Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE BUNYOLA
Núm. 10651
Convocatòria per a la concessió de subvencions per procediment de concurrència competitiva en matèria de Subvenció per a activitats de promoció de l'economia local i ajudades destinades a contribuir a minimitzar l'impacte econòmic de la COVID-19 del municipi de Bunyola
En compliment del Decret aprovat per la Regidora de Turisme, Comerç i Participació l'Ajuntament de Bunyola, de data 26 d'octubre de 2020, pel que s'aprova la convocatòria per a la concessió de subvencions per procediment de concurrència competitiva en matèria de Subvenció per a activitats de promoció de l'economia local i ajudades destinades a contribuir a minimitzar l'impacte econòmic de la COVID-19 del municipi de Bunyola, segons els criteris i condicions que a continuació s'indiquen i d'acord amb les Bases reguladores i la convocatòria que s'annexa seguidament:
CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER A ACTIVITATS DE PROMOCIÓ DE L'ECONOMIA LOCAL I AJUDES DESTINADES A COMERCIANTS INDIVIDUALS, ASSOCIACIONS EMPRESARIALS, PER A AUTÒNOMS I EMPRESES DE 5 TREBALLADORS O MENYS PER A CONTRIBUIR A MINIMITZAR L'IMPACTE ECONÒMIC DE LA COVID-19.
Introducció
La imprevista situació sanitària derivada de la COVID-19 i les greus conseqüències sobre el teixit empresarial ha fet imperatiu a les administracions públiques esforços per a contribuir a minimitzar l'impacte econòmic d'aquesta pandèmia.
1. Objecte de la convocatòria i finalitat
La Regidoria de Comerç i Turisme, mitjançant aquesta convocatòria, fixa el procediment i les condicions que han de regular la subvenció i ajudes destinades a pal·liar l'impacte derivat de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 en relació a les persones físiques autònoms així com continuar amb la línia de subvencions a les associacions empresarials.
La finalitat de la convocatòria és protegir i donar suport al teixit productiu del municipi de Bunyola, constituït principalment per persones físiques autònomes per tal que es produeixi tan aviat com sigui possible una reactivació de la seva activitat. I fomentar actuacions i projectes d'interès públic per a la promoció de l'economia local.
2. Línies d'actuació. La convocatòria preveu les dues línies d'actuació següents:
2.1 Línia 1:
a) Despeses corrents produïdes durant l'estat d'alarma relacionades amb la crisi de la COVID-19 respecte al local on es desenvolupa l'activitat subvencionable (llum, arrendaments, compra de protecció panel, gel hidroalcohólico, màscara i pagament de taxes).
2.2 Línia 2:
a) Les activitats dirigides al foment de l'emprenedoria empresarial i a la cooperació empresarial dins l'àmbit local. En aquesta línia, s'hi inclouen projectes de formació, reciclatge i adaptació a les exigències del mercat, d'assessorament i suport tècnic, networking, així com, projecte de sensibilització per a la promoció del comerç i el producte de Bunyola.
b) Els projectes de dinamització, formació i promoció comercial del petit i mitjà comerç local i/o del producte de Bunyola i els projectes per reactivar l'economia local mitjançant campanyes de promoció de compliment de mesures de seguretat de la COVID-19.
3. No són subvencionables:
a) Els projectes i actuacions que no s'adeqüin a la finalitat ni a l'objecte de la convocatòria.
b) Les despeses que no compleixin els requisits establerts al punt 1 i 2 de la convocatòria.
c) Les despeses que no justifiquin en els termes de la convocatòria.
4. Beneficiaris d'aquesta subvenció, les persones i / o entitats següents:
a) Poden obtenir la condició de persona beneficiària de la subvenció les persones físiques donades d'alta d'autònoms abans del 14 de març 2020 , que tenguin el seu domicili social i fiscal al municipi de Bunyola en el moment de la presentació de la sol·licitud ( Línia 1).
b) Empreses de petit format amb un màxim 5 o menys treballadors ( Línia 1).
c) Associacions empresarials d'àmbit municipal de Bunyola (Línia 2 ).
5. Seran requisits indispensables per sol·licitar la subvenció:
a) Les persones físiques donades d'alta d'autònoms i empreses de petit format amb un màxim de 5 o menys treballadors hauran d'estar donades d'alta al Règim Especial de la Seguretat Social dels Treballadors autònoms i d'Impost d'Activats Econòmiques, i en cas d'haver-se donat temporalment de baixa, presentaran declaració responsable que es donarà d'alta abans del 30 de setembre 2020 i que desenvolupen la seva activitat al municipi de Bunyola. (Línia 1)
b) Associacions empresarials legalment constituïdes que tinguin la seva seu social i fiscal i desenvolupin la seva activitat al municipi de Bunyola (Línia 2)
c) Trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant de la Seguretat Social establertes a les disposicions vigents, així com no tenir deutes o sancions de naturalesa tributària municipal. La sol·licitud dels ajuts comporta l'autorització perquè l'ajuntament pugui comprovar d'ofici que l'entitat o persona sol·licitant està al corrent d'aquestes obligacions, excepte en el cas de denegació expressa del consentiment, supòsit en què la sol·licitant haurà d'aportar les certificacions corresponents, juntament amb la sol·licitud dels ajuts.
d) Les despeses subvencionables han de respondre de manera indubtable a la naturalesa de l'activitat.
e) No trobar-se afectat per les prohibicions per obtenir la condició de beneficiari que estableix l'article 13 de la Llei / 2003 de 17 novembre, General de Subvencions.
6. Pressupost de la convocatòria, distribució i compatibilitat de les ajudes
El pressupost adscrit a la present convocatòria és de 14.000,00 EUROS . Les obligacions econòmiques derivades de la concessió de subvenció d'aquesta convocatòria van a càrrec de l'aplicació pressupostària 04.12.2019 (data d'aprovació) del pressupost d'Activitats econòmiques de l'any 2020 d'acord amb la distribució següent:
a) La quantia de la subvenció és del 80% del cost elegible del projecte ( IVA exclòs), amb un màxim de 600 euros , per pagar despeses corrents produïdes durant l'estat d'alarma respecte als beneficiaris afectats per la crisi de la COVID-19. (Línia 1)
b) L'import màxim de subvenció aprovada per empresaris de forma individual o agrupada és de 6000 €. La subvenció podrà aconseguir el 100% de la despesa ( IVA exclòs). (Línia 2)
7. Règim de compatibilitat amb altres projectes
a) La subvenció no serà compatible amb qualsevol altra subvenció o ajuda econòmica concedida per altres administracions o ens públics o privats per fer la mateixa activitat o ajuda econòmica. (Línia 1)
b) S'admet la presentació dins de la mateixa sol·licitud de diferents inversions i en cas que s'opti per a presentar inversions subvencionables es podran sumar els seus imports fins a un màxim de 6.000 Euros. ( Línia 2)
8. Termini d'execució i despeses subvencionables
En relació amb les línies d'actuació :
Línia 1
a) Les actuacions objecte de subvenció s'han haver executat entre l'14 de març 2020 i el 31 de desembre 2020, ambdós inclosos.
b) Els justificants de despesa s'han d'haver emès entre l' 1 de gener de 2021 i el 31 de gener 2021 ( ambdós inclosos) i, com màxim s'han d'haver pagat el darrer dia del termini de justificació.
Línia 2
c) Les actuacions objectes de subvenció s'han haver executat entre el l'1 de gener 2020 i el 30 de juny 2021 ( ambdós inclosos) i, com a màxim s'han d'haver pagat el darrer dia del termini de justificació.
d) Els justificants de despesa s'han d'haver emès entre l'1 de juliol 2021 i 31 de juliol 2021 (ambdós inclosos) i, com a màxim s'han d'haver pagat el darrer dia del termini de justificació.
9. Presentació de sol·licituds, termini, lloc, documentació i despeses
9.1 El procediment s'iniciarà prèvia sol·licitud dels interessats presentada en el termini de 25 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el BOIB.
9.2 Cada comerç o associació empresarial presentarà una única sol·licitud que podrà contenir un o diversos projectes.
9.3 En cas d'autònoms o empreses de menys de 5 treballadors la sol·licitud i declaració responsable de dades, corresponent a la convocatòria de subvencions destinades a determinats serveis afectats per la crisi de la COVID – 19 (exercici de 2020) i fomentar i /o adaptar-se al nous costums de consum.
Associacions empresarials
a) Les sol·licituds es dirigiran a l'Ajuntament de Bunyola – Regidoria de Turisme i Comerç i es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament, o telemàticament, amb certificat electrònic, a www.sedelectronica.bunyola.es o en qualsevol altra de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
b) Els documents que s'aportin en paper, tant en el moment de la sol·licitud com en el de la justificació, hauran de presentar-se en format normalitzat DIN-A4 sense enquadernacions.
9.4 Les sol·licituds hauran d'acompanyar-se dels documents que a continuació es relacionen:
a) Imprès de sol·licitud signat per la Presidència de l'associació sol·licitant.
b) Memòria, signada per la persona que ostenti la presidència i, si escau, també de les associacions agrupades, en la qual s'especifiquin els objectius així com un programa d'actuació que garanteixi la seva execució en l'exercici en el qual es concedeix la subvenció. Inclourà necessàriament una relació detallada i pressupostada de les activitats que la componen i data prevista de realització. S'atendrà en particular al que s'estableix a la base quarta de la convocatòria.
c) Certificat de la Secretaria de l'associació de l'acord de l'òrgan competent de la mateixa en el qual s'expressi la voluntat de sol·licitar la subvenció per al projecte, contingut en la memòria i autoritzi el seu President a presentar-la.
d) Certificat de la Secretaria de l'associació en el qual consti la relació actual de càrrecs representatius de l'associació (nom, cognoms, NIF, activitat, adreça de l'activitat, telèfon de contacte) i la relació numerada i actualitzada d'associats a data de sol·licitud de l'ajuda (nom, cognoms, NIF, activitat, adreça de l'activitat, telèfon de contacte).
e) Certificat de la Secretaria de l'associació amb la transcripció literal de l'acta de l'última reunió ordinària de l'Assemblea General de l'associació.
f) La presentació de la sol·licitud comportarà l'autorització del sol·licitant a l'Ajuntament a comprovar el compliment de les obligacions tributàries i enfront de la Seguretat Social, així com l'absència de deutes o sancions de naturalesa tributària municipal. L'Ajuntament es reserva el dret de requerir al sol·licitant en el cas que la citada informació presenti incidències. No obstant això, el sol·licitant podrà denegar expressament el consentiment, havent d'aportar llavors les certificacions corresponents.
g) En els projectes presentats de forma conjunta per més d'una associació, ha d'aportar-se el document que reguli les responsabilitats de cadascuna d'elles en relació amb la gestió del projecte, què serà solidària, així com el nomenament d'un representant de l'agrupació, amb poders suficients per a complir les obligacions que, com a beneficiari, corresponen a l'agrupació. El document serà signat per les persones que ostentin la presidència, prèvia autorització de l'òrgan competent de cada associació.
h) L'Ajuntament podrà recaptar qualsevol altre document que consideri precís per a l'avaluació de la subvenció sol·licitada, així com per al control i seguiment del projecte.
Autònoms i empreses de 5 treballadors o menys.
La documentació que s'ha de presentar amb la sol·licitud és la següent:
a) Sol·licitud ( annex 1 ) d'ajuda signada per la persona interessada o representant legal.
b) DNI / NIE per la persona física sol·licitant.
DNI / NIE del representant legal de la persona jurídica sol·licitant i CIF de la persona jurídica.
c) Documentació acreditativa de la titularitat del compte bancari indicat per rebre el pagament (annex2).
d) Declaració responsable de : (annex2 )
e) Compte justificatiu simplificat (annex 3) que inclourà:
1. Descripció de les actuacions dutes a terme.
2. Una relació de les depeses i dels ingressos o subvencions que han finançat l'activitat subvencionada.
3. Les factures relatives als conceptes pels quals s'ha sol·licitat l'ajuda i els justificants de pagament d'acord amb el subjecte de la subvenció i en funció de la forma en què s'ha fet el pagament. Alternativament s'admetrà una declaració formal de la persona beneficiària on consti l'existència de les factures i el seu pagament dins el terminis establerts a la convocatòria.
f) Import de la subvenció
1. L'import màxim de la subvenció serà de 600 Euros per a persona sol·licitant.
2. L'import de les subvencions concedides en cap cas pot se d'una quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions o ajudes d'altres administracions públiques o d'entitats privades, superi el cost l'activitat que ha de desenvolupar la persona beneficiària de la subvenció.
g) Quan la sol·licitud no reuneixi els requisits assenyalats en l'article 66 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o no s'acompanyi la documentació que d'acord amb aquestes bases resulti exigible, es requerirà a l'interessat perquè, en el termini de deu dies, esmeni la falta o acompanyi els documents preceptius, indicant que, si així no ho fes, es considerarà que ha desistit de la seva petició, prèvia resolució.
a) Forma de presentació:
Les sol·licituds es dirigiran a l'Ajuntament de Bunyola – Regidoria de Turisme i Comerç i es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament o telemàticament, amb certificat electrònic, a www.sedelectronica.bunyola.es o en qualsevol altra de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
b) De manera presencial (només per a persona física), a l'ajuntament de Bunyola en horari d'oficina.
Ajuntament de Bunyola
Regidoria de comerç, turisme i participació ciutadana
Sa Plaça 4
Telf. 971 613007
10. Ordre Criteris de valoració ( Línia 1 ) Punts 17,5
a) Despeses corrents de persones autònoms o empreses que s'han vist obligats a aturar la seva activitat per motiu de l'estat d'alarma.
10 Punts
b) Autònoms o empreses que han vist reduïda la seva activitat durant l'estat de alarma en mes del 50% .
5 Punts
c) Autònoms o empreses que tot i l'estat d'alarma no ha vist reduïda la seva activitat han tingut en menys d'un 50% respecte al mateix període d'anys anterior.
2,5 Punts
11. Ordre Criteris de valoració ( Línia 2 )
Ponderació segons el rang de punts
Bloc 1 EN RELACIÓ AlS PROJECTES TOTAL DE PUNTS 27
Contingut del projecte, oportunitat, qualitat, diversitat i concreció de les activitats programades, diversificació dels mitjans de comunicació, xarxes social, així com adequació als objectius establerts en les bases.
Punts 10
Interès cultural, social, artístic del projecte tenint en compte l' objecte de la convocatòria.
Punts 6
Equilibrada relació del projecte amb el seu cost.
Punts 4
Programació coordinada amb altres entitats de la zona o esdeveniments culturals.
Punts 2.
Ús de la llengua catalana en l'execució del projecte.
Punts 5
Bloc 2 EN RELACIÓ COMERÇOS AGRUPATS / ASSOCIATS TOTAL DE PUNTS 5
Comerços agrupats / associats a partir de 5 (5 punts )
Bloc 3 RESULTATS PREVISIBLES TOTAL DE PUNTS 10
Permanència d'intervenció en el temps/retorn en els comerços o ciutat.
Punts 10
12. Pagament, bestretes i justificació de les subvencions
12.1 El pagament de les subvencions es farà mitjançant bestreta del 100% de les subvencions una vegada concedides, sempre que no sigui possible fer el pagament directe.
12.2 Atès les diverses situacions en que es poden donar en l'execució dels projectes en el moment de presentar la sol·licitud, els terminis màxims per a justificar són els que s'estableixen en el següent quadre:
Termini de Justificació |
|
Per als projectes ja finalitzats en el moment de la sol·licitud |
1. La documentació justificativa es podrà presentar juntament amb la sol·licitud. 2. També es pot presentar després de la sol·licitud i abans de la concessió. |
Per als projectes no finalitzats en el moment de la sol·licitud |
1. Si la finalització del projecte és posterior a l'adjudicació (projectes no finalitzats en el moment de la concessió). 20 dies hàbils a contar des de la finalització del projecte. 2. Si la finalització del projecte és anterior a l'adjudicació: 20 dies hàbils a partir de l'endemà de la notificació de la concessió. |
12.3.Contingut de la justificació:
a) La quantia a justificar serà, com a mínim, l'assenyalada com a “despesa aprovada” en la resolució.
b) La justificació de la despesa revestirà forma de compte justificatiu d'acord amb el model adjunt a aquestes bases i recollirà la relació ordenada de les factures externes.
c) Aportació d'evidències de les activitats realitzades: Certificats dels mitjans de comunicació, una còpia de l'emissió i de qualsevol material gràfic que s'editi, etc.
d) Memòria detallada i avaluació de les activitats realitzades.
e) La justificació del pagament a proveïdors (en el cas de no haver-se realitzat al mateix temps que la despesa) podrà realitzar-se en un termini màxim de 10 dies a comptar des de la data de recepció de la transferència municipal de la subvenció justificada. S'acreditarà mitjançant documents de valor probatori amb validesa en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa. No s'admetran justificants de pagaments en efectiu.
f) L'incompliment de part del beneficiari de qualsevol dels requisits, condicions i altres circumstàncies que donessin lloc a l'atorgament de la subvenció, la variació de la finalitat de les actuacions, la no execució o execució inadequada de la despesa aprovada o la justificació insuficient, podrà comportar la minoració i si escau, la revocació de la subvenció concedida i el seu reintegrament.
12.4 Transcorregut el termini establert de justificació sense que aquesta s'hagi presentat davant l'òrgan administratiu competent, aquest ha de requerir la persona beneficiària perquè, en el termini improrrogable de quinze dies, la presenti. La falta de presentació de la justificació en el termini establert en aquest apartat, comporta l'exigència del reintegrament de la subvenció i altres responsabilitats establertes en la Llei general de subvencions.
13. Obligacions dels beneficiaris
a) L'entitat beneficiària haurà de complir els (algun dels) requisits següents:
- Incloure la imatge institucional de l'Ajuntament de Bunyola ( logotip) i / o una llegenda on es faci constar el finançament públic de l'Ajuntament, en els materials de difusió i / o informació que s'editin i / o suports de difusió i / o promoció que s'hagin realitzat.
- Difondre a les xarxes socials i etiquetar els comptes de PROMOCIÓ D'ECONOMIA LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BUNYOLA .
- Convidar a L'Ajuntament de Bunyola als actes que organitzi el beneficiari en relació a l'activitat subvencionada.
b) Si l'activitat no s'ha fet en el moment de la concessió de la subvenció, la persona beneficiària ha de fer constar, de manera expressa, el suport de l'Ajuntament de Bunyola en les activitats subvencionades, en els termes esmentats en el punt anterior. En el cas d'activitats ja fetes, en endavant, la persona beneficiaria ha de procurar incloure la publicitat del suport econòmic de l'Ajuntament de Bunyola en el projecte subvencionat i fer-ne difusió, esmentant la institució en tots els canals i suport de comunicació que s'editin o es confeccionin per difondre el projecte subvencionat després de l'atorgament de la subvenció.
14. Procediment de concessió
14.1. Finalitzat el termini de presentació i, si escau, el termini d'esmena, l'òrgan gestor de Comerç i Turisme i Economia Hisenda verificarà les sol·licituds i la documentació aportada i informarà la Comissió d'avaluació. Aquesta Comissió procedirà a la valoració de les respectives sol·licituds de subvenció i elevarà la proposta de resolució a l'òrgan municipal competent per a la seva aprovació.
14.2. El pagaments de la subvencions de la Línia 2, es farà mijançament una bestreta del 100% de la subvenció, una vegada concedides.
14.3. La resolució en la qual s'acordi la concessió de les subvencions contindrà expressament la quantia, condicions i obligacions a què hagi de subjectar-se l'entitat beneficiària, així com les sol·licituds desestimades i motiu de la desestimació.
La resolució dictada posa fi a la via administrativa, podent ser recorreguda potestativament en reposició davant el mateix òrgan que l'hagués dictat o ser impugnada directament davant l'òrgan jurisdiccional contenciós-administratiu, conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
14.4.L'incompliment de part del beneficiari de qualsevol dels requisits, condicions i altres circumstàncies que donessin lloc a l'atorgament de la subvenció, la variació de la finalitat de les actuacions, la no execució o execució inadequada de la despesa aprovada o la justificació insuficient, podrà comportar la minoració i si escau, la revocació de la subvenció concedida i el seu reintegrament.
15. Normativa aplicable
A més de les normes contingudes en la present convocatòria, són aplicables la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i el seu Reglament (RD 887/2006, 21 juliol), i les bases del Pressupost General de l'Ajuntament de 2020.
Bunyola, 2 de novembre de 2020
La regidora de Turisme, Comerç i Participació Carmen Parra Arcos (Delegació de firma per Decret núm.2019-304)
ANNEX 1 SOL·LICITUD D'AJUDA PER MINIMITZAR L'IMPACTE ECONÒMIC DEL COVID – 19
Dades de la persona sol·licitant:
Nom o raó social: |
NIF/NIE/CIF: |
Domicili: |
Carrer o Plaça, núm: |
Dades de la persona representant legal:
Nom i Cognoms: |
DNI/NIE: |
Telèfon: |
Qualitat/Condició de la seva representació: |
Dades de l'empresa:
Activitat: |
Donada d'alta sota l'epígraf d'IAE: |
IBAN compte bancari. El sol-licitant n'ha de ser titular: |
EXPÒS
a) Que estic assabentat/ ada de la convocatòria d'ajudes a autònoms per a minimitzar l'impacte ecónomic del la COVID – 19 i
SOL.LICIT
Una ajuda econòmica d'acord amb la convocatòria pels imports següents indicats a la Línia 1 on es sol.licita la subvenció així mateix, també demana la bestreta del 100% de la subvenció total concedida. ( Línea 2 )
Línia 1: ___________,___ € Línia 2 : ___________, ___€
TOTAL: ____________, ____€
Adjunt:
- Annex II Declaració responsable
- Annex III Compte Justificatiu Simplificat
I declar, sota la meva responsabilitat, que totes les dades contingudes a aquesta sol·licitud i en la documentació que s'adjunta són certes i que accept les normes de la convocatòria, per la que qual cosa facilit tota la informació i documentació necessària per afavorir -ne la tramitació i autoritzo a que se faci la verificació pertinent del requisit.
CLÀUSULA INFORMATIVA SOBRE LES DADES DE CARÀCTER PERSONAL
1. Les dades que continguí la sol·licitud d'admissió, la documentació que s'hi adjunti o la documentació que es generi a partir d'aquesta convocatòria, s'incorporen en un fitxer de de dades personals, inscrit en l'agència Espanyola de Protecció de Dades, del qual és responsable l'Ajuntament de Bunyola. Aquest fitxer serveix, per una banda, per concedir les subvencions previstes en aquesta convocatòria per tal d'assolir els objectius i les finalitats recollits en el punt primer de la convocatòria i, per altra banda, si n'és el cas, per dur a terme la tramitació dels expedients sancionadors per haver-se comès les infraccions recollides en la normativa de subvencions.
2. Cessions de les de dades previstes: les publicacions previstes en la convocatòria (BOIB, seu electrònica del Ajuntament de Bunyola, www.sedelectronica.bunyola.es , segon el que preveu en relació amb la publicació dels actes administratius l'article 45.1 de la Llei 39/ 2015, d'1 d'octubre, del procediment administrau comú de les administracions públiques ; i en la Base de Dades Nacional de Subvencions ( BDNS) en els termes prevists en l'article 20 de la Llei 38 (¡/ 2003 , de 17 novembre, general de subvencions.
3. L‘ òrgan administratiu davant del qual podeu exercitar, si escau, els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició, i els altres que reconegui la llei orgànica és esmentada és el Ajuntament de Bunyola ( Sa Plaça 4 , 07110 Bunyola )
(Signatura de la persona sol·licitant o del representant legal )
___________________________, ____________d___________de 2020
ANNEX 2 DECLARACIÓ RESPONSABLE
( Nom i llinatges )_____________________________, titular del DNI_____________, en
nom propi o com a representant legal de __________________________________________, amb CIF________________________________
DECLAR
( ) Que estic d' alta com una persona autònoma .
( ) Que tenc el meu domicili fiscal a Bunyola.
( ) Que he estat donat d'alta d'autònom i amb establiment obert i, que en cas d'haver-me donat temporalment de baixa, em compromet a tornar obrir i donar-me d'alta abans del 30 de setembre del 2020.
En cas de ser persona jurídica, que dispòs dels poders de representació necessaris per presentar la sol·licitud en nom de l'entitat a la qual represent.
( ) Que no he demanat ni he rebut cap altre suport, ajut o subvenció per aquesta despesa.
Alternativament
( ) Que he demanat o he rebut per la mateix despesa els ajuts o les subvencions que es detallen a continuació:
Concepte Import Entitat subvencionadora No resolt/ Denegada/ Concedida i no rebut / Rebuda
_______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
( ) Que, de conformitat amb el que preveu l'article 11 de la Llei 11 / 2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes ( BOE núm. 202, de 22 d'agost de 2016 ), no he estat sancionat o condemnat en els tres darrers anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere i que no ha estat sancionat per resolució administrativa ferma o per sentència judicial ferme. Que he realitzat materialment la despesa per a la qual sol·licit l'ajuda.
( ) Que estic al corrent amb el compliment de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb l'Ajuntament de Bunyola.
( ) En relació amb l' IVA suportat, Sí el recupero i el compenso. ( Marcant aquesta casella, implica que l'import de l'IVA NO és subvencionable).
( Signatura de la persona sol·licitant o del representant legal )
__________, ___________de ____________2020
ANNEX 3
1. DESCRIPCIÓ DE LES ACTUACIONS DUITES A TERME.
_______________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
2. RELACIÓ DE LES DESPESES I INGRESSOS QUE HAN FINANÇAT L'ACTIVITAT SUBVENCIONADA
NÚM. DATA PROVEÏDOR CONCEPTE IMPORT IMPORT IMPORT DATA DE
FRA. FRA ( BI ) ( IVA ) ( TOTAL) PAGAMENT
_______________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
INGRESSOS
DETALLAR ELS INGRESSOS OBTINGUTS EN CONCEPTE D'AJUDES O SUBVENCIONS D'ALTRE
TOTAL INGRESOS
ENTITATS
_______________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
3. FACTURES A PRESENTAR O DECLARACIÓ RESPONSABLE ( indicar l'opció triada ):
( ) Es presenten les factures relacionades al punt número 2 ( s'han de presentar les factures i els justificants de pagament ).
( ) Declaro, formalment, de l'existència de les factures relacionades al punt número 2 així com el seu pagament.
(Signatura de la persona sol.licitand o del representant legal)
___________, ____________de _____________de 2020