Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 10665
Departament de Personal. Servei de Selecció, Provisió i Gestió. Nomenament funcionaris/àries de carrera bomber/a de l’Ajuntament de Palma
El regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Pública, va resoldre el següent:
1.Finalitzar els nomenaments de les persones en pràctiques relacionades al punt 2 amb efectes de dia 1 de novembre de 2020.
2.- Nomenar a les persones relacionades al final d'aquest punt a partir de dia 2 de novembre com a funcionaris/àries de carrera, per ocupar el càrrec bomber/a d'aquest Ajuntament, tota vegada que han superat el període pràctiques, reunint tots els requisits exigits per ocupar l'esmentat càrrec.
Juan Rodríguez Reynés mitjançant decret núm. 16561 de data 26 d'octubre de 2020 |
Antonio Calero Torres mitjançant decret núm. 16562 de data 26 d'octubre de 2020 |
Antonio Gatell Homar mitjançant decret núm. 16563 de data 26 d'octubre de 2020 |
Juan Antonio Vega Gallego mitjançant decret núm. 16564 de data 26 d'octubre de 2020 |
Juan Carlos Delgado Gallardo mitjançant decret núm. 16565 de data 26 d'octubre de 2020 |
Alberto Tapias Fernández mitjançant decret núm. 16566 de data 26 d'octubre de 2020 |
Victor Lara Oliver mitjançant decret núm. 16567 de data 26 d'octubre de 2020 |
Carlos Márquez Celorio mitjançant decret núm. 16568 de data 26 d'octubre de 2020 |
Maria del Mar Gacias Monserrat mitjançant decret núm. 16569 de data 26 d'octubre de 2020 |
Gabriel Marimón Esteva mitjançant decret núm. 16570 de data 26 d'octubre de 2020 |
Luís Bibiloni Canalejo mitjançant decret núm. 16571 de data 26 d'octubre de 2020 |
Miguel Ángel Torres Alorda mitjançant decret núm. 16572 de data 26 d'octubre de 2020 |
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, conformement el que disposa l'article 123 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre la present notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s'hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s'ha de presentar al registre general d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, abans esmentada, i es considerarà desestimat quan no s'hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement al que estableix l'article esmentat anteriorment, i els 45 i següents de la llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 2 de novembre de 2020
El cap de Departament de Personal p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014) Antoni Pol Coll