Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT DE PROMOCIÓ ECONÓMICA I DESENVOLUPAMENT LOCAL
Núm. 11077
Convocatòria de subvencions 2020 per a la reactivació econòmica per la crisi derivada de la COVID-19 en matèria de sostenibilitat i eficiència urbana
Codi BDNS: 532743 http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index
Convocatòria de subvencions 2020 per a la reactivació econòmica per la crisi derivada de la COVID-19 en matèria de sostenibilitat i eficiència urbana.
El Consell Executiu del Consell de Mallorca, en sessió que ha tengut lloc el dia 11 de novembre de 2020, ha aprovat el següent acord:
<<Primer. Aprovar la convocatòria que s'adjunta de subvencions 2020 per a la reactivació econòmica per la crisi derivada de la COVID-19 en matèria de sostenibilitat i eficiència urbana.
Segon. Autoritzar una despesa per un import total de vint-i-dos milions dos-cents mil euros (22.200.000,00 €) de la partida 65.23199.76202.
Tercer. Autoritzar el conseller de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local a firmar els convenis, d'acord amb el model que figura com Annex II de la convocatòria, amb tots i cadascun dels ajuntaments beneficiaris de les subvencions.
Quart. Aprovar els models normalitzats següents que figuren com annexes a la convocatòria de subvencions:
-Sol·licitud de la subvenció (Annex I).
-Conveni a subscriure amb cada entitat local beneficiària de les subvencions (Annex II).
-Declaració responsable de no incórrer en prohibicions per ser beneficiari de subvencions (Annex III).
-Declaració responsable amb relació a la subvenció sol·licitada (Annex IV).
-Declaració responsable de no trobar-se en la situació prevista a l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes (Annex V).
-Certificat de possessió i disposició real i plena dels terrenys necessaris per a l'execució de l'obra o servei (Annex VI).
-Informe acreditatiu de l'adaptació de l'actuació d'edificació, obra o instal·lació al planejament urbanístic municipal; als instruments d'ordenació territorial i a la normativa urbanística i territorial (Annex VII).
-Certificat de viabilitat del projecte per part del tècnic municipal (Annex VIII).
-Certificat d'adjudicació de les actuacions (Annex IX).
-Certificat del secretari/a en fase de justificació de despeses (Annex X).
-Informe de l'interventor/a en fase de justificació de despeses (Annex XI).
Cinquè. Publicar aquesta convocatòria a la seu electrònica, al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la Base de Dades Nacional de Subvencions.
De conformitat amb l'article 44 en relació amb el 46.6 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, contra aquest acord no es podrà interposar recurs en via administrativa, si bé es podrà formular potestativament REQUERIMENT per a la seva anul·lació o revocació en el termini de dos mesos comptadors des del dia que es publiqui en el Butlletí Oficial de les Illes Balears amb caràcter previ a la interposició de recurs contenciós administratiu.
El requeriment s'entendrà desestimat si en el termini d'un mes des de la seva presentació no es notifica resolució expressa. El termini per interposar el recurs contenciós administratiu serà de dos mesos comptadors des del dia següent a aquell en el qual es rebi comunicació de la resolució expressa sobre el requeriment previ o aquest s'entengui desestimat de forma presumpta.
Si no es formula requeriment previ, es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des del dia de la publicació de l'acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
No obstant l'anterior, es pot interposar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent.>>
Palma, 11 de novembre de 2020
La secretària tècnica de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local. (Por delegació del conseller de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local. Resolució de 22/07/2019. BOIB núm. 103, de 27/07/2019) Rosa Mª Cañameras Bernaldo
Convocatòria de subvencions 2020 per a la reactivació econòmica per la crisi derivada de la COVID-19 en matèria de sostenibilitat i eficiència urbana.
1.- Objecte i finalitat
Aquesta convocatòria es fa en el marc del conveni subscrit el dia 11 de setembre de 2020 entre el Govern de les Illes Balears i el Consell Insular de Mallorca per a la reactivació econòmica per la crisi derivada de la COVID-19 en matèria de sostenibilitat i eficiència urbana.
La finalitat d'aquesta convocatòria és atorgar subvencions als ajuntaments de Mallorca per a l'execució d'obres i actuacions d'inversió de competència municipal.
2.- Beneficiaris
Poden acollir-se a aquesta convocatòria tots els ajuntaments de Mallorca i les entitats locals menors.
No poden acollir-se a aquesta convocatòria els ajuntaments i les entitats locals menors de Mallorca en els quals concorri alguna de les prohibicions establertes a l'article 8 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017 i núm. 96, de 4 d'agost de 2018).
3.- Actuacions subvencionables
a.- Optimitzar el consum d'aigua.
Actuacions en les xarxes i equipaments de tractament, transport i distribució d'aigua o de sanejament encaminades a procurar la minimització del consum de l'aigua, una millor captació d'aigües pluvials, la reducció de fuites en la canalització i/o evitar-ne la contaminació.
b.- Incentivar l'estalvi energètic i la implantació d'energies renovables.
Actuacions en els sistemes d'il·luminació, enllumenat públic, senyalística, climatització, aïllament tèrmic i/o automatització encaminades a reduir el consum elèctric, augmentar l'aprofitament de fonts d'energies renovables i/o adequar a la normativa vigent, especialment en matèria de seguretat sobre les persones i el medi ambient, les instal·lacions d'edificis, equipaments i serveis públics municipals.
c.- Millores de l'eficiència energètica dels edificis d'ús municipal amb l'objectiu d'assolir edificis de consum quasi nul.
Actuacions encaminades a disminuir la demanda energètica dels edificis d'ús municipal, millorant els aïllaments de sostres, façanes, tancaments, millores en els sistemes de ventilació i qualitat de l'aire, humitat, implantació d'energies renovables etc.
d.- Eliminar barreres a l'accessibilitat universal.
Actuacions en edificis, equipaments i espais públics encaminades a resoldre la plena adequació normativa en matèria d'accessibilitat universal, en condicions de seguretat, comoditat i igualtat per a totes les persones, especialment aquelles amb especials dificultats en la mobilitat i/o en la comunicació.
e.- Mobilitat urbana sostenible.
Actuacions que millorin la mobilitat urbana sostenible:
-Conversió en zona de vianants de la xarxa viària del casc urbà.
-Creació, adequació o ampliació de la xarxa de carrils bici.
-Adquisició de terrenys per a la creació d'aparcaments.
-Desenvolupament d'accions contemplades dins el Pla de Mobilitat del municipi.
f.- Millora d'espais urbans.
-Creació i millora de parcs urbans i jardins, i esponjament de la trama urbana.
-Millora i manteniment de la xarxa viària urbana: condicionament, mobiliari urbà, peatonalització, ...
g.- Totes les accions d'inversió previstes en el Pla d'Acció per l'Energia Sostenible i el Clima (PAESC) aprovat per l'ajuntament incloses en els punts a, b, c, d, e, i f.
Totes aquestes actuacions subvencionables que es podran finançar en aquesta convocatòria hauran de complir amb el requisit de ser d'inversió de competència municipal dels articles 25 i 26 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local. També es podrà finançar amb aquestes subvencions l'adquisició de bens immobles per dur a terme les anteriors actuacions i honoraris de redacció de projectes i de direcció d'obres.
Cada ajuntament o entitat local menor just pot presentar un màxim de vuit (8) actuacions en aquesta convocatòria, i un màxim de vuit (8) actuacions d'honoraris de redacció de projectes i de vuit (8) actuacions d'honoraris de direcció d'obres.
Les actuacions que se sol·licitin en aquesta convocatòria han de ser d'un import igual o superior a 15.000,00 euros, IVA inclòs, excepte pel que fa a honoraris de redacció de projectes i de direcció d'obres, que no tenen un import mínim.
En cap cas l'import de la despesa subvencionable pot ser superior al valor de mercat.
No s'admetran projectes de nova planta de xarxa d'aigua potable ni de clavegueram.
Les subvencions d'aquesta convocatòria es poden destinar a sufragar despeses compreses des del dia següent al de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) fins el dia 31 de març de 2023. Per tant, han de ser actuacions en cap cas iniciades amb anterioritat al dia següent al de la publicació al BOIB d'aquesta convocatòria, excepció feta de la redacció de projectes, la factura o factures dels quals es podrà haver emès a partir del dia de la proclamació de l'estat d'alarma: 14 de març de 2020.
4.- Crèdit pressupostari
A les subvencions objecte d'aquesta convocatòria es destina la quantitat de vint-i-dos milions dos-cents mil euros (22.200.000,00 €), amb càrrec al pressupost de 2020: aplicació pressupostària 65.23199.76202.
5.- Naturalesa de la subvenció i límits
1. Les subvencions d'aquesta convocatòria són de caràcter voluntari i eventual, i anul·lables, revocables i reintegrables en tot moment per les causes previstes a l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca (BOIB núm. 21, de 18-02-2017 i núm. 96, de 04-08-2018). A més, no generen cap dret a obtenir altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent. Així mateix, són compatibles amb altres ajudes i subvencions que pugui rebre el beneficiari per al mateix projecte subvencionat sempre que el còmput total de les ajudes o subvencions rebudes no superi el cost de l'activitat que l'entitat beneficiària ha de desenvolupar.
2. La quantia de la subvenció no podrà superar el 100 % de l'import sol·licitat subvencionable.
6.- Règim de concessió
D'acord amb l'article 17 de l'Ordenança general de subvencions, el règim de concessió es durà a terme mitjançant el procediment de concurrència no competitiva, i per tant no serà necessari fixar un ordre de prelació entre les sol·licituds, ja que serà suficient complir els requisits que s'estableixen en aquesta convocatòria.
En aquest supòsit, la subvenció es determinarà de la manera següent a tots els ajuntaments i entitats locals menors que es presentin a la convocatòria:
Aquests ítems s'apliquen a tots els municipis i a l'entitat local menor de Palmanyola. Com a màxim un ajuntament podrà rebre en aquesta convocatòria una subvenció total de quatre milions d'euros (4.000.000,00 €).
Els ajuntaments i les entitats locals menors han d'aportar un mínim d'un terç (1/3) de la inversió màxima que correspon a cada un.
Les dades de la població s'han tret de la darrera revisió que ha publicat a la web l'Institut Nacional d'Estadística (INE 01/01/2019), excepte per al cas de Palmanyola, que la població, al no publicar-la l'INE, s'ha tret de les dades de la web de l'Institut Balear d'Estadística (IBESTAT).
El nuclis de població dels municipis de Mallorca (excepte Palma) són els que figuren a l'Enquesta d'Infraestructura i Equipaments Locals de Mallorca (EIEL). Aquests treballs de l'EIEL han estat acceptats pel Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques relatius a la fase 2018 pel que fa a les dades alfanumèriques.
Els ajuntaments que comptin amb una entitat local menor en el seu terme municipal veuran reduïda la seva població als efectes del càlcul de la subvenció amb els habitants que pertanyin a l'entitat local menor.
Les actuacions se subvencionaran segons l'ordre de preferència assenyalat pel President de la Corporació Local a la sol·licitud de subvenció que figura com Annex I de la convocatòria.
Si l'actuació o la suma de totes les actuacions sol·licitades és d'import inferior a la subvenció global que resulti per a cada ajuntament dels criteris determinats en aquest punt, aquesta subvenció global es reduirà automàticament a l'import de les actuacions presentades. En cas que les actuacions presentades fos d'import superior a la inversió total que pertoqui a cada ajuntament segons els criteris d'aquest punt, la diferència anirà a càrrec de l'ajuntament.
A cada ajuntament, d'acord amb els criteris d'aquest punt, li correspondria, com a màxim, la següent quantitat de la columna "Subvenció Consell i Goib":
AJUNTAMENT |
QUANTITAT FIXA |
POBLACIÓ |
QUANTITAT TOTAL PER POBLACIÓ |
NUCLIS DE POBLACIÓ |
QUANTITAT PER NUCLI |
SUBVENCIÓ CONSELL I GOIB |
APORTACIÓ AJUNTAMENT |
TOTAL |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
AJUNTAMENT D'ESCORCA |
180.000,00 € |
212 |
3.470,14 € |
4 |
20.000,00 € |
203.470,14 € |
101.735,07 € |
305.205,21 € |
AJUNTAMENT D'ESTELLENCS |
180.000,00 € |
315 |
5.156,10 € |
0 |
0,00 € |
185.156,10 € |
92.578,05 € |
277.734,15 € |
AJUNTAMENT DE BANYALBUFAR |
180.000,00 € |
515 |
8.429,82 € |
2 |
10.000,00 € |
198.429,82 € |
99.214,91 € |
297.644,72 € |
AJUNTAMENT DE DEIÀ |
180.000,00 € |
617 |
10.099,41 € |
5 |
25.000,00 € |
215.099,41 € |
107.549,70 € |
322.649,11 € |
AJUNTAMENT DE FORNALUTX |
180.000,00 € |
660 |
10.803,26 € |
0 |
0,00 € |
190.803,26 € |
95.401,63 € |
286.204,89 € |
AJUNTAMENT D'ARIANY |
180.000,00 € |
868 |
14.207,92 € |
0 |
0,00 € |
194.207,92 € |
97.103,96 € |
291.311,88 € |
AJUNTAMENT DE BÚGER |
180.000,00 € |
1.050 |
17.187,00 € |
0 |
0,00 € |
197.187,00 € |
98.593,50 € |
295.780,50 € |
AJUNTAMENT DE COSTITX |
180.000,00 € |
1.288 |
21.082,72 € |
0 |
0,00 € |
201.082,72 € |
100.541,36 € |
301.624,08 € |
AJUNTAMENT DE LLORET DE VISTALEGRE |
180.000,00 € |
1.372 |
22.457,68 € |
0 |
0,00 € |
202.457,68 € |
101.228,84 € |
303.686,52 € |
AJUNTAMENT DE MANCOR DE LA VALL |
180.000,00 € |
1.509 |
24.700,18 € |
0 |
0,00 € |
204.700,18 € |
102.350,09 € |
307.050,27 € |
AJUNTAMENT DE SANTA EUGÈNIA |
180.000,00 € |
1.561 |
25.551,34 € |
3 |
15.000,00 € |
220.551,34 € |
110.275,67 € |
330.827,01 € |
AJUNTAMENT DE VALLDEMOSSA |
180.000,00 € |
1.969 |
32.229,72 € |
5 |
25.000,00 € |
237.229,72 € |
118.614,86 € |
355.844,58 € |
AJUNTAMENT DE PUIGPUNYENT |
180.000,00 € |
2.012 |
32.933,57 € |
2 |
10.000,00 € |
222.933,57 € |
111.466,78 € |
334.400,35 € |
AJUNTAMENT DE SANT JOAN |
180.000,00 € |
2.108 |
34.504,95 € |
0 |
0,00 € |
214.504,95 € |
107.252,48 € |
321.757,43 € |
ENTITAT LOCAL DE PALMANYOLA |
180.000,00 € |
2.019 |
33.048,15 € |
0 |
0,00 € |
213.048,15 € |
106.524,07 € |
319.572,22 € |
AJUNTAMENT DE MARIA DE LA SALUT |
180.000,00 € |
2.227 |
36.452,81 € |
0 |
0,00 € |
216.452,81 € |
108.226,41 € |
324.679,22 € |
AJUNTAMENT DE LLUBÍ |
180.000,00 € |
2.273 |
37.205,77 € |
0 |
0,00 € |
217.205,77 € |
108.602,88 € |
325.808,65 € |
AJUNTAMENT DE CAMPANET |
180.000,00 € |
2.640 |
43.213,03 € |
1 |
5.000,00 € |
228.213,03 € |
114.106,52 € |
342.319,55 € |
AJUNTAMENT DE PETRA |
180.000,00 € |
2.860 |
46.814,12 € |
0 |
0,00 € |
226.814,12 € |
113.407,06 € |
340.221,18 € |
AJUNTAMENT DE MONTUÏRI |
180.000,00 € |
2.912 |
47.665,29 € |
0 |
0,00 € |
227.665,29 € |
113.832,64 € |
341.497,93 € |
AJUNTAMENT DE VILAFRANCA |
180.000,00 € |
3.380 |
55.325,78 € |
0 |
0,00 € |
235.325,78 € |
117.662,89 € |
352.988,67 € |
AJUNTAMENT DE SENCELLES |
180.000,00 € |
3.290 |
53.852,61 € |
2 |
10.000,00 € |
243.852,61 € |
121.926,30 € |
365.778,91 € |
AJUNTAMENT DE SINEU |
180.000,00 € |
3.862 |
63.215,43 € |
0 |
0,00 € |
243.215,43 € |
121.607,71 € |
364.823,14 € |
AJUNTAMENT DE SELVA |
180.000,00 € |
4.014 |
65.703,45 € |
3 |
15.000,00 € |
260.703,45 € |
130.351,73 € |
391.055,18 € |
AJUNTAMENT DE CONSELL |
180.000,00 € |
4.053 |
66.341,83 € |
0 |
0,00 € |
246.341,83 € |
123.170,91 € |
369.512,74 € |
AJUNTAMENT DE BUNYOLA |
180.000,00 € |
4.700 |
76.932,29 € |
4 |
20.000,00 € |
276.932,29 € |
138.466,15 € |
415.398,44 € |
AJUNTAMENT DE SES SALINES |
180.000,00 € |
4.960 |
81.188,12 € |
1 |
5.000,00 € |
266.188,12 € |
133.094,06 € |
399.282,18 € |
AJUNTAMENT D'ESPORLES |
180.000,00 € |
5.062 |
82.857,72 € |
2 |
10.000,00 € |
272.857,72 € |
136.428,86 € |
409.286,58 € |
AJUNTAMENT DE PORRERES |
180.000,00 € |
5.502 |
90.059,89 € |
0 |
0,00 € |
270.059,89 € |
135.029,94 € |
405.089,83 € |
AJUNTAMENT D'ALARÓ |
180.000,00 € |
5.572 |
91.205,69 € |
0 |
0,00 € |
271.205,69 € |
135.602,84 € |
406.808,53 € |
AJUNTAMENT D'ALGAIDA |
180.000,00 € |
5.642 |
92.351,49 € |
2 |
10.000,00 € |
282.351,49 € |
141.175,74 € |
423.527,23 € |
AJUNTAMENT DE LLOSETA |
180.000,00 € |
5.988 |
98.015,02 € |
0 |
0,00 € |
278.015,02 € |
139.007,51 € |
417.022,52 € |
AJUNTAMENT DE MURO |
180.000,00 € |
7.085 |
115.971,34 € |
1 |
5.000,00 € |
300.971,34 € |
150.485,67 € |
451.457,01 € |
AJUNTAMENT DE SANTA MARIA DEL CAMÍ |
180.000,00 € |
7.375 |
120.718,23 € |
0 |
0,00 € |
300.718,23 € |
150.359,11 € |
451.077,34 € |
AJUNTAMENT D'ARTÀ |
180.000,00 € |
7.845 |
128.411,46 € |
5 |
25.000,00 € |
333.411,46 € |
166.705,73 € |
500.117,18 € |
AJUNTAMENT DE BINISSALEM |
180.000,00 € |
8.567 |
140.229,57 € |
1 |
5.000,00 € |
325.229,57 € |
162.614,78 € |
487.844,35 € |
AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ |
180.000,00 € |
8.431 |
138.003,44 € |
5 |
25.000,00 € |
343.003,44 € |
171.501,72 € |
514.505,16 € |
AJUNTAMENT DE CAMPOS |
180.000,00 € |
10.862 |
177.795,44 € |
5 |
25.000,00 € |
382.795,44 € |
191.397,72 € |
574.193,16 € |
AJUNTAMENT D'ANDRATX |
180.000,00 € |
11.271 |
184.490,19 € |
4 |
20.000,00 € |
384.490,19 € |
192.245,09 € |
576.735,28 € |
AJUNTAMENT DE SON SERVERA |
180.000,00 € |
11.568 |
189.351,65 € |
4 |
20.000,00 € |
389.351,65 € |
194.675,83 € |
584.027,48 € |
AJUNTAMENT DE CAPDEPERA |
180.000,00 € |
11.868 |
194.262,23 € |
10 |
50.000,00 € |
424.262,23 € |
212.131,11 € |
636.393,34 € |
AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA |
180.000,00 € |
12.485 |
204.361,64 € |
2 |
10.000,00 € |
394.361,64 € |
197.180,82 € |
591.542,45 € |
AJUNTAMENT DE SANTANYÍ |
180.000,00 € |
12.237 |
200.302,23 € |
10 |
50.000,00 € |
430.302,23 € |
215.151,11 € |
645.453,34 € |
AJUNTAMENT DE SA POBLA |
180.000,00 € |
13.475 |
220.566,52 € |
2 |
10.000,00 € |
410.566,52 € |
205.283,26 € |
615.849,79 € |
AJUNTAMENT DE SÓLLER |
180.000,00 € |
13.705 |
224.331,30 € |
3 |
15.000,00 € |
419.331,30 € |
209.665,65 € |
628.996,94 € |
AJUNTAMENT DE POLLENÇA |
180.000,00 € |
16.283 |
266.529,48 € |
6 |
30.000,00 € |
476.529,48 € |
238.264,74 € |
714.794,22 € |
AJUNTAMENT DE FELANITX |
180.000,00 € |
17.780 |
291.033,23 € |
5 |
25.000,00 € |
496.033,23 € |
248.016,62 € |
744.049,85 € |
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA |
180.000,00 € |
20.241 |
331.316,29 € |
4 |
20.000,00 € |
531.316,29 € |
265.658,14 € |
796.974,43 € |
AJUNTAMENT D'INCA |
180.000,00 € |
33.319 |
545.384,49 € |
0 |
0,00 € |
725.384,49 € |
362.692,24 € |
1.088.076,73 € |
AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR |
180.000,00 € |
36.914 |
604.229,51 € |
15 |
75.000,00 € |
859.229,51 € |
429.614,76 € |
1.288.844,27 € |
AJUNTAMENT DE MARRATXÍ |
180.000,00 € |
37.193 |
608.796,34 € |
18 |
90.000,00 € |
878.796,34 € |
439.398,17 € |
1.318.194,51 € |
AJUNTAMENT DE MANACOR |
180.000,00 € |
43.808 |
717.074,45 € |
9 |
45.000,00 € |
942.074,45 € |
471.037,23 € |
1.413.111,68 € |
AJUNTAMENT DE CALVIÀ |
180.000,00 € |
50.559 |
827.578,69 € |
16 |
80.000,00 € |
1.087.578,69 € |
543.789,35 € |
1.631.368,04 € |
AJUNTAMENT DE PALMA |
0,00 € |
416.065 |
0,00 € |
|
0,00 € |
4.000.000,00 € |
2.000.000,00 € |
6.000.000,00 € |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13.540.000,00 € |
479.883 |
7.855.000,00 € |
161 |
805.000,00 € |
22.200.000,00 € |
11.100.000,00 € |
33.300.000,00 € |
La concessió de les subvencions es farà una vegada s'hagin presentat les sol·licituds i la resta de la documentació.
7.- Presentació de sol·licituds
Per presentar la documentació prevista al punt següent hi haurà un sol termini de dos (2) mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si el darrer dia és inhàbil, s'ha d'entendre prorrogat fins el primer dia hàbil següent.
Les instàncies s'han de dirigir a la Presidenta del Consell de Mallorca, i es poden presentar a qualsevol terminal del Registre General del Consell de Mallorca: seu del Consell (Palau Reial, 1); Centre Cultural la Misericòrdia (Plaça de l'Hospital, 4); Llar de la Joventut (General Riera, 111); Llar de la Infància (General Riera, 113); el Poliesportiu Sant Ferran (camí de Ca l'Ardiaca, 5); i en el Registre general de l'IMAS (General Riera, 67), tots a Palma.
Així mateix, també es poden presentar als llocs establerts a la Llei 39/2015, de 1 d' octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).
Si la sol·licitud no reuneix les dades d'identificació, tant de la subvenció sol·licitada com de la persona sol·licitant, o alguns dels requisits prevists a la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques, es requerirà a l'entitat sol·licitant, d'acord amb el que estableix l'article 73.2 de la llei abans esmentada, perquè, en un termini de deu o quinze dies hàbils, esmeni la falta o acompanyi els documents preceptius amb indicació que, si no ho fa així, es tindrà per desistida la petició, amb una resolució expressa prèvia.
Juntament amb la sol·licitud s'ha de presentar la documentació detallada en el punt següent d'aquesta convocatòria.
8.- Formalització de sol·licituds
1.- Les sol·licituds s'han de formalitzar mitjançant el model oficial (Annex I). S'ha de presentar una sol·licitud i tota la documentació que tot seguit es relaciona per demanar la subvenció de les actuacions
Amb la sol·licitud s'hi ha d'adjuntar la següent documentació:
-Declaració responsable de no incórrer en prohibicions per ser beneficiari de subvencions (Annex III).
-Declaració responsable de trobar-se al corrent en el compliment d'obligacions tributàries amb l'Estat i el Consell de Mallorca i amb la Seguretat Social (Annex IV).
-Declaració responsable de no trobar-se en la situació prevista a l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes (Annex V).
2.- Per sol·licitar alguna de les actuacions subvencionables del punt 3 de la convocatòria, a més de la documentació del punt 8.1 s'ha de presentar la documentació següent:
-Una memòria explicativa de l'actuació sol·licitada firmada per un tècnic/tècnica municipal amb el vistiplau del batle/batlessa de l'ajuntament, amb el següent contingut:
Títol de l'actuació; breu descripció del seu objecte; pressupost amb IVA inclòs; i declaració que es tracta d'una actuació subvencionable de les incloses al punt 3 de la convocatòria.
9.- Reformulació de les sol·licituds
Fins el dia 30 de setembre de 2021 es podran reformular les sol·licituds presentades una vegada els ajuntaments beneficiaris de les subvencions comptin amb els projectes tècnics per tal de fer les adequacions pertinents per ajustar, si s'escau, les quanties als pressuposts dels projectes.
S'ha de tornar a presentar la sol·licitud segons el model oficial i, si s'escau, la memòria amb el contingut del punt 8.2 de les actuacions noves que es presentin en substitució de les ja aprovades. No s'admetran actuacions noves si no és per al cas de substitució de les ja subvencionades.
10.- Òrgan instructor i procediment de concessió de les subvencions
L'òrgan instructor és la secretaria tècnica del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, que ha de dur a terme les actuacions establertes a l'Ordenança general de subvencions, i formular la proposta de resolució. L'òrgan instructor pot requerir a les entitats sol·licitants els informes o els aclariments que consideri convenients.
El Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local és el centre gestor responsable del seguiment de les subvencions.
En compliment del previst a l'article 19.2 de l'Ordenança general de subvencions, es trametrà a la base nacional de subvencions informació sobre aquesta convocatòria, i sobre les resolucions de concessió que es derivin, i es publicarà en el BOIB i a la seu electrònica de Consell de Mallorca.
El termini màxim per resoldre i notificar la resolució del procediment serà de dos (2) mesos.
El venciment del termini màxim sense haver-se notificat la resolució, legitima als interessats per entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció.
El Consell Executiu és l'òrgan competent per aprovar i resoldre aquesta convocatòria de conformitat amb l'article 28 lletra f) del vigent Reglament orgànic del Consell de Mallorca en relació amb la base 23.4 de les d'execució del pressupost de 2020.
La concessió de les subvencions es farà seguint els criteris fixats al punt 6 d'aquesta convocatòria.
El 50 % de la subvenció s'abonarà mitjançant una bestreta una vegada concedida la subvenció. La resta de la subvenció s'abonarà una vegada s'hagin justificat correctament les despeses de la subvenció.
Per resoldre qualsevol actuació derivada de la concessió de les subvencions serà d'aplicació l'acord del Consell Executiu de dia 7 d'agost de 2019 (BOIB núm. 111, de 13 d'agost de 2019) pel qual s'acorda la delegació en les persones titulars dels departaments per resoldre qualsevol actuació derivada de la concessió de subvencions sempre que no es modifiqui el seu objecte.
11.- Conveni de col·laboració
D'acord amb el que disposa la disposició addicional segona de la vigent Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca per a la justificació de les despeses es signarà un conveni entre el Consell de Mallorca i cada entitat local beneficiària de les subvencions. Aquest model de conveni, que figura com Annex II d'aquesta convocatòria, ha de ser aprovat per cada Entitat Local i s'ha de remetre al Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca una vegada aprovat en el termini d'un mes comptador des de la data de la publicació al BOIB de la concessió de la subvenció. El conveni abans esmentat regularà les obligacions d'ambdues parts derivades de la concessió de les subvencions.
12.- Obligacions de les entitats beneficiàries
Els ajuntaments i entitats locals menors als quals se'ls ha concedit les subvencions estaran obligats a:
12.1.- Adjudicar les actuacions subvencionades. La notificació de les adjudicacions de les actuacions subvencionades al Consell de Mallorca s'ha de fer en el termini de dos (2) mesos comptador a partir de la data de l'adjudicació de l'actuació o actuacions subvencionades, havent de presentar el corresponent certificat d'adjudicació de cada una de les actuacions (Annex X). Una vegada adjudicada l'actuació, la subvenció del Consell de Mallorca i l'aportació municipal es reduirà, si s'escau, proporcionalment al percentatge de baixa de l'adjudicació, respectant sempre que l'aportació mínima municipal sigui d'un terç de la despesa màxima a executar.
12.2.- Remetre al Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca en el termini d'un mes comptador des de la data de la publicació al BOIB de la concessió de la subvenció un certificat del secretari municipal d'aprovació per part de l'ajuntament del conveni a subscriure amb el Consell de Mallorca previst al punt 11 segons el model normalitzat que figura com Annex II d'aquesta convocatòria.
El conveni abans esmentat es firmarà entre el Consell de Mallorca i cadascuna de les entitats beneficiàries de les subvencions una vegada concedides aquestes, el qual regularà les obligacions d'ambdues parts derivades de la concessió de les subvencions.
12.3.- Acabar les actuacions fins el dia 31 de març de 2023 i presentar la justificació de les despeses fins el dia 30 d'abril de 2023. El còmput d'aquests terminis s'iniciarà a partir de la data de la publicació en el BOIB de la concessió de les subvencions als ajuntaments beneficiaris.
En el cas d'actuacions que la seva execució necessiti d'autoritzacions i/o informes sectorials, se suspendrà l'inici del còmput dels terminis d'acabament i de justificació de les actuacions abans esmentats fins que aquestes autoritzacions i/o informes sectorials siguin emesos en sentit favorable i tenguin entrada oficial al Consell de Mallorca (Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local) una vegada remesos pels respectius ajuntaments. A partir de la data d'entrada en el Consell de Mallorca d'aquests documents, s'iniciaran els terminis d'acabament i de justificació de les actuacions abans esmentats, i com a màxim les actuacions hauran d'acabar el dia 30 d'abril de 2023 i la justificació s'haurà de presentar el dia 31 de maig de 2023.
La justificació de cada actuació subvencionada, d'acord amb la disposició addicional segona de la vigent Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca, es farà per mitjà de la presentació al Consell de Mallorca per part de l'entitat beneficiària de la següent documentació al final de cada actuació subvencionada:
A) Un certificat del secretari/secretària de l'entitat local amb el vistiplau del batle/batlessa que acrediti la realització de l'activitat subvencionada, el compliment de la finalitat de la subvenció i l'aportació de la documentació justificativa que estableix la convocatòria, segons el model que figura com Annex X d'aquesta convocatòria.
Aquest certificat també haurà d'acreditar els següents punts:
Pel que fa a les obres:
a) Que durant el transcurs de les obres s'han emès les certificacions d'obra juntament amb les corresponents relacions valorades, i a la finalització de l'obra s'ha emès el certificat final d'obra per part del tècnic director de la mateixa.
Així mateix, si s'han realitzat obres que totalment o parcialment siguin marges o parets de pedra en sec, que figura a l'expedient un certificat que acredita que les obres s'han realitzat sota la supervisió d'un mestre artesà en paret seca degudament signada i identificada.
b) Que s'ha fet l'acta de recepció de l'obra signada conjuntament pel director, el contractista i un facultatiu tècnic en representació de la Corporació Local.
Que s'han emès abans de la contractació de l'obra els següents documents:
-Certificat de la possessió i disposició real i plena dels terrenys necessaris per a l'execució de l'obra o servei segons el model de l'Annex VI.
-Informe acreditatiu de l'adaptació de l'actuació d'edificació, obra o instal·lació al planejament urbanístic municipal; als instruments d'ordenació territorial i a la normativa urbanística i territorial segons el model de l'Annex VII.
-Certificat de viabilitat del projecte per part del tècnic municipal segons el model de l'Annex VIII.
Pel que fa a l'adquisició d'immobles:
-Que s'ha formalitzat l'escriptura pública de l'adquisició de l'immoble i s'ha inscrit en el Registre de la Propietat. Així mateix, a l'escriptura pública s'ha fet constar l'import de la subvenció concedida pel Consell de Mallorca i que el període durant el qual el beneficiari ha de destinar el bé immoble al fi concret per al qual s'ha concedit la subvenció és de 20 anys, i que aquests aspectes han estat objecte d'inscripció en el registre de la propietat mitjançant una nota marginal.
-Que figura a l'expedient un informe d'un taxador independent degudament acreditat i inscrit en el registre oficial corresponent en el qual es fa constar el preu de l'immoble a adquirir.
B) Un informe, segons el model que figura com Annex XI d'aquesta convocatòria, emès per l'interventor/interventora de l'entitat local beneficiària de la subvenció en virtut del qual es faci constar:
-La veracitat i la regularitat de la documentació justificativa de la subvenció que obra en poder de l'entitat local en els termes establerts en aquesta convocatòria.
-Una relació de les factures de l'actuació subvencionada amb les dades identificatives de cada factura.
-Una relació de les obligacions reconegudes de l'actuació subvencionada d'acord amb el que preveu l'article 48.1, segon apartat, de la vigent Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca.
A més, aquest informe per a la justificació de les actuacions subvencionades farà constar:
12.4.- Fer constar la publicitat de les Administracions Públiques (Govern de les Illes Balears i Consell de Mallorca) que participen en el finançament de les actuacions en totes les modalitats de difusió de l'actuació: xarxes socials, etiquetant els comptes de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local (@PEiDL_mallorca) i del Consell de Mallorca (@ConselldeMca) així com del Govern de les Illes Balears (@goib), mitjans de comunicació, etc. En especial, a col·locar en un lloc visible de l'actuació a l'acte d'inauguració de la mateixa una placa de ferro amb lletres de llautó o en metacrilat amb la llegenda i les mides que indiqui el Consell de Mallorca. A aquest acte d'inauguració s'ha de convidar les Administracions Públiques que participen en el finançament de les actuacions (Govern Balear i Consell de Mallorca). Durant tota l'execució de les actuacions, les entitats locals beneficiàries de les subvencions tendran l'obligació d'adoptar les mesures pertinents perquè el contractista adjudicatari d'una obra col·loqui un cartell, a peu d'obra, en un lloc visible des de la via pública, on s'indicarà l'organisme o organismes que ajuden en l'execució del projecte (Govern de les Illes Balears i Consell de Mallorca). El contractista es farà càrrec sempre del cost del cartell i del de la seva col·locació. L'esmentat cartell tendrà les característiques que determini el Consell de Mallorca en el seu moment. En tot el material imprès de difusió de les actuacions subvencionades ha de figurar el logotip del Govern Balear i del Consell de Mallorca.
12.5.-En qualsevol moment es podrà inspeccionar la documentació d'aquestes subvencions que obrin en poder dels ajuntaments beneficiaris o requerir-los perquè presentin els documents relacionats amb els projectes subvencionats que el Consell consideri convenients.
12.6.- Comunicar al Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca, en qualsevol moment, l'obtenció de subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat i no consignades en la sol·licitud.
12.7.- Complir la resta d'obligacions que es preveuen en l'article 9 de la vigent Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca aprovada per acord de Ple de dia 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de dia 18 de febrer de 2017 i núm. 96, de 4 d'agost de 2018).
13.- Import de la subvenció i reintegrament
La subvenció s'atorgarà per un import cert. En el cas que la quantia justificada sigui inferior a la concedida, una vegada ajustada a l'import adjudicat de les obres d'acord amb el que s'indica el punt 12.1 d'aquesta convocatòria, l'import a subvencionar s'ha d'ajustar amb el finalment justificat, i, en cas contrari, que la justificació sigui d'import inferior a la subvenció concedida que resulti de l'adjudicació de l'obra, si s'escau, s'haurà de reintegrar la diferència amb els corresponents interessos de demora.
14.- Ampliacions de terminis
Per les especials característiques d'aquesta convocatòria de subvencions derivades d'un conveni subscrit amb el Govern de les Illes Balears, no s'admetran ampliacions de terminis per a l'acabament ni per a la justificació de les despeses de la subvenció.
Les entitats locals beneficiàries de la subvenció poden sol·licitar a l'òrgan que la concedeix, abans que conclogui el termini per dur a terme l'activitat subvencionada, modificacions de l'acord de concessió, reducció o augment de l'import concedit, modificació de l'actuació objecte de l'ajuda, que s'autoritzen quan tenen la causa en circumstàncies imprevistes o són necessàries pel bon final de l'actuació, sempre que no s'alteri l'objecte o la finalitat de la subvenció i no es danyi el dret de tercers.
En el cas d'augment de l'import concedit, s'haurà de sol·licitar aquest augment abans de dia 30 de setembre de 2021.
15.- Criteris objectius que han de regir l'atorgament i quantia de les subvencions
La concessió de les subvencions d'aquesta convocatòria es regeix pels principis de publicitat, objectivitat, igualtat i no discriminació, i s'ha de resoldre segons aquests criteris.
16.- Revocació i reintegrament
Les subvencions són de concessió voluntària, revocables i reductibles per les causes previstes a les lleis i a la vigent Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca.
Si s'incompleix el compromís firmat pel batle de la Corporació de destinar l'immoble al fi concret per al qual s'ha concedit la subvenció durant un termini de vint (20) anys comptadors des de la firma de l'escriptura pública sense l'autorització del Consell de Mallorca, aquest incompliment serà causa de revocació de la subvenció econòmica concedida (i del corresponent reintegrament) pel Consell de Mallorca per a l'adquisició de l'immoble.
17.- Aplicació del romanent a una altra actuació.
Adjudicades totes les actuacions subvencionades, cada ajuntament, si s'ha produït un romanent derivat de l'adjudicació de totes les actuacions, podrà elegir entre reintegrar les quantitats al Consell de Mallorca a requeriment d'aquest d'acord amb el que preveu el punt 12 d'aquesta convocatòria, o sol·licitar aplicar el romanent a una nova actuació de les admeses en aquesta convocatòria. En aquest cas, no serà d'aplicació la norma del punt 3 que preveu que les actuacions que se sol·licitin en aquesta convocatòria han de ser d'un import igual o superior a 15.000,00 euros, IVA inclòs.
La nova actuació s'ha de demanar per part de cada Entitat Local en el termini de dos mesos comptador a partir de l'adjudicació de la darrera actuació subvencionada a l'Entitat Local. Per demanar aquesta nova actuació s'ha d'emprar el model de sol·licitud d'aquesta convocatòria i s'han de presentar, segons el tipus d'actuació sol·licitada, els mateixos documents que s'exigeixen en aquesta convocatòria. Aquesta nova actuació ha d'estar finalitzada el dia 31 de març de 2023 i justificades les despeses de la subvenció al Consell de Mallorca el dia 30 d'abril de 2023.
18.- Normativa supletòria
En tot el que no s'hagi previst en aquesta convocatòria seran d'aplicació la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local; el R. Decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, que aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local; la Llei orgànica 2/2012, de 27 d'abril, d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera; el text refós de la Llei reguladora de las hisendes locals, aprovat pel R. Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març; la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; la Llei 40/2015, de 1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic; la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic; la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars; el R. Decret 887/2006, pel qual s'aprova el reglament que desenvolupa la Llei general de subvencions; el Reglament orgànic del Consell de Mallorca aprovat per acord del Ple de dia 12 d'abril de 2018 (BOIB núm. 89, de 19/07/2018); el Decret d'organització del Consell de Mallorca de dia 9 de desembre de 2019 (BOIB núm. 167, de 12/12/2019); l'Ordenança de procediment administratiu del Consell de Mallorca, aprovada per acord del Ple del Consell de Mallorca de dia 2 de maig de 1995 (BOIB núm. 100, de 10/08/1995); l'Ordenança general de subvencions aprovada per acord del Ple de dia 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de 18/02/2017 i núm. 96, de 04/08/2018); i la resta de la normativa que hi sigui d'aplicació.
19.- Recursos
De conformitat amb l'article 44 en relació amb el 46.6 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, contra l'acord d'aprovació de la convocatòria de subvencions no es podrà interposar recurs en via administrativa, si bé es podrà formular potestativament requeriment per a la seva anul·lació o revocació en el termini de dos mesos comptadors des del dia següent al de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) amb caràcter previ a la interposició de recurs contenciós administratiu.
El requeriment s'entendrà desestimat si en el termini d'un mes des de la seva presentació no es notifica resolució expressa. El termini per interposar el recurs contenciós administratiu serà de dos mesos comptadors des del dia següent a aquell en el qual es rebi comunicació de la resolució expressa sobre el requeriment previ o aquest s'entengui desestimat de forma presumpta.
Si no es formula requeriment previ, es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des del dia següent al de la publicació de l'acord d'aprovació de la convocatòria en el BOIB.
No obstant l'anterior, es pot interposar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent.
20.- Publicació
El Consell de Mallorca, en compliment del previst als articles 17, 18 i 20 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, remetrà a la base de dades nacional de subvencions informació sobre l'aprovació de la convocatòria de les subvencions i de les resolucions de concessió que es derivin i es publicarà en el BOIB.
ANNEX I MODEL DE SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PER DUR A TERME ACTUACIONS D'INVERSIÓ DE COMPETÈNCIA MUNICIPAL I HONORARIS DE REDACCIÓ DE PROJECTES I DE DIRECCIÓ D'OBRES
Sr./Sra.________________________________________________________________,
batle/batlessa president/presidenta de l'Ajuntament/Entitat Local Menor de__________
amb CIF_________________________
EXPOSA:
Que ha tengut coneixement de la convocatòria de subvencions 2020 per a la reactivació econòmica per la crisi derivada de la COVID-19 en matèria de sostenibilitat i eficiència urbana.
Que la Corporació que presideix es vol acollir a aquesta convocatòria i, per això, acompanya la documentació prevista al punt 8.
També declara que es compromet, si s'escau, al reintegrament de la diferència entre l'import subvencionat mitjançant bestreta del 50 % i l'import adjudicat de cada anualitat, i també a la diferència entre l'import subvencionat objecte d'adjudicació i l'import finalment justificat, més els interessos de demora en aquest darrer cas.
Així mateix declara que totes les actuacions que es pretenen sufragar amb la subvenció econòmica són actuacions subvencionables del punt 3 de la convocatòria.
Igualment declara que es compromet a fer l'aportació econòmica que li pertoca d'acord amb el punt 6 de la convocatòria.
Que de conformitat amb les normes de la convocatòria, que accepta íntegrament,
SOL·LICITA:
A) Una subvenció econòmica total de ........................................ euros per sufragar les següents actuacions, que es compromet a dur a terme en els terminis establerts a la convocatòria segons l'ordre la preferència següent:
ORDRE DE PREFERÈNCIA DE LES ACTUACIONS A DUR A TERME
1. .............................................................................................. (Subvenció parcial que es demana per a aquesta actuació respecte de la total abans esmentada: ..........................................................................................................................)
2. .............................................................................................. (Subvenció parcial que es demana per a aquesta actuació respecte de la total abans esmentada:..........................................................................................................................)
3. ............................................................................................. (Subvenció parcial que es demana per a aquesta actuació respecte de la total abans esmentada:..........................................................................................................................)
4. .............................................................................................. (Subvenció parcial que es demana per a aquesta actuació respecte de la total abans esmentada:..........................................................................................................................)
5. .............................................................................................. (Subvenció parcial que es demana per a aquesta actuació respecte de la total abans esmentada:..........................................................................................................................)
6. .............................................................................................. (Subvenció parcial que es demana per a aquesta actuació respecte de la total abans esmentada:..........................................................................................................................)
7. .............................................................................................. (Subvenció parcial que es demana per a aquesta actuació respecte de la total abans esmentada:..........................................................................................................................)
8. .............................................................................................. (Subvenció parcial que es demana per a aquesta actuació respecte de la total abans esmentada:..........................................................................................................................)
ORDRE DE PREFERÈNCIA DELS HONORARIS DE REDACCIÓ DE PROJECTES
1. Que el tècnic redactor del següent projecte: ....................................................... és un tècnic extern a la Corporació Local.
Que el pressupost d'honoraris d'aquest tècnic redactor del projecte puja a la quantitat (IVA inclòs) de: .................................................................................................................................................
Que per aquests honoraris demana una subvenció parcial respecte de la total abans esmentada de:...........................................................................................................
2. Que el tècnic redactor del següent projecte: ....................................................... és un tècnic extern a la Corporació Local.
Que el pressupost d'honoraris d'aquest tècnic redactor del projecte puja a la quantitat (IVA inclòs) de: ...................................................................................................
Que per aquests honoraris demana una subvenció parcial respecte de la total abans esmentada de:...........................................................................................................
3. Que el tècnic redactor del següent projecte: ....................................................... és un tècnic extern a la Corporació Local.
Que el pressupost d'honoraris d'aquest tècnic redactor del projecte puja a la quantitat (IVA inclòs) de: ...................................................................................................
Que per aquests honoraris demana una subvenció parcial respecte de la total abans esmentada de:...........................................................................................................
4. Que el tècnic redactor del següent projecte: ....................................................... és un tècnic extern a la Corporació Local.
Que el pressupost d'honoraris d'aquest tècnic redactor del projecte puja a la quantitat (IVA inclòs) de: ...................................................................................................
Que per aquests honoraris demana una subvenció parcial respecte de la total abans esmentada de:...........................................................................................................
5. Que el tècnic redactor del següent projecte: ....................................................... és un tècnic extern a la Corporació Local.
Que el pressupost d'honoraris d'aquest tècnic redactor del projecte puja a la quantitat (IVA inclòs) de: ...................................................................................................
Que per aquests honoraris demana una subvenció parcial respecte de la total abans esmentada de:...........................................................................................................
6. Que el tècnic redactor del següent projecte: ....................................................... és un tècnic extern a la Corporació Local.
Que el pressupost d'honoraris d'aquest tècnic redactor del projecte puja a la quantitat (IVA inclòs) de: ...................................................................................................
Que per aquests honoraris demana una subvenció parcial respecte de la total abans esmentada de:...........................................................................................................
7. Que el tècnic redactor del següent projecte: ....................................................... és un tècnic extern a la Corporació Local.
Que el pressupost d'honoraris d'aquest tècnic redactor del projecte puja a la quantitat (IVA inclòs) de: ...................................................................................................
Que per aquests honoraris demana una subvenció parcial respecte de la total abans esmentada de:...........................................................................................................
8. Que el tècnic redactor del següent projecte: ....................................................... és un tècnic extern a la Corporació Local.
Que el pressupost d'honoraris d'aquest tècnic redactor del projecte puja a la quantitat (IVA inclòs) de: ...................................................................................................
Que per aquests honoraris demana una subvenció parcial respecte de la total abans esmentada de:...........................................................................................................
ORDRE DE PREFERÈNCIA DELS HONORARIS DE DIRECCIÓ DE PROJECTES
1. Que el tècnic director del següent projecte: ........................................................ és un tècnic extern a la Corporació Local.
Que el pressupost d'honoraris d'aquest tècnic director del projecte puja a la quantitat (IVA inclòs) de: ...................................................................................................
Que per aquests honoraris demana una subvenció parcial respecte de la total abans esmentada de:...........................................................................................................
2. Que el tècnic director del següent projecte: ........................................................ és un tècnic extern a la Corporació Local.
Que el pressupost d'honoraris d'aquest tècnic director del projecte puja a la quantitat (IVA inclòs) de: ...................................................................................................
Que per aquests honoraris demana una subvenció parcial respecte de la total abans esmentada de:...........................................................................................................
3. Que el tècnic director del següent projecte: ........................................................ és un tècnic extern a la Corporació Local.
Que el pressupost d'honoraris d'aquest tècnic director del projecte puja a la quantitat (IVA inclòs) de: ...................................................................................................
Que per aquests honoraris demana una subvenció parcial respecte de la total abans esmentada de:...........................................................................................................
4. Que el tècnic director del següent projecte: ........................................................ és un tècnic extern a la Corporació Local.
Que el pressupost d'honoraris d'aquest tècnic director del projecte puja a la quantitat (IVA inclòs) de: ...................................................................................................
Que per aquests honoraris demana una subvenció parcial respecte de la total abans esmentada de:..........................................................................................................
5. Que el tècnic director del següent projecte: ........................................................ és un tècnic extern a la Corporació Local.
Que el pressupost d'honoraris d'aquest tècnic director del projecte puja a la quantitat (IVA inclòs) de: ...................................................................................................
Que per aquests honoraris demana una subvenció parcial respecte de la total abans esmentada de:...........................................................................................................
6. Que el tècnic director del següent projecte: ........................................................ és un tècnic extern a la Corporació Local.
Que el pressupost d'honoraris d'aquest tècnic director del projecte puja a la quantitat (IVA inclòs) de: ...................................................................................................
Que per aquests honoraris demana una subvenció parcial respecte de la total abans esmentada de:...........................................................................................................
7. Que el tècnic director del següent projecte: ........................................................ és un tècnic extern a la Corporació Local.
Que el pressupost d'honoraris d'aquest tècnic director del projecte puja a la quantitat (IVA inclòs) de: ...................................................................................................
Que per aquests honoraris demana una subvenció parcial respecte de la total abans esmentada de:...........................................................................................................
8. Que el tècnic director del següent projecte: ........................................................ és un tècnic extern a la Corporació Local.
Que el pressupost d'honoraris d'aquest tècnic director del projecte puja a la quantitat (IVA inclòs) de: ...................................................................................................
Que per aquests honoraris demana una subvenció parcial respecte de la total abans esmentada de:...........................................................................................................
B) Així mateix, també demana una bestreta del 50 % de la subvenció total concedida.
A ..............................., dia ................................. d ........................................ de ................
HONORABLE SRA. PRESIDENTA DEL CONSELL DE MALLORCA
ANNEX II MODEL DE CONVENI DE COL·LABORACIÓ ENTRE EL CONSELL DE MALLORCA I L'AJUNTAMENT DE .................................... PER DUR A TERME ACTUACIONS D'INVERSIÓ.
Palma, ___ de _______ de __________
REUNITS
D'una banda, la Sra. Catalina Cladera Crespí, presidenta del Consell de Mallorca, i el Sr. Jaume Alzamora Riera, conseller executiu del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca, amb fonament a l'acord del Consell Executiu de dia __________ .
I d'altra part el Sr./Sra. _________, batle/batlessa president/presidenta de l'Ajuntament de ____________________.
Ambdós intervenen en nom i representació dels càrrecs públics que ostenten i
MANIFESTEN
Que mitjançant acord del Consell Executiu de dia ............... de .................................... de .......................... es va aprovar la convocatòria de subvencions 2020 per a la reactivació econòmica per la crisi derivada de la COVID-19 en matèria de sostenibilitat i eficiència urbana i aquest conveni tipus a subscriure amb tots els ajuntaments beneficiaris de les subvencions.
Que en el marc d'aquesta convocatòria de subvencions, a l'Ajuntament de......................... se li va concedir una subvenció per import de .......................................... euros per dur a terme les següents actuacions:
.............................................................................................................................................
Que l'Ajuntament de ......................., mitjançant acord/resolució de dia ......de................. de ......................... va aprovar el text d'aquest conveni.
Que la disposició addicional segona de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca aprovada per acord del Ple de dia 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017 i núm. 96, de 4 d'agost de 2018) diu:
"En els convenis de col·laboració que regulin els ajuts que el Consell Insular de Mallorca i els organismes autònoms i consorcis que en depenen atorguin a altres administracions públiques, la subvenció es pot justificar a través d'un certificat emès pel titular de l'òrgan que l'ha percebuda, pel qual s'acrediti la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat de la subvenció, i també a través de l'informe emès per la Intervenció, o òrgan de control financer equivalent, de l'entitat beneficiària pel qual acredita la veracitat i la regularitat de la documentació justificativa de la subvenció."
Que en el marc del que preveu aquesta disposició addicional segona, l'objecte d'aquest conveni és regular les obligacions, el desenvolupament de les actuacions i la justificació de les despeses derivades de la subvenció abans esmentada.
Per tot el que s'ha exposat, ambdues parts subscriuen el present conveni d'acord amb les següents
CLÀUSULES
Primera.- Aquest conveni té per objecte regular les obligacions, el desenvolupament de les actuacions i la justificació de les despeses derivades de la subvenció concedida pel Consell de Mallorca a l'Ajuntament de ........................ per a la reactivació econòmica per la crisi derivada de la COVID-19 en matèria de sostenibilitat i eficiència urbana en el marc de la convocatòria de subvencions 2020.
Segona.- L'Ajuntament de....................ha rebut la subvenció per dur a terme les següents actuacions:
.............................................................................................................................................
Tercera.- L'Ajuntament de ...................., com a beneficiari de la subvenció, es compromet a complir amb totes i cadascuna de les obligacions previstes a la convocatòria de subvencions, tant les de tipus administratiu com les de tipus tècnic, i molt especialment a dur a terme les actuacions subvencionades i presentar la justificació de les despeses al Consell de Mallorca en els terminis establerts.
Quarta.- La justificació de les actuacions subvencionades a l'Ajuntament de ......................., d'acord amb la disposició addicional segona de la vigent Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca, es farà per mitjà de la presentació al Consell de Mallorca per part de l'entitat beneficiària de la següent documentació:
a) Un certificat del secretari/secretària de l'entitat local amb el vistiplau del batle/batlessa que acrediti la realització de l'activitat subvencionada, el compliment de la finalitat de la subvenció i l'aportació de la documentació justificativa que estableix la convocatòria, a més de la resta de dades que figuren a l'Annex X de la convocatòria de subvencions.
b) Un informe emès per l'interventor/interventora de l'entitat local beneficiària de la subvenció en virtut del qual es faci constar:
-La veracitat i la regularitat de la documentació justificativa de la subvenció que obra en poder de l'entitat local en els termes establerts en la convocatòria.
-Una relació de les factures de l'actuació subvencionada amb les dades identificatives de cada factura: número; data; creditor; i import.
-Una relació de les obligacions reconegudes de l'actuació subvencionada d'acord amb el que preveu l'article 48.1, segon apartat, de la vigent Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca.
A més, aquest informe per a la justificació de les actuacions subvencionades farà constar:
Quinta.- Aquest conveni finalitzarà en acabar les actuacions subvencionades i una vegada justificades les actuacions en els termes d'aquest conveni i realitzats, si s'escau, els reintegraments de la subvenció per part de l'Ajuntament de .............................................
I, en prova de conformitat, signen aquest conveni per duplicat i a un sol efecte, en el lloc i la data abans expressats.
Per part del Consell de Mallorca Per part de l'Ajuntament
El conseller executiu
de Promoció Econòmica i
Desenvolupament Local
Jaume Alzamora Riera
La presidenta del Consell de Mallorca
Catalina Cladera Crespí
ANNEX III MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE DAVANT D'AUTORITAT ADMINISTRATIVA DE NO INCÓRRER EN ALGUNA DE LES PROHIBICIONS ESTABLERTES EN ELS APARTATS 2, 3 I 4 DE L'ARTICLE 8 DE L'ORDENANÇA GENERAL DE SUBVENCIONS DEL CONSELL DE MALLORCA APROVADA PER ACORD DEL PLE DE DIA 23 DE DESEMBRE DE 2016 (BOIB NÚM. 21, DE 18 DE FEBRER DE 2017 I NÚM. 96, DE 4 D'AGOST DE 2018)
El/La Sr./Sra. .......................................batle/batlessa de l'Ajuntament de ..................., compareix davant el/la secretari/secretària de la Corporació a fi de DECLARAR
Que l'Ajuntament de ............................... no incorre en alguna de les prohibicions establertes en els apartats 2, 3 i 4 de l'article 8 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca aprovada per acord del Ple de dia 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017 i núm. 96, de 4 d'agost de 2018).
I perquè consti davant el Consell de Mallorca ho sign.
A..................., dia............... d ............................. de ..................
Davant meu,
El/La secretari/secretària de la Corporació
ANNEX IV MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE DE TROBAR-SE AL CORRENT EN EL COMPLIMENT D'OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES AMB L'ESTAT I AMB EL CONSELL DE MALLORCA I AMB LA SEGURETAT SOCIAL
Sr./Sra.________________________________________________________________
batle/ssa president/a de l'Ajuntament/Entitat Local Menor de___________________ amb domicili a ________________________________________________________ actuant en representació de la Corporació,
COMPAREIX
a l'efecte de prestar la declaració responsable sobre els aspectes detallats a continuació i
DECLAR
1. Que l'Ajuntament/Entitat Local Menor de _________________________________ no ha demanat cap altra subvenció d'altres institucions públiques o privades per a l'activitat objecte de la subvenció (o, si és el cas, relació de les demanades/concedides, amb indicació dels imports).
2. Que l'Ajuntament/Entitat Local Menor de ________________________________ està al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb el Consell de Mallorca.
3. Que l'Ajuntament/Entitat Local Menor de ________________________________ està al corrent en el compliment de les obligacions amb l'Agència Tributària de l'Estat.
4. Que l'Ajuntament/Entitat Local Menor de ________________________________ està al corrent en el compliment de les obligacions amb la Seguretat Social.
I per tal que així consti davant del Consell de Mallorca a l'efecte de ser beneficiari de les subvencions 2020 per a la reactivació econòmica per la crisi derivada de la COVID-19 en matèria de sostenibilitat i eficiència urbana realitz la present declaració.
.................................., ........ d ....................... de ....................
Signat: ................................................... (amb el segell de l'Ajuntament)
ANNEX V MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE DE NO TROBAR-SE EN LA SITUACIÓ PREVISTA A L'ARTICLE 11 DE LA LLEI 11/2016, DE 28 DE JULIOL, D'IGUALTAT DE DONES I HOMES (BOE NÚM. 202, DE 22/08/2016).
Sr./Sra.______________________________________________________________
batle/ssa president/a de l'Ajuntament/Entitat Local Menor de ______________ amb domicili a __________________________________________________actuant en representació de la Corporació,
DECLAR
De conformitat amb el que preveu la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat d'homes i dones (BOE núm. 202, de 22/08/2016), l'Ajuntament/Entitat Local Menor de ____________________________________________amb NIF: ________________
no ha estat sancionat o condemnat en els tres darrers anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, sancionat per resolució administrativa ferma o per sentència judicial ferma.
I per tal que així consti davant del Consell de Mallorca realitz la present declaració.
................................, ........ d ....................... de ..........................
Signatura: ........................................................................ (amb el segell de l'Ajuntament)
ANNEX VI MODEL DE CERTIFICAT DE LA POSSESSIÓ I DISPOSICIÓ REAL I PLENA DELS TERRENYS NECESSARIS PER A L'EXECUCIÓ DE L'OBRA O SERVEI
Sr./Sra............................................................................................., secretari/secretària de l'Ajuntament d.............................................
CERTIFICA:
Que l'Ajuntament d...................................... té la plena possessió i la disposició real dels terrenys necessaris per a la normal execució del contracte de l'obra anomenada ..........................................................................................................................................
I, perquè consti als efectes prevists a la legislació vigent, expedeix aquest certificat, d'ordre i amb el vistiplau del Sr. batle/Sra. batlessa.
......................, ... d................ de ......
Vist-i-Plau
EL BATLE/LA BATLESSA
ANNEX VII MODEL D'INFORME ACREDITATIU DE L'ADAPTACIÓ DE L'ACTUACIÓ D'EDIFICACIÓ, OBRA O INSTAL·LACIÓ AL PLANEJAMENT URBANÍSTIC MUNICIPAL; ALS INSTRUMENTS D'ORDENACIÓ TERRITORIAL I A LA NORMATIVA URBANÍSTICA I TERRITORIAL (1)
INFORME
Amb relació al projecte promogut per aquest Ajuntament de ..., denominat (2), i redactat per (3); projecte per al qual se sol·licita una subvenció/ajut econòmic, en el marc de la convocatòria de (4), s'informa el següent:
a) S'apliquen al projecte els següents instruments de planejament i de gestió urbanístics aplicables: (5)
b) Incidència o afectació al projecte de determinacions d'instruments d'ordenació territorial: (6)
c) Classificació i qualificació del sòl on es projecta l'actuació, i paràmetres aplicables: (7)
d) Altres determinacions urbanístiques significatives que incideixen en el projecte: (8)
e) Finançament de les actuacions del projecte com a obligació estricta de l'Ajuntament:(9)
f) Disponibilitat efectiva de les autoritzacions o els informes concurrents:(10)
g) Compliment del projecte de les determinacions d'eficàcia directa sobre el planejament, contingudes en la legislació urbanística i altra legislació sectorial: (11)
Analitzat el contingut del projecte referit a l'encapçalament d'aquest informe, els qui el subscrivim informam en el sentit que compleix tots i cadascun dels requeriments que s'indiquen en els apartats precedents, a l'efecte de la sol·licitud també indicada a l'encapçalament, així com, si correspon, per al tràmit de l'acte o acord municipal aprovatori, equivalent a la llicència urbanística d'acord amb la legislació urbanística actualment aplicable.
A aquest efecte, s'emet el present informe, (12)
Persones que el subscriuen: (13)
Instruccions per complimentar els camps:
(1) A subscriure, conjuntament, pel personal tècnic competent dels serveis municipals, i pel personal dels serveis jurídics municipals, i a manca de serveis jurídics, per la persona titular de la secretaria general. En cap cas, l'emissió del present informe no es pot dur a terme, pel que fa al personal tècnic, per la persona que hagi redactat el projecte.
(2) Indicau la denominació específica del projecte, que ha de ser descriptiva i inequívoca de l'actuació que preveu
(3) Indicau la persona o persones autores del projecte, amb el seu núm. de visat col·legial si aquest resulta exigible d'acord amb la legislació aplicable.
(4) Indicau exactament la denominació de la convocatòria específica de la subvenció o ajut econòmic, i l'òrgan insular convocant.
(5) Indicau les referències a tots els instruments de planejament urbanístics municipals vigents aplicables al projecte, així com, si escau, els de gestió urbanístics. En el cas que algun d'ells estigui en tramitació o subjecte a procediments de revisió o modificació, s'ha d'indicar, igualment, així com si s'ha acordat la suspensió de les tramitacions i d'atorgament de llicències o de la presentació de comunicacions prèvies que regula la legislació urbanística.
(6) Efectuau les indicacions oportunes en el cas d'afectació o incidència, o indicau la no afectació expressa.
(7) Assenyalau la classificació i qualificació del sòl del terreny en el qual es projecta l'actuació, amb indicació específica dels paràmetres aplicables respecte de l'ús del sòl, les condicions d'edificació i l'aprofitament del subsòl, si és el cas. S'ha d'assenyalar igualment, en els casos de sòl urbà o urbanitzable en execució, si el terreny té la condició de solar, i en cas negatiu, quines actuacions són necessàries per assolir-la.
(8) Assenyalau, si escauen, les altres determinacions urbanístiques significatives, tant d'ordenació estructural com detallada, que condicionin l'aprofitament i l'ús del terreny, en especial les referides a les possibilitats d'edificació o de materialització de l'actuació prevista en el projecte.
(9) Indicau la normativa aplicable que fixi l'obligació del finançament de l'actuació en exclusiva amb fons públics municipals; fent constar, així mateix, que l'actuació per a la qual se sol·licita l'ajut econòmic en cap cas no correspon ser finançada per les persones propietàries de sòl, d'acord amb la legislació urbanística estatal i autonòmica.
(10) Indicau els actes d'atorgament d'autoritzacions concurrents, o informes sectorials concurrents, que la legislació aplicable exigeix, així com la seva data d'autorització o d'emissió, que són necessaris per a l'execució del projecte. En cas de trobar-s'hi subjecte, s'han d'haver emès amb caràcter favorable. En el cas de no trobar-se subjecte a cap autorització o informe concurrent, s'ha d'especificar de manera expressa en aquest apartat.
(11) S'ha d'indicar si el projecte compleix les determinacions de la legislació urbanística aplicable, i la resta de legislació i normativa sectorial d'aplicació en el cas que la legislació sectorial esmentada prevegi expressament la comprovació de l'adequació als requisits que s'hi estableixen en l'acte d'aprovació municipal del projecte, equivalent a la llicència urbanística.
(12) Assenyalau lloc i data d'emissió.
(13) S'ha d'indicar clarament la identificació i titulació de les persones que el subscriuen. Necessàriament s'ha d'emetre per personal de la corporació, i com a mínim ha d'anar subscrit per un tècnic professional amb competència per avaluar els aspectes tècnics i urbanístics del projecte i per un tècnic jurídic. A manca de tècnic o assessor jurídic entre el personal de la corporació, se subscriurà pel secretari o secretària general de la corporació local.»
ANNEX VIII MODEL DE CERTIFICAT DE VIABILITAT DEL PROJECTE PER PART DEL TÈCNIC/TÈCNICA MUNICIPAL
Sr./Sra........................................................................................, tècnic/tècnica municipal, en relació al projecte ..................................................................................... per a l'Ajuntament de ...............................
CERTIFICA:
Que el projecte de l'esmentada obra és viable.
I perquè consti, als efectes prevists a la legislació vigent, expedeix aquest certificat a ............................, dia ....... d.................de ...........
Signat: El tècnic/ La tècnica municipal
ANNEX IX MODEL DE CERTIFICAT D'ADJUDICACIÓ DEL CONTRACTE
Sr./Sra.: |
|
|
Secretari / a de |
|
CERTIFIC: que aquesta Entitat ha adjudicat el contracte segons les circumstàncies que a continuació s'expressen: ADJUDICACIÓ DEL CONTRACTE |
ACTUACIÓ: |
AJUNTAMENT: |
PROCEDIMENT D'ADJUDICACIÓ: |
ÒRGAN DE CONTRACTACIÓ: |
CONTRACTISTA: |
CIF CONTRACTISTA: |
DATA DE L'ADJUDICACIÓ: |
DATA D'INICI DE L'ACTUACIÓ: |
DIRECTOR / A DE L'ACTUACIÓ: |
TITULACIÓ DIRECTOR /A ACTUACIÓ: |
FINANÇAMENT |
||||
ENTITATS |
PRESSUPOST ACTUACIÓ |
SUBVENCIÓ APROVADA |
ADJUDICACIÓ ACTUACIÓ |
BAIXA |
CONSELL DE MALLORCA |
|
|
|
|
AJUNTAMENT |
|
|
|
|
TOTALS |
|
|
|
|
MILLORES REFERIDES A LA CONTRACTACIÓ DE L'ACTUACIÓ |
|
I perquè així consti, i per a la seva remissió al Consell de Mallorca, expedeix aquest certificat, amb el vistiplau del batle/ssa, a............................., dia ............................ de ........................................... de ......................
VISTIPLAU
EL SECRETARI/LA SECRETÀRIA EL BATLE/LA BATLESSA
Sgt.: Sgt.:
ANNEX X MODEL DE CERTIFICAT DEL SECRETARI/A EN FASE DE JUSTIFICACIÓ DE DESPESES
Sr./Sra............................................................................................., secretari/secretària de l'Ajuntament d.............................................
CERTIFICA:
Que l'Ajuntament d...................................... ha estat beneficiari d'una subvenció del Consell de Mallorca en el marc de la convocatòria 2020 per a la reactivació econòmica per la crisi derivada de la COVID-19 en matèria de sostenibilitat i eficiència urbana per import de ................................................. per dur a terme la següent actuació:
.............................................................................................................................................
Que l'activitat subvencionada abans esmentada s'ha realitzat, s'ha complit la finalitat de la subvenció i s'ha aportat de documentació justificativa que estableix la convocatòria.
(1) Pel que fa a l'execució de l'obra també
CERTIFICA:
a) Que durant el transcurs de les obres s'han emès les certificacions d'obra juntament amb les corresponents relacions valorades, i a la finalització de l'obra s'ha emès el certificat final d'obra per part del tècnic director de la mateixa.
Així mateix, si s'han realitzat obres que totalment o parcialment siguin marges o parets de pedra en sec, que figura a l'expedient un certificat que acredita que les obres s'han realitzat sota la supervisió d'un mestre artesà en paret seca degudament signada i identificada.
b) Que s'ha fet l'acta de recepció de l'obra signada conjuntament pel director, el contractista i un facultatiu tècnic en representació de la Corporació Local.
Que s'han emès abans de la contractació de l'obra els següents documents:
-Certificat de la possessió i disposició real i plena dels terrenys necessaris per a l'execució de l'obra o servei segons el model de l'Annex VI.
-Informe acreditatiu de l'adaptació de l'actuació d'edificació, obra o instal·lació al planejament urbanístic municipal; als instruments d'ordenació territorial i a la normativa urbanística i territorial segons el model de l'Annex VII.
-Certificat de viabilitat del projecte per part del tècnic municipal segons el model de l'Annex VIII.
(2) Pel que fa a l'adquisició de l'immoble també
CERTIFICA:
-Que s'ha formalitzat l'escriptura pública de l'adquisició de l'immoble i s'ha inscrit en el Registre de la Propietat. Així mateix, a l'escriptura pública s'ha fet constar l'import de la subvenció concedida pel Consell de Mallorca i que el període durant el qual el beneficiari ha de destinar el bé immoble al fi concret per al qual s'ha concedit la subvenció és de 20 anys, i que aquests aspectes han estat objecte d'inscripció en el registre de la propietat mitjançant una nota marginal.
-Que figura a l'expedient un informe d'un taxador independent degudament acreditat i inscrit en el registre oficial corresponent en el qual es fa constar el preu de l'immoble a adquirir.
I, perquè consti als efectes prevists a la legislació vigent, expedeix aquest certificat, d'ordre i amb el vistiplau del Sr. batle/Sra. batlessa.
......................, ...... d................ de ......
Vist-i-Plau
EL BATLE/LA BATLESSA
(1) Solament s'ha de certificar aquest punt si amb la subvenció del Consell s'han executat obres.
(2) Solament s'ha de certificar aquest punt si amb la subvenció del Consell s'han adquirit immobles.
ANNEX XI MODEL D'INFORME DE L'INTERVENTOR/A MUNICIPAL EN FASE DE JUSTIFICACIÓ DE DESPESES.
................................................, Interventor/a de l'Ajuntament de ..................................
D'acord amb el que disposa la disposició addicional segona de la vigent Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017 i núm. 96, de 4 d'agost de 2018),
INFORMA:
Que l'Ajuntament de .................................... ha estat subvencionat pel Consell de Mallorca per dur a terme la següent actuació en el marc de la convocatòria de subvencions 2020 per a la reactivació econòmica per la crisi derivada de la COVID-19 en matèria de sostenibilitat i eficiència urbana:
..........................................................................................................................................
Que les factures justificatives de l'anterior actuació subvencionada, que són verídiques i s'han expedit amb regularitat i corresponen sense cap dubte a l'activitat objecte de subvenció en els termes establerts a la convocatòria, són les següents:
Data factura |
Núm. Factura |
NIF Proveïdor |
Proveïdor |
Concepte |
Import de la factura |
Data pagament de la factura |
Data reconeixement obligació (O) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Així mateix DECLARA (1):
___ Que l'Ajuntament no recuperarà ni compensarà l'IVA de les factures que presenta.
___ Que l'Ajuntament recupera i/o compensa l'IVA de les següents factures:
..............................................................................................................................
..............................................................................................................................
També DECLARA:
Que l'Ajuntament no ha obtingut cap altra subvenció d'altres institucions públiques o privades per a l'activitat objecte de la subvenció (o, si és el cas, relació de les concedides, amb indicació dels imports i la seva procedència).
Que el cost justificat amb les factures esmentades no supera el valor de mercat.
Que, si s'escau, pel que fa a les factures d'honoraris de persones físiques l'Ajuntament ha ingressat les retencions d'IRPF a l'Agència Tributària.
I perquè així consti, jo, com a Interventor/a de l'Ajuntament, expedesc aquest document a ............................., dia...................... de ................. de...................
(1) Marcar amb una creu l'opció que pertoqui.