Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 10926
Correcció de l’error material advertit al model d’instància publicada com Annex III de la convocatòria i les bases que regiran el procediment selectiu per a la provisió de 4 places de policia local a la plantilla de personal funcionari de carrera de l’Ajuntament d’Alcúdia
Mitjançant Resolució de Batllia núm. de data de 6 de novembre de 2020, s'han aprovat la correcció de l'error material advertit al model d'instància publicada com Annex III de la convocatòria i les bases que regiran el procediment selectiu per a la provisió de 4 places de policia local a la plantilla de personal funcionari de carrera de l'Ajuntament d'Alcúdia mitjançant el procediment ordinari d'accés, les quals van ser publicades al BOIB núm. 189, de 3 de novembre de 2020.
Cosa que fem pública al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d'anuncis electrònic del lloc web de l'Ajuntament d'Alcúdia (http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/), als efectes establerts a l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Contra l'esmentada resolució, que exhaureix la via administrativa, les/els interessades/ts poden interposar de forma alternativa, els següents recursos: o bé recurs potestatiu de reposició, a interposar davant la Batllia, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la notificació de la present resolució, o bé directament recurs contenciós administratiu, a interposar davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la notificació d'aquesta resolució; tot això sense perjudici que els interessats puguin interposar aquells altres recursos que en considerin procedents.
Alcúdia, 6 de novembre de 2020
La batlessa
Bàrbara Rebassa Bisbal
RESOLUCIÓ DE BATLLIA
Vist que en data 3 de novembre de 2020, es va publicar al BOIB núm. 189/2020 la convocatòria i les bases que regiran el procediment selectiu de quatre places de policia local, categoria d'agent, en la plantilla de personal funcionari de carrera de l'Ajuntament d'Alcúdia, per torn lliure, mitjançant procediment ordinari.
Vist que al model d'instància establert com Annex III de les esmentades bases s'ha detectat un error en relació a la presentació obligatòria de documentació acreditativa de haver pagat les corresponents taxes en concepte de drets d'examen.
Vist que d'acord als punts segon i tercer de les bases, en relació als requisits i documentació a presentar amb la instància, respectivament; i que l'Ajuntament d'Alcúdia no té, en aquest moment, ordenança relativa a aquests tipus de tributs amb motiu de procediments selectius.
De conformitat amb l'establert a l'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, procedeix rectificar l'error material advertit, mitjançant la seva correcció.
RESOLC
Primer.- Rectificar l'error material advertit en el model d'instància establert com Annex III de la convocatòria i bases que regiran el procediment selectiu de quatre places de policia local, categoria d'agent, en la plantilla de personal funcionari de carrera de l'Ajuntament d'Alcúdia, per torn lliure, mitjançant procediment ordinari; eliminant tota referència al pagament de taxa en concepte de drets d'examen.
Segon.- Corregir l'errada material i aprovar el nou model d'instància inclosa com a Annex I d'aquesta resolució.
Tercer.- Publicar aquesta resolució al BOIB als efectes oportuns.
Quart.- Que es continuï el procediment selectiu de quatre places de policia local, categoria d'agent, en la plantilla de personal funcionari de carrera de l'Ajuntament d'Alcúdia, per torn lliure, mitjançant procediment ordinari.
Alcúdia, 6 de novembre de 2020
N'he pres raó,
La batllessa El secretari
Bàrbara Rebassa Bisbal Joan Seguí Serra
ANNEX I
SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ A LES PROVES SELECTIVES DEL PROCÉS SELECTIU PER A LA PROVISIÓ DE 4 PLACES DE POLICIA LOCAL DE L'AJUNTAMENT D'ALCÚDIA, FUNCIONARI DE CARRERA, PEL PROCEDIMENT ORDINARI.
DADES PERSONALS
Nom_______________________; Primer llinatge_____________________________;
Segon llinatge______________________________; DNI/NIF___________________;
Domicili: _____________________________________________________________;
(a efectes de notificació)
Localitat:_________________________________________Teléfon:______________
Adreça electrònica:____________________________________________________________
La/el sotasignat, major d'edat, davant Vè comparesc i com millor procedeixi,
REQUISITS DE PARTICIPACIÓ AL·LEGATS
- NIVELL DE CONEIXEMENTS DE LLENGUA CATALANA:_________________
Voleu realitzar la prova d'aptitud física? ( )SÍ ( )NO
PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ OBLIGADA
( )Acreditació, si escau, del certificat d'exempció de la prova física
PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ EN CAS DE DENEGAR EL CONSENTIMENT
(Aquesta documentació sols s'ha de presentar en cas de negativa expressa a què l'Ajuntament la comprovi d'ofici.)
( ) Fotocòpia del DNI o del document oficial acreditatiu de la identitat
( ) Titulació
CONSENTIMENT
D'acord amb l'article 28 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu, s'entén concedit el consentiment per a la consulta de dades relatives al DNI i la titulació.
En cas contrari, si NO donau el consentiment per a la consulta, marcau la casella següent:
( ) NO don el consentiment per a la consulta de les meves dades d'identitat mitjançant el Sistema de Verificació de dades d'Identitat, ni perquè l'Ajuntament sol·liciti a altres administracions els documents necessaris per acreditar el compliment de mèrits i/o requisits.
DECLARACIÓ RESPONSABLE
El sotasignat/La sotasignada declar que complesc els requisits que exigeix la base segona de la convocatòria, referits sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per presentar les sol·licituds i durant tot el procés selectiu, i que són certes les dades que es consignen en aquesta sol·licitud.
SOL·LICITUD, LLOC, DATA I SIGNATURA
El sotasignat/La sotasignada SOL·LICITO ser admès/admesa a les proves selectives a què es refereix aquesta sol·licitud, AUTORITZO perquè l'Administració tracti les meves dades personals als efectes que es derivin d'aquesta convocatòria, i em compromet a provar documentalment totes les dades que consten en aquesta sol·licitud.
Alcúdia, ______ de ________________ de 2.020
Signatura:
A LA SRA. BATLESSA D'ALCÚDIA
Les dades facilitades per vós en aquest formulari passaran a formar part dels fitxers automatitzats propietat de l'Ajuntament d'Alcúdia i podran ser utilitzades pel titular del fitxer per a l'exercici de les funcions pròpies en l'àmbit de les seues competències. De conformitat amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, podreu exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició mitjançant instància presentada davant el Registre General d'Entrada de l'Ajuntament d'Alcúdia.