Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 8979
Resolució de la Directora Gerent de l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera per la qual es convoca, pel procediment de lliure designació, el lloc de treball de Supervisor/a d'Unitat d'Infermeria del Servei de Consultes Externes de l'Hospital Can Misses d'Eivissa (2020_11)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

D'acord amb el que s'estableix en el Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places en les Institucions Sanitàries; amb el Decret 39/2006, de 21 d'abril, pel qual s'aproven els Estatuts de l'ens públic Servei de Salut de les Illes Balears.

En l'exercici de les competències delegades  per Resolució de la consellera de Salut, de 13 de setembre de 2017, per la qual es modifica la Resolució de la consellera de Salut, de 3 de juny de 2016, per la qual es modifica la Resolució de la consellera de Salut, de 13 de gener de 2016, per la qual es deleguen diferents competències en matèria de personal estatutari en els òrgans del Servei de Salut de les Illes Balears  (BOIB núm. 119 de 28 de setembre de 2017).

Resolc

Aprovar la convocatòria pública per a la provisió, pel procediment de lliure designació, d'un lloc de Supervisor/a d'Unitat del Servei de Consultes Externes de l'Hospital Can Misses d'Eivissa, d'acord amb les bases que es publiquen en l'Annex I d'aquesta resolució.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que esgota la via administrativa—  pot interposar-se un recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà a la publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. També pot interposar-se qualsevol altre recurs que es consideri procedent.

No obstant això, els interessats poden optar per interposar contra aquesta resolució un recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà a la publicació d'aquesta resolució. En aquest cas no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu fins que s'hagi dictat una resolució expressa o presumpta sobre el recurs de reposició, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Eivissa, 22 de setembre de 2020

La directora gerent de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera P.D. Consellera de Salut (BOIB núm.119, 28 de setembre 2017) M. Carmen Santos Bernabeu

 

ANNEX I. Bases de la convocatòria

1).- Lloc objecte de la convocatòria i responsabilitats.

La denominació del lloc a cobrir és: Supervisor/a d'Unitat del Servei de Consultes Externes  de l'Hospital Can Misses d'Eivissa i tindrà les funcions  previstes en l'article 26 del Reial decret 521/1987, del 15 d'abril, del correcte funcionament de la unitat i de l'activitat del personal a ells adscrits, així com la custòdia i utilització adequada dels recursos materials que tinguin assignats.

2).- Requisits.

2.1 Requisits generals

a) Posseir la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea o de l'espai Econòmic Europeu, o ostentar el dret a la lliure circulació de treballadors conforme al tractat de la Unió Europea o a altres ratificats per Espanya, o tenir reconegut tal dret per norma legal.

b) Estar en possessió del corresponent títol oficial que habiliti per a l'exercici professional, amb l'especialitat requerida per a la mena de lloc pel qual s'opta.

c) Tenir el corresponent nivell B1 de coneixements de la llengua catalana, atès que per a l'acompliment de les funcions de la plaça es requereix una qualificació, uns coneixements i unes habilitats directives especials, si el personal interessat no pot acreditar el nivell de coneixements de llengua catalana corresponent a la plaça a la qual opta, excepcionalment, d'acord amb el que estableix la llei 4/2016, en l'apartat 3 de la disposició transitòria segona, pot participar en aquesta convocatòria.

d) Posseir la capacitat funcional necessària per a l'acompliment de les funcions que es derivin del corresponent nomenament.

e) Tenir complits setze anys i no excedir de l'edat de jubilació forçosa.

f) No haver estat separat del servei mitjançant expedient disciplinari en qualsevol Servei de Salut o Administració Pública en els sis anys anteriors a la convocatòria ni trobar-se inhabilitat amb caràcter ferm per a l'exercici de funcions públiques, ni en el seu cas, per a la corresponent professió.

g) En el cas dels nacionals d'altres Estats esmentats en el paràgraf a) no trobar-se inhabilitat, per sanció o per pena, per a l'exercici professional ni per a l'accés a funcions o serveis públics en el corresponent Estat, ni haver estat separat, per sanció disciplinària, d'alguna de les seves Administracions o serveis públics en els sis anys anteriors a la convocatòria.

2.2. Requisits específics

a) Tenir la condició de personal estatutari fix sanitari del subgrup A2, i estar en la situació de servei actiu.

b) Tenir el corresponent nivell B1 de coneixements de la llengua catalana,  acreditant-lo mitjançant l'aportació, dins del termini per a presentar sol·licituds, del certificat corresponent (art.4.1. del Decret 8/2018). Atès que per a l'acompliment de les funcions de la plaça es requereix una especial qualificació, coneixements i habilitats directives, si el personal interessat no pot acreditar el nivell de coneixements de llengua catalana corresponent al lloc de treball al qual opta, s'admetran les sol·licituds de participació de tots els aspirants, i la persona que resulti adjudicatària queda obligada a obtenir-lo i acreditar-lo en un termini màxim de dos anys a comptar a partir de la data d'ocupació del lloc de treball.

No obstant això, podrà participar en la present convocatòria, el personal estatutari interí que compleixi amb els requisits establerts en els paràgrafs anteriors a excepció del caràcter de personal estatutari fix, a fi que, de manera subsidiària les candidatures presentades per aquest personal puguin ser valorades.

2.3 Acreditació dels requisits

Els requisits hauran de complir-se l'últim dia de termini de presentació de sol·licituds, i mantenir-se fins a la presa de possessió. L'acreditació es realitzarà en el moment de presentació de la sol·licitud.

3).- Sol·licitud.

Els qui desitgin participar en aquesta convocatòria hauran de presentar la seva sol·licitud d'acord amb el model que figura com a Annex II a aquesta convocatòria.

La sol·licitud per a participar en el procés selectiu s'ha de presentar en el termini de vint dies naturals comptats a partir de l'endemà al de la publicació de la convocatòria en els taulers d'anuncis i en el BOIB, dirigida a l'òrgan convocant, i s'ha de formalitzar en el registre de la  gerència convocant o per mitjà d'alguna de les formes establertes en l'article 16.4 de la Llei  39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

4).- Documentació a aportar amb la sol·licitud.

Amb la sol·licitud, els aspirants hauran d'aportar els següents documents:

a) Fotocòpia compulsada del document nacional d'identitat o, en el seu cas, N.I.E.

b) Fotocòpia compulsada del títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que es preveu en l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura  i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de  març), corresponent al nivell B1.

c) Historial professional del candidat. Han de figurar, com a mínim, els següents apartats:

- Formació universitària

- Formació especialitzada

- Experiència professional.

- Altres activitats

L'acreditació dels mèrits ha d'efectuar-se en document original o fotocòpia compulsada.

5) Nomenament

D'acord amb l'article 27.2 del Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener (BOE del 9), el nomenament s'expedirà per un període de quatre anys, podent ser renovat.

El professional nomenat per al lloc de Supervisor/a d'unitat d'infermeria del Servei de Consultes Externes conservarà la titularitat de la corresponent plaça bàsica de la seva categoria, les funcions de la qual continuarà exercint, tant mentre ocupi aquest lloc com quan es produeixi el seu cessament en el mateix

6) Cessament

De conformitat amb l'article 27.2 del Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener (BOE del 9), el professional nomenat podrà ser destituït discrecionalment per l'autoritat que va acordar el seu nomenament.

 

ANNEX II. Model de Sol·licitud

DADES PERSONALS

DNI / NIE:

COGNOMS I NOM:

DATA DE NAIXEMENT:

NACIONALITAT:

TELEFONO:

DOMICILI:

MUNICIPI:                                                                CODI POSTAL:

Exposo

Que reuneixo tots els requisits que s'exigeixen per a participar en la convocatòria.

Sol·licito

Que sigui admesa la present sol·licitud per a optar al lloc de Supervisor/a d'unitat d'infermeria del Servei de Consultes Externes per al que s'acompanyen els documents exigits en les bases.

Lloc i Data                                                                                        Signatura

 

SRA. DIRECTORA GERENT DE L'ÀREA DE SALUT D'EIVISSA I FORMENTERA