Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
Núm. 8800
Resolució Presidència nou nomenament tribunal qualificador d’una borsa d’auxiliars administratius, per cobrir, amb caràcter interí o temporal, les necessitats de provisió urgent de places i llocs de feina del Consell Insular de Formentera
Es fa públic que la Presidenta del Consell Insular de Formentera, en data 17 de setembre de 2020, ha dictat, entre d'altres, la següent resolució:
“RESOLUCIÓ DE PRESIDÈNCIA
SRA. ALEJANDRA FERRER KIRSCHBAUM, PRESIDENTA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA, ILLES BALEARS.
Vistes les bases que regeixen el concurs-oposició per a la creació d'una borsa d'auxiliars administratius, per cobrir, amb caràcter interí o temporal, les necessitats de provisió urgent de places i llocs de feina del Consell Insular de Formentera, BOIB núm. 34, de 14 de març de 2020.
Atès que aquest procés selectiu es regeix per les determinacions contingudes en aquesta convocatòria específica i per les Bases Generals de convocatòries de processos de selecció del Consell Insular de Formentera, publicades al BOIB núm. 46, de 5 d'abril de 2008.
Atès que el dia 07 de setembre de 2020 es va dictar una Resolució de Presidència, en la qual, entre d'altres aspectes és nomenà el tribunal qualificador del procés selectiu d'una borsa d'auxiliars administratius, per cobrir, amb caràcter interí o temporal, les possibles necessitats de provisió urgent de places i llocs de feina del Consell Insular de Formentera.
Vist que el Sr. José Ramon Mateos Martin, actuant com a delegat sindical de la Federació d'Empleades i Empleats dels Serveis Públics - UGT Illes Balears al Consell Insular de Formentera, presentà escrit en data 16 de setembre de 2020 i RGENT 2020/19354, en el qual sol·licita la impugnació del tribunal de la borsa d'auxiliars administratius.
Atès que el dia 17 de setembre de 2020, el Sr. Eduard Tormo Foraster presenta escrit on manifesta la seua no idoneïtat i la voluntat de renunciar a les funcions en el tribunal de la borsa d'auxiliars administratius, per tal que el funcionari designat com a suplent pugui ser el secretari del tribunal del procés de selecció.
Atès que l'estat d'alarma de la pandèmia sanitària originada pel COVID-19, segons el Reial decret 463/2020, de 14 de març i la normativa correlativa, s'ha aixecat, si bé, tanmateix, cal estar al que es deriva de la normativa següent:
El Reial decret llei 21/2020, de 9 de juny, de mesures urgents de prevenció, contenció i coordinació per fer front a la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 (BOE núm. 163, de 10 de juny de 2020).
El Decret 5/2020, de 19 de juny, de la Presidenta de les Illes Balears pel qual es declara superada la fase 3 del Pla per a la Transició cap a una Nova Normalitat, per a tot el territori de les Illes Balears, amb efectes de dia 21 de juny de 2020 (BOIB Ext., núm. 111, de 19 de juny de 2020).
Acord del Consell de Govern de 19 de juny de 2020 pel qual s'aprova el Pla de Mesures Excepcionals de Prevenció, Contenció i Coordinació per Fer Front a la Crisi Sanitària Ocasionada per la COVID-19, una vegada superada la fase 3 del Pla per a la Transició cap a la Nova Normalitat (BOIB núm. 112, de 20 de juny de 2020, amb rectificacions d'errors publicats al BOIB núm. 113, de 23 de juny de 2020).
I que, en qualsevol cas, hom ha d'acomplir de manera taxativa totes les mesures sanitàries i de prevenció derivades de la normativa anteriorment citada, amb l'adopció de totes les exigències que la situació comporta.
Atès el Decret d'aquesta Presidència de data 11 de maig de 2020 (BOIB núm. 82, de 14 de maig de 2020), pel que al procediment, en espera de dictar un nou Decret de Presidència, una volta aixecat l'estat d'alarma.
Per tot això, i per les competències que té atribuïdes la Presidència segons el Decret de Presidència de data 2 de juliol de 2019 (BOIB núm. 102, de 25 de juliol de 2019), en relació amb l'article 9.2.l de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars, i tota la normativa aplicable que estigui vigent.
HE RESOLT
PRIMER.- DEIXAR SENSE EFECTE el punt tercer de la Resolució de Presidència de data 07 de setembre de 2020, del procés selectiu d'una borsa d'auxiliars administratius, per cobrir, amb caràcter interí o temporal, les possibles necessitats de provisió urgent de places i llocs de feina del Consell Insular de Formentera.
SEGON.- EN CONSEQÜÈNCIA AMB EL PUNT PRIMER, FER UN NOU NOMENAMENT dels membres del Tribunal Qualificador conforme a la base cinquena del procés selectiu esmentat al punt anterior.
President/a:
Titular: Sra. Vanessa Lasso Cester
Suplent: Sr. Andreu Ferrer Juan
Secretari/a:
Titular: Sr. Pedro Serra Mayans
Suplent: Sr. Jesús Villar Juan
Un/a vocal en representació de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears:
Titular: Sra. Amelia Riera Tur
Suplent: Sra. Elena de las Heras Cirera
Dos vocals designats pel Consell:
Titular: Sra. Catalina Torres Costa
Suplent: Sra. Amalia Mora Sánchez
Titular: Sr. José Ángel Redondo Colomar
Suplent: Sr. José Verdera Serra
TERCER.- PUBLICAR la present Resolució de Presidència al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), al tauler d'anuncis de l'OAC i a la web de la Corporació, www.consellinsulardeformentera.cat.
QUART.- DONAR COMPTE de la Resolució de Presidència present, a tots els membres del Tribunal Qualificador i als representants sindicals de la corporació.
La Presidenta, El Secretari,
Alejandra Ferrer Kirschbaum Ángel C. Navarro Sánchez”
La qual cosa es publica, per a general coneixement, i conforme a la normativa de funció pública.
Formentera, 22 de setembre de 2020.
La Presidenta Alejandra Ferrer Kirschbaum