Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 8809
Bases reguladores per a la convocatòria extraordinària d’ajuts destinats a famílies per inscriure els seus fills o filles en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil per pal·liar els efectes de la COVID-19 durant l’estiu 2020

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb allò establert a l'article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a continuació es fan públiques les bases reguladores per a la convocatòria extraordinària d'ajuts destinats a famílies per inscriure els seus fills o filles en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil per pal·liar els efectes de la COVID-19 durant l'estiu 2020, aprovades per acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa de data 18 de setembre de 2020, següents:

1. Justificació

En data 14 de març de 2020 el Govern de l'Estat espanyol va aprovar el Reial decret 463/2020, de 14 de març (BOE núm. 67, de 14/03/2020), pel qual es declara la situació d'alarma a tot l'Estat espanyol, amb la finalitat d'afrontar la situació d'emergència sanitària provocada per la COVID-19. Aquest Reial decret, que inicialment tenia una vigència de quinze dies naturals, s'ha prorrogat, successivament, mitjançant els reials decrets 476/2020, de 27 de març, 487/2020, de 10 d'abril, 492/2020, de 24 d'abril, 514/2020, de 8 de maig, i 537/2020, de 22 de maig, fins a les 00.00 hores del dia 21 de juny de 2020 de conformitat amb el Reial Decret 555/2020, de 5 de juny, i recull un seguit de mesures extraordinàries d'efecte immediat, encaminades a protegir la salut i la seguretat dels ciutadans, contenir la progressió de la malaltia i reforçar el sistema de salut pública.

Entre les mesures adoptades en relació amb els establiments i les activitats recreatives, l'article 10.3 del Reial decret 463/2020, de 14 de març, en la redacció donada mitjançant Reial decret 465/2020, de 17 de març, es varen suspendre les activitats esportives i d'oci assenyalades a l'annex, entre les quals es troben els locals o recintes, sense espectadors, destinats a la pràctica esportiva-recreativa d'ús públic, en qualsevol de les seues modalitats.

Amb la finalitat de impulsar l'activitat econòmica davant la situació d'emergència sanitària, el Govern de les Illes Balears va aprovar el Decret llei 8/2020, de 13 de maig, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19, que va entrar en vigor el mateix dia de la seua publicació al BOIB núm. 84, de 15 de maig de 2020.

Superada la fase 3 del Pla per a la transició cap a una nova normalitat en el territori de les Illes Balears amb efectes de dia 21 de juny de 2020, mitjançant Decret 5/2020, de 18 de juny, de la presidenta de les Illes Balears, el Consell de Govern de les Illes Balears de 19 de juny de 2020 (BOIB núm. 112, de 20 de juny), ha aprovat el Pla de mesures excepcionals de prevenció, contenció i coordinació per fer front a la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, que conté mesures generals i específiques per a la prevenció de possibles rebrots durant la situació posterior a la finalització de l'estat d'alarma.

Aquestes mesures han imposat restriccions del nombre de participants a les activitats d'estiu, i davant la possibilitat que es produeixi una reducció de l'oferta que afecti a la conciliació familiar, el Consell de Govern va aprovar en data de 5 de juny de 2020 un conjunt de mesures extraordinàries per a la conciliació aquest estiu, entre les quals es troba la d'atorgar ajudes directes a les famílies per inscriure els seus fills o filles en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que facilitin la conciliació familiar.

En una situació d'excepcionalitat com l'actual, en la qual la declaració de l'estat d'alarma decretat amb motiu de la situació de crisi sanitària generada per la COVID-19 ha tengut un gran impacte en els menors d'edat arrel del confinament obligat, que ha suposat la seua desvinculació escolar i social en un context, en molt de casos, crítics per a les famílies, es considera necessari garantir a infants i joves gaudir d'un lleure de qualitat, tot adaptant-lo a les recomanacions sanitàries per minimitzar el risc de contagi entre les persones participants i entre elles i la resta de la població.

En data 11 d'agost es va publicar Ordre de la consellera d'Afers Socials i Esports de dia 10 d'agost de 2020 per la qual s'estableixen les bases reguladores i la convocatòria extraordinària d'ajuts a la conciliació destinats a pal·liar els efectes de la COVID-19 (BOIB Núm. 139, d'11 d'agost de 2020).

 

.Aquest ajuts estableixen quatre línies d'ajudes:

  1. LÍNIA A: ajuts a entitats integrants de l'Administració local i a entitats sense ànim de lucre per desenvolupar escoles d'estiu i campus esportius.

  2. LÍNIA B: ajuts a les famílies per a la contractació de persones treballadores per a la cura de fills o de filles menors de 14 anys en el domicili.

  3. LÍNIA C: ajuts a autònoms, persones jurídiques publiques o privades, en ànim de lucre o sense, per a la contractació de personal monitor de suport a les escoles d'estiu i campus esportius per a participants amb necessitat de suport generalitzat o amb grau de discapacitat reconegut superior al 75%.

  4. LÍNIA D: ajuts a famílies que inscriguin en els seus fills i filles en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil de Mallorca promogudes per la iniciativa privada.

I en aquest context en un marc de col·laboració institucional, la Conselleria d'Afers Socials i Esports del Govern de les Illes Balears i el Consell Insular d'Eivissa han subscrit en data 8 de setembre de 2020 un conveni de col·laboració per al finançament d'un programa d'ajuts directes a famílies per a la inscripció de fills o filles en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil durant l'estiu de 2020, que correspon als ajuts a les famílies de la línia D de l'esmentada Ordre que escriguin als seus fills i filles en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil dins l'àmbit territorial de l'illa d'Eivissa, com a mesura urgent i extraordinària per fer front a l'impacte de la COVID-19, en execució del Programa de mesures per a la conciliació de la vida laboral i familiar a les Illes Balears aprovat pel Consell de Govern el dia 5 de juny de 2020, mitjançant el qual el Govern Balear aporta el finançament, i el Consell Insular d'Eivissa es compromet a elaborar, aprovar i tramitar la convocatòria extraordinària d'aquest ajuts dirigida a les famílies que apuntin els seus filles o filles en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil.

El Consell Insular d'Eivissa té competències pròpies en matèria d'esport, lleure i joventut, de conformitat amb l'article 70.9 i 16 de l'EAIB, que gestiona a través del seu Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut des de que va ser transferida la competència mitjançant la Llei 21/2006, de 15 de desembre, d'atribució de competències als consells de Menorca i aleshores d'Eivissa i Formentera (des de 2007 Consell Insular d'Eivissa) en matèria de joventut i lleure (BOIB núm. 184, de 23 de desembre de 2006).

2. Objecte

L'objecte d'aquestes bases es regular la convocatòria extraordinària d'ajuts destinats a famílies que inscriguin en els seus fills i filles en activitats d'educació en temps lliure infantil i juvenil i campus de caràcter esportiu per pal·liar els efectes de la COVID-19 durant l'estiu 2020 i afavorir la conciliació familiar, tot garantint el dret al lleure previst en l'article 44 de la Llei 9/2019, de 19 de febrer, de l'atenció i els drets de la infància i adolescència de les Illes Balears, dins l'àmbit territorial de l'illa d'Eivissa.

3. Àmbit temporal d'aplicació

L'actuació o les activitats subvencionables s'han de dur a terme entre els dies 1 de juliol i 31 d'agost de 2020, ambdós inclosos, en l'àmbit territorial de l'illa d'Eivissa.

4. Persones beneficiàries i requisits

Són persones beneficiàries d'aquestes ajudes les persones físiques que inscriguin els seus fills i filles d'entre 3 i 14 anys en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil i campus esportius de l'illa d'Eivissa, d'acord amb les definicions establertes als apartats c i e de l'article 37.4 del Decret 23/2018, de 6 de juliol, pel qual es desplega parcialment la Llei 10/2006, de 26 de juliol, integral de la joventut promoguts per entitats diferents a les previstes a la Línia A de l'Ordre de la consellera d'Afers Socials i Esports de dia 10 d'agost de 2020 per la qual s'estableixen les bases reguladores i la convocatòria extraordinària d'ajuts a la conciliació destinats a pal·liar els efectes de la COVID-19 (BOIB núm. 139, de 11-08-2020).

Les entitats integrants de l'Administració local i entitats sense ànim de lucre dins l'àmbit territorial de l'illa d'Eivissa poden optar a les ajudes previstes a la Línia A de l'Ordre esmentada.

Als efectes d'aquesta convocatòria, els apartats c i e de l'article 37.4 del Decret 23/2018, conté les següents definicions:

c) Escola d'estiu o de vacances: l'oferta combinada d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil en època de vacances escolars, en general de dilluns a divendres, sense continuïtat durant l'any, amb una durada inferior a sis mesos i en la qual les persones participants no queden a dormir.

e) Estada, casal, campus i altres activitats de caràcter esportiu: activitat que es desenvolupa en un poliesportiu, un gimnàs, instal·lacions esportives d'un centre docent o altres instal·lacions o a l'aire lliure, que té com a objecte bàsic la formació integral i la pràctica en una o diverses activitats esportives i que no estiguin excloses segons l'article 38. Aquestes activitats s'han de regir pels principis prevists en l'article 3 de la Llei 14/2006, de 17 d'octubre, de l'esport de les Illes Balears, i pels de l'article 4 del Decret 38/2015, de 22 de maig, pel qual es regula l'activitat esportiva en edat escolar a les Illes Balears.

Les entitats previstes en la Línia A de l'esmentada Ordre de la consellera d'Afers Socials i Esports del Govern de les Illes Balears són les següents:

Entitats integrants de l'Administració local i els seus instrumentals dependents i entitats sense ànim de lucre que organitzin escoles d'estiu o campus esportius, d'acord amb les definicions establertes als apartats c) i e), respectivament, de l'article 37.4 del Decret 23/2018, de 6 de juliol, pel qual es desplega parcialment la Llei 10/2006, de 26 de juliol, integral de la joventut. Les activitats esmentades han de complir els requisits prevists en aquesta norma i en la resta de normativa aplicable i estar comunicades al consell insular respectiu mitjançant declaració responsable.

Per al cas que no s'exhaureixi el crèdit destinat aquesta convocatòria, es destinarà l'excedent a subvencionar les sol·licituds de persones físiques que hagin inscrit als seus fills i filles en escoles d'estiu i campus d'entitats previstes a l'esmentada Línia A de l'Ordre de la consellera d'Afers Socials i Esports del Govern de les Illes Balears (Escoles d'estiu i campus esportius organitzats per entitats integrants de l'Administració local i entitats sense ànim de lucre, segons les definicions anteriorment esmentades), sempre que l'ajuda, bonificació o descompte del preu de l'activitat rebuda per les famílies, si és el cas, per part de les entitats enumerades en la Línia A no superi el import màxim previst per a les ajudes individuals d'aquesta convocatòria (100,00 € per infant d'entre 3 i 14 anys, per cada 30 dies o part proporcional).

En tots el casos, s'ha de donar preferència les famílies nombroses i a les famílies monoparentals.

Les activitats esmentades han de complir els requisits prevists en aquestes bases i en la normativa específica reguladora de les mateixes, i estar comunicades al Consell Insular d'Eivissa mitjançant declaració responsable.

5. Obligacions de les persones beneficiàries

Les persones beneficiàries d'aquests ajuts han de complir les condicions per obtenir la condició de beneficiari previstes a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en relació amb l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

A més, el fet de sol·licitar aquestes ajudes significa l'acceptació plena de les seues bases reguladores i el compliment de les condicions següents:

  1. Ser residents a l'illa d'Eivissa.

  2. Exercir els dos progenitors integrants de la unitat familiar, o l'únic, en el cas de famílies monoparentals, una activitat retribuïda per compte d'altri o propi, o tenir una incapacitat permanent absoluta per treballar, durant els dies en que es realitzin les activitats de temps lleure infantil o juvenil objecte de l'ajuda.

  3. Complir els requisits i les condicions establerts per a la concessió i el gaudi de l'ajuda.

  4. Cooperar amb l'Administració en les actuacions de comprovació que calgui fer per verificar, si escau, el compliment i l'efectivitat de les condicions de concessió de l'ajuda.

  5. Comunicar al Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esport i Joventut, l'obtenció de totes les subvencions rebudes amb destinació a l'activitat subvencionada.

  6. Comunicar al Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esport i Joventut, l'acceptació o la renúncia de l'ajuda prevista a la proposta de resolució provisional en el termini de deu dies hàbils, comptadors a partir del dia següent de la seua publicació. En qualsevol cas, l'acceptació s'entendrà produïda automàticament si en el dit termini no es fa constar el contrari (Annex 4).

  7. Comunicar al Consell Insular les situacions noves que es puguin produir en relació a la concessió d'aquestes ajuts mitjançant un escrit presentat al Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut en el termini del quinze dies comptadors des de què es produeixi la nova situació.

  8. I, en qualsevol cas, complir les obligacions dels beneficiaris previstes als articles 14 de la Llei 38/2003 i 11 del Decret legislatiu 2/2005.

6. Crèdit assignat a la convocatòria i quantia individuals dels ajuts

Es destina a aquesta convocatòria la quantitat global de 132.304,83 € amb càrrec a la partida pressupostària 3370 4890000 dels pressupostos generals del Consell Insular d'Eivissa per l'any 2020.

Si s'exhaureix el crèdit destinat a aquesta convocatòria abans d'acabar el termini de presentació o finalitzat aquest termini abans de resoldre totes les sol·licituds, el Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esport i Joventut podrà ampliar la consignació pressupostària sempre que existeixi crèdit disponible i segons s'estableix a l'article 58 del Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. En cas contrari, se suspendrà la concessió de noves ajudes, mitjançant la publicació corresponent en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la resolució del conseller executiu del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut.

Es concedirà un ajut de 100,00 € per infant d'entre 3 i 14 anys inscrit en activitat d'educació en el temps lliure infantil i juvenil o campus esportiu de l'illa d'Eivissa, per cada 30 dies o part proporcional.

En el cas de pares i mares que ja rebin ajudes, bonificacions o descomptes del preu inicial concedides per altres entitats o administracions, públiques o privades, aquestes es descomptaran de l'ajuda concedida de manera que la suma de les ajudes rebudes no serà superior a 100,00 € per infant d'entre 3 i 14 anys, per cada 30 dies o part proporcional.

Igualment, en cas que la despesa realitzada sigui inferior a la de la subvenció, aquesta s'ha de minorar proporcionalment.

7. Termini de presentació de les sol·licituds, publicitat de la convocatòria i esmenes

7.1. S'estableix un termini de presentació de sol·licituds d'un mes s'iniciarà a partir del dia següent a la publicació de l'extracte de les bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears, o quan el crèdit s'hagi exhaurit.

7.2. Una vegada aprovades les bases, es publicaran al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Posteriorment es remetrà la convocatòria i l'extracte de la convocatòria a la Base de Dades Nacional de Subvencions que en donarà trasllat al Butlletí Oficial de les Illes Balears de l'extracte per a la seua publicació, tal com estableix la normativa vigent de subvencions. L'eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l'extracte en el BOIB.

7.3. Després que s'hagin formalitzat les sol·licituds, el Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esport i Joventut, si és el cas, requerirà a les persones sol·licitants les oportunes esmenes, si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts en aquestes bases.

Si en el termini de deu dies hàbils no es fa la rectificació reclamada o no es presenta la complementació requerida, el Consell Insular d'Eivissa, després d'haver pres la resolució pertinent, considerarà que la persona interessada desisteix de la seua petició; tot de conformitat amb l'article 68.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

8. Forma de presentació de les sol·licituds

8.1. Les sol·licituds de subvenció s'han de formalitzar mitjançant la presentació d'una instància segons el model normalitzat que figura com a Annex 1 d'aquesta convocatòria, que també es podrà obtenir a la seu electrònica i a la pàgina web del Consell Insular d'Eivissa.

La presentació d'aquesta sol·licitud d'ajudes comporta l'autorització de la persona sol·licitant al Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esport i Joventut a demanar la documentació acreditativa d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social. En cas contrari, s'ha de manifestar expressament en aquesta sol·licitud i aportar la documentació corresponent.

8.2. Les sol·licituds de subvenció i tota la documentació que es requereixi es dirigiran a la Presidència del Consell Insular d'Eivissa i es presentaran, dins del termini establert a aquest efecte, en el Registre General d'Entrada (RGE) en el Consell Insular d'Eivissa i en els altres llocs previstos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En el cas d'optar per la presentació de la sol·licitud de manera presencial al RGE, s'haurà d'obtenir una cita prèvia en l'Oficina d'Atenció al Ciutadans (OAC) a través de la seu electrònica d'aquesta Corporació.

Les persones sol·licitants que disposin de certificat digital també podran registrar les sol·licituds via telemàtica a la pròpia seu electrònica del Consell habilitada a tal fi (https://seu.conselldeivissa.es), de conformitat amb el previst a l'article 14 de l'esmentada Llei 39/2015, d'1 d'octubre, en què podran obtenir-se el model de sol·licitud i els annexos corresponents.

8.3. La sol·licitud degudament emplenada i signada per la persona sol·licitant, s'acompanyarà de la següent documentació:

  1. Declaració responsable signada per la persona sol·licitant de reunir els requisits per obtenir la condició de beneficiari de conformitat amb l'establert a l'article 13 de la Llei 38/2003 en relació amb l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, que coneix i es compromet a complir les obligacions contingudes a l'article 14 de la Llei 38/2003, en relació amb l'article 11 del Decret legislatiu 2/2005, i que es troba al corrent amb les seues obligacions tributàries amb la Hisenda estatal i autonòmica, amb la Seguretat Social i amb el Consell Insular d'Eivissa; també d'haver sol·licitat o no ajuda econòmica a altres entitats públiques o privades per dur a terme les mateixes actuacions de la present subvenció i sobre el compliment dels requisits de treball prevists a la base 5.b, es a dir, exercir els dos progenitors integrants de la unitat familiar, o l'únic, en el cas de famílies monoparentals, una activitat retribuïda per compte d'altri o propi, o tenir una incapacitat permanent absoluta per treballar, durant els dies en que es realitzin les activitats de temps lleure infantil o juvenil objecte de l'ajuda. L'esmentada declaració figura com Annex 2.

  2. Sol·licitud d'alta o modificació com a creditor del Consell Insular a efectes econòmics a nom de la persona sol·licitant, degudament emplenada, signada i segellada per l'entitat bancària. Aquesta sol·licitud o modificació es pot fer a través de la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (seu.conselldeivissa.es) i s'adreçarà directament a la Tresoreria d'aquest Consell. Només s'haurà de presentar si no consta al Consell o bé si s'ha produït alguna modificació en el que ja hi consta.

  3. Document d'identitat (DNI, NIE...) de la persona sol·licitant.

  4. Llibre de família.

  5. Document que acrediti la situació de família nombrosa o de família monoparental.

  6. Document que acrediti la inscripció del o de la menor en l'activitat i comprovant de pagament de l'activitat.

No caldrà presentar la documentació a què fan referència els punts b, c i d quan aquesta ja consti als arxius del Consell d'Eivissa i mentre no hi hagi hagut cap canvi; sempre que s'indiqui segons el model de l'Annex 3 la data en què es va presentar i no hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment pel qual es varen presentar, segons els articles 28 i 53.1.d de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. I a més, s'autoritzi expressament el Consell Insular per a la seua utilització en aquesta convocatòria, en el cas de tractar-se de dades de caràcter personal.

9. Selecció de les persones beneficiàries

El procediment de concessió d'aquestes ajudes s'ha de tramitar d'acord amb els principis de publicitat, d'objectivitat, de transparència, d'igualtat i de no-discriminació.

El procediment de selecció de les persones beneficiàries és el de concurrència no competitiva, atès que no és necessari la comparació i la prelació en un únic procediment de totes les sol·licituds entre sí, en virtut de la urgència i del que disposa l'article 17.2 del Decret legislatiu 2/2005.

Per tractar-se d'una convocatòria oberta, on les sol·licituds es tramitaran i les ajudes es concediran per rigorós ordre d'entrada al Consell Insular d'Eivissa i fins que s'exhaureixi la consignació pressupostària, s'estableixen un màxim de cinc (5) resolucions de concessió, distribuïdes proporcionalment en el temps necessari per instruir i resoldre les sol·licituds presentades dins de termini.

No obstant l'anterior, tendran preferència les sol·licituds de les famílies nombroses i de famílies monoparentals presentades el mateix dia.

Una vegada resoltes totes les sol·licituds de pares i mares de fills i filles inscrites en escoles d'estiu i campus esportius d'entitats no incloses en la Línia A de l'Ordre de la consellera d'Afers Socials i Esports de dia 10 d'agost de 2020 per la qual s'estableixen les bases reguladores i la convocatòria extraordinària d'ajuts a la conciliació destinats a pal·liar els efectes de la COVID-19 (BOIB núm. 139, de 11-08-2020), i en el cas de no haver exhaurit el crèdit, es resoldran la resta de sol·licituds (que corresponguin a la línia A) seguint l'ordre de registre d'entrada al Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut, i seguiran tenint preferència les sol·licituds de les famílies nombroses i de famílies monoparentals presentades el mateix dia.

10. Instrucció i resolució

10.1. Òrgans competents per a l'ordenació, la instrucció i la resolució

El Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut del Consell Insular d'Eivissa és el competent per instruir el procediment de concessió d'aquestes ajudes, de conformitat amb l'establert a l'article tercer 8 del Decret de Presidència núm. 471/2019, de data 10 de juliol, d'estructura de govern del Consell Insular d'Eivissa i de creació de departaments (BOIB ext. núm. 95, d'11-07-19; modificació al BOIB núm. 175, de 31-12-19 i al BOIB núm. 153 de 5-09-20)). Dins d'aquest Departament correspon al conseller executiu l'ordenació del procediment, en virtut de l'article primer i del Decret de Presidència núm. 484/2019, de data 16 de juliol de 2019, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB ext. núm. 98, de data 17-07-19; modificació al BOIB núm. 175, de 31-12-19 i al BOIB núm. 153, de 5-09-20).

Pel que fa a la competència per aprovar aquestes bases i la convocatòria, de conformitat amb l'establert a l'article tercer, apartat e, del Decret de Presidència núm. 484/2019, de data 16 de juliol, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa, correspon al Consell Executiu «Aprovar i resoldre les convocatòries d'ajuts o subvencions a particulars o entitats públiques o privades d'import superior a quinze mil euros (15.000 €).»

10.2. L'òrgan instructor podrà requerir, en qualsevol moment de la tramitació de l'expedient, els documents complementaris que es considerin necessaris per tenir coneixement de les circumstàncies peculiars de cada cas, a l'efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.

Així mateix, de conformitat amb l'article 24.4 de la Llei 38/2003, el Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esport i Joventut, com a òrgan instructor i a la vista de l'expedient, formularà la proposta de resolució provisional, degudament motivada, que expressarà la relació de persones beneficiàries per a les quals es proposa la concessió de l'ajuda i la seua quantia; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses/desestimades o per a les quals es proposa la denegació, s'indicarà la causa d'exclusió/desestimació o denegació.

Les propostes de resolució de concessió o denegació de l'ajuda s'han de publicar a la seu electrònica del Consell Insular a fi que les persones interessades puguin formular-hi al·legacions en el termini de deu dies hàbils comptadors a partir del dia següent a la publicació de la proposta de resolució en la pàgina web esmentada.

Examinades, si és el cas, les al·legacions adduïdes a la proposta de resolució provisional, i amb fonament en la proposta de l'òrgan instructor, les ajudes es concediran i es pagaran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució del conseller executiu del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esport i Joventut, que expressarà el nom de la persona beneficiària i la quantia de l'ajuda; igualment, en el cas de les sol·licituds excloses/desestimades o denegades, s'indicarà la causa d'exclusió/desestimació o de denegació.

Aquesta resolució definitiva es notificarà a les persones beneficiàries segons l'establert als articles 40 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

10.3. D'acord amb l'article 25.4 de la Llei 38/2003 el termini màxim per resoldre i notificar el procediment no excedirà els sis mesos, comptats a partir de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el BOIB.

10.4. En compliment de l'article 34 del Decret legislatiu 2/2005, s'ha de publicar en la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS) la convocatòria, el crèdit pressupostari al qual s'imputin, la relació de persones beneficiàries i la quantia de l'ajuda concedida i l'objectiu o finalitat de la subvenció, incloses les inferiors a 3.000 €.

La presentació de la sol·licitud dels ajuts d'aquesta convocatòria comportarà l'autorització de les persones sol·licitants al Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esport i Joventut a publicar les dades personals relatives a la seua identitat que resultin imprescindibles per tramitar aquest procediment administratiu.

10.5 Així mateix, en el cas que vulgui renunciar a aquesta ajuda, haurà de presentar l'Annex 4 d'aquestes bases, també dins el termini de deu dies hàbils, comptadors a partir del dia següent a la publicació de la proposta de resolució provisional. Una vegada finalitzat aquest termini, s'ha d'entendre acceptada l'ajuda concedida.

11. Justificació i pagament

Aquestes ajudes es concediran i es pagaran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució del conseller executiu del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esport i Joventut.

Amb la correcta presentació de la sol·licitud i de tota la documentació prevista a la base 8 d'aquestes bases reguladores, s'entén justificada l'aplicació de l'ajut a la finalitat de la convocatòria, d'acord amb el que estableix l'article 39 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat per mitjà del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

Una vegada resolta la concessió de la subvenció de forma favorable es procedirà a tramitar el seu pagament mitjançant transferència bancària.

12. Revocació i reintegrament de l'ajuda

Les ajudes concedides es podran revocar, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució del conseller executiu del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esport i Joventut a proposta del Departament i en relació amb l'informe del tècnic o la tècnica sobre el compliment de les bases reguladores de les ajudes.

D'acord amb el que disposa l'article 43 del text refós de la Llei de subvencions, es revocarà la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, la persona beneficiària incompleixi totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l'acte de concessió, com a conseqüència de la revocació, i pertocarà reintegrar totalment o parcialment l'ajuda rebuda per les persones beneficiàries i, si escau, l'exigència dels interessos de demora, en els casos previstos en l'article 44 del Decret llei 2/2005.

L'incompliment de les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió de l'ajuda rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més de la revocació, la impossibilitat de participar en pròximes convocatòries d'ajudes del Consell Insular d'Eivissa, mentre no es faci la devolució de l'import reclamat.

La revocació de l'ajuda pot afectar el total o part de l'ajuda concedida per raó de l'incompliment total o parcial de les obligacions de la persona beneficiària.

El procediment de reintegrament de subvencions es regeix per les disposicions generals sobre procediments administratius contingudes en el títol IV de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sense perjudici de les especialitats que s'estableixen en la LGS i en el RLGS, en el qual s'ha de garantir l'audiència a les persones interessades.

Les quantitats reintegrables tenen la consideració d'ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.

De conformitat amb l'article 17.3.n) de la Llei general de subvencions, en relació amb l'article 37.2 de la mateixa llei, s'estableixen els següents criteris de graduació del possible incompliment material de l'activitat objecte d'aquesta subvenció, i sempre que les persones beneficiàries acreditin una actuació inequívoca tendent a la satisfacció dels seus compromisos:

  1. GRAU DE COMPLIMENT MATERIAL

  1. PERCENTATGE A REDUIR/REINTEGRAR

  1. 70-74 %

  1. 15 %

  1. 75-79 %

  1. 12 %

  1. 80-84 %

  1. 9 %

  1. 85-89 %

  1. 6 %

  1. 90-94 %

  1. 3 %

  1. 95-99 %

  1. 1 %

L'òrgan instructor aplicarà aquests criteris per determinar l'import a reduir o reintegrar.

13. Règim d'infraccions i sancions

El règim d'infraccions i sancions administratives aplicables serà l'establert en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en el títol V del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.

14. Control

El Consell Insular d'Eivissa podrà utilitzar qualsevol mitjà de control com inspeccions i sol·licitud d'aportació de nous documents i/o aclariments, etc. per a l'aplicació correcta de l'ajuda concedida.

15. Règim de les ajuts

Les ajudes rebudes mitjançant aquesta convocatòria són compatibles amb la percepció d'altres ajudes procedents d'aquest Consell Insular o de qualsevol altra administració o ens públic o privat per al mateix objecte. No obstant això, l'import de la subvenció obtinguda no pot ser en cap cas d'una quantia que de manera aïllada o en concurrència amb altres subvencions o ajudes superi la quantitat de 100,00 € per infant d'entre 3 i 14 anys, per cada 30 dies o part proporcional o el cost de l'activitat subvencionada.

En el casos en què es produeixi un excés de finançament sobre el cost de l'activitat com a conseqüència de l'atorgament d'altres subvencions per part d'entitats públiques, s'ha d'aplicar el que estableix l'article 34 del Reglament de la Llei 38/2003, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol; o bé minorar directament l'ajut concedit, si aquest no s'ha abonat.

Es pot presentar una única sol·licitud per a tots els fills o filles causants.

Només es pot demanar l'ajut una vegada per cada fill causant.

Els dos progenitors integrants de la unitat familiar, o l'únic, en el cas de famílies monoparentals, han d'exercir per una activitat retribuïda per compte d'altri o propi, o tenir una incapacitat permanent absoluta per treballar, durant el temps que es rebi l'ajuda.

16. Règim de recursos

L'acord del Consell Executiu que aprova les bases reguladores d'aquestes ajudes no exhaureix la via administrativa.

Les resolucions del conseller executiu del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esport i Joventut, dictades per delegació, i que s'han de considerar dictades per l'òrgan delegant (en aquest cas el Consell Executiu), no exhaureixen la via administrativa.

Contra l'acord del Consell Executiu d'aprovació de les bases reguladores de les ajudes i les resolucions de les ajudes del conseller executiu del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esport i Joventut, dictades per delegació del Consell Executiu, es podrà interposar davant la Comissió de Govern el recurs d'alçada previst als articles 112.1, 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes des de l'endemà de la seua notificació, tot això en virtut del que disposen els articles 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars i l'article 147.1 del Reglament orgànic del Consell Insular d'Eivissa (publicat al BOIB núm. 136, de 18-09-10; correcció al BOIB núm. 148, de 14-10-10; modificació al BOIB núm. 48, de 16-04-16). El recurs haurà de resoldre's en el termini de tres mesos, transcorreguts els quals sense que s'hagi dictat resolució expressa s'entendrà desestimat i quedarà oberta la via contenciosa administrativa.

17. Legislació aplicable

La concessió d'aquestes ajudes es regirà pel que disposen les presents bases reguladores, per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, que aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, d'aplicació a aquestes ajudes en virtut de la seua disposició addicional segona, en tractar-se d'una competència transferida per la Comunitat Autònoma de les Illes Balears als consells insulars.

Així mateix, els serà d'aplicació el Decret Llei 8/2020, de 13 de maig, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19, més concretament l'establert als articles 24 a 27 d'aquest text legal.

Respecte de la protecció i el tractament de dades de caràcter personal per a la realització de les activitats establertes a l'objecte d'aquestes bases reguladores, s'han d'observar les prescripcions contingudes a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell d'Europa, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades) (DOUE 4-5-2016), i a la resta de legislació vigent en matèria de protecció de dades personals que hi sigui d'aplicació.

 

 

ANNEX 1

Sol·licitud d'ajudes econòmiques destinades a famílies per inscriure els seus fills o filles en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil per pal·liar els efectes de la COVID-19 durant l'estiu 2020

A. Dades de la persona sol·licitant

Nom:

NIF:

Domicili:

 

Població:

CP:

Telèfon:     

Mòbil:

Adreça electrònica:

EXPOSA:

Que assabentat/ada de la convocatòria d'ajudes econòmiques destinats a famílies per inscriure els seus fills o filles en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil per pal·liar els efectes de la COVID-19 durant l'estiu 2020, d'acord amb el que preveuen les seues bases,

​​​​​​​SOL·LICITA:

Acollir-se a la convocatòria d'aquestes ajudes econòmiques.

Pel fet de sol·licitar l'ajuda, la persona sol·licitant es compromet al compliment estricte i a l'acceptació de les bases d'aquestes ajudes i, en el cas de resultar-ne beneficiària, a facilitar al Consell Insular d'Eivissa qualsevol aportació de nous documents i/o aclariments, etc. per a l'aplicació correcta de l'ajuda concedida.

La presentació d'aquesta sol·licitud d'ajudes comporta l'autorització de la persona sol·licitant al Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esport i Joventut a demanar la documentació acreditativa d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social. En cas contrari, s'ha de manifestar expressament en aquesta sol·licitud i aportar la documentació corresponent.

(  ) NO AUTORITZA el Consell Insular d'Eivissa a demanar la documentació acreditativa d'estar al corrent amb les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social, i per això aporta la documentació acreditativa d'estar al corrent amb les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social.

DECLAR:

El meu fill/filla................................................................................. amb DNI.......................................... va participar en l'activitat d'educació de temps lliure infantil i juvenil següent:

…………………………………………………………………………………………………………...................

que es va desenvolupar en …………………………………………………………………………..................

activitat organitzada per l'entitat/empresa/Administració..……………………............................................

……………………………………………………………...............….amb NIF…………………………………

iniciant l'activitat el dia ………………………............i finalitzant el dia …...........…………………………....

Circumstàncies familiars

Indicau la situació que correspongui:

O Família monoparental.

O Família nombrosa.

O Cap de les anteriors.

....................................................................., ............. d ...................................... de 2020

(signatura)

 

​​​​​​​POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, en relació amb la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4-5-2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (https://seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA

  

 

ANNEX 2

DECLARACIÓ RESPONSABLE

Ajudes econòmiques destinades a famílies per inscriure els seus fills o filles en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil per pal·liar els efectes de la COVID-19 durant l'estiu 2020

A. Dades de la persona sol·licitant

Nom:

NIF:

Domicili:

 

Població:

CP:

Telèfon:                                   

Mòbil:

Adreça electrònica:

Declara sota la seua responsabilitat que en relació amb el procediment per a l'obtenció d'ajudes econòmiques destinades a famílies per inscriure els seus fills o filles en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil per pal·liar els efectes de la COVID-19 durant l'estiu 2020:

1. Reuneix els requisits per obtenir la condició de beneficiari de conformitat amb l'establert a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en relació amb l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, i es compromet a mantenir el compliment de les anteriors condicions durant el període de temps inherent al dit reconeixement o exercici, i en cas que hi hagi alguna variació, a comunicar-ho a aquesta administració en el termini no superior a tres dies.

2. Coneix i es compromet a complir les obligacions contingudes a l'article 14 de la Llei 38/2003, en relació amb l'article 11 del Decret legislatiu 2/2005.

3. Es troba al corrent amb les seues obligacions tributàries amb la Hisenda estatal i autonòmica, amb la Seguretat Social i amb el Consell Insular d'Eivissa.

Altres ajudes

Marcau dins el cercle l'opció que correspongui:

O No he sol·licitat o rebut altres ajudes, bonificacions o descomptes del preu de l'activitat en qüestió a cap altra administració o entitat pública o privada i em compromet a comunicar per escrit al Consell Insular d'Eivissa qualsevol ajuda que demani per a la mateixa finalitat.

O He sol·licitat i/o rebut altres ajudes:

Ens: ______________________________________________ Import: __________ €

Ens: ______________________________________________ Import: __________ €

Circumstàncies laborals

(dels dos progenitors, si escau)

Jo pare/mare del/la menor........................................................................................................................

amb DNI ..................................................................

Declar, baix la meva responsabilitat, que durant tot el temps que el meu/a fill/filla ha desenvolupat l'activitat d'educació en el temps lliure infantil i juvenil objecte de l'ajuda la meva situació laboral era:

O d'alta en la Seguretat Social realitzant una activitat retribuïda per compte d'altri.

O d'alta en la Seguretat Social realitzant una activitat retribuïda per compte propi.

O en situació d'incapacitat permanent absoluta.

Nom de l'empresa/entitat/Administració....................................................................................................

NIF.......................................................

Jo pare/mare del/la menor........................................................................................................................

amb DNI ..................................................................

Declar, baix la meva responsabilitat, que durant tot el temps que el meu/a fill/filla ha desenvolupat l'activitat d'educació en el temps lliure infantil i juvenil objecte de l'ajuda la meva situació laboral era:

O d'alta en la Seguretat Social realitzant una activitat retribuïda per compte d'altri.

O d'alta en la Seguretat Social realitzant una activitat retribuïda per compte propi.

O en situació d'incapacitat permanent absoluta.

Nom de l'empresa/entitat/Administració....................................................................................................

NIF.......................................................

I perquè consti i tengui efecte davant l'òrgan que convoca la concessió de subvencions esmentada, firma aquesta declaració responsable.

....................................................................., ............. d ...................................... de 2020

(signatura)

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, en relació amb la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4-5-2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (https://seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA

  

 

​​​​​​​ANNEX 3

Ajudes econòmiques destinades a famílies per inscriure els seus fills o filles en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil per pal·liar els efectes de la COVID-19 durant l'estiu 2020

Documentació aportada anteriorment al Consell

A emplenar només per les persones que vulguin fer valer documentació presentada amb anterioritat al Consell Insular d'Eivissa, d'acord amb l'article 53.1.d de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

A. Dades de la persona sol·licitant

Nom:

NIF:

Domicili:

 

Població:

CP:

Telèfon:                                                  

Mòbil:

Adreça electrònica:

La documentació que s'especifica a continuació ja es va presentar al Consell al Departament i en la data que s'esmenten:

Documentació aportada

Departament davant el qual es va presentar

Data de presentació

Número registre general entrada

Documentació acreditativa de la identitat (DNI, NIE...)

 

 

 

Imprès de domiciliació bancària

 

 

 

[...]

 

 

 

( ) AUTORITZA al Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esport i Joventut a consultar i obtenir els documents que contenguin dades de caràcter personal que estiguin en poder d'altres òrgans d'aquesta o d'altres administracions de diferents administracions, amb la finalitat de fer-los servir en la tramitació d'aquestes ajudes.

( ) NO AUTORITZA al Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esport i Joventut a consultar i obtenir els documents que contenguin dades de caràcter personal que estiguin en poder d'altres òrgans d'aquesta o d'altres administracions, amb la finalitat de fer-los servir en la tramitació d'aquestes ajudes. En aquest cas l'interessat ha d'aportar la documentació expedida per l'Administració corresponent.

Eivissa, _____ d _________________ de 20____

(signatura del/de la sol·licitant)

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, en relació amb la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4-5-2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (https://seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA

  

 

​​​​​​​ANNEX 4

Model de renúncia a les ajudes destinades a famílies per inscriure els seus fills o filles en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil per pal·liar els efectes de la COVID-19 durant l'estiu 2020

A. Dades de la persona sol·licitant

Nom:

NIF:

Domicili:

 

Població:

CP:

Telèfon:

Mòbil:

Adreça electrònica:

D'acord amb l'article 11.a del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, i de conformitat amb el que estableix la base 5. f, és obligació de les persones beneficiàries comunicar a l'òrgan competent en la matèria l'acceptació1 o la renúncia a la subvenció en els termes de la proposta de concessió.

​​​​​​​Per això,

DECLAR:

Que renunciï a la proposta de subvenció al meu favor en els termes de les bases d'ajudes destinades a famílies per inscriure els seus fills o filles en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil per pal·liar els efectes de la COVID-19 durant l'estiu 2020

Eivissa, ___ d___________________ de 20___

(signatura de la persona sol·licitant)

Si no comunicau expressament la renúncia, s'entén que acceptau la subvenció.

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, en relació amb la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4-5-2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (https://seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA

  

Eivissa, 21 de setembre de 2020

El cap de secció del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni.

José Vicente Garibo Redolat