Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)
Núm. 9355
Bases específiques que regiran el procés selectiu per constituir una borsa per cobrir amb caràcter d’interinitat en lloc vacant o d’interinitat, llocs de feina de la categoria de Gestor Call Center (GEST01-20)
Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.
Segona.- S'ofereix un contracte d'interinitat o d' interinitat en lloc vacant, grup de classificació D, amb una jornada completa de 37,5 hores setmanals per prestar serveis al Call Center de la Fundació Bit, situat dins el ParcBit de Palma.
La jornada es distribueix en dos possibles torns. Un entre les 08:00 i les 16:00 hores de dilluns a divendres i un altre entre les 12:00h i les 20:00 hores de dilluns a divendres. En qualsevol dels torns, els dissabtes, quan toqui per rotació, entre les 9:00h i les 14:00h.
S'ofereix una remuneració bruta anual de 16.390,36.-€ distribuït en dotze pagues.
Tercera.- El procés de selecció es realitzarà mitjançant una oferta d'ocupació pública amb la publicació al BOIB i els candidats/es hauran de complir els següents requisits:
Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una Comissió de Selecció:
President: Nieves Cañellas Rotger (titular) Cap d'àrea Call Center; Mar Casas Saenz (suplent) Coordinadora Call Center
Vocal 1: Lis Castro Morey (titular) Coordinadora Call Center; Eugenia Ortiz Mateu (suplent) Supervisora Call Center
Vocal 2: Rosa Maria Aparicio López (titular) Responsable serveis Call Center; Cristina Sanz Amo (suplent) Responsable Serveis Call Center
Secretària: Sonia Plaza García (titular)Tècnic Recursos Humans; Raquel Díaz Martín (suplent) Responsable Recursos Humans
Fase 1
Els aspirants hauran d' aportar la documentació justificativa (original i fotocòpia) a les oficines de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, Parc-Bit, en l'horari de 09:00h a 13:00h tot això sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes a la Llei 39/2015, d' 1 d' octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
a. Sol·licitud de participació en el procés (a disposició en la web de la Fundació Bit: https://www.fundaciobit.org/ i a les oficines de l'entitat)
b. Fotocopia del D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència)
c. Curriculum Vitae.
d. Certificació de la titulació de graduat en educació secundària, graduat escolar, tècnic de grau mitjà corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic especialista corresponent a formació professional de primer grau, o un títol equivalent o formació laboral equivalent
e. Nivell B1 de català. S'ha d' aportar certificat oficial expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitat
Les persones interessades en participar a la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l' endemà de la publicació d' aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears
Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d'admesos i exclosos amb un termini de 7 dies naturals per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències
El Gerent de l'entitat emetrà resolució amb la llista definitiva d'admesos i començarà la següent fase
Fase 2
La selecció consistirà en una valoració de mèrits i en la realització d'una entrevista.
La baremació es realitzarà de la següent manera:
1. Experiència en treballs com a gestor telefònic o com tele operador. Mig punt per cada 6 mesos de feina. Màxim de 4 punts.
2. Experiència en treballs d'atenció al públic. Mig punt per cada 6 mesos de feina. Màxim de 2,5 punts
3. Experiència en treballs administratius. Mig punt per cada 12 mesos de feina. Màxim d' 1,5 punts
4. Coneixements de català. Mig punt per un B2 i mig punt per un C1. Màxim d'1 punt
5. Entrevista personal telefònica. Màxim d'1 punt
L'experiència laboral es justificarà amb un informe de vida laboral i el contracte de treball o certificat amb indicació de la categoria laboral i les funcions realitzades.
El coneixements de català s' acreditaran mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent.
Conclosa la valoració dels mèrits, la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s'obrirà un termini de set dies naturals, des de l'endemà de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.
La comissió de selecció, els dos dies hàbils després, valorarà les al·legacions i elaborarà les llistes definitives que s'elevaran al Gerent per a la resolució definitiva del procés.
En el cas que varis candidats obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per establir l'ordre de prelació de la puntuació final, serà el següent:
1. Puntuació de l'experiència laboral como a gestor telefònic o teleoperador
2. Puntuació a l'entrevista
Es conformarà llavors una borsa que s'ordenarà en funció de la puntuació obtinguda en el procés.
Es preveu una quota de reserva per a persones amb discapacitat del 7%.
Les persones que conformen la borsa de treball hauran de realitzar un curs específic d'atenció telefònica que s'haurà de superar amb la condició d'apte. El curs tindrà una durada de 20 hores amb el següent temari:
La formació tindrà lloc a les instal·lacions del ParcBit en grups amb un màxim de 10 persones. Després de la seva finalització es publicarà la llista amb la condició d'apte/no apte.
Quan es produeixi una vacant en la categoria s'oferirà el lloc de treball a la primera persona de la llista. Les citacions es realitzaran via telefònica. Si en 48 hores no s'aconsegueix localitzar al candidat es passarà a la persona següent per estricte ordre de prelació.
Són causes de no exclusió de la borsa de treball:
a) Estar en període de gestació, de maternitat o de paternitat, adopció o acolliment permanent o pre-adoptiu, incloent el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.
b) Prestar serveis en un lloc de la relació de llocs de treball de l'Administració de l'Estat, de l'Administració de la CAIB o de qualsevol ens del sector públic d'acord amb la delimitació que fa l'article 2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la CAIB.
c) Patir malaltia o incapacitat temporal.
d) Que el lloc de treball que s'hagi d'ocupar per interinitat no asseguri un contracte laboral superior als sis mesos de durada.
Aquestes circumstàncies hauran de justificar-se adequadament per deixar-ne constància la seva situació de no disponibilitat que es mantindrà fins que l'interessat manifesti per escrit (en un termini no superior a deu dies) el canvi en la seva situació. La falta de comunicació en el termini establert determina passar en l'últim lloc de la llista.
Quan una persona seleccionada mitjançant aquest sistema de borsa cessi en el lloc de treball, tret que sigui per renúncia voluntària, es reincorporarà novament a la borsa de treball amb el mateix ordre de prelació que tenia.
Els integrants de la borsa de treball poden renunciar en qualsevol moment a formar part de la borsa. Per renunciar hauran de remetre escrit al departament de Recursos Humans de la Fundació Bit manifestant clarament la intenció de no formar part de la borsa. La borsa té una vigència màxima de tres anys des de que es publica en el B.O.I.B.
Tota la informació del procés de selecció ( llistes provisionals, definitives,...) es publicaran a través de la web de la Fundació Bit https://www.fundaciobit.org/ i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit.
L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s'hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.
Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bi.
Palma, 14 de setembre de 2020
El gerent Álvaro Medina Ballester