en el termini establert a les presents convocatòries i,n cap cas, el seu cost podrà ser superior al valor de mercat.

Efectivament pagada amb anterioritat a l'acabament del termini de justificació i que es correspongui de forma directa amb l'actuació subvencionada, tant pel que fa al concepte com al període d'execució.

El període d'execució de l'actuació, i de les despeses subvencionables, es determinarà a la convocatòria corresponent i l'àmbit d'actuació i execució serà el municipi d'Inca.

9. PROCEDIMENT I TERMINI PER A LA PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

- Convocatòria. El procediment de concessió s'iniciarà d'ofici, mitjançant convocatòria pública aprovada per l'òrgan competent.

- Publicitat. Aquestes bases es publicaran al BOIB, a la Base de Dades Nacional de Subvencions BDNS, al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i al web. La convocatòria per a la concessió de les subvencions regulades en aquestes bases es publicarà al BOIB, a la Base de Dades Nacional de Subvencions BDNS, al Tauler d'Anuncis i al web municipal.

- Les persones sol·licitants (físiques i jurídiques) hauran de presentar la sol·licitud segons indicacions detallades a la convocatòria.

- La presentació de les sol·licituds implica la plena acceptació d'aquestes bases i dels requisits i obligacions que s'hi recullen.

- Si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts en aquestes bases i a la convocatòria, es requerirà l'esmena de defectes que s'haurà de fer en un termini màxim i improrrogable de deu dies hàbils, indicant que no fer-ho suposarà el tancament de l'expedient per desistiment, prèvia resolució que es dictarà en els termes previstos a l'article 68 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

- Les persones interessades podran presentar les sol·licituds, d'acord amb els models disponibles a la web, en qualsevol de les formes establertes a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques entre l'1 de setembre i fins al 8 d'octubre de 2020.

- També podran presentar les sol·licituds de manera presencial al registre de l'Ajuntament.

- Amb l'entrada en vigor de la nova Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, obliga a totes les persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica i òrgan col·legials a relacionar-se amb les administracions públiques per mitjans electrònics i, per tant, els obliga a disposar necessàriament d'un certificat electrònic que representi l'organització. Mentre no es disposi d'aquest certificat, el registre de la documentació podrà de forma presencial.

10. DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR AMB LA SOL·LICITUD

La documentació a presentar juntament amb la sol·licitud serà la que es determini en la corresponent convocatòria.

11. TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

A la convocatòria es determinarà el lloc i el termini de presentació de les sol·licituds i serà efectiu a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial (BOIB), llevat que la convocatòria estableixi un termini diferent.

12. PUBLICITAT DE LES BASES

La present convocatòria es farà pública a través del tauler d'edictes i del web municipal. L'extracte de la convocatòria es traslladarà a la BDNS per a la seva publicació en el BOIB.

13. PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ

Òrgans competents per iniciar, instruir i resoldre el procediment

La instrucció del procediment serà a càrrec de la regidora delegada de batlia d'Esports. La resolució correspon a la Junta de Govern Local, d'acord amb al delegació de l'alcaldia.

Iniciació

El procediment de concessió de subvencions s'iniciarà d'ofici, mitjançant l'aprovació per Ple de la convocatòria. Una vegada aprovades, aquestes seran publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, BOIB, al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la pàgina web www.incaciutat.com

La convocatòria d'aquestes subvencions també es publicarà a la Base de Dades Nacional de Subvencions, BDNS, d'acord amb l'art. 20.8.b de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Són aplicables a la instrucció i la resolució del procediment de concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva els articles 18 al 22 de l'Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l'Ajuntament d'Inca (publicada en el BOIB núm. 66 de dia 26 de maig de 2016).

Instrucció

La instrucció del procediment de concessió de subvencions correspondrà a la Regidoria delegada de batlia d'Esports.

Les activitats d'instrucció comprendran:

a) La petició de tots els informes que s'estimin necessaris per resoldre o que siguin exigits per les normes que regulen la subvenció. El termini per a la seva emissió serà de deu (10) dies hàbils, excepte que per part de l'òrgan instructor s'acordi un altre termini.

b) L'avaluació de les sol·licituds efectuada conforme als criteris, formes i prioritats de valoració establerts en aquestes bases i convocatòria.

Per examinar, avaluar les sol·licituds, es constitueix la comissió d'avaluació encarregada de la instrucció del procediment, integrada per les persones relacionades tot seguit:

President:

El regidor delegat de Batlia d'Esports o persona en qui delegui

Vocals:

1. El tècnic d'Esports o persona en qui delegui.

2. La responsable d'activitats i serveis o persona en qui delegui.

Secretària: auxiliar administratiu/iva del departament d'Esports o persona en qui delegui (amb veu, però sense vot)

Les decisions d'aquesta Comissió s'ha de prendre per majoria simple i en cas d'empat el president té el vot de qualitat.

A la comissió d'avaluació, li correspon examinar les sol·licituds presentades, avaluar-les i emetre l'informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució per part de la Regidoria d'Esports, d'acord amb els criteris de valoració i els requisits establerts en aquestes bases.

La comissió d'avaluació sol·licitarà als serveis tècnics esportius que avaluï les sol·licituds presentades d'acord amb els criteris de referència d'aquesta convocatòria i emeti l'informe tècnic que ha de servir de base a la Comissió Avaluadora perquè aquesta emeti la proposta de resolució que se sotmetrà a la consideració de la Junta de Govern Local, que és l'òrgan que resoldrà la convocatòria.

L'òrgan instructor formularà proposta de resolució provisional, degudament motivada, i la notificarà a les persones interessades, amb acord previ de l'òrgan competent; s'atorgarà un termini de deu (10) dies hàbils per presentar al·legacions i requerir-los perquè presentin la documentació que acrediti la realitat de les dades afirmades a la declaració.

Examinades, si escau, les al·legacions presentades per les persones interessades, l'òrgan instructor formularà proposta de resolució definitiva, que haurà d'expressar el/la sol·licitant o la relació de sol·licitants per als quals es proposa la concessió de la subvenció, la seva quantia, especificant la seva avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.

L'expedient de concessió de la subvenció contindrà l'informe de l'òrgan instructor en el qual consti que, de la informació que obra en el seu poder, es desprèn que les persones beneficiàries compleixen tots els requisits necessaris per accedir a les subvencions.

La proposta de resolució definitiva, quan resulti procedent d'acord amb l'establert en aquestes bases i convocatòria, es notificarà als interessats que hagin estat proposats com a beneficiaris a la fase d'instrucció perquè en el termini de cinc (5) dies hàbils comuniquin la seva acceptació.

Mentre no s'hagi notificat la resolució de concessió, les propostes de resolució provisional i definitiva no creen cap dret a favor de la persona beneficiària proposada davant l'Administració.

Resolució

Aprovada la proposta de resolució definitiva, l'òrgan competent resoldrà el procediment de concessió de forma motivada.

La resolució, a més d'expressar la relació de sol·licitants als quals es concedeix la subvenció, farà constar, de forma expressa, la desestimació de la resta de les sol·licituds, tot indicant la persona sol·licitant o relació de sol·licitants als quals es desestima la subvenció.

La resolució podrà incloure una relació ordenada de totes les sol·licituds que, complint amb les condicions administratives i tècniques establertes a les bases i a la convocatòria per adquirir la condició de beneficiari/ària, no hagin estat estimades per sobrepassar-se la quantia màxima del crèdit fixat a la convocatòria, amb indicació de la puntuació atorgada a cada una d'elles en funció dels criteris de valoració previstos. En aquest supòsit, si una persona beneficiària renunciàs de forma expressa a la subvenció, l'òrgan atorgant acordarà, sense necessitat de nova convocatòria, repartir de forma proporcional als punts obtinguts entre la resta de sol·licituds presentades, sempre que no superi la quantitat sol·licitada ni el màxim estipulat per club.

El termini màxim per resoldre i notificar la resolució del procediment no podrà excedir de sis (6) mesos, a comptar des de la publicació de la corresponent convocatòria, tret que aquesta ajorni els seus efectes a una data posterior.

El venciment del termini màxim sense que s'hagi notificat la resolució legítima les persones interessades per entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de la subvenció.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que l'ha dictada en el termini d'un (1) mes comptador des que s'hagi notificat o bé es pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos (2) mesos des que s'hagi notificat.

14. CRITERIS PER A L'ATORGAMENT I PER A LA DETERMINACIÓ DE LA QUANTIA DE LA SUBVENCIÓ

L'atorgament de la subvenció s'efectuarà en règim de concurrència competitiva i atenent als principis de publicitat, transparència, objectivitat, igualtat i no discriminació i d'acord amb els criteris i barems establerts en les corresponents convocatòries, que serviran per a valorar les sol·licituds presentades.

15. ACCEPTACIÓ DE LA SUBVENCIÓ

Una vegada comunicada la concessió de la subvenció, si en el termini de 5 dies naturals no es manifesta el contrari aquesta s'entendrà acceptada, així com les condicions generals i específiques fixades per a la seva aplicació.

16. BESTRETES

Les bestretes es tramitaran de conformitat amb el que preveu l'Ordenança general de subvencions de l'Ajuntament d'Inca, i atesa la naturalesa de les activitats subvencionades i dels beneficiaris, que facin difícil el desenvolupament de les activitats subvencionades sense un suport econòmic previ i suficient, i per la finalitat social d'alt interès que es satisfà.

17. JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ

Són aplicables a la justificació i al cobrament del procediment de concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva els articles 23 al 25 de l'Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l'Ajuntament d'Inca (publicada en el BOIB núm. 66, de dia 26 de maig de 2016).

El beneficiari resta obligat a justificar a l'Ajuntament l'aplicació de la subvenció a l'actuació subvencionada, que s'haurà de presentar-se en els terminis que fixa la convocatòria, adjuntant el compte justificatiu integrat:

a) Memòria justificativa signada pel legal representant indicant les actuacions realitzades, el compliment de les condicions imposades i els resultats obtinguts de l'actuació subvencionada.

b) Relació subscrita pel legal representant comprensiva de la totalitat de les despeses i inversions derivades de la realització de l'actuació subvencionada, degudament desglossades i detallades acompanyada de còpia de les factures i comprovants de pagament, conforme al pressupost presentat en el moment de la sol·licitud, per la qual cosa s'haurà de justificar per import igual al cost de l'actuació subvencionada.

c) Declaració signada pel legal representant relativa a la inexistència d'altres subvencions o ajudes que hagin obtingut per la mateixa actuació subvencionada o, en el seu cas, indicació expressa dels ingressos o ajudes que hagin finançat l'actuació subvencionada, amb indicació de l'import i procedència.

No es tendran en compte les despeses no pressupostades amb anterioritat, llevat de justificació motivada de l'increment; només en casos justificats d'impossibilitat de presentar originals, s'admetran fotocòpies.

Les despeses s'han de justificar amb factures i altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, en original i còpia per compulsar. Si s'han de retornar les factures o justificants originals, a petició de l'entitat subvencionada, s'hi ha de reflectir amb un segell la data de concessió de la subvenció, així com l'import del justificant que s'imputa a la subvenció.

Les factures originals, acreditatives de la despesa subvencionada, expedides a nom de les persones o entitats subvencionades i amb el seu CIF, han d'expressar clarament:

• Data d'emissió, que haurà de correspondre al període d'activitats subvencionable.

• Dades fiscals (nom, domicili, NIF, etc.) de l'entitat emissora i de l'entitat pagadora.

• Número de la factura.

• Concepte detallat pel qual s'expedeix, que haurà de ser suficientment clar.

• Import, desglossant la part que correspon a l'IVA, si procedeix. Si l'operació està exempta d'IVA, s'ha d'esmentar a la factura.

Si la justificació de la subvenció no compleix els requisits que abans s'indiquen, es requerirà, dins el termini de deu (10) dies hàbils, perquè esmeni la mancança o aporti els documents preceptius amb la indicació que, si no ho fa, desisteix de la subvenció.

El pagament de la subvenció es realitzarà amb justificació prèvia, per part de la perssona beneficiària, de la realització de l'activitat/acció, el projecte o l'objectiu pel qual es va concedir la subvenció.

El dret a cobrar totalment o parcialment la subvenció s'extingirà en els supòsits en què no es justifiqui o quan concorri alguna de les causes que donin lloc al reintegrament.

18. CONDICIONS

A més de les obligacions establertes en aquestes bases i les que estableix la Llei amb caràcter general, són obligacions específiques:

  • Realitzar l'actuació que fonamenta la concessió de la subvenció.
  • Justificar davant de l'òrgan concedent la realització de l'actuació que determinen la concessió de la
  • subvenció.
  • Sotmetre's a les actuacions de comprovació que efectuï l'òrgan concedent, així com qualsevol altra actuació de comprovació i control financer que puguin realitzar els òrgans de control competents, tant nacionals com comunitaris, aportant tota la informació que li sigui requerida en l'exercici de les actuacions anteriors.
  • Comunicar a l'òrgan concedent l'obtenció d'altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos que financin l'actuació subvencionada, tant bon punt es conegui, i en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l'aplicació donada a la subvenció.
  • Disposar de la documentació legalment exigible atenent a la naturalesa jurídica de l'entitat amb la finalitat de garantir l'exercici adequat de les facultats de comprovació i control.
  • Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, ja que poden ser objecte de les actuacions de comprovació i control.
  • Procedir al reintegrament dels fons rebuts en els supòsits previstos a l'article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
  • Estar al corrent de les seves obligacions fiscals i financeres amb l'Ajuntament de Granollers i amb la Seguretat Social.
  • Difondre que l'activitat ha estat subvencionada per l'Ajuntament. El logotip de l'Ajuntament s'ajustarà als models tipogràfics aprovats que seran facilitats a la persona beneficiària pel servei municipal d'Esports.

El pagament de la subvenció es detallarà a cada convocatòria. Caldrà prèviament l'informe favorable de l'òrgan gestor (Servei d'Esports de l'Ajuntament).

19. MODIFICACIÓ DEL PROJECTE/ACTUACIÓ SUBVENCIONADA

La persona jurídica beneficiària haurà de sol·licitar l'autorització prèvia i expressa per fer qualsevol modificació del projecte o de l'activitat subvencionada. Les sol·licituds de modificació substancial han de ser motivades i s'han de formular immediatament després de l'aparició de les circumstàncies que les justifiquin i s'han d'especificar les repercussions pressupostàries que impliquin.

20. MODIFICACIÓ DE LA RESOLUCIÓ

L'Ajuntament procedirà a modificar l'acte d'atorgament de la subvenció en els termes que legalment pertoquin, bé sigui en relació amb el contingut o condicionat de l'acte o bé sigui en relació a l'import de la subvenció mitjançant l'adopció del corresponent acord per part de l'òrgan concedent, en els següents supòsits:

a) Per alteració de qualsevol de les condicions que determinen la concessió de la subvenció.

b) Per l'obtenció concurrent per a la mateixa actuació d'altres subvencions, ajuts o aportacions de qualsevol origen, públic o privat, que sumats a la subvenció de l'Ajuntament superin el cost total de l'actuació subvencionada.

c) Per la no justificació adequada de la totalitat de l'import de les despeses de l'actuació a què el beneficiari estigui obligat a justificar, en els termes i dins el termini establert.

Només en el cas que la modificació de l'acte d'atorgament de la subvenció no s'hagi instat pel propi beneficiari, s'ha de concedir un termini d'audiència de 10 dies al beneficiari abans de resoldre.

21. RENÚNCIA A LA SUBVENCIÓ

El beneficiari podrà renunciar a la subvenció en qualsevol moment, la qual cosa comporta que quedarà lliure del compliment de la càrrega, les condicions o l'afectació que s'hagués imposat amb motiu de la seva concessió i perdrà el dret d'exigir-la.

La renúncia produïda una vegada iniciada l'actuació subvencionadora, o, si s'escau, el seu cobrament, comportarà el reintegrament total o parcial de la quantia percebuda, sense dret a indemnització de cap mena. En aquest cas, el reintegrament no comportarà el pagament de l'interès de demora si la renúncia està degudament justificada.

22. REINTEGRAMENT DE LA SUBVENCIÓ

- La declaració de nul·litat o anul·labilitat de l'acte de concessió o l'existència d'alguna de les causes de reintegrament previstes en l'article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions podrà donar lloc al reintegrament de la subvenció.

- El procediment de reintegrament de la subvenció concedida i, si escau, el cobrament dels interessos de demora, es regirà pel que disposen els articles 41 a 43 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

L'entitat està obligada a comunicar a l'Ajuntament qualsevol modificació que faci en l'execució del projecte esportiu objecte de la sol·licitud presentada.

En el supòsit que l'import de la subvenció superi el cost de l'activitat subvencionada, procedirà el reintegrament de l'excés, incrementat amb l'interès de demora.

23. RESPONSABILITAT I RÈGIM SANCIONADOR

- Els beneficiaris de la subvenció que regulen aquestes bases quedaran sotmesos a les responsabilitats i règim sancionador que s'estableix en Títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

- La no presentació de la documentació justificativa en temps i/o forma, el falsejament de les dades aportades o la modificació dels fins per als quals s'ha concedit l'ajut, donaran lloc al reintegrament de les quantitats rebudes i la possible inhabilitació de l'entitat a efectes de no poder sol·licitar al Servei d'Esports, durant el temps que es determini, cap més ajut/subvenció econòmica per a aquesta mateixa convocatòria.

24. Règim jurídic

En tot allò no previst en aquestes bases reguladores serà d'aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el Reglament general de subvenció 887/2006, aprovat el 21 de juliol, la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu comú de les Administracions publiques, el Reglament de serveis de les corporacions locals de 17 de juny de 1955, el Reial decret legislatiu 2/2004, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, l'Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l'Ajuntament d'Inca, les bases d'execució del Pressupost municipal per a 2020 i la normativa per a la concessió de subvencions públiques, així com la resta de normativa que sigui d'aplicació.

25. REGULACIÓ JURÍDICA

Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel que s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (RLGS).

la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu comú de les Administracions publiques, el Reglament de serveis de les corporacions locals de 17 de juny de 1955, el Reial decret legislatiu 2/2004, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals,

L'Ordenança general de subvencions de l'Ajuntament d'Inca publicada en el BOIB núm. 66 de dia 26 de maig de 2016) i les bases d'execució del Pressupost municipal per a 2020.

Les bases especifiques en matèria esportiva i les normes que regulen la convocatòria i concessió de la subvenció objecte d'aquestes bases.

26. Recursos

Contra l'acord de resolució de la convocatòria es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu o bé recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que hagi dictat la resolució. No obstant això, s'hi pot presentar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que hi sigui pertinent.

Tot d'acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu comú de les Administracions publiques.

27. INFORMACIÓ I ASSESSORAMENT

Us podeu adreçar al servei d'Esports a l'adreça de correu electrònic serveidesports@ajinca.net o bé a les oficines del servei d'Esports, ubicades a les Piscines Municipals d'Inca Catalina Corró Llorente, carrer de Gabriel Alomar, 3, telèfon 971 504 216.