Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU

Núm. 8902
Acord del Ple de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu pel qual s'aprova l'expedient n. º 2020/013436 d'aprovació del model de control intern

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple d'aquest Ajuntament, en sessió ordinària celebrada el dia 24 de setembre de 2020, amb l'assistència de tots els membres de la corporació, entre altres va adoptar, per unanimitat, l'Acord del tenor literal següent:

<<Vista la proposta d'Alcaldia per a l'aprovació del model de control intern en règim de fiscalització i intervenció limitada prèvia de requisits bàsics per a les despeses i obligacions, i del control inherent a la presa de raó en comptabilitat, com a procediment per a l'exercici de la funció interventora sobre drets i ingressos de l'Entitat local.

Vist l'informe de Secretaria de data 31 d'agost de 2020.

Vist que va ser emès l'informe d'Intervenció en data 2 de setembre de 2020, en relació amb la conveniència de l'adopció de l'aquest règim.

De conformitat amb el que es disposa en els articles 9 i 13 del Reial decret 424/2017, de 28 d'abril, pel qual es regula el règim jurídic del control intern en les entitats del Sector Públic Local, d'acord amb l'article 219 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, el Ple, a proposta de la Comissió Informativa d'Economia, Hisenda i Promoció Econòmica, adopta per unanimitat el següent

ACORD

PRIMER. Aprovar la substitució de la fiscalització prèvia dels drets i ingressos de la Tresoreria de l'Entitat Local i els seus ens dependents amb pressupost limitatiu, en el seu cas, pel control inherent a la presa de raó en comptabilitat, com a procediment per a l'exercici de la funció interventora sobre els seus drets i ingressos, en els termes previstos en l'article 9.1 del RD 424/2017.

SEGON. Aprovar el règim de fiscalització i intervenció limitada prèvia de requisits bàsics sobre despeses i obligacions per a l'exercici de la funció interventora a l'Entitat Local i els seus ens dependents amb pressupost limitatiu, en el seu cas, en els termes previstos en article 13 del RD 424/2017.

TERCER. Aprovar els tipus de despeses i obligacions sotmesos a fiscalització i intervenció limitada prèvia en règim de requisits bàsics que es concreten en l'Annex I del present acord, els quals formen part del mateix amb caràcter general legals, i els quals engloben tots els tipus de despeses i obligacions amb efectes pressupostaris, a excepció d'aquells als quals els sigui aplicable el règim ordinari de fiscalització i intervenció prèvia.

QUART. Aprovar els requisits bàsics adaptats a l'Acord del Consell de Ministres de 30 de maig de 2008, actualitzat per Acord d'1 de juliol de 2011, i a l'Acord del Consell de Ministres de 20 de juliol de 2018, a comprovar en l'exercici de les actuacions de fiscalització i intervenció limitada prèvia en règim de requisits bàsics, que es concreten en l'Annex II, els quals formen part de l'acord amb caràcter general legals.

CINQUÈ. Aprovar que qualsevol altra tipologia de despesa no enumerada expressament en l'Annex I també estarà sotmesa a fiscalització i intervenció limitada prèvia de requisits bàsics, havent-se de comprovar els extrems generals regulats en l'RD 424/2017.

SISÈ. Deixar sense efectes, a partir de l'entrada en vigor del present acord, qualsevol altra disposició de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, en tot allò que contradigui els presents acords en matèria de control intern.

SETÈ. El present acord serà vigent des de l'endemà a la seva publicació en el Butlletí Oficial dels Illes Balears i fins a la seva derogació expressa.

VUITÈ. Publicar el present acord en el Butlletí Oficial dels Illes Balears.>>

 

 

ANNEX I Tipus de despeses i obligacions, sotmesos a fiscalització i intervenció limitada prèvia en règim de requisits

 (Es relacionen, a títol informatiu, les disposicions de l'ACM corresponent que regulen

 la mateixa despesa o obligació)

1.

ÀREA DE PERSONAL

ACM2008

ACM2018

1.1

Altes personal funcionari

 

 

 

1.1.1

Aprovació de convocatòria de personal funcionari de carrera (fase A)

-

 

 

1.1.2

Aprovació de convocatòria de personal funcionari interí (fase A)

-

 

 

1.1.3

Nomenament de personal funcionari de carrera (fase D)

-

 

 

1.1.4

Nomenament de personal funcionari interí (fase D)

-

 

 

1.1.5

Nomenament de personal funcionari derivat de comissió de serveis (fase AD/D)

-

 

 

1.1.6

Nomenament i cessament de personal funcionari derivat de lliure designació (fase AD/D)

-

 

 

1.1.7

Altres formes de provisió de personal funcionari (fase AD)

-

 

1.2

Altes personal laboral

 

 

 

1.2.1

Aprovació de convocatòria de personal laboral fix (fase A)

-

 

 

1.2.2

Aprovació de convocatòria de personal laboral temporal (fase A)

-

 

 

1.2.3

Contractació de personal laboral fix (fase D)

2n.1

 

 

1.2.4

Contractació de personal laboral temporal (fase D)

2n.2

 

 

1.2.5

Contractació de personal laboral temporal a través d'un pla de contractació (fase D)

2n.2

 

 

1.2.6

Pròrroga de contractes laborals (fase AD)

2n.4

 

1.3

Altes personal directiu i/o eventual

 

 

 

1.3.1

Aprovació de convocatòria de personal directiu (fase A)

-

 

 

1.3.2

Contractació de personal directiu (fase D)

-

 

 

1.3.3

Contractació de personal eventual (fase AD)

-

 

1.4

Expedients de nòmines de retribucions del personal

 

 

 

1.4.1

Nòmines de retribucions del personal (fase ADO/O)

3r

 

1.5

Expedientes de productivitat, complements i altres variacions

 

 

 

1.5.1

Autorització i compromís del complement de productivitat (fase AD)

-

 

 

1.5.3

Autorització i compromís d'altres plusos i complements (polivalències, disponibilitat, treball en festius, pèrdua de moneda...) (fase AD)

-

 

 

1.5.3

Autorització i compromís d'altres productivitats (fase AD)

-

 

 

1.5.4

Autorització i compromís de serveis (fase AD)

-

 

 

1.5.5

Autorització i compromís de grau personal consolidat (fase AD)

-

 

 

1.5.6

Autorització i compromís d'indemnitzacions (fase AD)

-

 

 

1.5.7

Reconeixements del complement de productivitat (fase ADO/O)

-

 

 

1.5.8

Reconeixement d'altres plusos i complements (polivalències, disponibilitat, treball en festius, pèrdua de moneda...) (fase ADO/O)

-

 

 

1.5.9

Reconeixement d'altres productivitats (fase ADO/O)

-

 

 

1.5.10

Reconeixement de serveis (fases ADO/O)

-

 

 

1.5.11

Reconeixement de grau personal consolidat (fases ADO/O)

-

 

 

1.5.12

Reconeixement d'indemnitzacions (fase ADO/O)

-

 

1.6

Expedients relatius a contribucions al pla de pensions dels empleats de l'entitat local i organismes autònoms

 

 

 

1.6.1

Aprovació de la despesa (fase AD)

-

 

 

1.6.2

Reconeixement de l'aportació al pla de pensions (fase ADO/O)

4t

 

1.7

Expedients d'aprovació i reconeixement de la quota a la Seguretat Social

 

 

 

1.7.1

Aprovació i reconeixement de la quota patronal a la Seguretat Social (fase ADO/O)

5è

 

1.8

Expedients de concessió d'ajudes d'acció social al personal, tant funcionari como laboral

 

 

 

1.8.1

Aprovació de la convocatòria (fase A)

25è

 

 

1.8.2

Compromís de la despesa o resolució de la convocatòria (fase D)

25è

 

 

1.8.3

Reconeixement de la concessió de l'ajuda (fase ADO/O)

25è

 

1.9

Expedients de concessió de bestretes al personal, tant funcionari com laboral

 

 

 

1.9.1

Concessió de bestretes al personal (fase AD)

25è

 

 

1.9.2

Reconeixement de la concessió de bestretes al personal (fase ADO/O)

25è

 

 

1.9.3

Concessió de bestretes reintegrables a treballadors/es amb sentència a favor seu (fase ADO)

27è

 

1.10

Altres expedients de personal

 

 

 

1.10.1

Aprovació de la despesa (fase A)

-

 

 

1.10.2

Compromís de la despesa (fase AD/D)

-

 

 

1.10.3

Reconeixement de l'obligació (fase ADO/O)

-

 

2.

ÀREA DE CONTRACTACIÓ, CONTRACTES PATRIMONIALS I PRIVATS, I RESPONSABILITAT PATRIMONIAL

ACM2008

ACM2018

2.1

Preparació i adjudicació d'expedients de contractació d'obres (inclosos els contractes de subministrament de fabricació quan el PCAP determini l'aplicació directa del contracte d'obres)

 

 

 

2.1.1

Aprovació de la despesa (fase RC/A)

 

2n.1.1.A)

 

2.1.2

Adjudicació (sense fase pressupostària/AD/D)

 

2n.1.1.B)

 

2.1.3

Formalització de contractes susceptibles de recurs especial (fase AD/D)

 

2n.1.1.B.2)

2.2

Preparació i adjudicació d'expedients de contractació conjunta de projecte i obra, quan sigui possible establir l'import estimatiu de les obres

 

 

 

2.2.1

Adjudicació (sense fase pressupostària/AD)

 

2n.2.1.A.1)

 

2.2.2

Formalització de contractes susceptibles de recurs especial (fase AD)

 

2n.2.1.A.2)

2.3

Preparació i adjudicació d'expedients de contractació conjunta de projecte i obra, quan, en el cas de l'article 234.5 de la L 9/2017, no sigui possible establir l'import estimatiu de les obres

 

 

 

2.3.1

Adjudicació (sense fase pressupostària/AD projecte)

 

2n.2.2.A)

 

2.3.2

Formalització de contractes susceptibles de recurs especial (fase AD projecte)

 

2n.2.2.A)

 

2.3.3

Aprovació de l'expedient de despesa de les obres (fase AD obra)

 

2n.2.2.B)

2.4

Efectes, compliment i extinció dels contractes d'obra (incloses les fases posteriors a la formalització en els contractes tramitats en el marc d'un sistema de racionalització tècnica de la contractació)

 

 

 

2.4.1

Modificats (fase AD)

 

2n.1.2

 

2.4.2

Continuació provisional de les obres (fase RC/A)

 -

 -

 

2.4.3

Revisió de preus (fase AD)

 

2n.1.3

 

2.4.4

Certificacions d'obres (fase O)

 

2n.1.4

 

2.4.5

Reconeixement de l'obligació per l'IVA meritat en el pagament de les certificacions d'obres (fase O)

 

2n.1.5

 

2.4.6

Certificació final (fase O)

 

2n.1.6

 

2.4.7

Liquidació (fase O)

 

2n.1.7

 

2.4.8

Pagament d'interessos de demora i de la indemnització pels costos de cobrament (fase ADO)

 

2n.1.8

 

2.4.9

Indemnització a favor del contractista (fase ADO)

 

2n.1.9

 

2.4.10

Resolució del contracte (fase ADO/O)

 

2n.1.10

 

2.4.11

Pagament de primes o compensacions als participants en el diàleg competitiu o als candidats o licitadors en el cas de renúncia a la celebració del contracte o desistiment del procediment (fase ADO)

 

2n.1.11

2.5

Expedients de concessió d'obres

 

 

 

2.5.1

Aprovació de la despesa (fase RC/A)

 

6è.1.A)

 

2.5.2

Adjudicació (sense fase pressupostària/AD/D)

 

6è.1.B.1)

 

2.5.3

Formalització de contractes susceptibles de recurs especial (fase AD/D)

 

6è.1.B.2)

 

2.5.4

Modificats (fase AD)

 

6è.2

 

2.5.5

Revisió de preus (fase AD)

 

6è.3

 

2.5.6

Abonaments per aportacions durant la construcció (fase O)

 

6è.4.1

 

2.5.7

Abonaments per aportacions al final de la construcció o de la concessió (fase O)

 

6è.4.2

 

2.5.8

Abonaments en cas que el finançament de la construcció de l'obra es realitzi a través de subvencions o préstecs reintegrables, d'acord amb l'article 265 de la L 9/2017 (fase O)

 

6è.4.3

 

2.5.9

Abonament al concessionari de la retribució per la utilització de l'obra (fase O)

 

6è.5

 

2.5.10

Aportacions públiques a l'explotació, previstes en l'article 268 de la L 9/2017 (fase ADO/O)

 

6è.6

 

2.5.11

Pagament d'interessos de demora i de la indemnització pels costos de cobrament (fase ADO)

 

6è.7

 

2.5.12

Indemnització a favor del contractista (fase ADO)

 

6è.8

 

2.5.13

Resolució del contracte (fase ADO)

 

6è.9

 

2.5.14

Pagament de primes o compensacions als participants en el diàleg competitiu o als candidats o licitadores en el cas de renúncia a la celebració del contracte o desistiment del procediment (fase ADO)

 

6è.10

 

2.5.15

Pagament a l'autor de l'estudi de viabilitat que no hagi resultat adjudicatari de la corresponent concessió (fase ADO)

 

6è.11

2.6

Expedients de subministraments (subministraments en general, els d'adquisició d'equips i sistemes per al tractament de la informació, i els contractes de subministraments de fabricació quan el PCAP no determini l'aplicació directa del contracte d'obres, i per a les fases posteriors a la formalització en els contractes tramitats en el marc d'un sistema de racionalització tècnica de la contractació)

 

 

 

2.6.1

Aprovació de la despesa (fase RC/A)

 

3º.1.1.A)

 

2.6.2

Adjudicació (sense fase pressupostària/AD/D)

 

3º.1.1.B.1)

 

2.6.3

Formalització de contractes susceptibles de recurs especial (fase AD/D)

 

3º.1.1.B.2)

 

2.6.4

Revisió de preus (fase AD)

 

3º.1.2

 

2.6.5

Modificació del contracte (fase AD)

 

3º.1.3

 

2.6.6

Abonaments a compte (fase O)

 

3º.1.4

 

2.6.7

Pròrroga del contracte (fase AD)

 

3º.1.6

 

2.6.8

Entregues parcials i liquidació (fase O)

 

3º.1.5

 

2.6.9

Pagament d'interessos de demora i de la indemnització per als costos de cobrament (fase ADO)

 

3º.1.7

 

2.6.10

Indemnització a favor del contractista (fase ADO)

 

3º.1.8

 

2.6.11

Resolució del contracte (fase ADO)

 

3º.1.9

 

2.6.12

Pagament de primes o compensacions als participants en el diàleg competitiu o als candidats o licitadors en el cas de renúncia a la celebració del contracte o desistiment del procediment (fase ADO)

 

3º.1.10

2.7

Expedients de serveis (serveis en general i, per a les fases posteriors a la formalització en els contractes tramitats en el marc d'un sistema de racionalització tècnica de la contractació)

 

 

 

2.7.1

Aprovació de la despesa (fase RC/A)

 

4º.1.1.A)

 

2.7.2

Adjudicació  (sense fase pressupostària/AD/D)

 

4º.1.1.B.1)

 

2.7.3

Formalització de contractes susceptibles de recurs especial (fase AD/D)

 

4º.1.1.B.2)

 

2.7.4

Modificació del contracte (fase AD)

 

4º.1.2

 

2.7.5

Revisió de preus (aprovació de la despesa) (fase AD)

 

4º.1.3

 

2.7.6

Abonaments a compte (fase O)

 

4º.1.4

 

2.7.7

Pròrroga dels contractes (fase AD)

 

4º.1.6

 

2.7.8

Entregues parcials i liquidació (fase O)

 

4º.1.5

 

2.7.9

Pagament d'interessos de demora i de la indemnització pels costos de cobrament (fase ADO)

 

4º.1.7

 

2.7.10

Indemnització a favor del contractista (fase ADO)

 

4º.1.8

 

2.7.11

Resolució del contracte (fase ADO)

 

4º.1.9

 

2.7.12

Pagament de primes o compensacions als participants en el diàleg competitiu o als candidats o licitadors en el cas de renúncia a la celebració del contracte o desistiment del procediment (fase ADO)

 

4º.1.10

2.8

Expedients de concessió de servei

 

 

 

2.8.1

Aprovació de la despesa (fase RC/A)

-

-

 

2.8.2

Adjudicació  (sense fase pressupostària/AD/D)

-

-

 

2.8.3

Formalització de contractes susceptibles de recurs especial (fase AD/D)

-

-

 

2.8.4

Modificats (fase AD)

-

-

 

2.8.5

Revisió de preus (fase AD)

-

-

 

2.8.6

Abonaments per aportacions (fase O)

-

-

 

2.8.7

Abonaments en el cas que el finançament del servei es realitzi a través de subvencions o préstecs reintegrables (fase O)

-

-

 

2.8.8

Abonaments al concessionari de la retribució pel servei (fase O)

-

-

 

2.8.9

Pagament d'interessos de demora i de la indemnització pels costos de cobrament (fase ADO)

-

-

 

2.8.10

Indemnització a favor del contractista (fase ADO)

-

-

 

2.8.11

Resolució del contracte (fase ADO)

-

-

 

2.8.12

Pagament de primes o compensacions als participants en el diàleg competitiu o als candidats o licitadors en el cas de renúncia a la celebració del contracte o desistiment del procediment (fase ADO)

-

-

 

2.8.13

Pagament a l'autor de l'estudi de viabilitat que no hagi resultat adjudicatari de la corresponent concessió (fase ADO)

-

-

2.9

Encarregats de gestió regulats en la L 9/2017

 

 

 

2.9.1

Encàrrec (fase AD)

 

8è.2.1

 

2.9.2

Modificacions de l'encàrrec (fase AD)

 

8è.2.2

 

2.9.3

Abonaments durant l'execució dels treballs (fase O)

 

8è.2.3

 

2.9.4

Liquidació (fase O)

 

8è.2.4

2.10

Adquisició de béns immobles

 

 

 

2.10.1

Aprovació de la despesa (fase A)

17è.1.A.2)

17è.4.A)

 

 

2.10.2

Compromís de la despesa (fase AD/D)

17è.1.B.1)

17è.4.B)

 

 

2.10.3

Reconeixement de l'obligació (fase ADO/O)

-

 

2.11

Arrendament de béns immobles, ja sigui tramitat com a expedient independent o en expedient d'alienació de l'immoble en què simultàniament s'acordi l'arrendament

 

 

 

2.11.1

Proposta d'arrendament (fase A)

17è.3.1.1)

17è.5.1.1)

 

 

2.11.2

Acord de concertació de l'arrendament (fase AD/D)

17è.3.1.2)

17è.5.1.2)

 

 

2.11.3

Pròrroga i novació (fase AD)

17è.3.2

17è.5.2

 

 

2.11.4

Revisió de preus (fase AD)

-

 

 

2.11.5

Reconeixement de l'obligació (fase O)

17è.3.3

17è.5.3

 

2.12

Permuta de béns

 

 

 

2.12.1

Aprovació i compromís de la permuta (fase AD)

-

-

 

2.12.2

Reconeixement de l'obligació (fase O)

-

-

2.13

Contractes privats

 

 

 

2.13.1

Aprovació de la despesa (fase A)

-

-

 

2.13.2

Compromís de la despesa (fase D)

-

-

 

2.13.3

Reconeixement de l'obligació (fase O)

-

-

2.14

Contractes d'accés a bases de dades i de subscripció a publicacions, tramitats d'acord amb la DA 9ª de la L 9/2017

 

 

 

2.14.1

Aprovació i compromís de la despesa (fase AD)

-

-

 

2.14.2

Reconeixements de l'obligació (fase ADO/O)

-

-

2.15

Contractació de creació i interpretació artística i literària i contractes privats d'espectacles

 

 

 

2.15.1

Aprovació de la despesa (fase RC/A)

 

7è.1

 

2.15.2

Adjudicació  (sense fase pressupostària/AD/D)

 

7è.1

 

2.15.3

Formalització de contractes susceptibles de recurs especial (fase AD/D)

 

7è.1

 

2.15.4

Modificació del contracte (fase AD)

 

7è.2

 

2.15.5

Revisió de preus (aprovació de la despesa) (fase AD)

 

7è.2

 

2.15.6

Abonaments a compte (fase O)

 

7è.2

 

2.15.7

Pròrroga dels contractes (fase AD)

 

7è.2

 

2.15.8

Liquidació (fase O)

 

7è.2

 

2.15.9

Pagament d'interessos de demora i de la indemnització pels costos de cobrament (fase ADO)

 

7è.2

 

2.15.10

Indemnització a favor del contractista (fase ADO)

 

7è.2

 

2.15.11

Resolució del contracte de serveis (fase ADO)

 

7è.2

 

2.15.12

Pagament de primes o compensacions als participants en el diàleg competitiu o als candidats o licitadors en el cas de renúncia a la celebració del contracte o desistiment del procediment (fase ADO)

 

7è.2

2.16

Reclamacions que es formulen davant l'administració, en concepte d'indemnització per danys i perjudicis, per responsabilitat patrimonial

 

 

 

2.16.1

Expedients d'autorització, disposició i reconeixement de l'obligació (fase ADO)

6è.1

 

 

2.16.2

Execució de sentències (fase ADO)

-

-

2.17

Expedients d'actes resolutoris de recursos administratius amb contingut econòmic

 

 

 

2.17.1

Acta de resolució del recurs (fase ADO)

-

-

2.18

Expedients de contractació menor

 

 

 

2.18.1

Reconeixement de l'obligació (fase ADO/O)

-

-

2.19

Contractes tramitats en el marc d'un sistema de racionalització tècnica de la contractació (fins a la fase d'adjudicació/formalització)

 

 

 

2.19.1

Inici de licitació d'obra (sense fase pressupostària)

 

5.1.1.A)

5.2.1

 

2.19.2

Inici de licitació de subministrament (sense fase pressupostària)

 

5.1.1.A)

5.2.1

 

2.19.3

 

Inici de licitació de servei  (sense fase pressupostària)

 

5.1.1.A)

5.2.1

 

2.19.4

Adjudicació de l'acord marc d'obres, serveis o subministraments (sense fase pressupostària)

 

5.1.1.B)

 

2.19.5

Formalització de l'acord marc d'obres, serveis o subministraments susceptible de recurs especial (sense fase pressupostària)

 

5.1.1.C)

 

2.19.6

Adjudicació d'un contracte basat en un acord marc (fase AD)

 

5.1.2

 

2.19.7

Modificació de l'acord marc d'obres (sense fase pressupostària)

 

5.1.3

 

2.19.8

Modificació de l'acord marc de subministraments (sense fase pressupostària)

 

5.1.3

 

2.19.9

Modificació de l'acord marc de serveis (sense fase pressupostària)

 

5.1.3

 

2.19.10

Adjudicació a través de sistemes dinàmics de contractació d'obres (fase AD)

 

5.2.2

 

2.19.11

Adjudicació a través de sistemes dinàmics de contractació de serveis (fase AD)

 

5.2.2

 

2.19.12

Adjudicació a través de sistemes dinàmics de contractació de subministraments (fase AD)

 

5.2.2

2.20

Altres expedients de contractació, contractes patrimonials i privats, i responsabilitat patrimonial

 

 

 

2.20.1

Aprovació de la despesa (fase A)

-

-

 

2.20.2

Compromís de la despesa (fase AD/D)

-

-

 

2.20.3

Reconeixement de l'obligació (fase ADO/O)

-

-

3.

ÀREA DE SUBVENCIONS I TRANSFERÈNCIES I CONVENIS DE COL·LABORACIÓ subjectes a la Llei 40/2015

ACM2008

ACM2018

3.1

Subvencions en règim de concurrència competitiva

 

 

 

3.1.1

Aprovació de la despesa - Convocatòria (fase A)

18è.1.A)

 

 

3.1.2

Ampliació i/o distribució del crèdit (fase A)

18è.1.A)

 

 

3.1.3

Compromís de la despesa (fase D)

18è.1.B)

 

 

3.1.4

Reconeixement de l'obligació (fase O)

18è.1.C)

 

3.2

Subvencions de concessió directa

 

 

 

3.2.1

Aprovació i compromís de la despesa (fase AD)

18è.2.A)

 

 

3.2.2

Reconeixements de l'obligació (fase O)

18è.2.B)

 

3.3

Subvenciones nominatives

 

 

 

3.3.1

Aprovació i compromís de la despesa (fase AD)

18è.2.A)

 

 

3.3.2

Reconeixement de l'obligació (fase O)

18è.2.B)

 

3.4

Expedients de convenis subscrits amb entitats col·laboradores en el marc de la L 38/2003

 

 

 

3.4.1

Aprovació de convenis amb entitats col·laboradores (fase AD)

20è.1

 

 

3.4.2

Pròrroga i modificacions dels convenis (fase AD)

20è.2

 

 

3.4.3

Reconeixement de l'obligació (fase O)

20è.3

 

3.5

Altres expedients de subvencions i ajudes públiques a les quals no és aplicable la L 38/2003

 

 

 

3.5.1

Aprovació de la despesa (fase A)

19è.1

 

 

3.5.2

Compromís de la despesa (fase D)

19è.1

19è.2

 

 

3.5.3

Reconeixement de l'obligació (fase O)

19è.1

 

 

3.5.4

Pròrroga i modificacions dels convenis (fase AD)

19è.2

 

3.6

Convenis de col·laboració amb altres entitats públiques o amb persones físiques o jurídiques subjectes a dret privat

 

 

 

3.6.1

Aprovació del conveni (fase AD)

21è.3.2.1

 

 

3.6.2

Modificacions (fase AD)

21è.3.2.2

 

 

3.6.3

Pròrroga del conveni (fase AD)

21è.3.2.3

 

 

3.6.4

Reconeixement de l'obligació (fase O)

21è.3.2.4

 

3.7

Convenis de col·laboració amb entitats públiques o amb persones físiques o jurídiques subjectes a dret públic

 

 

 

3.7.1

Aprovació del conveni (fase AD)

-

 

 

3.7.2

Modificacions (fase AD)

-

 

 

3.7.3

Pròrroga del conveni (fase AD)

-

 

 

3.7.4

Reconeixement de l'obligació (fase ADO/O)

-

 

3.8

Transferències a ens dependents

 

 

 

3.8.1

Aprovació de la despesa (fase A)

-

 

 

3.8.2

Compromís de la despesa (fase AD/D)

-

 

 

3.8.3

Reconeixement de l'obligació (fase ADO/O)

-

 

3.9

Encomandes de gestió de la L 40/2015

 

 

 

3.9.1

Aprovació de l'encomanda (fase AD)

-

 

 

3.9.2

Modificacions (fase AD)

-

 

 

3.9.3

Pròrroga de l'encomanda (fase AD)

-

 

 

3.9.4

Reconeixement de l'obligació (fase O)

-

 

3.10

Altres expedients de subvencions, transferències i convenis

 

 

 

3.10.1

Aprovació de la despesa (fase A)

-

 

 

3.10.2

Compromís de la despesa (fase AD/D)

-

 

 

3.10.3

Reconeixement de l'obligació (fase ADO/O)

-

 

4.

ÀREA D'EXPEDIENTS URBANÍSTICS

ACM2008

ACM2018

4.1.

Convenis urbanístics

 

 

 

4.1.1

Aprovació del conveni (fase AD)

-

 

 

4.1.2

Reconeixement de l'obligació (fase O)

-

 

4.2.

Ocupació directa

 

 

 

4.2.1

Aprovació de l'expedient. Autorització de la despesa (fase A)

-

 

 

4.2.2

Aprovació definitiva. Compromís de la despesa (fase D)

-

 

 

4.2.3

Pagament de l'ocupació directa a justificar (fase O)

-

 

4.3

Expedients de despesa derivats d'expropiacions forçoses

 

 

 

4.3.1

Incoació de l'expropiació: declaracions de la necessitat d'ocupació (fase A)

-

 

 

4.3.2

Dipòsits previs (fase D)

8è.1

 

 

4.3.3

Indemnització per ràpida ocupació (fase ADO)

8è.2

 

 

4.3.4

Determinació del preu just per a procediments ordinaris i de mutu acord (fase AD/D)

8è.3

 

 

4.3.5

Determinació del preu just per Jurat Provincial d'Expropiació o òrgan anàleg (fase AD/D)

8è.4

 

 

4.3.6

Pagament o consignació del preu just (fase O)

-

 

 

4.3.7

Pagament d'interessos de demora per retard en la determinació del preu just i en el pagament (fase ADO)

8è.5

 

4.4

Altres expedients urbanístics

 

 

 

4.4.1

Aprovació de la despesa (fase A)

-

 

 

4.4.2

Compromís de la despesa (fase AD/D)

-

 

 

4.4.3

Reconeixement de l'obligació (fase ADO/O)

-

 

5.

DESPESES FINANCERES

ACM2008

ACM2018

5.1

Actius financers

 

 

 

5.1.1

Adquisició d'efectes, bons i altres títols (fase ADO)

-

 

 

5.1.2

Bestretes i préstecs,  amb interès o sense, concedits (fase ADO)

-

 

 

5.1.3

Lliurament de fons en concepte de dipòsits o fiances realitzats per l'entitat local i els seus organismes autònoms a la tresoreria o les caixes d'altres agents econòmics (fase ADO)

-

 

 

5.1.4

Adquisició d'accions i participacions (fase RC/AD)

-

 

 

5.1.5

Reconeixement d'adquisició d'accions i participacions (fase ADO)

-

 

 

5.1.6

Aportacions patrimonials realitzades per les entitats locals o els seus organismes autònoms (fase ADO)

-

 

5.2

Passius financers

 

 

 

5.2.1

Amortització de préstecs i interessos derivats d'aquests, si escau (fase ADO)

-

 

 

5.2.2

Devolució de dipòsits constituïts o de fiances ingressades en la tresoreria de l'entitat local o dels seus organismes autònoms (fase ADO)

-

 

5.3

Altres despeses financeres

 

 

 

5.3.1

Aprovació de la despesa (fase A)

-

 

 

5.3.2

Compromís de la despesa (fase AD/D)

-

 

 

5.3.3

Reconeixement de l'obligació (fase ADO/O)

-

 

 

Santa Eulària des Riu, 24 de setembre de 2020

L'alcaldessa María del Carmen Ferrer Torres