Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSORCI ESCOLA D'HOTELERIA DE LES ILLES BALEARS

Núm. 9037
Resolució per la qual es convoca un lloc de treball amb contracte laboral temporal de gestor de compres per a la substitució d'un treballador en situació d'incapacitat temporal al Consorci Escola d'Hoteleria de les Illes Balears (EHIB) pel sistema de concurs de mèrits

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

D'acord amb la instrucció conjunta del director general de Funció Pública i Administracions Públiques i del director general de Pressuposts i Finançament de 29 de febrer de 2016, es convoca un lloc de treball de gestor de compres a l'EHIB amb les especificacions següents:

1. Requisits

— Experiència en economat, compres i relacions amb proveïdors com a mínim de dos anys.

— Titulació requerida: títol de batxiller, títol de tècnic superior corresponent a cicles formatius de grau superior, títol de tècnic especialista corresponent a formació professional de segon grau, o un títol equivalent o formació laboral equivalent.

— Certificat C1 de llengua catalana.

2. Principals funcions

1. Recepció de béns

2. Control de magatzem

3. Control de les sortides als departaments

4. Control d'albarans i factures

5. Suport administratiu a les compres actuals

6. Compra de material escolar (principalment aliments i begudes)

7. Control del programa Cuiner, tant d'economat com dels diferents punts de venda, i coordinació del seu ús amb els diferents departaments

8. Inventari d'existències

3. Termini, lloc i manera per presentar candidatures

El termini per presentar candidatures és de deu dies naturals a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

El lloc físic és la secretaria de l'edifici Arxiduc Lluís Salvador, campus universitari, carretera de Valldemossa, km 7.5, 07122 Palma (Illes Balears). Horari del registre: de 9 a 14 hores.

Les sol·licituds també es poden presentar, a més del lloc físic, de qualsevol altra de les maneres que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. Si la persona sol·licitant ha presentat la sol·licitud en un registre diferent del de l'EHIB, haurà d'enviar a l'EHIB per correu electrònic (juanjo.galmes@uib.es) la sol·licitud amb el segell d'entrada dins les 24 hores següents a la presentació de la sol·licitud al registre. De la mateixa manera, si s'envia per correu certificat, s'ha d'enviar per correu electrònic el full de sol·licitud, datat i segellat per l'oficina de correus de manera que hi consti que s'ha enviat en el termini hàbil per a la presentació. Forma de presentar la sol·licitud: dins un sobre tancat, amb el títol «Plaça de gestor de compres EHIB» i el nom complet. El sobre ha de contenir: currículum, fotocòpia del DNI i tota la documentació original, còpia compulsada o còpia que acrediti el compliment dels requisits exigits al punt 1 i la que hagi de ser valorada segons els criteris dels apartats a), b) i c) del punt 3.

En cas d'haver presentat inicialment còpies no confrontades, haurà de presentar-se a l'entrevista la documentació original acreditativa d'aquests requisits i/o mèrits, perquè puguin ser avaluats. En cas contrari, aquests requisits i/o mèrits no s'avaluaran.

4. Òrgan de selecció

L'òrgan de selecció estarà format per les persones següents, amb indicació del lloc de treball o categoria que ocupen:

— Juan José Galmés Ginard, administrador de l'EHIB

— Jerònia Ferrer Llabrés, cap de Comptabilitat de l'EHIB

— José María Calonge Cruz, cap del Departament de Cuina de l'EHIB

— Marcos Martínez Sánchez, membre del Comitè d'Empresa de l'EHIB

En cas que l'òrgan de selecció observi falta o defecte en la documentació acreditativa dels requisits o dels mèrits al·legats, donarà un termini de tres dies hàbils per corregir les deficiències detectades.

5. Valoració dels mèrits

La valoració dels mèrits s'estructura en quatre blocs, amb la puntuació màxima següent: 

Bloc

Puntuació màxima

Experiència professional

50

Formació

35

Coneixements d'idiomes

 5

Entrevista personal

10

Total puntuació

100

En relació amb els diferents apartats, es valoraran de la manera següent:

a. Experiència professional. Màxim de 50 punts.  

— Serveis prestats com a gestor de compres, encarregat d'economat o similar, exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlegs als de la plaça: 0,5 punts per cada mes de treball acreditat a jornada completa (en cas de no ser jornada completa o mes sencer, es calcularà proporcionalment), amb un màxim de 30 punts.

— Serveis prestats en institució pública (categoria C o superior): 0,2 punts per cada mes de treball acreditat a jornada completa (en cas de no ser jornada completa o mes sencer, es calcularà proporcionalment). Serveis prestats en institució privada (categoria C o superior): 0,05 punts per cada mes de treball acreditat a jornada completa (en cas de no ser jornada completa o mes sencer, es calcularà proporcionalment). Aquest apartat amb un màxim de 20 punts.

b. Formació. Màxim de 35 punts:  

b.1) Segons la titulació acadèmica acreditada, s'obtindran els punts següents. Màxim de 20 punts:  

• Llicenciatura o grau universitari: 15 punts

• Diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o titulació equivalent: 8 punts

• Formació professional de grau superior en alguna de les especialitats d'Hoteleria i Turisme: 4 punts  

A més, s'afegirà la puntuació següent quan es presenti la certificació corresponent:

• Doctorat: 10 punts

• Màster universitari: 2 punts per cada 30 crèdits ECTS

• Postgrau universitari: 1 punt per cada 30 crèdits ECTS  

b.2) Es valoraran els cursos especialitzats referents a gestió de compres i economat que l'òrgan de selecció consideri adequats per al lloc de treball a cobrir. La valoració dels cursos serà la següent: 0,0015 punts per cada hora de curs realitzada, certificada i aprovada. Màxim de 10 punts.  

b.3) Es valoraran els cursos d'informàtica al nivell d'usuari, el curs en prevenció de riscs laborals, els cursos relacionats amb atenció al client o amb hoteleria i que l'òrgan de selecció valori adequats per al lloc de treball a cobrir. La valoració dels cursos serà la següent: 0,001 punts per cada hora de curs realitzada, certificada i aprovada. Màxim de 5 punts.   Les classes impartides i els cursos rebuts, que es valoren per hores, han de ser fàcilment identificables a la documentació presentada per poder ser valorats i s'han d'haver finalitzat i aprovat.   Un mateix curs no pot ser valorat en dos apartats diferents.  

c) Coneixements d'idiomes. Màxim 5 punts.  

Es valoraran els certificats relacionats amb els tipus de coneixements:

1. Coneixements orals i escrits de català:

— Certificat C2: 3 punts

— Certificat LA (llenguatge administratiu): 4 punts  

2. Coneixements d'anglès:

— Certificat A1: 0,5 punts

— Certificat A2: 1 punt

— Certificat B1: 1,5 punts

— Certificat B2: 2 punts

— Certificat C1: 2,5 punts

— Certificat C2: 3 punts  

d) Entrevista personal. Màxim 10 punts.

En l'entrevista personal es valoraran els aspectes següents:

— Iniciativa

— Motivació

— Capacitat de treball en equip

— Disponibilitat  

6. Causes d'exclusió  

Són causes d'exclusió de la candidatura:

— La presentació de la sol·licitud fora del termini establert.

— No complir qualsevol dels requisits del punt 1.

— La no esmena de la falta o defecte en la documentació en el termini atorgat per a això.

— No presentar-se a l'entrevista personal, ja que es considera que no ha finalitzat el procés selectiu.  

7. Condicions laborals  

— Categoria professional: grup C.

— Salari brut anual: 33.141,26 euros.

— Tipus de contracte: laboral temporal per substitució d'incapacitat temporal.  

 

Palma, 29 de setembre de 2020

La directora gerent del Consorci EHIB Maria Tugores Ques