Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 9487
Relació d’aspirants que han superat el procés selectiu i que seran nomenats com a personal funcionari en practiques de la categoría de Policia Local de l'ajuntament d' Alcúdia

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

DECRET DE BATLIA

Mitjançant Decret de Batlia número 1.978/2019, de data 28 de novembre de 2019, es varen aprovar la convocatòria i les bases que regiran el procediment selectiu per a la provisió de 4 places de policia local de l'Ajuntament d'Alcúdia, pel procediment extraordinari d´accés que preveu la disposició transitòria primera del Decret Llei 1/2017, de 13 de gener, com a personal funcionari de carrera, corresponent a l'escala d'Administració Especial, subescala serveis especials, grup C, subgrup C1 de la categoria de policia local, incloses en la oferta d´ocupació pública de l´any 2018 de l´Ajuntament d´Alcúdia, mitjançant concurs-oposició, la qual fou objecte de publicació en data 3 de desembre de 2.019 al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament d'Alcúdia, (http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/), així com al BOIB 163/2019, de 3 de desembre, als efectes establerts a l'article 45 de la Llei 39/2.015.

Vist que en data 13 de febrer de 2020, mitjançant Resolució de Batlia número 193/2020, es va acordar la modificació del punt 6.1.1. de les bases, en relació a les proves físiques i com a conseqüència de la modificació, es va acordar la publicació de les bases modificades al BOIB i al tauler d´anuncis de l´Ajuntament i l´anunci de la convocatòria al BOE, concedint un nou termini per presentar sol·licituds.

Vist que en data 20 de febrer de 2020 es va publicar al BOIB número 22 la Rectificació de les bases de la convocatòria i l´apertura d´un nou termini de presentació de sol·licituds, a partir de l´endemà de la publicació de la convocatòria al BOE.

Vist que en data 11 de març de 2020 ha estat objecte de publicació al BOE (62/2020) la convocatòria del procediment selectiu per a la provisió de quatre places de Policia Local, concedint un termini de vint dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al BOE per la presentació de sol·licituds de participació.

Vist que en data 14 de març de 2020 es va decretar l´estat d´alarma. D´acord amb la disposició addicional tercera del Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l´estat d´alarma per a la gestió de la situació de crisis sanitària ocasionada pel COVID-19, la qual estableix al seu apartat primer que es suspenen termes i s´interrompen els terminis per a la tramitació dels procediments de les entitats del sector públic, els quals es reprendran en el moment en que perdi vigència dit reial decret, o en el seu cas, les pròrrogues del mateix.

Vist que en data 22 de maig de 2020, el Reial Decret 537/2020 pel qual es prorroga l´estat d´alarma, va acordar l´aixecament de la suspensió i de la interrupció dels terminis administratius, establint amb efectes de 1 de juny de 2020 la represa del còmput dels terminis administratius suspesos per la Disposició Addicional 3ª del Reial Decret 463/2020.

Vist que el termini per presentar noves sol·licituds de participació es va iniciar el dia 12 de març, quedant suspès en data 14 de març i es reprèn el dia 1 de juny, el termini per presentar noves sol·licituds va finalitzar el dia 24 de juny de 2020.

Vist que en data 22 de juliol de 2020, aquesta Batlia va dictar Resolució núm. 1303/2020, per la que es varen elevar a definitius els llistats provisionals d'admesos i exclosos al procediment selectiu.

Una vegada desenvolupat el procediment selectiu, i vista la proposta definitiva de la relació d'aspirants que han superat el procediment selectiu i que han de ser nomenats com a personal funcionari en pràctiques, formulada en data 5 d'octubre de 2.020 pel Tribunal Qualificador del concurs-oposició, proposta la qual s'accepta en la seva integritat.

Fent ús de les atribucions que em confereix l'article 21.1.h) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local,

 

RESOLC

PRIMER.- Aprovar la relació d'aspirants que han superat el procés selectiu i que seran nomenats com a personal funcionari en pràctiques, que és la següent:   

NOM

 DNI/NIE

POSICIÓ FINAL

MARC PIÑA MONSERRAT

4316*****

1

MATÍAS PONS REUS

4320*****

2

LLUIS ANTONI MATESANZ RAMIS

43*****3T

3

JOSÉ LUIS PEREZ SOLER

431*****H

4

 SEGON.- Informar a les persones aspirants que figuren en la relació anterior que disposen d'un termini de vint dies hàbils des de la data de publicació de l'aprovació de la present relació, per a presentar els documents que acrediten que compleixen els requisits que encara no s'han acreditat i que exigeix la convocatòria (Certificat d'antecedents penals).

TERCER.- Publicar aquesta resolució al tauler electrònic d'anuncis de l'Ajuntament (www.alcudia.net), i al Butlletí Oficial de les Illes Balears, tot informant als interessats que, contra la present Resolució, que exhaureix la via administrativa, poden interposar de forma alternativa, els següents recursos: o bé recurs potestatiu de reposició, a interposar davant la Batlia, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació de la present resolució, o bé directament recurs contenciós administratiu, a interposar davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució; tot això sense perjudici que els interessats puguin interposar aquells altres recursos que en considerin procedents.

 

Alcúdia, 6 d'octubre de 2020

La batlessa  Bàrbara Rebassa Bisbal   

N´he pres raó

La Secretària Accidental

Maria Suau Joan