Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE LLOSETA
Núm. 10714
Decret 2020-0481 delegació arees
Se publica pel general coneixement el Decret núm.2020-0481, de data 02-11-2020, següent:
“Expedient núm.: 502/2019.- Resolució de Batlia.- Procediment: Càrrecs Públics
RESOLUCIÓ DE BATLIA
Xema Muñoz Pérez, Batle-President de l'Ajuntament de Lloseta, de conformitat amb l'article 43.5 del RD 2568/1986 de 28 de novembre,
RESOLC
PRIMER: Anomenar Regidors-Delegats de les àrees:
1.- AREA D'URBANISME, OBRES PRÒPIES, CONTRACTACIÓ, RELACIONS INSTITUCIONALS.
Es reserva a la Batllia.-
- Competències d'Urbanisme: Planejament Urbanístic (NN.SS, Plans Parcials, Plans Especials, Projectes d'Urbanització i dotació de Serveis). Gestió Urbanística (execució de programes d'actuació, reparcel·lacions, valoracions, conservació d'urbanitzacions). Disciplina urbanística (Llicències urbanístiques, Llicències d'activitat i obertura; ordres d'execució, alineacions i rasants, etc.)
- Competència d'Obres pròpies: Gestió, control seguiment de les obres municipals.
- Competències de contractació: Obres, Subministraments, serveis i demés contractes. Aprovació de factures, i despeses municipals en execució de les previsions pressupostàries.
Competències Relacions Institucionals: protocol, Butlletí Informatiu de l'Ajuntament, col·laboració amb altres Administracions.
-Organització del personal adscrit a les àrees.
2.- ECONOMIA I HISENDA, CULTURA.
Regidora delegada: Estefania Pérez Montiel
- Competències Economia i Hisenda: Tributs, contribucions, taxes, impostos, preus públics; elaboració, execució i liquidació del pressupost; comptabilitat municipal; competència en matèria de gestió pressupostària (ingressos i despeses).
- Competències Cultura: Arxiu Municipal, relacions amb totes les entitats veïnals, Gestió del Casal de Cultura de Ca S'Hereu, exposicions conferències, temps lliure, etc.; les demés competències connexes etc.
- Organització del personal adscrit a les àrees.
3.- SERVEIS DE FIRES I FESTES, RECURSOS HUMANS, NETEJA D'EDIFICIS, POLICIA LOCAL i MOBILITAT, SERVEIS MUNICIPALS.
Regidora Delegada: Francisca Campins Fernàndez
- Competències Fires i Festes: Organització de la Fira de Sa Sabata, de les festes patronals i del Cocó, així com de les demés activitats lúdic-festives que es celebren al municipi.
- Competències Recursos Humans: Servei de personal; negociació col·lectiva, relació amb els representants del personal, ordenació administrativa, règim interior, informàtica, plantilla, relació de llocs de treball, oferta d'ocupació pública, Padró Municipal d'Habitants, Cens Electoral, Estadística; les demés competències connexes, etc.
- Competència de Neteja d'Edificis Municipals: Gestió i organització dels serveis de neteja edificis i instal·lacions municipals.
-.Competències Policia Local: Seguretat ciutadana i llocs públics ordenació del tràfic viari i circulació, protecció civil, compliment de les normes de dret local (Policia administrativa, espectacles i establiments públics, compliment ordenances, bans, actes i acords) policia administrativa derivant de lleis sectorials. Cooperació amb els “Cuerpos y Fuerzas de Seguridad” Policia Judicial; les demés competències connexes.
- Competències de Mobilitat: planificació i gestió de les polítiques de mobilitat de l'Ajuntament i coordinació amb entitats supramunicipals en l'àmbit de referència.
- Competències Serveis Municipals: Manteniment d'edificis públics, servei d'enllumenat públic, neteja de carrers, pavimentació de carrers, de camins rurals, arbrat, zones verdes municipals, etc.
- Organització del personal adscrit a les àrees.
4.- COMPETÈNCIA EN AGRICULTURA, ESPORTS I GESTIÓ DE LES INSTAL·LACIONS ESPORTIVES.
Regidor Delegat: Llorenç Guardiola Comas.
- Competències en Agricultura: Col·laboració amb les organitzacions de pagesos; informació sobre ajuts adreçats al camp, campanyes de vacunació, infraestructures de camins rurals, xarxes de rec, etc.
- Competències Esports i gestió d'instal·lacions esportives: Organització activitats esportives, gestió de les instal·lacions, l'organització del treball del personal adscrit a l'àrea; les demés matèries connexes, etc.
- Organització del personal adscrit a les àrees.
5.- SERVEIS D'AIGUA I SANEJAMENT, SERVEIS DE CLAVEGUERAM I AIGUES PLUVIALS, competència en matèria de patrimoni i educació, PARTICIPACIÓ CIUTADANA I TRANSPARÈNCIA, ESCOLA D'ESTIU I RELACIÓ AMB LES ENTITATS ESPORTIVES.
Regidor Delegat: Tomeu Ripoll Bestard.
- Competències Serveis Aigua i Sanejament, Serveis de Clavegueram i Aigües Pluvials: Control i seguiment dels serveis d'abastament d'aigua potable, sanejament, clavegueram i evacuació de pluvials.
- Competències Patrimoni: Gestió i conservació del patrimoni municipal.
- Competències en Relacions amb entitats Esportives: relació amb les entitats esportives del municipi i entitats supramunicipals.
- Competències Educació: Col·laboració en la gestió dels centres d'ensenyament, representació en el Consell Escolar, relacions amb les Associacions de Pares i Mares d'alumnes, Claustre de Professors, Escola d'Adults, Cursets de Formació, relació amb l'Administració educativa, gestió biblioteca municipal, escola de música, gestió de noves infraestructures educatives, aules d'estudi; les demés matèries connexes, etc.
- Competències Participació ciutadana i Transparència: Foment de la participació ciutadana, registre municipal d'Associacions; relacions amb entitats i vigilància del compliment de les obligacions en l'àmbit de transparència tingui l'entitat.
- Competència en gestió de l'escola d'estiu.
- Organització del personal adscrit a les àrees.
6.- SERVEIS SOCIALS, AJUDA A DOMICILI, SANITAT I CONSUM, MEDI AMBIENT
Regidora Delegada: Antonia Massanet Fernández.-
- Competències Serveis Socials: Assistència social, projectes del Pla de Prestacions Bàsiques del CIM, gestió centre tercera edat, Centre de dia, col·laboració amb els serveis de l'Estat i de la CAIB (IBAS, institut de la Dona, etc.) Conferències i activitats; relacions amb entitats i associacions (Creu Roja, Donants de Sang, etc.)
- Competències d'ajuda a domicili: coordinació dels serveis d'assistència domiciliaria de la Corporació.
- Competències Sanitat i Consum: Gestió Unitat Sanitària Escolar, control de qualitat aliments i aigua potable, higiene activitats públiques, piscines municipals, mercat municipal, cementeri; les demés competències connexes; campanyes sobre consum; col·laboració en la recepció de queixes sobre consum.
- Competències Medi Ambient: Defensa de la natura, Àrea Recreativa Es Puig i altres, contaminació atmosfèrica, acústica, extinció d'incendis, etc.
- Organització del personal adscrit a les àrees.
7.- JOVENTUT I OCI, COMERÇ, INDÚSTRIA, TURISME, FOMENT I OCUPACIÓ, NOVES TECNOLOGIES I COMUNICACIÓ.
Regidor Delegat: Francesc Miquel Abolafio Moyá-.
- Competències Joventut i Oci: Centre d'informació i documentació juvenil (informació, formació, assessorament...) serveis a joves (activitats culturals, temps lliure...), Consell Municipal de Joventut; les demés competències connexes, etc.; Gestió Infraestructures juvenils de Sa Mina de Sa Truiola.
- Competències Comerç: Foment i col·laboració amb les organitzacions de comerciants, informació sobre ajuts adreçats al sector, campanyes de promoció, infraestructures de millora de l'activitat comercial, campanyes de retolació en català, etc.
- Competències Indústria: Col·laboració amb sector de la industria local; atenció preferent a l'activitat del calçat; informació sobre ajuts adreçats al sector, campanyes de promoció, infraestructures de millora de l'activitat industrial, etc.
- Competències Turisme: Foment i col·laboració amb els establiments turístics; informació sobre ajuts adreçats al sector, campanyes de promoció, infraestructures de millora de l'activitat turística, etc.; Gestió del Convent.
- Competència de Foment i Ocupació: Foment i polítiques d'ocupació, cursets de formació.
- Competències Noves Tecnologies: Implantació i millora noves tecnologies i Administració electrònica.
- Competències de Comunicació: coordinar els mecanismes de comunicació de la Corporació.
- Organització per personal adscrit a les àrees.
SEGON: En general, les Delegacions conferides son del tipus b), previstes en el citat article 43.5, relatives a un determinat servei. En aquest cas la Delegació comprendrà la direcció interna i la gestió dels serveis corresponents, però no inclourà la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.
TERCER: De la present Resolució es donarà coneixement al Ple a la primera sessió que celebri notificant-se, endemés, personalment als designats, i es publicarà en el BOIB, sense perjudici de la seva efectivitat des del dia següent al de la present resolució.
LLOSETA, DOCUMENT SIGNAT ELECTRÒNICAMENT.-“
Lloseta, 3 de novembre de 2020
El batlle
Jose Maria Muñoz Pérez