Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES I MODERNITZACIÓ
Núm. 9684
Resolució del director general de Modernització i Administració Digital per la qual se sotmet a un segon tràmit d’informació pública el Projecte de decret del Registre electrònic general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Fets
1. En data 10 de juliol de 2020 el director general de Modernització i Administració Digital va dictar una resolució mitjançant la qual, entre els dies 17 i 30 de juliol de 2020 es va sotmetre a informació pública l'esborrany corresponent al Projecte de decret pel qual es regula el Registre electrònic general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
2. Els canvis que ha experimentat l'esborrany, arran de l'acceptació de part de les observacions i suggeriments presentats, així com de la introducció de les modificacions que s'han considerat adients, fan necessari realitzar un segon tràmit d'audiència i d'informació pública, a fi que la ciutadania hi pugui al·legar el que consideri convenient.
Fonaments de dret
1. L'article 58 de la Llei 1/2019, de 31 de gener, del Govern de les Illes Balears preveu sotmetre al tràmit d'informació pública dels projectes de reglament, mitjançant la publicació d'un anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears amb indicació del termini per fer suggeriments i el lloc web en el qual es pot accedir al projecte normatiu.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Sotmetre el Projecte de decret al tràmit d'informació pública per mitjà d'un anunci que s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i per mitjà de la publicació del text del Projecte en la pàgina web http://participaciociutadana.caib.es
2. Fixar el termini d'informació pública en 10 dies hàbils des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Els suggeriments s'han presentar en qualssevol dels llocs que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, adreçats al Servei d'Atenció i Informació a la Ciutadania de la Direcció General de Modernització i Administració Digital, situat en el Velòdrom Illes Balears (carrer de l'Uruguai, s/n de Palma, 07012).
3. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l'apartat «Participació en l'elaboració de normativa» de la pàgina web de Participació Ciutadana del Govern de les Illes Balears, en el termini que estableix l'apartat anterior.
4. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 8 d'octubre de 2020
El director general de Modernització i Administració Digital Ramón Roca Mérida