Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 8161
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació de cinc investigadors o investigadores predoctorals per al programa «JUNIOR» del projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar», projecte finançat pel Pla Anual 2019 de l'Impost de Turisme Sostenible

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels Estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

RESOLUCIÓ

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació de cinc investigadors o investigadores predoctorals per al programa «JUNIOR» del projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar» (veure annex adjunt).

 

Palma, 4 de setembre de 2020

El director gerent de la Fundació José Lladó Iglesias

 

ANNEX I

Convocatòria per a la contractació de cinc investigadors o investigadores predoctorals per al programa «JUNIOR» del projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears, projecte finançat pel Pla Anual 2019 de l'Impost de Turisme Sostenible

La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.

Per a poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la incorporació temporal de cinc investigadores o investigadors predoctorals per al programa «JUNIOR» del projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

El projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar» té com a objectiu establir programes de captació de talent investigador que impulsi la contractació a la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa), en règim de concurrència competitiva, de personal investigador i de suport a la investigació que pugin contribuir a la generació de valor i  en la producció de resultats en salut a la Fundació IdISBa.

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

El Decret 17/2019, de 15 de març, per el qual s'aprova l'Estatut del personal investigador laboral al servei dels instituts d'investigació sanitària de les Illes Balears, estableix el règim jurídic del personal investigador dels instituts d'investigació sanitària de les Illes Balears integrats en el sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma.

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma.

Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,

CONVOC

El procés per a la contractació de cinc investigadors o investigadores predoctorals per al programa «JUNIOR» del projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

I. Requisits de la plaça

  • Estar en possessió d'un títol universitari que doni accés al doctorat i estar en disposició d'admissió en un programa de doctorat oficial per al curs acadèmic 2020–2021.
  • Tenir la nacionalitat espanyola, o una altra nacionalitat en els casos en què l'article 57 del TREBEP permeti l'accés a l'ocupació pública.
  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
  • Tenir complerts setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
  • No haver gaudit prèviament a la presentació d'aquesta sol·licitud d'un contracte predoctoral per un temps superior a dotze mesos.
  • Compromís d'acollida del grup d'investigació, signat per totes les parts, d'acord amb al model establert a l'annex III de la present convocatòria. Només s'acceptarà un compromís d'acollida per candidatura i grup d'investigació.
  • No podran participar els qui tinguin el títol de doctor per qualsevol universitat espanyola o estrangera.
  • No podran participar els qui tinguin un doctorat en marxa en un centre nacional o estranger.
  • Formulari d'autoavaluació emplenat (annex IV de la convocatòria).

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.

II. Funcions

  • Desenvolupar programes d'investigació propis de la seva àrea que condueixin a la realització d'una tesi doctoral, incorporant-se  a grups d'investigació de l'IdISBa.
  • Potenciar les línies d'investigació existents.
  • Realitzar i fomentar publicacions d'impacte nacional i internacional.
  • Generar i transferir coneixements amb impacte en la salut de la població i al sistema sanitari.

III. Presentació de sol·licituds

Es poden presentar al registre físic o mitjançant el correu electrònic del Departament de Recursos Humans (idisba.rrhh@ssib.es)1, o bé de qualsevol altra manera prevista en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Si la persona sol·licitant hagués presentat la sol·licitud en un registre diferent del IdISBa, haurà d'enviar a l'IdISBa per correu electrònic (idisba.rrhh@ssib.es) la sol·licitud amb el segell d'entrada dins de les 24 hores següents a la presentació en el registre de la sol·licitud. De la mateixa manera, si s'envia per correu certificat, s'ha d'enviar per correu electrònic el full de sol·licitud, datada i segellada per l'oficina de correus en què consti que s'ha enviat en el termini hàbil per a la presentació.

El termini de recepció de sol·licituds serà de 20 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució a la pàgina web de l'IdISBa, mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes d'exclusió.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir del dia següent a la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu. Aquesta resolució serà publicada a la pàgina web de la Fundació.

Si la persona candidata és triada, aquesta haurà d'aportar la matrícula del doctorat a la data de signatura del contracte de forma impostergable; en cas de no aportar-ho, la plaça passarà directament a la següent candidatura de la llista.

Casos d'exclusió: presentació de sol·licitud fora de termini; no reunir els requisits.

V. Reserva en favor de les persones amb discapacitat

Existeix a l'IdISBa una reserva del 7 % de llocs de treball per a persones amb discapacitat, d'acord amb el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, per el qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'EBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.

1Els documents adjunts al correu electrònic han d'estar en format PDF i comprimits a un únic ZIP.

VI. Modalitat de contractació

Contracte predoctoral d'un any renovable fins a un màxim de 4.

Amb dos mesos d'anticipació al venciment del contracte, el responsable de grup haurà de sol·licitar la renovació anual del contracte i presentar al comitè avaluador, triat per a la avaluació de les pròrrogues, la memòria de les activitats realitzades i la justificació per a continuar el contracte. 

Remuneració: 20 600.00 euros bruts anuals en 12 pagues.

VII. Acreditació dels requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.

  1. CV que ha de incloure, com a mínim, la següent informació:

  • Publicacions científiques, incloent el nombre d'ordre com a firmant, el quartil de referència i la seva indexació al JCR.
  • Participació en l'equip de projectes d'investigació, convocatòria, entitat finançadora i tipus de participació.
  • Participació en congressos o altres reunions científiques i tipus de participació.
  1. Matriculació, admissió o preadmissió en un programa de doctorat, expedit per la unitat responsable del programa o per l'escola de doctorat o postgrau en el seu cas.

  2. Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol.

  3. Certificat acadèmic, corresponent a la titulació o titulacions (llicenciatura o grau més màster) que permeti l'accés al programa de doctorat, en el qual ha de figurar el segell de la unitat que ho expedeix i la firma de la persona responsable, la data de finalització dels estudis, i les matèries que constitueixen el programa complet de les titulacions indicades, així com les qualificacions obtingudes i la data d'obtenció d'aquestes. Alternativament, en lloc de signatura i segell, seran vàlids els certificats amb firma electrònica o sistema de verificació segur. Les qualificacions hauran d'estar expressades en escala de 0 a 10.

En el cas d'estudis realitzats a l'estranger, s'haurà d'aportar la «Declaració d'equivalència de nota mitjana» de l'ANECA (Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació), acompanyada del certificat acadèmic oficial original o de còpia confrontada. La certificació acadèmica haurà de ser acompanyada, en el seu cas, de traducció oficial al castellà.

  1. Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han presentat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. En cas de no ser possible, s'haurà de presentar el contracte amb la vida laboral.

  2. Cursos, seminaris, beques, congressos, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa o dels crèdits aconseguits.

  3. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per un òrgan competent (Escola Oficial d'Idiomes, Conselleria, UIB; British Council, University of Cambridge...).

  4. Publicacions: còpia de la primera pàgina de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).

La documentació acreditativa de tots els mèrits s'hauran de presentar juntament amb la sol·licitud. En cas d'haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.

VIII. Tribunal qualificador

  • Miquel Fiol Sala, director científic de l'IdISBa.
  • Daniel Horacio Lopez, gestor científic de l'IdISBa.
  • Tres membres del Comitè Científic Intern de l'IdISBa.
  • Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària del tribunal.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates.

IX. Procediment de selecció

Es valorarà l'excel·lència acadèmica i la trajectòria científica de les persones candidates. També es valoraran els projectes que impulsin noves línies d'investigació que donin resposta a la demanda en salut de la població de les Illes Balears, així com els projectes que consolidin línies d'investigació en salut ja existents però que requereixin reforç i projecció.

Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el barem que apareix a continuació, a més d'una entrevista personal.

1. Formació acadèmica (3.5 punts màx.)

  • Nota mitjana, en base 10, de l'expedient acadèmic dels estudis per els quals s'accedeix al programa de doctorat (màster exclòs), calculada d'acord amb el Reial Decret 1125/2003, de 5 de setembre, per el qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial (3 punts màx.; per al còmput, la nota mitjana serà dividida entre 2.5 i només es tindran en compte les notes superiors a 6).
  • Estudis completats de grau, llicenciatura, màster, diplomatura o postgrau relacionats amb les ciències de la salut, addicionals als d'accés al títol de doctorat (1.5 punts màx.; 0.5 punts per titulació addicional).
  • Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau, màster o postgrau (0.10 punts).

2. Experiència investigadora (2 punts màx.)

  • Publicacions d'articles d'investigació (2 punts màx.):

    - Indexades al primer quartil del Journal Citation Report 2017 (JCR):

- Com a primer signant: 1 punt paper original; 0.5 punts review.

- Signant en altre ordre: 0.3 punts paper original; 0.15 punts review.

- Indexades al Journal Citation Report 2017 diferents del punt anterior, llibres i capítols de llibres, protocols, guies o informes tècnics amb ISBN o ISSN:

- Com a primer signant: 0.5 punts paper original.

- Signant en altre ordre: 0.15 punts paper original.

  • Participació acreditada dins l'equip de projectes d'investigació finançats a convocatòries competitives nacionals o internacionals (0.50 punts màx.; 0.25 punts per projecte).

  • Participació en congressos u altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster com  a primer autor o ponent (0.50 punts màx.; 0.10 punts per participació).

3. Coneixement d'idiomes (0.5 punts màx.)

  • Certificat B2 d'anglès, català, francès o alemany (0.25 punts per idioma).
  • Certificat C1 d'anglès, català, francès o alemany (0.50 punts per idioma).

En cas de que la persona candidata demostri que l'anglès és la seva llengua nativa, s'acceptarà aquest punt com a conforme.

4. Valoració del projecte d'investigació per a l'obtenció del títol de doctor (4 punts màx.)

Presentació d'una memòria del projecte d'investigació en salut que es proposa dur a terme per a l'obtenció del títol de doctor. La memòria escrita tindrà una extensió màxima de 5 folis en format Word, tipus de lletra Arial a grandària 11 i interlineat senzill. La mida del paper serà DIN A4 per una sola cara. Es valoraran la qualitat, adequació, oportunitat i viabilitat del projecte d'investigació en salut, així com la seva transferibilitat d'acord amb la següent puntuació:

  • Qualitat científica de la proposta (0.5 punts màx.).
  • Adequació de la proposta a les línies estratègiques i àrees científiques del centre, novetat i rellevància (2.5 punts màx.).
  • Transferibilitat: oportunitat de patents, creació d'eines aplicables (0.5 punts màx.).
  • Viabilitat (0.5 punts màx.).

5. Entrevista personal

Encara que l'entrevista no dona punts, aquesta és un requisit per a poder acreditar la idoneïtat de cada candidatura i dels mèrits. L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb la present oferta de treball. La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per a poder acarar-los en cas de no haver-los aportat acarats juntament amb la sol·licitud.

X. Empat de candidatures

  1. Es prioritzaran els casos en els que el director de tesi proposat sigui un investigador emergent o un investigador d'un centre assistencial de l'àmbit del Sistema Nacional de Salut.

  2. Es tindrà en compte l'entrevista de les persones candidates.

  3. Es tindran en compte els assoliments obtinguts per candidats i candidates anteriors seleccionats del grup receptor en convocatòries similars prèvies.

XI. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

 

Palma, 04 setembre de 2020

El director gerent de la Fundació José Lladó Iglesias

 

ANNEX II

Formulari d'inscripció per a l'oferta de contractació de cinc investigadores o investigadors predoctorals per al programa «JUNIOR» del projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears

Nom:

Cognoms:

DNI /NIE:

Direcció:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPÒS

Que he tingut coneixement de la convocatòria del procés selectiu per a la contractació de cinc investigadores o investigadors predoctorals per al programa «JUNIOR» del projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

  • Titulació exigida com a requisit (Document 1)
  • Fotocòpia del DNI o NIE (Document 2)
  • CV actualitzat (Document 3)
  • Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada.

DECLAR

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

Així, per tot l'exposat,

SOL·LICIT

La meva admissió per a formar part del procés selectiu per a la contractació de cinc investigadores o investigadors predoctorals per al programa «JUNIOR» del projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

Palma, _____________________

Signatura

 

ANNEX III COMPROMÍS D'ACOLLIDA – PROGRAMA «INTRES JUNIOR»

NORMES GENERALS

  1. Per a la presentació d'un candidat o d'una candidata és imprescindible estar constituït com a grup d'investigació de l'IdISBa amb data anterior a l'inici d'aquesta convocatòria.

  2. Qui presenti la seva candidatura només pot presentar un únic compromís d'acollida.

  3. Amb la signatura del present document, la persona candidata assumeix el compromís de, en cas de resultar seleccionada, matricular-se en un programa de doctorat al curs acadèmic 2020/2021.

  4. Un grup d'investigació pot presentar només un únic compromís d'acollida.

  5. Els grups d'investigació que no tinguin personal contractat en el marc de convocatòries prèvies (RADIX, FOLIUM, Stop Fuga de Cerebros) afegiran 0.5 punts a la puntuació total obtinguda per la persona candidata.

  6. El grup d'investigació ha de tenir en actiu al moment de presentar la sol·licitud un projecte d'investigació competitiu públic o privat, nacional o internacional, amb una durada igual o superior a dos anys (s'exclouen els projectes autonòmics i intramurals).

  7. Si el grup d'investigació presenta un conveni d'acollida addicional al present en el marc de la convocatòria INTRES TECH o FOLIUM abans de la resolució d'aquestes, haurà de demostrar estar en possessió d'un segon projecte d'investigació que compleixi amb el punt 6.

  8. L'incompliment de qualsevol de les normes descrites anteriorment suposarà l'exclusió del procés selectiu de la persona candidata i del grup d'investigació.

​​​​​​​ALTRES DISPOSICIONS

  1. Als treballs publicats com a conseqüència de l'activitat desenvolupada, es farà constar el finançament del Pla Anual 2019 de l'Impost del Turisme Sostenible i la gestió de la beca per l'IdISBa.

  2. Els resultats que s'originin com a conseqüència del projecte subvencionat hauran de ser publicats en accés obert.

  3. En tot allò no assenyalat en la present convocatòria es seguiran les instruccions de la Direcció Científica o del Comitè Científic Intern de l'IdISBa, els quals resoldran les incidències generades a aquesta convocatòria.

DADES PERSONALS DEL CANDIDAT O CANDIDATA

Nom:

Cognoms:

DNI:

Telèfon:

Correu:

DADES DEL GRUP D'INVESTIGACIÓ

Nom del grup:

Responsable del grup:

Director de tesi de l'investigador candidat:

Títol del projecte de tesi doctoral de l'investigador candidat:

Àrea d'investigació:

Projectes d'investigació actius:

Convocatòria

Codi del projecte

Entitat finançadora

Data inici del projecte

Data fi del projecte

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D'acord amb les normes descrites,

La persona candidata accepta acudir al procés selectiu mitjançant la seva signatura en el present compromís d'acollida amb el referit grup d'investigació.

El grup d'investigació, i particularment la persona responsable d'aquest, accepta acollir al candidat o candidata en cas que es procedeixi a la seva selecció en el procés selectiu. L'investigador designat com a director de tesi del candidat accepta assumir aquesta responsabilitat.

Tant qui presenta la seva candidatura com qui figura com a responsable del grup d'investigació, en la seva representació, accepten els compromisos adquirits en virtut del present conveni d'acollida.

I en prova de conformitat:

Signatura de la persona candidata

 

 

 

Nom:

Data:

Firma del director de tesi:

 

 

 

Nom:

Data:

Firma de la persona responsable del grup d'investigació

 

 

 

Nom:

Data:

 

ANNEX IV ​​​​​​​AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

Procés selectiu per a la contractació de cinc investigadors o investigadores predoctorals per al programa «JUNIOR» del projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar»

NOM

 

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

1. FORMACIÓ ACADÈMICA

3.5

 

 

Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis amb els quals s'accedeix al programa de doctorat (màster exclòs)

3

 

 

Estudis completats de grau, llicenciatura, màster o diplomatura relacionats amb les ciències de la salut, addicionals als d'accés al títol de doctorat

(0.5 punts per titulació addicional)

1.5

 

 

Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster (0.10 punts)

 

 

 

2. EXPERIÈNCIA INVESTIGADORA

2

 

 

Publicacions d'articles d'investigació:

2

 

 

Indexades al primer quartil del JCR:

 

 

Primer signant (1 p./paper; 0.5 p./review)

 

 

Signant en altre ordre (0.3 p./paper; 0.15 p./review)

 

 

Indexades al JCR en diferents punts de l'anterior

 

 

Primer signant (0.5 p./paper)

 

 

Signant en altre ordre (0.15 p./paper)

 

 

Participació acreditada dins l'equip de projectes d'investigació finançats a convocatòries competitives nacionals o internacionals (0.25 p./projecte)

0.5

 

 

Participació en congressos u altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster com  a primer autor o ponent (0.10 p./participació)

0.5

 

 

3. IDIOMES

0.5

 

 

Certificat nivell B2 d'anglès, català, francès o alemany (0.1 p./idioma)

0.25

 

 

Certificat C1 d'anglès, català, francès o alemany (0.25 p./idioma)

0.5

 

 

4. VALORACIÓ DEL PROJECTE DE TESI

4

X

 

TOTAL

 

* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació.

(Ex.: certificat B2 d'anglès de l'EOI)