Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE LLORET DE VISTALEGRE
Núm. 8552
Modificació plantilla personal - netejadora
En la Secretaria d'aquest Ajuntament i conforme disposen els articles 112 de la Llei 7/85 de 2 d'abril, 169.1 del Real Decret Legislatiu 2/2004 pel que s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, es troba exposat al públic, a efectes de reclamacions, l'expedient de modificació de la plantilla de personal per a l'exercici 2020, el qual va ser aprovat pel Ple en sessió ordinària celebrada el dia 11 de setembre de 2020 i pel que es modifica de la Plantilla de Personal l'horari de la netejadora.
Els interessats que estiguin legitimats segons el dispost en l'article 170.1 del RD Legislatiu citat, i pels motius taxativament enumerats en el dit article 170, poden presentar reclamacions amb subjecció els següents tràmits:
a) Termini d'exposició i admissió de reclamacions: Quinze dies hàbils a partir del següent a la data d'inserció d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
b) Oficina de presentació: Registre General
c) Òrgan davant el que es reclama: Ajuntament Ple.
En el suposat de què no sigui presentada cap reclamació, l'acord d'aprovació inicial serà elevat a definitiu, sense necessitat d'adoptar nou acord.
Lloret de Vistalegre, 16 de setembre de 2020
El batle,
Antoni Bennàsar Pol