Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT LLUIS

Núm. 10456
Encomana de gestió a SILME, SA per als treballs de manteniment integral de tots els equipaments i programes informàtics d'ús corporatiu de l'Ajunament de Sant Lluís i els serveis de connectivitat, telecomunicacions, telefonía i infraestructures de xarxa corresponent a l'exercici de 2020

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic per a general coneixement que el Ple de l'Ajuntament en sessió ordinària celebrada el dia 28 d'octubre de 2020,  va adoptar, entre d'altres, els següents acords:

Primer. Aprovar l'encomana de gestió a l'empresa Servei d'Informàtica Local de Menorca, S.A (SILME) per als treballs de manteniment integral de tots els equipaments i programes informàtics d'ús corporatiu de l'Ajuntament de Sant Lluís i els serveis de connectivitat, telecomunicacions, telefonia i infraestructures de xarxa corresponent a l'exercici 2020; tot dirigit al desenvolupament d'un procés d'implantació de noves tecnologies de la informació i la comunicació.

Segon. Aprovar les cobertures del servei per la realització dels treballs de manteniment integral dels equipaments i programes informàtics d'ús corporatiu de l'Ajuntament de Sant Lluís, i dels serveis de connectivitat, telecomunicacions, telefonia i infraestructures de xarxa, i que s'incorporen com a annexos I, II I III.

Tercer. Aprovar la despesa total màxima de noranta-tres mil vuit-cents trenta-sis euros amb quaranta-sis cèntims (93.836,46€) amb càrrec a l'aplicació pressupostària 1.9200.22799del'estat de despeses del Pressupost General de la Corporació per a l'exercici 2020.

Quart. SILME, S.A. tindrà la condició d'encarregat del tractament de les dades de caràcter personal a les que pugui tenir accés en execució de l'encomana, essent-li d'aplicació allò disposat a la normativa de protecció de dades de caràcter personal.

Cinquè. Publicar el text de la present encomana de gestió en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

ANNEX I

MANTENIMENT EQUIPAMENTS INFORMÀTICS SANT LLUÍS

 

 

PC's

Impressores

Servidors

N.A.S

Control resencia

Routers Giga/fibra CIM

Routers Movistar

Sant Lluis

75

30

1

1

1

1

 

Brigada

1

2

 

 

1

1

 

EMEA (Ceip Sant lluis)

14

2

 

 

1

 

 

Escoleta

3

1

 

1

1

1

 

Formació (Sala Albert Camus)

12

1

 

 

 

 

1

Molí de Baix

14

1

 

1

1

 

 

Molí de Dalt

2

1

 

 

 

1

 

Serveis Socials

7

1

 

1

1

1

 

Biblioteca

9

1

 

 

 

1

 

Totals

137

40

1

4

6

6

1

Total dependències---11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANNEX II

RELACIÓ DE MÒDULS I APLICACIONS

 

CODI

APLICACIONS I MÒDULS

DESCRIPCIÓ

002-00

GESTIO SISTEMA D'INFORMACIO CONTABLE - SICALWIN

Aplicació per gestió de la comptabilitat general. Control a nivell d'usuari de les accions permeses, així com la consulta de dades per àrees.

004-01

MODUL PAGINA WEB  -  AGENDA D'ACTIVITATS

Calendari web de les activitats programades a una data determinada.

004-02

MODUL PAGINA WEB  -  BLOG D'OPINIONS

Mòdul web que permet als usuaris de la pàgina web enviar i publicar a la web opinions sobre un tema determinat. Permet publicar directament els missatges o obligar a fer una validació prèvia.

004-04

MODUL PAGINA WEB  -  CONSULTES ON-LINE

Formulari web per enviar una consulta, queixa o suggeriment a l'entitat.

004-06

MODUL PAGINA WEB  -  GALERIA D'IMATGES

Publica diferents grups d'imatges agrupades en diferents categories, mostrant la imatge en miniatura amb la possibilitat de visualitzar-la al tamany real.

004-08

MODUL PAGINA WEB  -  GESTIÓ DE SOL·LICITUDS

Mòdul web que genera formularis de sol·licitud de forma automàtica segons els paràmetres que s'hagin definit prèviament a la part de gestió

004-09

MODUL PAGINA WEB  -  GESTIONS I TRÀMITS

Mòdul web de consulta del catàleg de serveis de l'entitat. Permet visualitzar els tràmits agrupats per matèries, fets vitals o destinataris i vincular-los amb la tramitació on-line.

004-10

MODUL PAGINA WEB  -  GESTOR DE CONTINGUTS

Permet representar al portal web qualsevol tipus de contingut que s'hagi introduït des de la part de gestió. Inclou l'estructuració de menús i la visualització de publicacions.

004-14

MODUL PAGINA WEB  -  USUARIS REGISTRATS

Apartat web que permet validar-se com a usuari registrat per tenir accés a àrees restringides de la pàgina

004-16

MÒDUL PAGINA WEB  -  PUBLICACIÓ DE CANALS RSS

Permet definir i publicar canals RSS per que els usuaris els puguin utilitzar des de altres aplicacions. S'utilitzen també per enllaçar de manera automàtica les publicacions del gestor de continguts amb les xarxes socials com Facebook o Twitter.

004-18

MÒDUL PAGINA WEB  -  CÀLCUL DE PLUSVÀLUES

Permet als usuaris de la pàgina web realitzar el càlcul de la plusvàlua introduint la referència cadastral i les dates de transmissió actual i anterior

004-19

MÒDUL PAGINA WEB  -  PERFIL DE CONTRACTANT

Apartat web que mostra la informació de les licitacions i les adjudicacions que s'ha publicat des de la part de gestió. Inclou la publicació fefaent de la data d'adjudicació provisional.

004-20

MODUL PAGINA WEB  -  ÒRGANS DE GOVERN

Mòdul web que permet visualitzar de forma estructurada l'estructura orgànica de l'entitat. Està vinculada amb les gestions i tràmits de cada departament.

004-23

MÒDUL PAGINA WEB  -  GESTIO DE SOL·LICITUTS

Mòdul que permet definir formularis de sol·licituds que es publicaran a la pàgina web i que els usuaris podran utilitzar per enviar informació que rebrà el responsable via email

004-24

MÒDUL PAGINA WEB  -  VIDEOS

Publicació de vídeos a la web

004-26

MÒDUL PAGINA WEB  -  GUIA DE COMERÇOS

Mòdul que presenta un llistat classificat per sector i zona dels comerços del municipi. També permet als mateixos comerços fer la sol·licitud per sortir publicats a la web

005-00

GESTIO ACTES I DECRETS

Programari per  realitza els diferents parts de les actes i decrets de totes las comissions.

006-00

GESTIÓ AGENDA CORPORATIVA

Aplicatiu Web per a la gestió de tasques i events dels usuaris en la feina diària de l'ajuntament o corporació administrativa.

015-01

MODUL CARPETA CIUTADANA -  CONSULTA D'EXPEDIENTS

Apartat de consulta de la situació dels diferents tràmits que l'usuari ha fet amb l'administració

015-02

MODUL CARPETA CIUTADANA -  CONSULTA DE RECAPTACIÓ

Consulta de la situació dels diferents rebuts de l'usuari

015-03

MODUL CARPETA CIUTADANA -  CONSULTA PADRÓ D'HABITANTS

Consulta de les dades padronals de l'habitant que s'ha connectat a la carpeta

015-04

MODUL CARPETA CIUTADANA -  GENERACIÓ I GESTIÓ DE DOCUMENTS

Permet generar diferents documents en format PDF i visualitzar els que ha rebut des de l'entitat

015-05

MÒDUL CARPETA CIUTADANA – ALTA DOMICILIACIÓ BANCÀRIA

Tràmit per donar d'alta o modificar la domiciliació bancària dels conceptes tributaris que el ciutadà té assignats dins l'entitat

015-06

MÒDUL CARPETA CIUTADANA – BAIXA DOMICILIACIÓ BANCÀRIA

Permet al ciutadà donar de baixa les domiciliacions bancàries actives

015-07

MÒDUL CARPETA CIUTADANA – CANVI DE DOMICILI

Permet al ciutadà presentà la sol·licitud i la documentació necessària per fer un canvi de domicili del padró d'habitants

015-08

MÒDUL CARPETA CIUTADANA – CERTIFICAT DE COBRAMENT

Tràmit automàtic que permet al ciutadà generar un certificat de cobrament de rebuts signat electrònicament per l'Ajuntament i que podrà validar des del portal de Carpeta Ciutadana.

015-09

MÒDUL CARPETA CIUTADANA – CERTIFICAT DE CONVIVÈNCIA

Tràmit automàtic que permet al ciutadà generar un certificat de convivència signat electrònicament per l'Ajuntament i que podrà validar des del portal de Carpeta Ciutadana.

015-11

MÒDUL CARPETA CIUTADANA – CERTIFICAT DE RESIDÈNCIA

Tràmit automàtic que permet al ciutadà generar un certificat de residència signat electrònicament per l'Ajuntament i que podrà validar des del portal de Carpeta Ciutadana.

015-14

MÒDUL CARPETA CIUTADANA – CONSULTA DE REGISTRE D'ENTRADA I/SORTIDA

Mòdul que permet consultar els registres d'entrada i sortida realitzats amb l'administració corresponent

015-15

MÒDUL CARPETA CIUTADANA – INSCRIPCIÓ AL PADRÓ D'HABITANTS

Permet al ciutadà presentà la sol·licitud i la documentació necessària per inscriure's al padró d'habitants de l'Ajuntament

015-16

MÒDUL CARPETA CIUTADANA – PAGAMENT DE REBUTS

Permet al ciutadà pagar els seus rebuts pendents amb l'entitat a través de la passarel·la de pagament de La Caixa amb la que s'haurà de signar un conveni prèviament a la posta en marxa del servei.

015-17

MÒDUL CARPETA CIUTADANA – REGISTRE D'ENTRADA

Permet als ciutadans presentar una instància genèrica a l'entitat corresponent

015-18

MODUL CARPETA CIUTADANA - SOL·LICITUD I GESTIÓ DE DADES PERSONALS

Formulari web per sol·licitar i modificar les dades d'accés a la carpeta ciutadana

015-25

MODUL SILADMIN - ORDRES DE TREBALL

Mòdul per controlar les feines, les hores dedicades i el material imputat a cada ordre de treball

018-00

GESTIÓ DE EXP. ACTIVITATS ECONOMIQUES

 

019-00

GESTIÓ DE LLICENCIES D'URBANISME

 

025-00

GESTIÓ DISCIPLINA URBANISTICA

 

037-01

MODUL INTRANET - CONSULTA DE GESTIÓ DOCUMENTAL

Consulta per àrees i tipus de documents dels diferents models de l'entitat que s'hagin publicat des de l'aplicació de gestió.

037-03

MODUL INTRANET - MARCATGE

Mòdul de la intranet que permet als usuaris fitxar i consultar les hores mensuals de feina que s'han fet.

037-04

MODUL INTRANET - VACANCES

Mòdul web que permet als usuaris consultar i sol·licitar les seves vacances o dies d'assumptes propis.

037-05

MÒDUL INTRANET - BÚSTIA DE DOCUMENTS

Mòdul de la intranet que permet als usuaris accedir a la seva bústia personal dels documents (nòmines, comunicats, etc. )que se li han enviat des de la gestió de personal.

039-00

GESTIO INVENTARI DEL PATRIMONI

 

044-00

GESTIO NOMINES

 

044-02

GESTION PERSONAL

 

045-00

GESTIÓ PADRÓ MUNICIPAL D'HABITANTS

 

048-00

GESTIO REGISTRE D'ENTRADES I SORTIDES DE DOCUMENTE

 

053-03

MODUL - TASES I PREUS PUBLICS CEMENTIRI

Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal

053-05

MODUL - TASES I PREUS PUBLICS ESCOMBRERIES DOMESTIQUES

Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal

053-06

MODUL - TASES I PREUS PUBLICS ESCOMBRERIES INDUSTRIALS

Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal

053-08

MODUL - TASES I PREUS PUBLICS FONDEIG BARQUES

Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal

053-09

MODUL - TASES I PREUS PUBLICS GUALS

Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal

053-13

MODUL - TASES I PREUS PUBLICS RUSTICA

Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal

053-20

MODUL - TASES I PREUS PUBLICS TAXIS

Gestió llicencies taxis i el seu cobrament via paquet de liquidacions o padró

059-00

GESTIO  CONTADOR BIBLIOTEQUES

Aplicació que permet controlar el temps d'us dels ordinadors de les biblioteques (consultes).

060-07

MODUL SILADMIN - ADMINISTRACIÓ DE SISTEMA

Permet gestionar els usuaris, permisos, aplicacions, opcions de menú, informes i consultes que tindrà disponible el SILAdmin

060-09

MODUL SILADMIN - CONSULTES ON-LINE

Mòdul de gestió de les queixes, consultes o suggeriments que s'han rebut des de la pàgina web

060-11

MODUL SILADMIN - GESTIÓ DE PERSONAL

Gestiona les dades del personal de l'entitat, les vacances i els marcatges

060-13

MODUL SILADMIN - GESTIÓ DOCUMENTAL

Permet agrupar tots els models d'instància, formularis i qualsevol altre tipus de documents, en diferents tipus, subtipus i departaments per que puguin ser publicats automàticament des de la pàgina web.

060-15

MODUL SILADMIN - GESTIONS I TRÀMITS

Permet realitzar el catàleg de serveis i agrupar-lo per matèries, fets vitals, destinataris i departaments

060-16

MODUL SILADMIN - ÒRGANS DE GOVERN

Permet gestionar l'estructura orgànica de l'entitat

060-17

MODUL SILADMIN - PERFIL DE CONTRACTANT

Permet gestionar i publicar les diferents licitacions i adjudicacions que es facin des de l'entitat.

060-23

MODUL SILADMIN - PORTAFIRMES

Mòdul que permet rebre i enviar documents per signar-los digitalment i controlar l'estat de les signatures

090-00

PAGINA WEB INSTITUCIONAL

 

090-32

WEB - SANT LLUIS JOVE

 

090-35

WEB - SINCRONITZACIO PORTAL INFORMADOR

 

090-86

WEB - AJT. SANT LLUIS

 

091-00

GESTIO INTRANET

 

091-09

GESTIO INTRANET - AJT. SANT LLUIS

 

100-00

PLATAFORMA DESENVOLUPAMENT

Eines per a la confecció de programes

106-00

GESTIO ENVIAMENT SMS

Programa per enviar SMS  i d'integració amb altres aplicacions

110-00

GESTIO PORTAFIRMES

 

200-10

GESTIÓ CADASTRAL

Aplicació que gestiona les dades de cadastre, per consulta i llistats que enllaça amb la part gràfica.

200-16

GESTIÓ NUCLI DADES MUNICIPALS

Aplicació que gestiona el nucli de dades alfanumèriques, codificadors de les diferents aplicacions.

200-18

GESTIÓ DE EXP. ACTIVITATS ECONOMIQUES

Creació i seguiment dels expedients d'activitats econòmiques, tant del circuit associat a l'expedient com de la part econòmica que en pugui derivar.

200-19

GESTIÓ DE LLICENCIES D'URBANISME

Gestió i seguiment dels expedients per permisos d'obres (majors, menors) que es realitzen al municipi, , tant del circuit associat a l'expedient com de la part econòmica que en pugui derivar.

200-21

GESTIÓ DE PLUS VALUES

Gestió i seguiment dels expedients de compravenda o transmissió de les finques del municipi, tant del circuit associat a l'expedient com de la part econòmica que en pugui derivar.

200-25

GESTIÓ DISCIPLINA URBANISTICA

Creació i seguiment dels expedients de disciplina urbanística, tant del circuit associat a l'expedient com de la part econòmica que en pugui derivar.

200-26

GESTIÓ DOCUMENTS DGC

Recepció de les cintes de variacions de Urbana i Rústica del CGC. Actualització de dades d'urbana i rústica derivat de les tasques fetes per el CGC. Llistats de control per futures accions recaptadores degut a les variacions recepcionades.

200-29

GESTIÓ ESCOLETES MUNICIPALS

Manteniment de la informació per la creació dels rebuts mensuals de les escoletes municipals, alternatives a la petita infància, i espais familiars.

200-34

GESTIÓ IAE

Manteniment de la informació necessària per a la creació del padró d'IAE  amb la informació recepcionada de les cintes de  Hisenda anuals i trimestrals.

200-35

GESTIÓ IBI

Manteniment de la informació necessària per a la creació del padró d'Ibi Urbana amb la informació recepcionada de les cintes de Padró del CGC, i les altes, canvis de propietat, baixes fetes pel propi ajuntament...

200-36

GESTIÓ INGRESOS DIRECTES I AUTOLIQUIDACIONS

Aplicació corporativa que permet que cada departament liquidi ses seves taxes i passin a l'aplicació de recaptació. Aquest aplicatiu permet fer el cobraments de diferents conceptes dels que no s'han fa padró, però si es necessita fer la liquidació

200-39

GESTIO INVENTARI DEL PATRIMONI

Aplicació que gestiona l'inventari de bens amb registres adaptats a cadascun dels epígrafs. S'obtenen dades d'amortitzacions i altres necessàries pel tancament de la comptabilitat.

200-42

GESTIÓ MULTES

Permet la tramitació pel cobrament de les denuncies de tràfic i a vianants, des de l'entrada de la butlleta de denuncia fins el cobrament en executiva de la sanció.

200-45

GESTIÓ PADRÓ MUNICIPAL D'HABITANTS

Tot el referent al padró d'habitats i fulls padronals; altes, baixes, canvis de residència.... Gestió per l'intercanvi de informació entre INE i l'ajuntaments.

200-470

GESTIO RECAPTACIÓ

Aplicació que gestiona la recaptació del Consell Insular de Menorca. Es fa la gestió del cobrament tant en Voluntària com en Executiva, (com la recaptació executiva del Ajuntament d'Es Migjorn), fins arribat a les fases d'embargament de comptes corrents

200-471

GESTIO RECAPTACIÓ - MODUL - q60.2 Pagament bancari

Mòdul per emetre cartes de pagament mod. 60.2 per pagar a les ent. Bancàries sense comunicació prèvia. Sistema de recepció de cobraments automatitzat per la clau cob. Del 60.2.

200-473

GESTIO RECAPTACIÓ - MODUL - Expedient fraccionament

Mòdul per crear expedients de fraccionament del deute dels contribuent, i poder crear rebuts amb el deute fraccionat que es cobraran periòdicament.

200-474

GESTIO RECAPTACIÓ - MODUL - Gestió costes bancàries

Mòdul per repartir i afegir als rebuts pendents les costes de la seva tramitació en executiva.

200-48

GESTIO REGISTRE D'ENTRADES I SORTIDES DE DOCUMENTES

Amb aquesta aplicació se realitzen els registres d'entrada i sortida de documentes des de qualsevol ordinador connectat a la xarxa i hagi estat autoritzat .

200-54

GESTIÓ TRIBUTÀRIA

Aplicació per a la creació, gestió i traspàs a recaptació de tots els padrons de rebuts del Centre de Dia.

200-55

GESTIÓ VEHICLES

Manteniment de la informació necessària per a la creació del padró de circulació amb la informació recepcionada de les cintes del DGT mensuals.

200-60

GESTIO EXPEDIENTS VARIS

 

200-61

VIDEO ACTES

 Gravació i firma de les actes en format digital de vídeo

130-00

GESTIÓ DEPARTAMENT DE POLICIES

 

 

ANNEX III

ALTRES SERVEIS

 

CONCEPTE

DESCRIPCIÓ

GESTIÓ DELS SERVEIS DE TELEFONIA FIXA SOBRE IP

Serveis de telefonia fixa mitjançant centraletes troncals amb 63 terminals (telèfons) ubicats a la seu de l'Ajuntament així com a la resta de dependències municipals

COMPTES DE CORREU GMAIL

20 comptes de correu electrònic de Google

GESTIÓ DE SERVEIS DE TELECOMUNICACIONS

Serveis de telefonia fixa, telefonia mòbil, terminals, comunicacions unificades i connectivitat de dades

  

Sant Lluís, 29 d'octubre de 2020  

La batlessa 

M. Carolina Marquès Portella