Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 11083
Acord del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa en relació amb el Conveni Específic entre el Consell Insular d’Eivissa i l’Ajuntament d’Eivissa per a impulsar el foment de l’esperit emprenedor a Eivissa per a la promoció de polítiques actives d’ocupació, la promoció econòmica i el desenvolupament local – Eivissa Crea – Any 2020

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Que a la reunió ordinària de data 2 de novembre de 2020 del Consell Executiu del consell Insular d'Eivissa, han acordat aprovar per unanimitat dels membres presents (7), la següent proposta:

“(...)

18. Proposta de la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal, en relació amb l'aprovació del Conveni específic entre el Consell Insular d'Eivissa i l'Ajuntament d'Eivissa per impulsar el foment de l'esperit emprenedor a Eivissa per a la promoció de polítiques actives d'ocupació, la promoció econòmica i el desenvolupament local -Eivissa Crea- Any 2020. Exp. 2020/00006683X

(…)

PRIMER.- APROVAR i subscriure el Conveni de col·laboració entre el Consell Insular d'Eivissa i l'Ajuntament de d'Eivissa per impulsar el foment de l'esperit emprenedor a Eivissa per la promoció de polítiques actives d'ocupació, la promoció econòmica i el desenvolupament local – Eivissa Crea – Any 2020 amb CSV 13071017062116460510.

SEGON.- APROVAR la dotació econòmica de la subvenció per un import total màxim de trenta-mil euros (30.000,00 €), a càrrec de l'aplicació pressupostària 4220.46202 del vigent pressupost.

TERCER.-.PUBLICAR el present conveni en el Butlletí oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la Base Nacional de Dades de Subvencions (BNDS), una vegada s'hagi aprovat, de conformitat amb allò establert a l'article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al Portal de transparència del Consell Insular d'Eivissa (http://transparencia.conselldeivissa.info), de conformitat amb l'establert als articles 5.4 i 8.1 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern."

(...)

CONVENI ESPECÍFIC ENTRE EL CONSELL INSULAR D'EIVISSA I L'AJUNTAMENT D'EIVISSA PEL FOMENT DE LES ACCIONS EMPRENEDORES EMPRESARIALS – VIVER D'EMPRESES I EIVISSA CREA – ANY 2020

Eivissa, _____ de __________________ de 2020

REUNITS

Vicente Marí Torres, president del Consell Insular d'Eivissa (en endavant Consell) per nomenament del Ple de 5 de juliol de 2019, actuant en nom i representació d'aquesta institució, de conformitat amb el que disposen l'article 52 del Reglament orgànic del Consell Insular d'Eivissa, l'article 34 de la Llei 7/1985, de 2 de abril, reguladora de les bases del règim local (LBRL) i l'article 9 de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars, assistit pel secretari general accidental d'aquesta Corporació, en exercici de les seues funcions de fe pública que li atribueix l'article 92 bis de la LBRL.

Rafael Ruiz González, alcalde de l'Ajuntament d'Eivissa (en endavant Ajuntament) per nomenament del Ple de 15 de juny de 2019, en nom i representació del consistori de l'esmentada ciutat, de conformitat amb el que disposa l'article 21.1.b de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, assistit pel secretari d'aquesta Corporació en exercici de les seues funcions de fe pública que li atribueix l'article 92 bis de la LBRL.

Les parts es reconeixen mútuament la capacitat necessària per formalitzar aquest Conveni i

 

MANIFESTEN

I. Que el Consell Insular d'Eivissa i l'Ajuntament d'Eivissa tenen entre les seues finalitats la promoció de l'ocupació estable i de qualitat dels ciutadans i ciutadanes del municipi d'Eivissa i de tota l'illa respectivament, mitjançant, entre d'altres, el desenvolupament d'estratègies de promoció econòmica i desenvolupament local i de foment de l'esperit emprenedor, l'autoocupació i la creació d'empreses.

II. Així mateix, el Consell Insular d'Eivissa és competent en matèria de cooperació en el foment del desenvolupament econòmic i social i en la planificació en el territori insular, d'acord amb les competències de les altres administracions públiques en aquest àmbit, segons la lletra d) de l'article 36.1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local .

Així ho ha assenyalat també l'article 32 del Decret llei 8/2020, de 13 de maig, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19, en el qual s'especifica la possibilitat dels consell insulars d'atorgar, dins dels termes de la lletra d) de l'article 36.1 de la Llei 7/1985, ajudes o subvencions en matèria de desenvolupament econòmic a les persones o entitats afectades per la situació del COVID 19 i, en general, acordar totes les accions de foment que estimin pertinents amb la finalitat de coadjuvar a la recuperació económica en els territoris insulars.

III. D'altra banda, l'Ajuntament gaudeix de la naturalesa d'ens local i té plena capacitat i personalitat jurídica independent per al compliment de les seues finalitats pròpies i es regeix pel principi de cooperació i col·laboració, i en la seua actuació pels criteris d'eficiència i servei a la ciutadania.

Així mateix, pel que fa a la competència dels municipis en matèria de desenvolupament econòmic local, l'article 29 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, preveu: «1. A més de les competències derivades de la legislació bàsica de l'Estat i de l'exercici de les que puguin ser delegades per l'Estat, per la comunitat autònoma, pels consells i per altres administracions, aquesta llei garanteix als municipis un nucli de competències pròpies que han de ser exercides per aquestes entitats amb plena autonomia, subjecta només al control de constitucionalitat i legalitat. 2. Els municipis de les Illes Balears, en el marc de les lleis, tenen en tot cas competències pròpies en les matèries següents, d'entre altres: s) Regulació de l'establiment d'autoritzacions i promocions de tot tipus d'activitats econòmiques, especialment les de caràcter comercial, artesanal i turístic, en el seu territori; t) Desenvolupament econòmic local i promoció turística del seu territori».

IV. L'Ajuntament d'Eivissa, a través del servei Eivissa Crea, ubicat al Viver d'Empreses i depenent de la Regidoria de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, dóna suport directe a les persones emprenedores i assessorament a llarg termini en el procés de creació i consolidació de les seues empreses, en el que s'inclou un servei d'allotjament temporal a un nombre determinat d'empreses, sent l'únic servei d'aquestes característiques a tota la illa d'Eivissa.

V. Que des dels seus inicis el servei Eivissa Crea ha assessorat més de 2000 idees i projectes empresarials presentats per més de 2500 persones emprenedores i s'han avaluat més de 150 empreses. Al Viver d'Empreses han estat incubades més de 60 empreses, de les quals quasi el 90% segueixen en funcionament.

VI. Que els mecanismes de col·laboració establerts anteriorment entre ambdues entitats van permetre que més de la meitat dels projectes assessorats a Eivissa Crea fossin de persones emprenedores de fora del municipi d'Eivissa, sent la mitjana de persones ateses de fora del municipi entre 2009 i 2019 del 52,37% (ANNEX I).

VII. Que el cost total anual d'aquest servei i de les accions de foment i suport a la creació i consolidació d'empreses és de 113.500,00€ (ANNEX II).

VIII. Que, sobre la base de l'ocupació real a mitjans d'aquest any, el Viver d'empreses, té una previsió d'ingressos durant l'any 2020 de 6.500€.

IX. Que és voluntat d'ambdues institucions que tots els ciutadans i ciutadanes de l'Illa d'Eivissa puguin beneficiar-se de l'assessorament i suport proporcionat per Eivissa Crea de foment de l'esperit emprenedor i creació i consolidació d'empreses.

I per tot allò exposat, ambdues parts subscriuen aquest Conveni que es regeix per les següents

ESTIPULACIONS

Primera.- Objecte del conveni

És objecte del present conveni establir els termes i les condicions de col·laboració entre el Consell Insular d'Eivissa i l'Ajuntament d'Eivissa pel foment de les accions emprenedores empresarials – Viver d'Empreses i Eivissa Crea 2020.

Així mateix, aquest conveni instrumenta la subvenció nominativa prevista als Pressupost del Consell Insular d'Eivissa a l'Ajuntament d'Eivissa, de conformitat amb l'establert a l'art. 48 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic (LRJSP) i de l'art. 22.2a) de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (LGS) i art. 65 del RD 887/2006, de 21 de juliol, mitjançant el que s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (RLGS).

Segona.- Obligacions per part de l'Ajuntament d'Eivissa

1.- Suport tècnic de l'equip de professionals del servei Eivissa Crea durant tot el procés de creació i consolidació d'empreses a persones emprenedores de tota l'illa d'Eivissa:

• Assessorament i tutorització de l'itinerari personalitzat de creació i/o consolidació d'empreses dels usuaris (tècnic responsable del Servei en col·laboració amb un dels agents d'ocupació i desenvolupament local de l'Ajuntament d'Eivissa i un tècnic assessor del Institut d'Innovació Empresarial de les illes Balears - IDI)

• Facilitació d'assessorament específic en àrees de negoci concrets (en col·laboració amb associacions empresarials amb presència a Eivissa: PIMEEF)

Les persones usuàries del servei provenen de tots el municipis de l'illa, derivades de diverses institucions, des del propi Ajuntament d'Eivissa i del Consell d'Eivissa, del SOIB, de l'IDI, de Pimeef i també de les oficines d'atenció a l'emprenedor dels altres municipis de l'illa, per rebre a Eivissa Crea un assessorament i una tutorització més en profunditat de la que es pot rebre en qualsevol altre entitat.

Els assessoraments individuals presencials s'han substituït durant la fase d'alarma per assessoraments virtuals amb zoom, teams, hangouts i altres mitjans i a les fases de desescalada es segueix un model “híbrid” amb assessoraments presencials agendats amb cita prèvia i complementats amb assessoraments virtuals per donar resposta a les necessitats de les persones emprenedores i els protocols de seguretat establerts al Viver d'empreses.

2.- Facilitació d'espai al Viver d'Empreses a empreses de nova creació promogudes per persones emprenedores de tota l'illa d'Eivissa. S'han habilitat espais complementaris perquè on les persones emprenedores poden fer el seu pla d'empresa o desenvolupar la seva idea de negoci amb accés a wi-fi.

3- Realització d'accions de difusió i promoció de l'emprenedoria especialment adreçades a joves i dones:

• Foment de l'emprenedoria en dones juntament amb el programa «extraordinarias» per transformar i digitalitzar els models de negoci de les dones emprenedores [gener 2020]

Trobada networking «LW&D» «dones emprenedores: les claus de l'èxit al Casal d'igualtat, prevista per març de 2020 i posposada fins a desprès de l'estiu.

4.- Realització d'actuacions de suport a la persona emprenedora en el procés de creació d'empresa:

• Itinerari de creació d'empreses juntament amb l'IDI, de 10 hores en 4 sessions per analitzar la idea de negoci i el perfil de la persona emprenedora, analitzar i definir el pla de màrqueting, valorar la viabilitat econòmica del projecte i posar en marxa l'empresa, previst per març-abril de 2020 i posposat fins desprès de l'estiu.

5.- Actuacions de suport inicial a l'activitat emprenedora:

• Webinars especialitzats en àrees específiques, realitzats online a través del campus «districte 07800» de l'Ajuntament d'Eivissa enfocats en la nova realitat post-covid a partir d'abril de 2020.

6.- Realització d'accions de difusió i promoció de noves metodologies de gestió empresarial i de bones pràctiques empresarials:

Itinerari de digitalització d'empreses de serveis, de 40 hores, en model híbrid presencial i online pel reenfocament de model de negoci d'empreses de serveis [agost-setembre 2020]

7.- Fer front a les despeses restants del resultat d'aquest conveni per import de 77.000€.

Tercera.- Aportacions del Consell Insular d'Eivissa. Condicions

El Consell Insular d'Eivissa aportarà com a màxim de 30.000,00 euros i anirà a càrrec de la partida 4220.46202, segons es preveu al Pla estratègic de subvencions del Consell Insular d'Eivissa per als anys 2020-2021-2022 (BOIB de 15/02/2020).

Aquesta aportació és compatible amb la concessió d'altres ajuts pel mateix concepte per part d'altres entitats públiques o privades, sense perjudici de l'obligació de l'Ajuntament d'Eivissa de comunicar-ho al Consell Insular d'Eivissa.

En cap cas l'import de les aportacions i els ajuts rebuts pot superar el cost de l'activitat, segons el pressupost que obra a l'annex del present conveni.

Quarta.- Pagament

El pagament de la subvenció nominativa del Consell a l'Ajuntament, objecte del present conveni, s'efectuarà en un únic pagament en el termini màxim de 30 dies des de la presentació per part de l'Ajuntament d'Eivissa de la documentació justificativa que s'especifica a l'estipulació cinquena.

Cinquena.- Justificació

Per a la justificació del Conveni, l'Ajuntament d'Eivissa haurà de presentar la següent documentació:

1.- Certificat de la secretaria de l'Ajuntament d'Eivissa en el qual s'acrediti el conjunt de les obligacions reconegudes i pagades en compliment de l'objecte d'aquest conveni (Eivissa-Crea Any 2020).

L'incompliment de l'obligació de justificació de la subvenció en els termes establerts al present conveni o la justificació insuficient de la mateixa comportarà la reducció proporcional de la part no executada del pressupost que figura en l'annex II del convenio, en cas de total incompliment, la seva revocació en aplicació de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions. les causes de reintegrament i el procediment per a la seva exigència han de ser regides per l'establert a l'article 44 del RD Leg. 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de de subvencions.

2.- Memòria tècnica de les activitats realitzades, que haurà d'especificar els usuaris del servei indicant els que són residents del municipi i quins són de fora del municipi.

Aquesta memòria haurà d'indicar totes les accions realitzades i el seu cost.

La justificació d'aquest conveni es realitzarà abans del 30 de novembre de 2020.

3.- Certificat d'estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat, així com d'estar al corrent de les obligacions tributàries o d'altre tipus davant el Consell Insular d'Eivissa, o declaració responsable atorgada davant autoritat administrativa competent o notari públic d'estar-hi. Es podrà autoritzar el Consell Insular per aconseguir aquesta documentació.

4.- Certificat de no incórrer en cap de les prohibicions per ser beneficiari establertes a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i a l'article 10 de text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

5.- Si la documentació presentada és incomplerta o incorrecta, el servei responsable demanarà a l'Ajuntament d'Eivissa que en faci la rectificació oportuna en el termini improrrogable de (set) 7 dies hàbils.

6.- En cap cas seran despeses subvencionables, i per tant, no podran formar part del pressupost subvencionable ni del pressupost del projecte les següents:

- Despeses que no compleixin els requisits establerts per la normativa específica en matèria de subvencions aplicable.

- Les despeses l'import de les quals superi el preu superior al de mercat.

- Les despeses financeres, d'assessoria jurídica o financera, notarials i registrals, les pericials per a la realització del projecte subvencionable.

- Els interessos deutors dels comptes bancaris, els recàrrecs i sancions administratives i les despeses de procediments judicials.

- Els impostos indirectes, quan siguin susceptibles de recuperació o compensació i els impostos sobre la renta.

- Les despeses relatives a menjars, refrigeris, serveis de menjars o d'altres semblats.

- Les despeses d'inversió.

- En cap caps no serà despesa subvencionable l'impost de valor afegit (IVA), excepte l'IVA no recuperable quan sigui costejat de manera efectiva i definitiva pel beneficiari.

Si la despesa justificada supera l'import concedit, la possible desviació pressupostària anirà a càrrec de l'entitat subvencionada. Si, per contra, la despesa justificada és inferior a l'import del pressupost sol·licitat i subvencionat, es reduirà proporcionalment la subvenció concedida.

El Consell Insular d'Eivissa podrà inspeccionar les activitats subvencionables, sens perjudici de les competències que puguin correspondre, per normativa legal o reglamentària, a altres organismes o institucions.

 

Sisena.- Requisits de contractació

Quan l'import de la despesa subvencionable superi les quantitats establertes en la Llei 9/2017, de 8 d'octubre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/2013/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014, per al contracte menor, l'Ajuntament haurà de seguir els tràmits i procediments previstos a aquesta llei per a la seva contractació.

Setena.- Mecanismes de seguiment

El seguiment i l'avaluació del desplegament d'aquest Conveni, així com la resolució de les incidències que les parts detectin, s'articularà a partir de reunions de coordinació de caràcter tècnic promogudes a instàncies de qualsevol de les dues parts.

Les controvèrsies que puguin plantejar-se sobre la interpretació i l'execució d'aquest Conveni s'intentaran resoldre per mutu acord de les parts.

Vuitena.- Modificació del conveni

Qualsevol modificació que alteri les condicions establertes en aquest Conveni s'ha de pactar per acord escrit de les parts. En qualsevol cas, el document en què es formalitzi la possible modificació s'ha d'adjuntar a aquest Conveni com una addenda.

Novena.- Difusió de la col·laboració del Consell Insular

L'Ajuntament d'Eivissa es compromet que en els cartells, anuncis, fullets, estands i en tot el material relatiu a les activitats objecte d'aquest conveni hi figurarà expressament la col·laboració del Consell Insular d'Eivissa, i el seu logotip. També farà constar aquesta col·laboració en la seva memòria anual.

Desena.- Reintegrament i revocació de l'ajuda

Si amb la documentació presentada no s'arriba a justificar el 100 % de la despesa prevista per a l'activitat objecte del Conveni, l'ajuda es reduirà proporcionalment a la despesa justificada, de manera que l'ajuda cobreixi només les despeses correctament justificades.

L'incompliment de l'obligació de justificar la finalitat de l'ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més de la revocació, la impossibilitat de rebre ajudes del Consell mentre no es faci la devolució de l'import reclamat.

Si durant la instrucció de l'expedient o en el transcurs dels quatre anys posteriors a la concessió de l'ajuda s'observen incompliments parcials o totals de les activitats objecte d'aquest Conveni, l'import subvencionat pot ser sotmès a reintegrament. En aquest sentit, de conformitat amb l'article 17.3.n de la Llei general de subvencions, en relació amb l'article 37.2 de la mateixa llei, s'estableixen els següents criteris de graduació del possible incompliment material de l'activitat objecte d'aquesta subvenció, i sempre que els beneficiaris acreditin una actuació inequívoca tendent a la satisfacció dels seus compromisos:

GRAU DE COMPLIMENT MATERIAL

PERCENTATGE A REINTEGRAR

70-74 %

15 %

75-79 %

12 %

80-84 %

9 %

85-89 %

6 %

90-94 %

3 %

95-99 %

0 %

L'òrgan instructor aplicarà aquestos criteris per determinar la quantitat que finalment haurà de percebre l'entitat beneficiària, o en el seu cas, l'import a reintegrar.

L'ajuda concedida es podrà revocar, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució del conseller executiu del Departament Promoció Econòmica i Empresarial, i Desenvolupament Empresarial.

D'acord amb el que disposa l'article 43 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, es revocarà la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleixi totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l'acte de concessió, com a conseqüència de la revocació, i pertocarà reintegrar totalment o parcialment l'ajuda rebuda per l'entitat beneficiària i, si escau, l'exigència de l'interès de demora, en els casos previstos en l'article 44 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

El reintegrament es realitzarà pel procediment regulat per les disposicions generals sobre procediments administratius contingudes en el títol IV de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sense perjudici de les especialitats que s'estableixen en la Llei general de subvencions i en el RLGS, en el qual s'ha de garantir l'audiència a les entitats interessades. Les quantitats reintegrables tenen la consideració d'ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.

El règim d'infraccions i sancions administratives aplicables serà l'establert en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en el títol V del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre. Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.

Onzena.- Règim jurídic i jurisdicció competent

Aquest Conveni de col·laboració té la naturalesa que preveu l'article 6 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, i per tant, està exclòs de l'àmbit de la seua aplicació, i s'ha de regir per les seues clàusules, i en tot allò no previst en el present Conveni, per la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei 38/2003, i pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

En la realització de les activitats objecte d'aquest Conveni s'han d'observar les prescripcions contingudes a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades) (DOUE 4-5-2016), i a la resta de legislació vigent en matèria de protecció de dades personals, que hi sigui d'aplicació.

Les parts que subscrivim aquest Conveni ens comprometem a intentar resoldre en comú les diferències que puguin sorgir en la seua aplicació i la seua interpretació. Però si això no fos possible, les qüestions litigioses que puguin afectar la interpretació i l'execució d'aquest Conveni han de ser de coneixement i de competència de l'ordre jurisdiccional contenciós administratiu.

Dotzena.- Vigència

El present Conveni de Col·laboració tindrà vigència des de l'1 de gener de 2020 fins al 31 de desembre de 2020, i no es preveu en cap cas la seva pròrroga.

I, en prova de conformitat signen aquest document, en dos exemplars, al lloc i data indicats a l'encapçalament.

Pel Consell Insular d'Eivissa                       Per l'Ajuntament d'Eivissa

El president                                                   L'alcalde

Vicent Marí Torres                                       Rafael Ruiz González

  

ANNEX I

ATENCIONS EIVISSA CREA DESGLOSSAT PER MUNICIPIS

 

 

2009

2010

2011

2012

2013

2014

2015

2016

2017

2018

2019

Eivissa

44,25%

47,02%

50,21%

46,27%

48,15%

46,43%

48,94%

49,27%

49,85%

49,10%

45,45%

Santa Eulària

23,45%

24,40%

21,28%

20,40%

23,16%

28,57%

21,28%

20,29%

21,10%

22,25%

22,73%

Sant Antoni

12,39%

12,20%

11,91%

13,43%

12,04%

8,93%

8,51%

8,70%

9,00%

8,82%

11,36%

Sant Josep

13,72%

13,39%

13,19%

16,92%

13,89%

14,29%

19,15%

21,74%

18,25%

18,33%

18,18%

Sant Joan

6,19%

2,98%

3,40%

3,98%

2,78%

1,79%

2,13%

0,00%

1,80%

1,50%

2,27%

Total Fora Vila

55,75%

52,98%

49,79%

54,73%

51,85%

53,57%

51,06%

50,73%

50,15%

50,90%

54,55%

   

 

ANNEX II  PREVISIÓ DE DESPESES I INGRESSOS (€)

PREVISIÓ DE DESPESES

DESPESES PERSONAL

60.000,00

Director àrea (45%)

 

Responsable Eivissa Crea

 

DESPESES LLOGUER I GENERALS

42.000,00

Lloguer local Viver Empreses

 

Despeses generals

 

ACTIVITATS EIVISSA CREA

10.000,00

Consultoria especialitzada PIMEEF

 

Activitats formatives externes presencials i online

 

Itinerari digitalització model de negoci

 

PUBLICITAT I DIFUSIÓ

1.500,00

Publicitat i difusió de les actuacions

 

TOTAL

113.500,00

PREVISIÓ D'INGRESSOS

Pagament de taxes d'incubació d'empreses          6.500,00

Aportació del Consell Insular d'Eivissa             30.000,00

Recursos propis de l'Ajuntament d'Eivissa        77.000,00

TOTAL                                                             113.500,00

  

Eivissa, 11 de novembre de 2020

La cap de secció d'Indústria del Departament de Promoció Econòmica ​​​​​​​ i Empresarial, i Cooperació Municipal

Olga Torres Ribas