Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 9564
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d’Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o tècnica de suport a la investigació amb grau en Medicina i amb especialització en Cardiologia, per al projecte «Descripció en la síndrome coronària aguda sense elevació de ST de variables diagnòstiques per al diagnòstic de l'oclusió d'artèria coronària circumflexa»

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

RESOLUCIÓ

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'una tècnica o tècnic de suport a la investigació amb grau en Medicina i especialització en Cardiologia, per al projecte «Descripció en la síndrome coronària aguda sense elevació de ST de variables diagnòstiques per al diagnòstic de l'oclusió d'artèria coronària circumflexa» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (veure annex adjunt).

     

Palma, 8 octubre de 2020

El director gerent de la Fundació

José Lladó Iglesias

  

Annex I

 

Convocatòria per a la contractació d'un tècnic o tècnica de suport a la investigació amb grau en Medicina i amb especialització en Cardiologia, per al projecte «Descripció en la síndrome coronària aguda sense elevació de ST de variables diagnòstiques per al diagnòstic de l'oclusió d'artèria coronària circumflexa»

La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.

Per a poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la convocatòria per a la contractació d'una tècnica o tècnic de suport a la investigació amb grau en Medicina i especialització en Cardiologia, per al projecte «Descripció en la síndrome coronària aguda sense elevació de ST de variables diagnòstiques per al diagnòstic de l'oclusió d'artèria coronària circumflexa».

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma.

Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,

CONVOC

El procés per a la contractació d'una tècnica o tècnic de suport a la investigació amb grau en Medicina i especialització en Cardiologia, per al projecte «Descripció en la síndrome coronària aguda sense elevació de ST de variables diagnòstiques per al diagnòstic de l'oclusió d'artèria coronària circumflexa» amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

I. Requisits de la plaça

  • Tenir el grau o la llicenciatura en Medicina, amb l'especialitat de Cardiologia.
  • Estar en possessió del nivell B2 de llengua catalana.
  • Tenir la nacionalitat espanyola o una altra nacionalitat en els casos en què l'article 57 del TREBEP permeti l'accés a l'ocupació pública.
  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
  • Tenir complerts setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
  • Formulari d'autoavaluació degudament emplenat (annex III de la convocatòria).

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.

II. Funcions

  • Integració en l'activitat assistencial del laboratori d'hemodinàmica.
  • Desenvolupament d'un programa d'activitat en hemodinàmica, amb una duració de 12 mesos, renovable per 12 més (24 mesos en total), que permeti realitzar intervencions cardíaques diagnòstiques i intervencionistes amb autonomia i un nivell de qualitat garantit per realitzar tecnologies d'imatges de diagnòstic com TAC, RMC i IVUS.
  • Participació en la conducció de procediments diagnòstics i terapèutics, amb diferents nivells de complexitat, inicialment com a segon operador i després com a primer operador.
  • Recopilació de les dades necessàries per al projecte infart agut de miocardi, participant en procediments d'angioplàstia, tant primaris com de rescat, sempre sota la supervisió d'un membre estatutari del servei.
  • Emplenament de la base de dades del projecte, recopilació de dades i seguiments dels pacients del projecte.
  • Tenir un coneixement profund de l'atenció pre- i postintervenció d'aquest tipus de pacients, així com del seu seguiment després de l'alta.
  • Rendiment com a operador del nombre mínim de procediments requerits per al Nivell 3.
  • Recol·lecció i anàlisi de dades.
  • Involucració, participació, recopilació i seguiments dels assajos clínics de la unitat.

III. Presentació de sol·licituds

Es poden presentar al registre físic o mitjançant el correu electrònic del Departament de Recursos Humans (idisba.rrhh@ssib.es)[1], o bé de qualsevol altra manera prevista en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Si la persona sol·licitant hagués presentat la sol·licitud en un registre diferent del IdISBa, haurà d'enviar a l'IdISBa per correu electrònic (idisba.rrhh@ssib.es) la sol·licitud amb el segell d'entrada dins de les 24 hores següents a la presentació en el registre de la sol·licitud. De la mateixa manera, si s'envia per correu certificat, s'ha d'enviar per correu electrònic el full de sol·licitud, datada i segellada per l'oficina de correus en què consti que s'ha enviat en el termini hàbil per a la presentació.

El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució, a la pàgina web de la Fundació (www.idisba.es) mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes de exclusió.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir del dia següent a la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució a la mateixa pàgina web mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu.

V. Reserva a favor de les persones amb discapacitat

Existeix en el IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, segons la Llei 5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.

VI. Modalitat de contractació

Contracte per obra i servei a temps complet per 1 any prorrogable en el projecte «Descripció en la síndrome coronària aguda sense elevació de ST de variables diagnòstiques per al diagnòstic de l'oclusió d'artèria coronària circumflexa».

Remuneració: 29 500 € bruts anuals en 12 pagues.

Centre de treball: Hospital Universitari Son Espases.

VII. Acreditació de requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.

  1. Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han prestat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria.

  2. Titulació acadèmica: còpia confrontada de les dues cares del títol.

  3. Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.

  4. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).

  5. Publicacions: un exemplar de la primera pàgina de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).

En cas d'haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.

VIII. Tribunal qualificador

  • Dr. Vicente Peral Disdier, cap del Servei de Cardiologia de l'HSLL.

  • Dra. Maria del Mar Alameda Ortiz, metgessa adjunta de Cardiologia i de la Unitat d'Hemodinàmica i Cardiologia Intervencionista.

  • Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària del tribunal.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació dels candidats i les candidates.

IX. Procediment de selecció

Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el següent barem, a més d'una entrevista personal:

  1. Experiència professional (4 punts màx.)

    • Experiència clínica en el camp de la cardiologia.

(0.20 punts per cada mes; 4 punts màx.)

    • Experiència clínica en l'àmbit sanitari.

(0.05 punts per cada mes; 2 punts màx.)

  1. Publicacions d'articles d'investigació, presentació de resums o conferències científiques (2 punts màx.)

(No es consideraran presentacions les reunions científiques de caràcter universitari)

  • Articles publicats o acceptats per a la seva publicació a revistes indexades relacionats amb la cardiologia.

(Primer autor o de correspondència: 1 punt primer decil i 0.5 primer quartil; altres autors: 0.5 punts primer decil i 0.25 primer quartil; 2 punts màx.)

  • Articles publicats o acceptats per a la seva publicació a revistes indexades relacionats amb l'àmbit sanitari.

(Primer autor o de correspondència: 0.5 punts primer decil i 0.25 primer quartil; altres autors: 0.25 primer decil i 0.10 primer quartil; 1 punt màx.)

  • Presentacions a congressos relacionades amb la investigació en síndromes coronàries agudes i cardiologia intervencionista.

(0.5 punts per comunicació oral en congressos internacionals i 0.25 en nacionals; 0.25 punts per pòster en congressos internacionals i 0.125 en nacionals; 1 punt màx.)

  • Presentacions en congressos relacionades amb la investigació en l'àmbit sanitari.

(0.25 punts per comunicació oral en congressos internacionals i 0.10 en nacionals; 0.10 punts per pòster en congressos internacionals i 0.05 en nacionals; 0.5 punts màx.)

  1. Formació relacionada amb el lloc de treball (2.5 punts màx.)

  • Màster en Cardiologia.

(1.5 punts; 1.5 punts màx.)

  • Cursos de metodologia d'investigació.

(0.10 punts per cada 10 hores de formació acreditades; 1 punt màx.)

  1. Coneixement d'idiomes (0.5 punts màx.)

    • Certificat de català C1. (0.1 punts)

    • Certificat de català C2. (0.25 punts)

    • Certificat d'anglès B2. (0.1 punts)

    • Certificat d'anglès C1. (0.25 punts)

  2. Fase d'entrevista (1 punt màx.)

L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb la present oferta de treball. La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per poder confrontar-los.

 

X. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.  

Palma, 8 octubre de 2020

El director gerent de la Fundació

José Lladó Iglesias

  

Annex II

Formulari d'inscripció per a la contractació d'un tècnic o tècnica de suport a la investigació amb grau en Medicina i especialització en Cardiologia, per al projecte «Descripció en la síndrome coronària aguda sense elevació de ST de variables diagnòstiques per al diagnòstic de l'oclusió d'artèria coronària circumflexa» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

Nom:

Cognoms:

DNI:   

Direcció:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPÒS

Que he tingut coneixement de la convocatòria per al procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o tècnica de suport a la investigació amb grau en Medicina i especialització en Cardiologia, per al projecte «Descripció en la síndrome coronària aguda sense elevació de ST de variables diagnòstiques per al diagnòstic de l'oclusió d'artèria coronària circumflexa» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

  • Titulació exigida com a requisit. (Document 1)

  • Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)

  • CV actualitzat. (Document 3)

  • Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l'autobarem)

DECLAR

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

Així, per tot l'exposat,

SOL·LICIT

La meva admissió per a formar part del procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o tècnica de suport a la investigació amb grau en Medicina i especialització en Cardiologia, per al projecte «Descripció en la síndrome coronària aguda sense elevació de ST de variables diagnòstiques per al diagnòstic de l'oclusió d'artèria coronària circumflexa» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

Palma, _____________________

Signatura

    

Annex III AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

Procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o tècnica de suport a la investigació per al projecte

«Descripció en la síndrome coronària aguda sense elevació de ST de variables diagnòstiques per al diagnòstic de l'oclusió d'artèria coronària circumflexa»

NOM

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

4

 

 

Experiència clínica en el camp de la cardiologia (0.20 punts per mes)

4

 

 

Experiència clínica en l'àmbit sanitari (0.05 punts per mes)

2

 

 

PUBLICACIONS, PRESENTACIONS I CONFERÈNCIES

2

 

 

Articles en revistes indexades relacionats amb la cardiologia (Primer autor o de corresp.: 1 p. primer decil i 0.5 primer quartil; altres autors: 0.5 primer decil i 0.25 primer quartil)

2

 

 

Articles en revistes indexades relacionats amb l'àmbit sanitari (Primer autor o de corresp.:

0.5 p. primer decil i 0.25 primer quartil; altres autors: 0.25 primer decil i 0.10 primer quartil)

1

 

 

Presentacions en congressos relacionades amb la investigació en síndromes coronàries agudes i cardiologia intervencionista (0.5 punts per comunicació oral en congressos internacionals i 0.25 en nacionals; 0.25 punts per pòster en congressos internacionals i 0.125 en nacionals)

1

 

 

Presentacions en congressos relacionades amb l'àmbit sanitari (0.25 punts per comunicació oral en congressos internacionals i 0.10 en nacionals; 0.10 pòster en congressos internacionals i 0.05 en nacionals)

0.5

 

 

FORMACIÓ

2.5

 

 

Màster en Cardiologia (1.5 punts)

1.5

 

 

Cursos de metodologia d'investigació (0.10 punts per cada 10 hores de formació acreditades)

1

 

 

CONEIXEMENT D'IDIOMES

0.50

 

 

Català C1

0.1

 

 

Català C2

0.25

 

 

Anglès B2

0.1

 

 

Anglès C1

0.25

 

 

ENTREVISTA

1

X

 

TOTAL

 

* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (Ej.: certificat B2 d'anglès de l'EOI de Palma)

[1] Els documents adjunts al correu electrònic hauran de ser en format PDF i, si és possible, comprimits en un únic ZIP.