Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SANTA MARIA DEL CAMÍ

Núm. 8737
Inici expedient sancionador

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Havent resultada infructuosa la notificació d'inici d'expedient sancionador a la Sra. Marta Bordoy Ros, per la realització d'un dipòsit de fems incontrolat, es publica aquesta al BOIB d'acord amb l'art. 44 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques:

“Assabentada aquesta Batlia, mitjançant informe de policia de data 07 d'agost de 2020 amb registre d'entrada número 1812 de la realització d'un dipòsit de fems incontrolat a la rotonda de l'avinguda de Jaume III de Santa Maria del Camí, vulnerant el contingut de l'article 24 a) de l'Ordenança municipal de Gestió de Residus;

Atès que el fet descrit es constitutiu d'una infracció greu, sancionable amb una multa de 750,01 a 1.500,00 €;

En ús de les competències atribuïdes per l'art. 21.1 n) de la Llei 7/85 de 2 d'abril, de Bases de Règim Local;

RESOLC

PRIMER.-Iniciar expedient sancionador a la Sra. Marta Bordoy Ros amb DNI 41541900 J, per la realització de l'activitat abans referida.

SEGON.- La qualificació provisional dels fets, sense perjudici del resultat de la instrucció, constitueix la infracció de l'article 6, infracció greu, tipificada a l'article 24 a) de l'Ordenança municipal de Gestió de Residus; sancionable amb una multa de 750,01 a 1.500 euros, conforme l'art. 26 de l'esmentada Ordenança.

TERCER.- Nomenar instructora i secretària de l'expedient a les Sres. Margalida Bonet Martorell i Lourdes Dols Salas respectivament, les quals podran ser recusades d'acord amb l'art. 23 de la Llei 40/2015 d'1 d'octubre de Règim Jurídic del Sector Públic, si la interessada entén que qualsevol d'elles incorre a qualcuna de les causes previstes a aquest mateix article.

QUART.- L'òrgan competent per a la resolució d'aquest expedient serà la Batlia, conforme disposa l'art. 21.1 n) de la Llei 7/85 de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local.

CINQUÈ.- Indicar a la interessada el dret que li assisteix a conèixer, en qualsevol moment del procediment, el seu estat de tramitació i a accedir i obtenir còpia dels documents obrants al mateix i a formular amb anterioritat al tràmit d'audiència al.legacions i a aportar els documents que estimi pertinents.

SISÈ.-Comunicar a la interessada que se li concedeix un termini de quinze dies per realitzar les al·legacions que tengui per pertinents i proposar prova, d'acord amb l'art. 8 del Decret 14/1994 de 10 de febrer, pel qual s'aprova el Reglament del procediment a seguir per l'Administració de la Comunitat Autònoma en l'exercici de la potestat sancionadora.

SETÈ.-Comunicar a la interessada que li assisteix la possibilitat de reconèixer voluntàriament la seva responsabilitat, amb els efectes prevists a l'art. 10 del Decret 14/94 de 10 de febrer esmentat.

VUITÈ.- Comunicar aquesta resolució a la Instructora i Secretària de l'expedient, amb trasllat de totes les actuacions que existeixin al respecte i notificar-la a la Sra. Marta Bordoy Ros, advertint-li que de no efectuar al·legacions sobre el contingut de la iniciació del procediment sancionador dins el termini de quinze dies comptats a partir del dia següent a la recepció de la notificació d'aquesta resolució, aquesta iniciació podrà esser considerada proposta de resolución”.

 

Santa Maria del Camí, 22 de setembre de 2020

El batle-president

Nicolau Canyelles Parets