Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 9223
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 28 de setembre de 2020 per la qual s'aproven les llistes provisionals de persones aspirants admeses i excloses en el concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria de facultatiu/facultativa especialista d’àrea de medicina nuclear i es designen les persones que integren el Tribunal qualificador

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. Per mitjà de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 12 d'abril de 2019 (BOIB  núm. 48/2019, de 13 d'abril) es va convocar un concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria de facultatiu/facultativa especialista d'àrea de medicina nuclear, entre d'altres especialitats. Aquesta resolució va ser modificada per altres dues: la de data de 2 de juliol de 2020 (BOIB núm. 119/2020, de 7 de juliol) i la de data de 22 de juliol de 2020 (BOIB núm. 132/2020, de 28 de juliol).

2. La base 4.1. de la convocatòria estableix que una vegada vençut el termini per presentar sol·licituds, el director general del Servei de Salut de les Illes Balears dictarà una resolució per aprovar les llistes provisionals de persones aspirants admeses i excloses del procés selectiu, que es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el portal web www.ibsalut.es.

3. Així mateix, la base 5.2 de la convocatòria estableix que les persones que integren el Tribunal qualificador han de ser designades pel director general del Servei de Salut de les Illes Balears a través d'una resolució que s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears amb una antelació de, com a mínim, un mes abans de la data d'examen.

4. Per la seva part, la base 7.2. assenyala que, sempre que sigui possible, en la resolució en la qual es publiquin les llistes provisionals de persones admeses i excloses es fixaran la data, l'hora i el lloc en el qual es realitzarà la prova.

Per tot això dict la següent

Resolució

1. Aprovar les llistes provisionals de persones aspirants admeses i excloses en el concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria de facultatiu/facultativa especialista d'àrea de medicina nuclear dependents del Servei de Salut, convocat mitjançant les resolucions del director general del Servei de Salut de les Illes Balears que s'assenyalen en el punt 1 de l'apartat “Fets” i que figuren en l'Annex 1 d'aquesta resolució. En la llista provisional de persones admeses figuren el nom, els llinatges i el document d'identitat. En la llista provisional de persones excloses figura també la causa d'exclusió.

2. Establir que, amb la finalitat d'evitar errors i, si se'n produeixen, possibilitar que es corregeixin en el termini i en la forma procedent, les persones aspirants han de comprovar no només que no figuren en la llista de persones excloses sinó que, a més, han de confirmar que figuren en la de persones admeses.

3. Disposar que, tal i com figura en les bases de la convocatòria, les persones aspirants tenen un termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució per presentar reclamacions, que no tindran caràcter de recurs, o per reparar el defecte que hagi motivat l'exclusió. Les reclamacions que es presentin s'han d'entendre rebutjades quan les persones que les hagin presentat no apareguin com admeses en la resolució en què es publiquin les llistes definitives. Les persones que no reparin els defectes en el termini establert seran excloses del procés selectiu. Així mateix, les qui hagin detectat errors en la consignació de les seves dades personals poden manifestar-ho en aquest mateix termini.

4. Determinar que la persona que figuri en la llista provisional de persones excloses per al torn de promoció interna -independentment del seu dret a reparar defectes o a presentar reclamacions contra l'exclusió- pot pagar la taxa del torn d'accés lliure dins del termini de deu dies hàbils comptadors des de la data de la publicació d'aquesta resolució. Si finalment és inclosa en les llistes definitives de persones candidates admeses en el torn de promoció interna, tindrà dret a sol·licitar la devolució de la taxa del torn d'accés lliure, d'acord amb el que disposa la base 4.7 de la convocatòria. Si ha estat exclosa de la llista definitiva del torn de promoció interna, serà inclosa d'ofici en la llista definitiva de persones admeses en el torn d'accés lliure i podrà sol·licitar-la devolució de la taxa del torn de promoció interna.

5. Resoldre que les persones que figuren com a excloses en la reserva per a persones amb discapacitat, independentment del seu dret a reparar defectes o a presentar reclamacions contra l'exclusió, poden pagar la taxa del torn corresponent dins del termini de deu dies hàbils comptadors des de la data de la publicació d'aquesta resolució. Si finalment són incloses en les llistes definitives de persones candidates admeses en la reserva per a persones amb discapacitat, tindran dret a sol·licitar que se les torni la taxa abonada, d'acord amb el que disposa la base 4.7 de la convocatòria. Si han estat excloses de la reserva per a persones amb discapacitat, seran incloses d'ofici en la llista definitiva de persones candidates admeses del torn corresponent.

6. Designar les persones que integren el Tribunal qualificador del procés selectiu, que figuren a l'annex 2.

7. Informar que l'examen es realitzarà el dia 13 de desembre de 2020, a las 10,00 en els llocs següents:

  • Mallorca: Universitat de les Illes Balears. Carretera de Valldemossa km. 7,5. CP 07122 (Palma). En el portal web www.ibsalut.es s'especificaran els edificis i les aules on es realitzarà l'examen.

  • Menorca: Hospital Mateu Orfila. Ronda de Malbúger, 1. CP 07703 (Maó)

  • Eivissa: Hospital Can Misses. C/Corona s/n. CP 07800. Eivissa.

8. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el portal al web www.ibsalut.es i en el tauler d'anuncis dels Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant de l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la data de la publicació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També s'hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol un altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.

  

Palma, 28 de setembre de 2020

El director general del Servei de Salut de les Illes Balears

Julio Miguel Fuster Culebras

Per delegació de la consellera de Salut i Consum (BOIB núm.10, de 21/01/2016)

  

ANNEX 1

Llista provisional de persones aspirants admeses en el concurs oposició convocat per cobrir places bàsiques vacants de la categoría de facultatiu/facultativa especialista d'àrea de medicina nuclear  

Llista provisional de persones admeses. Torn lliure

DNI

LLINATGES I NOM

SECTOR

****4517*

REPETTO, ALESSANDRA

HUSE

***4128**

RUBI SUREDA, SEBASTIA

HUSE

Llista provisional de persones excloses

No n'hi ha.

  

 

ANNEX 2

Persones que integren el Tribunal qualificador del concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria de facultatiu/facultativa especialista d'àrea de medicina nuclear

Titulars

Presidenta: Maria Cristina Peña Viloria

Secretari: Antoni Grimalt Andreu

Vocal nacional 1: Marta Giménez García

Vocal nacional 2: Catalina Maria Sampol Bas

Vocal 1: Juan Antonio Vallejo Casas

Vocal 2: Joan Castell Conesa

Vocal 3: Javier Arbizu Lostao

Vocal 4: Elena Goñi Girones

Suplents

Presidenta: Francesca Pons Pons

Secretari: Luis Ortega Zaforteza

Vocal nacional 1: David Fuster Pelfort

Vocal nacional 2: Sergi Vidal Sicart

Vocal 1: Juan Ignacio Rayo Madrid

Vocal 2: Mercedes Mitjavila Casanovas

Vocal 3: Elisa Caballero Calabuig

Vocal 4: Juan Carlos Alonso Farto