Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE LLOSETA

Núm. 9423
Decret núm. 2020-0396 i 2020-0397

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Se publica pel general coneixement els següent Decrets:

“Decret núm. 2020-0396.- data 14-09-2020.-

Expedient núm.: 502/2019.- Resolució de Batlia.- Procediment: Càrrecs Públics

RESOLUCIÓ DE BATLIA

Xema Muñoz Pérez, Batle-President de l'Ajuntament de Lloseta, de conformitat amb l'article 43.5 del RD 2568/1986 de 28 de novembre,

RESOLC

PRIMER: Anomenar Regidors-Delegats de les àrees:

1.- AREA D'URBANISME, OBRES PRÒPIES, CONTRACTACIÓ, RELACIONS INSTITUCIONALS, SERVEIS MUNICIPALS, AJUDA A DOMICILI, SERVEIS D'AIGUA I SANEJAMENT, SERVEIS DE CLAVEGUERAM I AIGUES PLUVIALS, ECONOMIA I HISENDA, PARTICIPACIÓ CIUTADANA I TRANSPARÈNCIA, NOVES TECNOLOGIES I COMUNICACIÓ, I CULTURA.

 Es reserva a la Batllia.-

- Competències d'Urbanisme: Planejament Urbanístic (NN.SS, Plans Parcials, Plans Especials, Projectes d'Urbanització i dotació de Serveis). Gestió Urbanística (execució de programes d'actuació, reparcel·lacions, valoracions, conservació d'urbanitzacions). Disciplina urbanística (Llicències urbanístiques, Llicències d'activitat i obertura; ordres d'execució, alineacions i rasants, etc.)

- Competència d'Obres pròpies: Gestió, control seguiment de les obres municipals.

- Competències de contractació: Obres, Subministraments, serveis i demés contractes. Aprovació de factures, i despeses municipals en execució de les previsions pressupostàries.

Competències Relacions Institucionals: protocol, Butlletí Informatiu de l'Ajuntament, col·laboració amb altres Administracions.

- Competències Serveis Municipals: Manteniment d'edificis públics, servei d'enllumenat públic, neteja de carrers, pavimentació de carrers, de camins rurals, arbrat, zones verdes municipals, etc.

- Competències d'ajuda a domicili: coordinació dels serveis d'assistència domiciliaria de la Corporació.

- Organització del personal adscrit a les àrees.

- Competències Serveis Aigua i Sanejament, Serveis de Clavegueram i Aigües Pluvials: Control i seguiment dels serveis d'abastament d'aigua potable, sanejament, clavegueram i evacuació de pluvials.

- Competències Economia i Hisenda: Tributs, contribucions, taxes, impostos, preus públics; elaboració, execució i liquidació del pressupost; comptabilitat municipal; competència en matèria de gestió pressupostària (ingressos i despeses).

- Competències Participació i Transparència: Foment de la participació ciutadana, registre municipal d'Associacions; relacions amb entitats i vigilància del compliment de les obligacions en l'àmbit de transparència tingui l'entitat.

- Competències Noves Tecnologies: Implantació i millora noves tecnologies i Administració electrònica.

- Competències de Comunicació: coordinar els mecanismes de comunicació de la Corporació.

- Competències Cultura: Arxiu Municipal, relacions amb totes les entitats veïnals, Gestió del Casal de Cultura de Ca S'Hereu, exposicions conferències, temps lliure, etc.; les demés competències connexes etc.

- Organització del personal adscrit a les àrees.

2.- SERVEIS DE FIRES I FESTES, RECURSOS HUMANS, NETEJA D'EDIFICIS, POLICIA LOCAL i MOBILITAT

Regidora Delegada: Francisca Campins Fernàndez

- Competències Fires i Festes: Organització de la Fira de Sa Sabata, de les festes patronals i del Cocó, així com de les demés activitats lúdic-festives que es celebren al municipi.

- Competències Recursos Humans: Servei de personal; negociació col·lectiva, relació amb els representants del personal, ordenació administrativa, règim interior, informàtica, plantilla, relació de llocs de treball, oferta d'ocupació pública, Padró Municipal d'Habitants, Cens Electoral, Estadística; les demés competències connexes, etc.

- Competència de Neteja d'Edificis Municipals: Gestió i organització dels serveis de neteja edificis i instal·lacions municipals.

-.Competències Policia Local: Seguretat ciutadana i llocs públics ordenació del tràfic viari i circulació, protecció civil, compliment de les normes de dret local (Policia administrativa, espectacles i establiments públics, compliment ordenances, bans, actes i acords) policia administrativa derivant de lleis sectorials. Cooperació amb els “Cuerpos y Fuerzas de Seguridad” Policia Judicial; les demés competències connexes.

- Competències de Mobilitat: planificació i gestió de les polítiques de mobilitat de l'Ajuntament i coordinació amb entitats supramunicipals en l'àmbit de referència.

- Organització del personal adscrit a les àrees.

3.- COMPETÈNCIA DE MEDI AMBIENT I AGRICULTURA, GESTIÓ DE LA PISCINA MUNICIPAL I ESCOLA D'ESTIU, ESPORTS

Regidor Delegat: Llorenç Guardiola Comas.

- Competències Medi Ambient: Defensa de la natura, Àrea Recreativa Es Puig i altres, contaminació atmosfèrica, acústica, extinció d'incendis, etc.

- Competències en Agricultura: Col·laboració amb les organitzacions de pagesos; informació sobre ajuts adreçats al camp, campanyes de vacunació, infraestructures de camins rurals, xarxes de rec, etc.

- Competències Gestió Piscina Municipal i Escola d'Estiu: Gestió piscines municipals i escola d'estiu.

- Competències Esports: Organització activitats esportives, gestió de les instal·lacions, l'organització del treball del personal adscrit a l'àrea; les demés matèries connexes, etc.

- Organització del personal adscrit a les àrees.

4.- COMPETÈNCIA DE PATRIMONIO I EDUCACIÓ

Regidor Delegat: Tomeu Bestard Ripoll

- Competències Patrimoni: Gestió i conservació del patrimoni municipal.

- Competències Esports: relació amb les entitats esportives, relació amb l'Administració esportiva de l'Estat i CAIB.

- Competències Educació: Col·laboració en la gestió dels centres d'ensenyament, representació en el Consell Escolar, relacions amb les Associacions de Pares i Mares d'alumnes, Claustre de Professors, Escola d'Adults, Cursets de Formació, relació amb l'Administració educativa, gestió biblioteca municipal, escola de música, gestió de noves infraestructures educatives, aules d'estudi; les demés matèries connexes, etc.

- Organització del personal adscrit a les àrees.

5.- SERVEIS SOCIALS, SANITAT I CONSUM.

Regidora Delegada: Antonia Massanet Fernández.-

- Competències Serveis Socials: Assistència social, projectes del Pla de Prestacions Bàsiques del CIM, gestió centre tercera edat, Centre de dia, col·laboració amb els serveis de l'Estat i de la CAIB (IBAS, institut de la Dona, etc.) Conferències i activitats;  relacions amb entitats i associacions (Creu Roja, Donants de Sang, etc.)

- Competències Sanitat i Consum: Gestió Unitat Sanitària Escolar, control de qualitat aliments i aigua potable, higiene activitats públiques, piscines municipals, mercat municipal, cementeri; les demés competències connexes; campanyes sobre consum; col·laboració en la recepció de queixes sobre consum.

- Organització del personal adscrit a les àrees.

6.- JOVENTUT I OCI, COMERÇ, INDÚSTRIA, TURISME, FOMENT I OCUPACIÓ.

Regidor Delegat: Francesc Miquel Abolafio Moyá-.

- Competències Joventut i Oci: Centre d'informació i documentació juvenil (informació, formació, assessorament...) serveis a joves (activitats culturals, temps lliure...), Consell Municipal de Joventut; les demés competències connexes, etc.; Gestió Infraestructures juvenils de Sa Mina de Sa Truiola.

 

​​​​​​​- Competències Comerç: Foment i col·laboració amb les organitzacions de comerciants, informació sobre ajuts adreçats al sector, campanyes de promoció, infraestructures de millora de l'activitat comercial, campanyes de retolació en català, etc.

- Competències Indústria: Col·laboració amb sector de la industria local; atenció preferent a l'activitat del calçat; informació sobre ajuts adreçats al sector, campanyes de promoció, infraestructures de millora de l'activitat industrial, etc.

- Competències Turisme: Foment i col·laboració amb els establiments turístics; informació sobre ajuts adreçats al sector, campanyes de promoció, infraestructures de millora de l'activitat turística, etc.; Gestió del Convent.

- Competència de Foment i Ocupació: Foment i polítiques d'ocupació, cursets de formació.

- Organització per personal adscrit a les àrees.

SEGON: En general, les Delegacions conferides son del tipus b), previstes en el citat article 43.5, relatives a un determinat servei. En aquest cas la Delegació comprendrà la direcció interna i la gestió dels serveis corresponents, però no inclourà la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

TERCER: De la present Resolució es donarà coneixement al Ple a la primera sessió que celebri notificant-se, endemés, personalment als designats, i es publicarà en el BOIB, sense perjudici de la seva efectivitat des del dia següent al de la present resolució.- LLOSETA, DOCUMENT SIGNAT ELECTRÒNICAMENT.-“

“Decret núm. 2020-0397.- Data: 14-09-2020.-

Expedient núm.: 502/2019.- Resolució de Batlia.- Procediment: Càrrecs Públics (Nomenament o Cessament)

RESOLUCIÓ DE BATLIA

Xema Muñoz Pérez, Batle-President de l'Ajuntament de Lloseta i de conformitat amb les facultats i atribucions conferides per la Llei 7/85, de 2 d'abril reguladora de les bases del Règim Local al seu art. 21 en relació amb l'article 23 per l'article 52.1 del RD 2568/1986 de 28 de novembre.

Donada l'existència obligatòria de La Junta de Govern Local als municipis de més de 5.000 habitants tal com estableixen els (art. 20.1 b) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local -LBRL-, art 23 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears -LMRLIB-), i 35.2 d) del ROF.

La seva composició i de conformitat amb l'art. 52.2 ROF serà pel cas del municipi de Lloseta del Batle i quatre regidors.

Les seves competències venen donades per l'assistència al batle en l'exercici de les seves funcions, i les atribucions que el batle o un altre òrgan li deleguin o li atribueixin les lleis.

De conformitat amb l'anterior,

RESOLC

PRIMER.- Modificar la composició de la Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Lloseta, la qual estarà presidida pel Batlle i integrada pels següents regidors:

Batlle – President: Xema Muñoz Pérez.

Regidora: Antonia Massanet Fernández

Regidor: Tomeu Ripoll Bestard.

Regidor: Francesc Miquel Abolafio Moyà. 

Regidor: Llorenç Guardiola Comas.

​​​​​​​SEGON.- La Junta de Govern Local celebrarà sessió ordinària amb periodicitat quinzenal, en primera convocatòria, els divendres a les 14'00 hores (o el dia següent hàbil si fora festiu).

Si en primera convocatòria no hi hagués el  quòrum  de constitució necessari, s'entendrà convocada la sessió automàticament a la mateixa hora, 24 hores després.

TERCER.- Designar, de entre els membres de la Junta de Govern Local com a Primer Tinent de Batle a la Sra. Antonia Massanet Fernández  i com a Segon Tinent de Batle al Sr. Bartomeu Ripoll Bestard.

QUART.-De la present Resolució es donarà coneixement al Ple a la primera sessió que celebri, notificant-se, endemés personalment als designats, i es publicarà en el BOIB, sense perjudici de la seva efectivitat des del dia següent al de la present resolució, conforme s'indica a l'article 52.4 del RD 2568/1986.- LLOSETA, DOCUMENT SIGNAT ELECTRÒNICAMENT.-“

​​​​​​​

Lloseta,  6 d'octubre de 2020

El batlle

Jose Maria Muñoz Pérez