Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS
Núm. 8874
Acord del Ple del Consell de Mallorca de 10 de setembre de 2020 de modificació de la plantilla del personal de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials corresponent a l’any 2020 (Expedient administratiu núm. 4/2020)
Aprovat en la sessió del Ple d'aquesta Corporació, celebrat el dia 10 de setembre de 2020, queda aprovada inicialment la proposta d'acord del president de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials (IMAS), de 15 de juliol de 2020, de modificació de la Plantilla del personal del IMAS (expedient administratiu núm. 4/2020), el qual es transcriu a continuació:
«Proposta d'acord
Primer. APROVAR inicialment amb caràcter d'urgència el projecte de modificació de la vigent plantilla de personal de l'IMAS per a l'any 2020, en els termes que es recullen a continuació i elevar-lo al Ple per acordar-se l'aprovació.
MODIFICACIÓ DE LA PLANTILLA DE L'INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS DE L'EXERCICI 2020
- Amb efectes de dia 1 de setembre de 2020
PERSONAL FUNCIONARI
ESCALA ADMINISTRACIÓ GENERAL
Subescala auxiliar
Classe: auxiliar
CATEGORIES Grup On diu Ha de dir
auxiliar C2 53 58
PERSONAL FUNCIONARI
ESCALA ADMINISTRACIÓ ESPECIAL
Subescala tècnica
Classe: tecnic-a superior
CATEGORIES Grup On diu Ha de dir
tècnic-a superior A1 51 52
Subescala tècnica
Classe: tecnic-a mitjà
CATEGORIES Grup On diu Ha de dir
tècnic-a mitjà infermer/infermera A2 5 6
Subescala tècnica
Classe: tecnic-a auxiliar
CATEGORIES Grup On diu Ha de dir
tècnic-a auxiliar Gestió Econòmica C1 7 8
Segon. Aquest acord aprovatori serà considerat com a definitiu si no es produeixen reclamacions en contra durant el termini d'exposició pública de 15 dies hàbils comptadors de l'endemà de la data d'inserció d'aquest anunci al Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, d'acord amb el que disposa l'article 112.3 de la llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les bases de Règim Local, i també a l'art. 169 del Text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals».
- A l'efecte de poder presentar reclamacions, els interessats que estiguin legitimats segons el que disposen els articles 63.1 de la Llei 7/1985 i 170 del Text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel RD legislatiu 2/2004, de 5 de març, a la qual també s'ha fet referència i pels motius taxativament enumerats en el núm. 2 de l'esmentat article 170, poden presentar reclamacions, amb subjecció als tràmits següents:
a) Termini d'exposició, admissió de reclamacions: Quinze dies hàbils comptadors de l'endemà de la data d'inserció d'aquest anunci al Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
b) Oficina de presentació: Registre General.
c) Òrgan davant el qual s'ha de reclamar: Institut Mallorquí d'Afers Socials.
- Així mateix, es fa públic que la modificació de la Relació de Llocs de Feina de l'IMAS (Expedient administratiu núm. 4/2020), corresponent a aquesta modificació de la plantilla del personal de l'IMAS (Expedient administratiu núm. 4/2020), es va aprovar en el mateix Acord del Ple del Consell de Mallorca de dia 10 de setembre de 2020, la qual es publica simultàniament a aquest expedient administratiu núm. 4/2020 de modificació de la plantilla del personal de l'IMAS.
Palma, 23 de setembre de 2020
El president de l'IMAS Javier de Juan Martin