Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANT LLUIS
Núm. 10456
Encomana de gestió a SILME, SA per als treballs de manteniment integral de tots els equipaments i programes informàtics d'ús corporatiu de l'Ajunament de Sant Lluís i els serveis de connectivitat, telecomunicacions, telefonía i infraestructures de xarxa corresponent a l'exercici de 2020
Es fa públic per a general coneixement que el Ple de l'Ajuntament en sessió ordinària celebrada el dia 28 d'octubre de 2020, va adoptar, entre d'altres, els següents acords:
Primer. Aprovar l'encomana de gestió a l'empresa Servei d'Informàtica Local de Menorca, S.A (SILME) per als treballs de manteniment integral de tots els equipaments i programes informàtics d'ús corporatiu de l'Ajuntament de Sant Lluís i els serveis de connectivitat, telecomunicacions, telefonia i infraestructures de xarxa corresponent a l'exercici 2020; tot dirigit al desenvolupament d'un procés d'implantació de noves tecnologies de la informació i la comunicació.
Segon. Aprovar les cobertures del servei per la realització dels treballs de manteniment integral dels equipaments i programes informàtics d'ús corporatiu de l'Ajuntament de Sant Lluís, i dels serveis de connectivitat, telecomunicacions, telefonia i infraestructures de xarxa, i que s'incorporen com a annexos I, II I III.
Tercer. Aprovar la despesa total màxima de noranta-tres mil vuit-cents trenta-sis euros amb quaranta-sis cèntims (93.836,46€) amb càrrec a l'aplicació pressupostària 1.9200.22799del'estat de despeses del Pressupost General de la Corporació per a l'exercici 2020.
Quart. SILME, S.A. tindrà la condició d'encarregat del tractament de les dades de caràcter personal a les que pugui tenir accés en execució de l'encomana, essent-li d'aplicació allò disposat a la normativa de protecció de dades de caràcter personal.
Cinquè. Publicar el text de la present encomana de gestió en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
ANNEX I
MANTENIMENT EQUIPAMENTS INFORMÀTICS SANT LLUÍS
|
PC's |
Impressores |
Servidors |
N.A.S |
Control resencia |
Routers Giga/fibra CIM |
Routers Movistar |
Sant Lluis |
75 |
30 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
Brigada |
1 |
2 |
|
|
1 |
1 |
|
EMEA (Ceip Sant lluis) |
14 |
2 |
|
|
1 |
|
|
Escoleta |
3 |
1 |
|
1 |
1 |
1 |
|
Formació (Sala Albert Camus) |
12 |
1 |
|
|
|
|
1 |
Molí de Baix |
14 |
1 |
|
1 |
1 |
|
|
Molí de Dalt |
2 |
1 |
|
|
|
1 |
|
Serveis Socials |
7 |
1 |
|
1 |
1 |
1 |
|
Biblioteca |
9 |
1 |
|
|
|
1 |
|
Totals |
137 |
40 |
1 |
4 |
6 |
6 |
1 |
Total dependències---11 |
|
|
|
|
|
|
|
ANNEX II
RELACIÓ DE MÒDULS I APLICACIONS
CODI |
APLICACIONS I MÒDULS |
DESCRIPCIÓ |
---|---|---|
002-00 |
GESTIO SISTEMA D'INFORMACIO CONTABLE - SICALWIN |
Aplicació per gestió de la comptabilitat general. Control a nivell d'usuari de les accions permeses, així com la consulta de dades per àrees. |
004-01 |
MODUL PAGINA WEB - AGENDA D'ACTIVITATS |
Calendari web de les activitats programades a una data determinada. |
004-02 |
MODUL PAGINA WEB - BLOG D'OPINIONS |
Mòdul web que permet als usuaris de la pàgina web enviar i publicar a la web opinions sobre un tema determinat. Permet publicar directament els missatges o obligar a fer una validació prèvia. |
004-04 |
MODUL PAGINA WEB - CONSULTES ON-LINE |
Formulari web per enviar una consulta, queixa o suggeriment a l'entitat. |
004-06 |
MODUL PAGINA WEB - GALERIA D'IMATGES |
Publica diferents grups d'imatges agrupades en diferents categories, mostrant la imatge en miniatura amb la possibilitat de visualitzar-la al tamany real. |
004-08 |
MODUL PAGINA WEB - GESTIÓ DE SOL·LICITUDS |
Mòdul web que genera formularis de sol·licitud de forma automàtica segons els paràmetres que s'hagin definit prèviament a la part de gestió |
004-09 |
MODUL PAGINA WEB - GESTIONS I TRÀMITS |
Mòdul web de consulta del catàleg de serveis de l'entitat. Permet visualitzar els tràmits agrupats per matèries, fets vitals o destinataris i vincular-los amb la tramitació on-line. |
004-10 |
MODUL PAGINA WEB - GESTOR DE CONTINGUTS |
Permet representar al portal web qualsevol tipus de contingut que s'hagi introduït des de la part de gestió. Inclou l'estructuració de menús i la visualització de publicacions. |
004-14 |
MODUL PAGINA WEB - USUARIS REGISTRATS |
Apartat web que permet validar-se com a usuari registrat per tenir accés a àrees restringides de la pàgina |
004-16 |
MÒDUL PAGINA WEB - PUBLICACIÓ DE CANALS RSS |
Permet definir i publicar canals RSS per que els usuaris els puguin utilitzar des de altres aplicacions. S'utilitzen també per enllaçar de manera automàtica les publicacions del gestor de continguts amb les xarxes socials com Facebook o Twitter. |
004-18 |
MÒDUL PAGINA WEB - CÀLCUL DE PLUSVÀLUES |
Permet als usuaris de la pàgina web realitzar el càlcul de la plusvàlua introduint la referència cadastral i les dates de transmissió actual i anterior |
004-19 |
MÒDUL PAGINA WEB - PERFIL DE CONTRACTANT |
Apartat web que mostra la informació de les licitacions i les adjudicacions que s'ha publicat des de la part de gestió. Inclou la publicació fefaent de la data d'adjudicació provisional. |
004-20 |
MODUL PAGINA WEB - ÒRGANS DE GOVERN |
Mòdul web que permet visualitzar de forma estructurada l'estructura orgànica de l'entitat. Està vinculada amb les gestions i tràmits de cada departament. |
004-23 |
MÒDUL PAGINA WEB - GESTIO DE SOL·LICITUTS |
Mòdul que permet definir formularis de sol·licituds que es publicaran a la pàgina web i que els usuaris podran utilitzar per enviar informació que rebrà el responsable via email |
004-24 |
MÒDUL PAGINA WEB - VIDEOS |
Publicació de vídeos a la web |
004-26 |
MÒDUL PAGINA WEB - GUIA DE COMERÇOS |
Mòdul que presenta un llistat classificat per sector i zona dels comerços del municipi. També permet als mateixos comerços fer la sol·licitud per sortir publicats a la web |
005-00 |
GESTIO ACTES I DECRETS |
Programari per realitza els diferents parts de les actes i decrets de totes las comissions. |
006-00 |
GESTIÓ AGENDA CORPORATIVA |
Aplicatiu Web per a la gestió de tasques i events dels usuaris en la feina diària de l'ajuntament o corporació administrativa. |
015-01 |
MODUL CARPETA CIUTADANA - CONSULTA D'EXPEDIENTS |
Apartat de consulta de la situació dels diferents tràmits que l'usuari ha fet amb l'administració |
015-02 |
MODUL CARPETA CIUTADANA - CONSULTA DE RECAPTACIÓ |
Consulta de la situació dels diferents rebuts de l'usuari |
015-03 |
MODUL CARPETA CIUTADANA - CONSULTA PADRÓ D'HABITANTS |
Consulta de les dades padronals de l'habitant que s'ha connectat a la carpeta |
015-04 |
MODUL CARPETA CIUTADANA - GENERACIÓ I GESTIÓ DE DOCUMENTS |
Permet generar diferents documents en format PDF i visualitzar els que ha rebut des de l'entitat |
015-05 |
MÒDUL CARPETA CIUTADANA – ALTA DOMICILIACIÓ BANCÀRIA |
Tràmit per donar d'alta o modificar la domiciliació bancària dels conceptes tributaris que el ciutadà té assignats dins l'entitat |
015-06 |
MÒDUL CARPETA CIUTADANA – BAIXA DOMICILIACIÓ BANCÀRIA |
Permet al ciutadà donar de baixa les domiciliacions bancàries actives |
015-07 |
MÒDUL CARPETA CIUTADANA – CANVI DE DOMICILI |
Permet al ciutadà presentà la sol·licitud i la documentació necessària per fer un canvi de domicili del padró d'habitants |
015-08 |
MÒDUL CARPETA CIUTADANA – CERTIFICAT DE COBRAMENT |
Tràmit automàtic que permet al ciutadà generar un certificat de cobrament de rebuts signat electrònicament per l'Ajuntament i que podrà validar des del portal de Carpeta Ciutadana. |
015-09 |
MÒDUL CARPETA CIUTADANA – CERTIFICAT DE CONVIVÈNCIA |
Tràmit automàtic que permet al ciutadà generar un certificat de convivència signat electrònicament per l'Ajuntament i que podrà validar des del portal de Carpeta Ciutadana. |
015-11 |
MÒDUL CARPETA CIUTADANA – CERTIFICAT DE RESIDÈNCIA |
Tràmit automàtic que permet al ciutadà generar un certificat de residència signat electrònicament per l'Ajuntament i que podrà validar des del portal de Carpeta Ciutadana. |
015-14 |
MÒDUL CARPETA CIUTADANA – CONSULTA DE REGISTRE D'ENTRADA I/SORTIDA |
Mòdul que permet consultar els registres d'entrada i sortida realitzats amb l'administració corresponent |
015-15 |
MÒDUL CARPETA CIUTADANA – INSCRIPCIÓ AL PADRÓ D'HABITANTS |
Permet al ciutadà presentà la sol·licitud i la documentació necessària per inscriure's al padró d'habitants de l'Ajuntament |
015-16 |
MÒDUL CARPETA CIUTADANA – PAGAMENT DE REBUTS |
Permet al ciutadà pagar els seus rebuts pendents amb l'entitat a través de la passarel·la de pagament de La Caixa amb la que s'haurà de signar un conveni prèviament a la posta en marxa del servei. |
015-17 |
MÒDUL CARPETA CIUTADANA – REGISTRE D'ENTRADA |
Permet als ciutadans presentar una instància genèrica a l'entitat corresponent |
015-18 |
MODUL CARPETA CIUTADANA - SOL·LICITUD I GESTIÓ DE DADES PERSONALS |
Formulari web per sol·licitar i modificar les dades d'accés a la carpeta ciutadana |
015-25 |
MODUL SILADMIN - ORDRES DE TREBALL |
Mòdul per controlar les feines, les hores dedicades i el material imputat a cada ordre de treball |
018-00 |
GESTIÓ DE EXP. ACTIVITATS ECONOMIQUES |
|
019-00 |
GESTIÓ DE LLICENCIES D'URBANISME |
|
025-00 |
GESTIÓ DISCIPLINA URBANISTICA |
|
037-01 |
MODUL INTRANET - CONSULTA DE GESTIÓ DOCUMENTAL |
Consulta per àrees i tipus de documents dels diferents models de l'entitat que s'hagin publicat des de l'aplicació de gestió. |
037-03 |
MODUL INTRANET - MARCATGE |
Mòdul de la intranet que permet als usuaris fitxar i consultar les hores mensuals de feina que s'han fet. |
037-04 |
MODUL INTRANET - VACANCES |
Mòdul web que permet als usuaris consultar i sol·licitar les seves vacances o dies d'assumptes propis. |
037-05 |
MÒDUL INTRANET - BÚSTIA DE DOCUMENTS |
Mòdul de la intranet que permet als usuaris accedir a la seva bústia personal dels documents (nòmines, comunicats, etc. )que se li han enviat des de la gestió de personal. |
039-00 |
GESTIO INVENTARI DEL PATRIMONI |
|
044-00 |
GESTIO NOMINES |
|
044-02 |
GESTION PERSONAL |
|
045-00 |
GESTIÓ PADRÓ MUNICIPAL D'HABITANTS |
|
048-00 |
GESTIO REGISTRE D'ENTRADES I SORTIDES DE DOCUMENTE |
|
053-03 |
MODUL - TASES I PREUS PUBLICS CEMENTIRI |
Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal |
053-05 |
MODUL - TASES I PREUS PUBLICS ESCOMBRERIES DOMESTIQUES |
Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal |
053-06 |
MODUL - TASES I PREUS PUBLICS ESCOMBRERIES INDUSTRIALS |
Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal |
053-08 |
MODUL - TASES I PREUS PUBLICS FONDEIG BARQUES |
Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal |
053-09 |
MODUL - TASES I PREUS PUBLICS GUALS |
Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal |
053-13 |
MODUL - TASES I PREUS PUBLICS RUSTICA |
Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal |
053-20 |
MODUL - TASES I PREUS PUBLICS TAXIS |
Gestió llicencies taxis i el seu cobrament via paquet de liquidacions o padró |
059-00 |
GESTIO CONTADOR BIBLIOTEQUES |
Aplicació que permet controlar el temps d'us dels ordinadors de les biblioteques (consultes). |
060-07 |
MODUL SILADMIN - ADMINISTRACIÓ DE SISTEMA |
Permet gestionar els usuaris, permisos, aplicacions, opcions de menú, informes i consultes que tindrà disponible el SILAdmin |
060-09 |
MODUL SILADMIN - CONSULTES ON-LINE |
Mòdul de gestió de les queixes, consultes o suggeriments que s'han rebut des de la pàgina web |
060-11 |
MODUL SILADMIN - GESTIÓ DE PERSONAL |
Gestiona les dades del personal de l'entitat, les vacances i els marcatges |
060-13 |
MODUL SILADMIN - GESTIÓ DOCUMENTAL |
Permet agrupar tots els models d'instància, formularis i qualsevol altre tipus de documents, en diferents tipus, subtipus i departaments per que puguin ser publicats automàticament des de la pàgina web. |
060-15 |
MODUL SILADMIN - GESTIONS I TRÀMITS |
Permet realitzar el catàleg de serveis i agrupar-lo per matèries, fets vitals, destinataris i departaments |
060-16 |
MODUL SILADMIN - ÒRGANS DE GOVERN |
Permet gestionar l'estructura orgànica de l'entitat |
060-17 |
MODUL SILADMIN - PERFIL DE CONTRACTANT |
Permet gestionar i publicar les diferents licitacions i adjudicacions que es facin des de l'entitat. |
060-23 |
MODUL SILADMIN - PORTAFIRMES |
Mòdul que permet rebre i enviar documents per signar-los digitalment i controlar l'estat de les signatures |
090-00 |
PAGINA WEB INSTITUCIONAL |
|
090-32 |
WEB - SANT LLUIS JOVE |
|
090-35 |
WEB - SINCRONITZACIO PORTAL INFORMADOR |
|
090-86 |
WEB - AJT. SANT LLUIS |
|
091-00 |
GESTIO INTRANET |
|
091-09 |
GESTIO INTRANET - AJT. SANT LLUIS |
|
100-00 |
PLATAFORMA DESENVOLUPAMENT |
Eines per a la confecció de programes |
106-00 |
GESTIO ENVIAMENT SMS |
Programa per enviar SMS i d'integració amb altres aplicacions |
110-00 |
GESTIO PORTAFIRMES |
|
200-10 |
GESTIÓ CADASTRAL |
Aplicació que gestiona les dades de cadastre, per consulta i llistats que enllaça amb la part gràfica. |
200-16 |
GESTIÓ NUCLI DADES MUNICIPALS |
Aplicació que gestiona el nucli de dades alfanumèriques, codificadors de les diferents aplicacions. |
200-18 |
GESTIÓ DE EXP. ACTIVITATS ECONOMIQUES |
Creació i seguiment dels expedients d'activitats econòmiques, tant del circuit associat a l'expedient com de la part econòmica que en pugui derivar. |
200-19 |
GESTIÓ DE LLICENCIES D'URBANISME |
Gestió i seguiment dels expedients per permisos d'obres (majors, menors) que es realitzen al municipi, , tant del circuit associat a l'expedient com de la part econòmica que en pugui derivar. |
200-21 |
GESTIÓ DE PLUS VALUES |
Gestió i seguiment dels expedients de compravenda o transmissió de les finques del municipi, tant del circuit associat a l'expedient com de la part econòmica que en pugui derivar. |
200-25 |
GESTIÓ DISCIPLINA URBANISTICA |
Creació i seguiment dels expedients de disciplina urbanística, tant del circuit associat a l'expedient com de la part econòmica que en pugui derivar. |
200-26 |
GESTIÓ DOCUMENTS DGC |
Recepció de les cintes de variacions de Urbana i Rústica del CGC. Actualització de dades d'urbana i rústica derivat de les tasques fetes per el CGC. Llistats de control per futures accions recaptadores degut a les variacions recepcionades. |
200-29 |
GESTIÓ ESCOLETES MUNICIPALS |
Manteniment de la informació per la creació dels rebuts mensuals de les escoletes municipals, alternatives a la petita infància, i espais familiars. |
200-34 |
GESTIÓ IAE |
Manteniment de la informació necessària per a la creació del padró d'IAE amb la informació recepcionada de les cintes de Hisenda anuals i trimestrals. |
200-35 |
GESTIÓ IBI |
Manteniment de la informació necessària per a la creació del padró d'Ibi Urbana amb la informació recepcionada de les cintes de Padró del CGC, i les altes, canvis de propietat, baixes fetes pel propi ajuntament... |
200-36 |
GESTIÓ INGRESOS DIRECTES I AUTOLIQUIDACIONS |
Aplicació corporativa que permet que cada departament liquidi ses seves taxes i passin a l'aplicació de recaptació. Aquest aplicatiu permet fer el cobraments de diferents conceptes dels que no s'han fa padró, però si es necessita fer la liquidació |
200-39 |
GESTIO INVENTARI DEL PATRIMONI |
Aplicació que gestiona l'inventari de bens amb registres adaptats a cadascun dels epígrafs. S'obtenen dades d'amortitzacions i altres necessàries pel tancament de la comptabilitat. |
200-42 |
GESTIÓ MULTES |
Permet la tramitació pel cobrament de les denuncies de tràfic i a vianants, des de l'entrada de la butlleta de denuncia fins el cobrament en executiva de la sanció. |
200-45 |
GESTIÓ PADRÓ MUNICIPAL D'HABITANTS |
Tot el referent al padró d'habitats i fulls padronals; altes, baixes, canvis de residència.... Gestió per l'intercanvi de informació entre INE i l'ajuntaments. |
200-470 |
GESTIO RECAPTACIÓ |
Aplicació que gestiona la recaptació del Consell Insular de Menorca. Es fa la gestió del cobrament tant en Voluntària com en Executiva, (com la recaptació executiva del Ajuntament d'Es Migjorn), fins arribat a les fases d'embargament de comptes corrents |
200-471 |
GESTIO RECAPTACIÓ - MODUL - q60.2 Pagament bancari |
Mòdul per emetre cartes de pagament mod. 60.2 per pagar a les ent. Bancàries sense comunicació prèvia. Sistema de recepció de cobraments automatitzat per la clau cob. Del 60.2. |
200-473 |
GESTIO RECAPTACIÓ - MODUL - Expedient fraccionament |
Mòdul per crear expedients de fraccionament del deute dels contribuent, i poder crear rebuts amb el deute fraccionat que es cobraran periòdicament. |
200-474 |
GESTIO RECAPTACIÓ - MODUL - Gestió costes bancàries |
Mòdul per repartir i afegir als rebuts pendents les costes de la seva tramitació en executiva. |
200-48 |
GESTIO REGISTRE D'ENTRADES I SORTIDES DE DOCUMENTES |
Amb aquesta aplicació se realitzen els registres d'entrada i sortida de documentes des de qualsevol ordinador connectat a la xarxa i hagi estat autoritzat . |
200-54 |
GESTIÓ TRIBUTÀRIA |
Aplicació per a la creació, gestió i traspàs a recaptació de tots els padrons de rebuts del Centre de Dia. |
200-55 |
GESTIÓ VEHICLES |
Manteniment de la informació necessària per a la creació del padró de circulació amb la informació recepcionada de les cintes del DGT mensuals. |
200-60 |
GESTIO EXPEDIENTS VARIS |
|
200-61 |
VIDEO ACTES |
Gravació i firma de les actes en format digital de vídeo |
130-00 |
GESTIÓ DEPARTAMENT DE POLICIES |
|
ANNEX III
ALTRES SERVEIS
CONCEPTE |
DESCRIPCIÓ |
GESTIÓ DELS SERVEIS DE TELEFONIA FIXA SOBRE IP |
Serveis de telefonia fixa mitjançant centraletes troncals amb 63 terminals (telèfons) ubicats a la seu de l'Ajuntament així com a la resta de dependències municipals |
COMPTES DE CORREU GMAIL |
20 comptes de correu electrònic de Google |
GESTIÓ DE SERVEIS DE TELECOMUNICACIONS |
Serveis de telefonia fixa, telefonia mòbil, terminals, comunicacions unificades i connectivitat de dades |
Sant Lluís, 29 d'octubre de 2020
La batlessa
M. Carolina Marquès Portella