Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 10322
Resolució de la directora gerent de l’Escola Balear d’Administració Pública de 26 d’octubre de 2020 per la qual es convoquen les proves d’acreditació de l’aptitud física dels membres dels cossos de policia local adequades a l’exercici de la funció policial

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. L'article 149.1.29 de la Constitució espanyola reserva a l'Estat la competència exclusiva sobre seguretat pública, mentre que l'article 148.1.22 atribueix a les comunitats autònomes la competència en matèria de coordinació i la resta de facultats en relació amb les policies locals en els termes que estableixi una llei orgànica.

2. L'article 30.19 de Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l'Estatut d'autonomia de les Illes Balears, estableix que la Comunitat Autònoma té la competència exclusiva en matèria de coordinació i totes les altres facultats en relació amb les policies locals, en els termes establerts en una llei orgànica.

3. La Llei orgànica 2/1986, de 13 de març, de forces i cossos de seguretat, regula, entre altres qüestions, diversos aspectes fonamentals relatius als principis bàsics d'actuació, a l'organització i a les funcions de les policies locals, que constitueixen el marc d'actuació de la Comunitat Autònoma en aquesta matèria.

4. L'article 28 de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, modificada per la Llei 11/2017, de 20 de desembre, a fi d'establir els criteris bàsics per coordinar l'actuació de les policies locals de l'àmbit territorial de les Illes Balears, estableix que l'exercici de les competències relacionades amb la formació dels membres dels cossos de policia local correspon a la conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals, mitjançant l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), entre d'altres que tengui atribuïdes, per assegurar-ne l'homogeneïtzació i la coordinació.

5. L'article 4 del Decret 31/2012, de 13 d'abril, pel qual s'aproven els Estatuts de l'Escola Balear d'Administració Pública, estableix com un dels objectius de l'EBAP la formació i l'avaluació, la capacitació i el perfeccionament del personal de l'àmbit de la policia local, entre d'altres, i l'article 5.9 estableix que l'EBAP ha de promoure, organitzar i gestionar la formació de capacitació, reciclatge i perfeccionament del personal dels cossos de policia local en l'àmbit territorial de les Illes Balears.

6. L'article 165 del Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, atès que regula la prova d'aptitud física que forma part de la fase d'oposició en els sistemes de selecció per a l'accés a la categoria de policia local, estableix que les persones que acreditin el certificat en vigor d'aptitud física de l'EBAP de l'article 165.4 resten exemptes de dur a terme les proves físiques en qualsevol procés selectiu en què participin.

7. De conformitat amb l'article 165 del Decret 40/2019, abans esmentat:

a) Correspon a l'EBAP, o si escau, a l'Escola de Seguretat Pública de les Illes Balears, la realització de les proves d'acreditació de l'aptitud física dels membres dels cossos de la policia local adequades a l'exercici de la funció policial.

b) El contingut i el barem de puntuació de les proves són els que consten en l'annex 3 del Decret 40/2019 de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, amb la correcció d'errades materials publicades per l'Acord del Consell de Govern de 26 de juliol de 2019 (BOIB núm. 103, de 27 de juliol de 2019).

c) Les proves d'avaluació d'aquest certificat s'han de convocar anualment.

d) L'EBAP ha d'emetre els certificats d'aptitud física dels agents de policia local que hagin superat la prova corresponent, amb la qualificació final. La validesa dels certificats és de dos anys comptadors des del dia de la superació de les proves.

e) Les persones que acreditin aquest certificat amb la vigència del punt anterior en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies resten exemptes de realitzar les proves físiques en qualsevol procés de selecció en què participin.

8. Atesa la situació extraordinària a causa de la pandèmia de la COVID-19 i la consegüent declaració de l'estat d'alarma pel Reial decret 463/2020, de 14 de març, no ha estat possible convocar les proves d'aptitud física amb antelació. Per tal de complir el que disposa l'article 165 del Decret 40/2019, de 24 de maig, resulta necessari establir que aquest procediment s'haurà de tramitar per la via d'urgència.

Fonaments de dret

1. La Constitució espanyola.

2. La Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l'Estatut d'autonomia de les Illes Balears.

3. El Decret 31/2012, de 13 d'abril, pel qual s'aproven els Estatuts de l'Escola Balear d'Administració Pública.

4. La Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

5. La Llei 11/2017, de 20 de desembre, de modificació de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

6. El Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

7. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria de les proves d'acreditació de l'aptitud física dels membres dels cossos de policia local adequades a l'exercici de la funció policial, de conformitat amb el contingut i el barem de puntuació que estableix l'annex 3 del Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, amb la correcció d'errades materials publicades per l'Acord del Consell de Govern de 26 de juliol de 2019 (BOIB núm.103, de 27 de juliol de 2019).

2. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria, que s'adjunten com a annex 1.

3. Declarar l'aplicació de la tramitació d'urgència per a aquest procediment.

4. Designar la Comissió Tècnica de Valoració de les proves d'acreditació de l'aptitud física, de conformitat amb el que estableix l'annex 2.

5. Aprovar el model de sol·licitud que figura en l'annex 3.

6. Publicar aquesta Resolució en la pàgina web <http://ebap.caib.es> i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra l'acte de declaració de l'aplicació de la tramitació d'urgència al procediment no es pot interposar cap recurs.

Contra aquesta Resolució, que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada davant la presidenta de l'Escola Balear d'Administració Pública en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i de l'article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 

Palma, 26 d'octubre de 2020

La directora gerent de l'EBAP

Mercedes Riera López

 

 

ANNEX 1

Bases de la convocatòria de les proves d'acreditació de l'aptitud física dels membres dels cossos de policia local adequades a l'exercici de la funció policial

 

Primera

Objecte

L'objecte d'aquestes bases és regular la convocatòria per a l'any 2020 de les proves per acreditar i certificar l'aptitud física dels membres dels cossos de la policia local adequades a l'exercici de la funció policial.

El contingut de les proves objecte d'aquesta convocatòria i el barem per puntuar-les són els que estableix l'annex 3 del Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, amb la correcció d'errades materials publicades per l'Acord del Consell de Govern de 26 de juliol de 2019 (BOIB núm.103, de 27 de juliol).

Segona

Requisits i condicions de les persones aspirants

1. Per poder participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de ser membres dels cossos de la policia local de les Illes Balears.

2. D'acord amb la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia de drets digitals, l'EBAP ha de comprovar que les persones sol·licitants compleixen el requisit establert en el paràgraf anterior mitjançant la consulta del Registre de Policies Locals de la Direcció General d'Emergències i Interior o de les prefectures de policia local corresponents. No obstant això, les persones sol·licitants poden oposar-se que es dugui a terme aquesta comprovació, en els termes establerts en l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre. En cas d'oposar-s'hi, juntament amb la sol·licitud han d'acreditar la condició de membre dels cossos de les policies locals de les Illes Balears.

3. Les persones que es trobin en situació d'incapacitat temporal els dies en què es duguin a terme les proves no s'hi podran presentar. Per aquest motiu, els participants afectats per una incapacitat temporal s'han de comprometre a comunicar a l'EBAP qualsevol canvi que es produeixi en relació amb la seva situació.

4. Per participar en les proves d'acreditació de l'aptitud física objecte d'aquesta convocatòria és requisit indispensable presentar, el dia que es duguin a terme, un certificat mèdic oficial on es faci constar expressament que la persona aspirant reuneix les condicions físiques i sanitàries necessàries i suficients per participar en les proves físiques, segons el que estableix l'annex 3 del Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears. El fet de no presentar aquest certificat comportarà l'exclusió automàtica de la prova de la persona sol·licitant.

5. No es permet de participar en la prova sota els efectes de substàncies o grups farmacològics prohibits, d'estimulants o de qualsevol tipus de dopatge destinat a augmentar la capacitat física o a modificar els resultats de la prova. L'EBAP hi pot dur a terme tests de control.

Tercera

Calendari i llocs de realització de les proves

Els dies, les hores i els llocs de realització de les proves objecte d'aquesta convocatòria s'han d'anunciar amb una antelació mínima de cinc dies hàbils en la web <http://ebap.caib.es>, i es duran a terme, excepte en casos excepcionals, de manera descentralitzada. No obstant això, en el cas que el nombre de sol·licituds per participar en les proves a les illes d'Eivissa o de Menorca sigui tan reduït que resulti ineficient dur a terme la prova en alguna d'aquestes illes, els participants s'hauran de desplaçar a Mallorca per assistir-hi. El canvi d'ubicació s'ha de comunicar als aspirants amb un antelació mínima d'una setmana.

Les proves s'han de dur a terme de conformitat amb les dades i els llocs següents:

1. EIVISSA:

Dia i hora: per determinar (entre el 23 de novembre i el 21 de desembre de 2020).

Lloc: instal·lacions esportives de Can Misses, al carrer de Campanitx, 26, d'Eivissa.

2. MENORCA (Maó):

Dia i hora: per determinar (entre el 23 de novembre i el 21 de desembre de 2020).

Lloc: Poliesportiu Municipal de Maó, al carrer de ses Quatre Boques, s/n.

3. MALLORCA (Inca):

Dia i hora: per determinar (entre el 23 de novembre i el 21 de desembre de 2020).

Lloc: Poliesportiu Municipal Mateu Cañellas, a la carretera d'Alcúdia, s/n, d'Inca.

​​​​​​​Quarta

Sol·licituds i documentació

1. El termini per presentar sol·licituds és de quinze dies hàbils comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. No s'admetran les sol·licituds presentades fora d'aquest termini.

2. Dins el termini de quinze dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, les persones interessades poden presentar les sol·licituds en qualsevol de les formes establertes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques:

- Per a la inscripció telemàtica a les proves, s'ha d'accedir a la pàgina web de l'EBAP (<http://ebap.caib.es>); a continuació, s'ha d'accedir a la inscripció mitjançant la fitxa de cada convocatòria.

- També es poden presentar les sol·licituds de manera presencial a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local, mitjançant la sol·licitud indicada en l'annex 3, en la qual s'han de fer constar totes les dades que es demanen, inclosa l'adreça electrònica. La manca de les dades requerides és motiu d'exclusió.

3. Les persones interessades han de fer constar el lloc on volen presentar-se a les proves, d'entre els que preveu la base tercera, i amb la presentació de la sol·licitud declaren que són certes les dades aportades i que compleixen els requisits d'aquesta convocatòria.

Cinquena

Admissió de les persones aspirants

1. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i comprovat el compliment dels requisits exigits en aquesta convocatòria, la persona responsable de la Prefectura d'Estudis de Seguretat i Emergències de l'EBAP ha de publicar en la web <http://ebap.caib.es> la llista provisional de persones admeses i excloses per participar en les proves per acreditar l'aptitud física. Per raons d'eficiència i agilitat del procediment tots els actes de tràmit que afectin la pluralitat de participants s'han de difondre mitjançant publicacions en la web <http://ebap.caib.es>, i no per mitjà de notificacions individuals.

2. Les persones aspirants excloses o omeses disposen d'un termini de cinc dies hàbils des de l'endemà de la publicació de la llista provisional per tal d'esmenar els defectes o adjuntar els documents preceptius. Si la persona aspirant no compleix aquest requeriment, es considera que desisteix de la sol·licitud.

3. Acabat el termini esmentat i esmenades, si escau, les sol·licituds, la persona responsable de la Prefectura d'Estudis de Seguretat i Emergències de l'EBAP ha de publicar la llista definitiva de les persones admeses i excloses en la web <http://ebap.caib.es>, la qual s'ha d'elevar a la persona titular de la Direcció Gerència de l'EBAP perquè en dicti resolució, i s'ha de convocar les persones admeses a participar en la prova per acreditar l'aptitud física.

Els dies, les hores i els llocs de realització de les proves objecte d'aquesta convocatòria s'han d'anunciar amb una antelació mínima de cinc dies hàbils en la web <http://ebap.caib.es>.

Sisena

La Comissió Tècnica de Valoració

La Comissió Tècnica de Valoració és l'òrgan encarregat d'avaluar les proves. La composició s'indica en l'annex 2.

Els membres de la Comissió Tècnica de Valoració han d'abstenir-se d'intervenir-hi si hi concorren els motius que preveu l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, situació que, si s'escau, s'ha de comunicar a l'autoritat que els va nomenar.

Perquè la Comissió Tècnica de Valoració es constitueixi vàlidament i per poder dur a terme les sessions, les deliberacions, les valoracions, les puntuacions i la presa d'acords, es requereix sempre la presència del president i del secretari.

La Comissió Tècnica de Valoració pot disposar que s'incorporin a les proves les persones que consideri adequades, com a assessors o col·laboradors i amb la condició de jutges, per tal que prestin les tasques de col·laboració, de coordinació o altres de similars que siguin necessàries per al desenvolupament de les proves esmentades. La designació d'aquests jutges s'ha de comunicar a la directora gerent de l'EBAP a l'efecte de nomenar-los.

En qualsevol moment d'aquesta convocatòria, si la Comissió Tècnica de Valoració té coneixement que alguna de les persones aspirants no compleix un o diversos requisits exigits per la convocatòria, n'ha de proposar l'exclusió a la Direcció Gerència de l'EBAP, amb l'audiència prèvia de la persona interessada, a qui s'ha d'atorgar un termini de cinc dies hàbils per al·legar. S'ha de fer constar en acta les causes que justifiquin la proposta. La persona titular de la Direcció Gerència de l'EBAP ha de resoldre el que sigui procedent en dret.

Les funcions bàsiques de la Comissió Tècnica de Valoració són les següents:

  • Valorar les proves que són l'objecte d'aquesta convocatòria en la forma que estableixen les bases.
  • Fer constar en acta els fets i els resultats de la seva actuació i les decisions que en cada moment adopti, així com totes les actuacions i possibles incidències derivades de la realització de les proves objecte d'aquesta convocatòria.
  • Elaborar la llista provisional de persones que han superat les proves per acreditar l'aptitud física i revisar les eventuals al·legacions que es puguin presentar en el termini establert.
  • Elaborar la llista definitiva de persones que han superat les proves d'aptitud física i proposar a la Direcció Gerència de l'EBAP que resolgui aprovar-la.
  • Vetllar pel compliment d'aquestes bases i, en especial, de les normes que han de regir el desenvolupament de les proves, de conformitat amb la base setena.
  • Proposar a la Direcció Gerència de l'EBAP l'exclusió de les persones que s'hagin d'apartar del procediment com a resultat de l'aplicació de la base vuitena.

Setena

Requisits d'accés, comportament i indumentària

Les normes que han de regir el desenvolupament de les proves per acreditar l'aptitud física, i que són d'obligat compliment per a les persones aspirants convocades, són les següents:

  • Només es permet l'accés al recinte on es desenvolupen les proves a les persones convocades i als membres de la Comissió Tècnica de Valoració i els jutges que aquesta hagi nomenat.
  • És obligatori desconnectar els telèfons mòbils abans d'entrar al recinte de les proves.
  • El comportament de les persones convocades ha de ser respectuós amb la Comissió Tècnica de Valoració, amb els jutges i amb la resta d'aspirants.
  • La indumentària esportiva ha de ser adequada a cada tipus de prova i ha d'ajustar-se als requisits de les instal·lacions esportives. No està permesa l'exhibició de logotips de tipus polític, sexista, racista, etc. Pel que fa al calçat, no està permès l'ús d'esportives amb claus, ni tampoc cap element d'ajuda en les mans, com per exemple guants. Per a la prova de natació és obligatori l'ús de banyador, casquet de bany i xancletes.
  • No es permet l'enregistrament de les proves per cap mitjà audiovisual que pugui afectar la seguretat, el dret a la intimitat personal i a la pròpia imatge dels participants, dels membres de la Comissió Tècnica de Valoració o dels col·laboradors en el transcurs de les proves.
  • Les persones aspirants han d'accedir amb el DNI, targeta d'identificació professional o qualsevol altre document acreditatiu d'identitat. La no presentació d'aquesta documentació suposa la impossibilitat de dur a terme les proves.
  • Les persones aspirants no poden abandonar els llocs habilitats per dur a terme les proves fins que finalitzin, amb l'excepció d'aquells participants que resultin no aptes o siguin eliminats.

En cas que la Comissió Tècnica de Valoració detecti que alguna persona aspirant incompleix alguna d'aquestes normes, ha de fer constar aquest fet en acta i n'ha de proposar l'exclusió a la Direcció Gerència de l'EBAP, amb l'audiència prèvia de la persona interessada i amb la qualificació de «no apte» o «no apta».

Vuitena

Exclusions

Les circumstàncies que impossibiliten la participació en les proves i que, amb la consideració prèvia de la Comissió de Tècnica de Valoració, determinen l'exclusió automàtica de les persones aspirants convocades, són les següents:

  • No presentar-se a la prova en el dia, l'hora i el lloc assenyalats.
  • No portar la indumentària adequada, el calçat exigit i la gorra d'aigua, o portar-ne d'inadequats o no permesos.
  • Negar-se a fer les proves antidopatge o donar-hi positiu.
  • No presentar el DNI o qualsevol altre document acreditatiu d'identitat en el moment de dur a terme les proves.
  • No presentar el certificat mèdic oficial el dia de les proves, amb la vigència pertinent.
  • Trobar-se en situació d'incapacitat temporal declarada.
  • Incomplir les normes que estableix la base setena.
  • Falsejar qualsevol de les dades consignades en la declaració responsable.

Novena

Criteris generals d'avaluació

  • Les persones encarregades de fer de jutges en les proves d'aptitud física són les persones que l'EBAP, a petició de la Comissió Tècnica de Valoració, determini.
  • La Comissió Tècnica de Valoració ha de fer una lectura lenta i clara de cada prova abans de l'inici de l'avaluació, per unificar criteris i de conformitat amb els criteris que estableix l'annex 3 del Decret. En cas necessari, es pot fer una demostració.
  • El jutge és la persona encarregada de fixar la marca obtinguda per la persona aspirant en l'execució de cada prova.
  • Totes les persones aspirants han de dur a terme les proves en igualtat de condicions.
  • La valoració de cadascuna de les proves físiques és de 0 a 10 punts. La persona aspirant que en qualsevol de les proves no superi una nota mínima de 3 queda eliminada.
  • Les proves físiques s'han de superar globalment, d'acord amb el barem que estableix l'annex 3 del Decret 40/2019, de 24 de maig. El resultat global d'aquesta prova s'ha d'atorgar sempre que l'aspirant hagi superat un mínim de tres de les proves parcials amb una nota mínima de 5 o superior i que, en l'altra prova parcial, la nota sigui 3 o superior. La nota mitjana d'apte s'ha d'atorgar sempre que el resultat global sigui de 5 punts o superior. Si és inferior a 5 punts, la qualificació ha de ser de no apte.
  • El jutge ha d'interpretar totes aquelles qüestions esportives no recollides en aquesta Resolució o en l'annex 3 del Decret 40/2019, de 24 de maig, que puguin sorgir durant el desenvolupament de cada prova.
  • Les persones aspirants han d'emprar el material que l'organització hi posa a disposició per ser usat en els exercicis, amb excepció, òbviament, de la indumentària esportiva personal.
  • El fet que durant l'execució de les proves qualsevol aspirant sofreixi una indisposició o lesió esportiva no es considera motiu per repetir-les.
  • L'ordre de les proves s'estableix per valorar, successivament, l'agilitat, la força i la resistència, i és el següent:

1. Circuit d'agilitat i flexibilitat.

2. Força flexora de les extremitats superiors.

3. Resistència (1.000 metres).

4. Aptitud en el medi aquàtic (50 metres).

 

Desena

Llista de persones que han superat les proves per acreditar l'aptitud física i resolució de convocatòria

1. La Comissió Tècnica de Valoració, una vegada finalitzades les proves objecte d'aquesta convocatòria, ha de publicar en la web <http://ebap.caib.es> la relació provisional de persones aspirants que les han superades, amb indicació de la puntuació obtinguda, el nom i llinatges i quatre xifres numèriques aleatòries del document nacional d'identitat.

2. Les persones aspirants disposen d'un termini de cinc dies hàbils des de la publicació de la llista per presentar les reclamacions que considerin oportunes.

3. La Comissió Tècnica de Valoració, en un termini de cinc dies hàbils, ha de resoldre les reclamacions i ha de fer pública la llista definitiva d'aspirants que han superat les proves, amb indicació de la puntuació obtinguda, el nom i llinatges i quatre xifres numèriques aleatòries del document nacional d'identitat.

4. La Comissió Tècnica de Valoració ha d'elevar aquesta proposta definitiva a la persona titular de la Direcció Gerència de l'EBAP, que n'ha de dictar la resolució, la qual s'ha de publicar a la web <http://ebap.caib.es>.

Onzena

Certificats

L'Escola Balear d'Administració Pública ha d'emetre els certificats d'aptitud física de les persones que hagin superat les proves objecte d'aquesta convocatòria, amb indicació de la qualificació final obtinguda.

La validesa dels certificats és de dos anys des del dia de la superació de les proves.

  

 

ANNEX 2 Composició de la Comissió Tècnica de Valoració

President o presidenta:

  • Titular: Martín Mancha Lorenzo
  • Suplent: Silvia E. Loriente Ducret

Secretari:

  • Titular: Francisco J. Esteban Torres
  • Suplent: Enrique F. Hidalgo Coch

Vocal 1:

  • Titular: José Manuel Moyà Marco
  • Suplent: Ramón J. Mulet Pacis

   

 

​​​​​​​ANNEX 3

Model de sol·licitud i declaració responsable

Sol·licitud d'admissió a les proves d'acreditació de l'aptitud física 2020 per a membres dels cossos de policia local

Sol·licitant

Persona física

DNI/NIE

 

Nom

 

Llinatge 1

 

Llinatge 2

 

Adreça electrònica

 

Adreça postal

 

Codi postal

 

Localitat

 

Municipi

 

Província

 

País

 

Telèfon

 

Fax

 

Canal preferent de notificació

Notificació (triar una de les dues opcions: electrònica o per correu postal)

(  )

Notificació electrònica

Els avisos de la posada a disposició de la notificació a la Carpeta Ciutadana del Punt d'Accés General de l'Estat* s'enviaran:

(  )

A l'adreça electrònica de la persona interessada

(  )

A una adreça electrònica diferent, indicada a continuació

*Disponible a l'adreça: http://sede.administracion.gob.es/carpeta/clave.htm

(  )

Notificació per correu postal

(  )

Adreça de la persona interessada

OptionButton3

Adreça diferent, indicada a continuació

Adreça postal

 

Codi postal

 

Localitat

 

Municipi

 

Província

 

País

 

Adreça electrònica

 

 

Illa per la qual opta per dur a terme les proves:

O Mallorca O Menorca O Eivissa

 

Documentació que es pot obtenir per mitjans telemàtics

D'acord amb l'article 28.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la unitat administrativa competent farà la consulta de les dades i la consulta o recaptació dels documents necessaris per tramitar aquest procediment i que es trobin en poder d'aquesta Administració o hagin estat elaborats per l'Administració, i que es puguin consultar mitjançant xarxes corporatives o sistemes electrònics habilitats a aquest efecte.

(  )

M'opòs que es consultin les dades i els documents necessaris per a la tramitació d'aquest procediment. Per això, entre d'altres, aport els documents 1 i 2 que consten en l'apartat «Documentació que s'adjunta».

 

Documentació que s'adjunta

1. Fotocòpia del DNI (només en el cas d'oposar-se a la consulta per part de l'Administració).

2. Acreditació de la codició de ser membre dels cossos de les policies locals de les Illes Balears (només en el cas d'oposar-se a la consulta per part de l'Administració).

 

 

 

Declaració responsable

Sota la meva responsabilitat, DECLAR:

1. Que complesc els requisits per participar en la convocatòria.

2. Que no duré a terme les proves sota els efectes de substàncies o grups farmacològics prohibits, d'estimulants o de qualsevol tipus de dopatge destinat a augmentar la capacitat física o a modificar els resultats de les proves.

De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 (RGPD) i amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades, s'informa del tractament de les dades personals que conté aquesta sol·licitud.

Finalitat del tractament i base jurídica. La finalitat d'aquest tractament és poder certificar l'aptitud física dels membres del cos de policia local de conformitat amb el Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, amb la correcció d'errades materials publicades per l'Acord del Consell de Govern de 26 de juliol de 2019 (BOIB núm.103, de 27 de juliol).

Responsable del tractament. Escola Balear d'Administració Pública.

Destinataris de les dades personals. No se cediran les dades personals a tercers, tret que existeixi l'obligació legal o un interès legítim, d'acord amb l'RGPD.

Termini de conservació de les dades personals. Les dades es conservaran el temps necessari per complir amb la finalitat per a la qual han estat recaptades i per determinar les possibles responsabilitats que es puguin derivar d'aquesta finalitat i del tractament de dades. Serà d'aplicació la normativa autonòmica d'arxius.

Existència de decisions automatitzades. El tractament de dades no es durà a terme de forma automatitzada.

Transferències de dades a tercers països. Les dades no es transferiran a tercers països que no garanteixin un nivell de protecció de dades adequat.

Exercici de drets i reclamacions. La persona afectada pel tractament

Informació sobre protecció de dades personals

De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 (RGPD) i amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades, s'informa del tractament de les dades personals que conté aquesta sol·licitud.

Finalitat del tractament i base jurídica. La finalitat d'aquest tractament és poder certificar l'aptitud física dels membres del cos de policia local de conformitat amb el Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, amb la correcció d'errades materials publicades per l'Acord del Consell de Govern de 26 de juliol de 2019 (BOIB núm.103, de 27 de juliol).

Responsable del tractament. Escola Balear d'Administració Pública.

Destinataris de les dades personals. No se cediran les dades personals a tercers, tret que existeixi l'obligació legal o un interès legítim, d'acord amb l'RGPD.

Termini de conservació de les dades personals. Les dades es conservaran el temps necessari per complir amb la finalitat per a la qual han estat recaptades i per determinar les possibles responsabilitats que es puguin derivar d'aquesta finalitat i del tractament de dades. Serà d'aplicació la normativa autonòmica d'arxius.

Existència de decisions automatitzades. El tractament de dades no es durà a terme de forma automatitzada.

Transferències de dades a tercers països. Les dades no es transferiran a tercers països que no garanteixin un nivell de protecció de dades adequat.

Exercici de drets i reclamacions. La persona afectada pel tractament de dades personals pot exercir els seus drets d'informació, d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats davant el responsable del tractament esmentat abans, mitjançant el procediment «Sol·licitud d'exercici de drets en matèria de protecció de dades personals», previst en la Seu Electrònica de la CAIB.

Amb posterioritat a la resposta del responsable o al fet que no hi hagi resposta en el termini d'un mes, pot presentar la «Reclamació de tutela de drets» davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).

Delegació de Protecció de Dades. La Delegació de Protecció de Dades de l'Administració de la CAIB té la seu a la Conselleria de Presidència, Cultura i Igualtat (passeig de Sagrera, 2, 07012 Palma).

Adreça electrònica de contacte: protecciodades@dpd.caib.es

de dades personals pot exercir els seus drets d'informació, d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats davant el responsable del tractament esmentat abans, mitjançant el procediment «Sol·licitud d'exercici de drets en matèria de protecció de dades personals», previst en la Seu Electrònica de la CAIB.

Amb posterioritat a la resposta del responsable o al fet que no hi hagi resposta en el termini d'un mes, pot presentar la «Reclamació de tutela de drets» davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).

Delegació de Protecció de Dades. La Delegació de Protecció de Dades de l'Administració de la CAIB té la seu a la Conselleria de Presidència, Cultura i Igualtat (passeig de Sagrera, 2, 07012 Palma).

Adreça electrònica de contacte: protecciodades@dpd.caib.es

 

              ,        de           de 2020

 

[Localitat i data]

[rúbrica]