Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE CAMPOS

Núm. 7912
Convocatoria concurs borsí Escoleta Municipal

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

DEIXAR SENSE EFECTE LES BASES ESPECÍFIQUES PER A LA CREACIÓ D'UNA NOVA BORSA DE TREBALL DE MESTRES I EDUCADORS/RES TUTORS/ES PER A L'ESCOLETA INFANTIL MUNICIPAL “ELS TAPERONS” MITJANÇANT CONCURS I APROVAR NOVA CONVOCATÒRIA

En data 25 d'agost de 2020, la Batlia de l'Ajuntament de Campos va dictar resolució relativa al recurs de reposició interposat ___________________________ contra la convocatòria concurs nova borsa de treball de l'Escoleta Infantil “Els Taperons” publicada al BOIB núm. 163, de 3 de desembre de 2019, part dispositiva de la qual es transcriu a continuació:

Resolc:

1. Estimar parcialment el recurs potestatiu de reposició interposat _______________ ____________ contra la convocatòria concurs nova borsa de treball de l'Escoleta Infantil “Els Taperons” publicada al BOIB en data 3 de desembre de 2019.

2. Deixar sense efecte les bases específiques per a la creació d'una nova borsa de treball de mestres i educadors/res tutors/es per a l'Escoleta Infantil Municipal “Els Taperons” publicades en el BOIB núm. 163 de 3 de desembre de 2019.

3. Aprovar la convocatòria i bases generals i específiques reguladores del concurs de mèrits per a la creació de dues borses de treball, una de mestre d'educació infantil i l'altre de tècnic/a d'eduació infantil, en règim de personal laboral de caràcter temporal, en l'Escoleta Infantil Municipal “Els Taperons” de l'Ajuntament de Campos.

4. En virtut del principi d'economia processal de l'Administració Pública, permetre que les persones aspirants de la convocatòria que s'anul·la ratifiquin, en instància oficial presentada davant registre general d'entrada, la seva intenció de formar part del nou procediment de selecció.

5. Ordenar la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d'anuncis de la pàgina web de l'Ajuntament de Campos.

 

BASES GENERALS I ESPECÍFIQUES DEL CONCURS DE MÈRITS PER A LA CREACIÓ DE DUES BORSES DE TREBALL DE PERSONAL DOCENT AMB CARÀCTER TEMPORAL A L'ESCOLETA INFANTIL MUNICIPAL “ES TAPERONS” DE L'AJUNTAMENT DE CAMPOS

PRIMERA.- Objecte, procediment de selecció i normativa

L'objecte de la present convocatòria és la creació, pel procediment de concurs, de dues borses de treball, una de MESTRE D'EDUCACIÓ INFANTIL i l'altre de TÈCNIC/A D'EDUCACIÓ INFANTIL, ambdues en règim de personal laboral de caràcter temporal, per prestar serveis a l'escoleta municipal de 0-3 anys.

El motiu de l'aprovació d'aquestes borses de treball és la cobertura de les necessitats que puguin subvenir per necessitats del servei, com ara necessitats urgents per l'augment de la demanda, baixes laborals, maternitat i vacances que puguin produir-se a la plantilla.

Les funcions a desenvolupar seran entre d'altres; col·laborar amb la programació i avaluació dels processos educatius i d'atenció a la infància, preparació, desenvolupament i avaluació de les activitats destinades al desenvolupament d'hàbits d'autonomia, així com desenvolupament i avaluació de projectes educatius formals i no formals.

Les bases esmentades es regiran de conformitat amb els termes establerts al Text Refós aprovat pel Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la llei 3/2007, de 17 de març de la Funció Pública de les Illes Balears, el Reial Decret 364/1995, de 10 de març, el Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre pel que s'aprova l'Estatut dels Treballadors i la resta de normativa laboral aplicable vigent.

Les presents convocatòries es publicaran al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d'anuncis de la web de l'Ajuntament de Campos.

SEGONA.- Requisits i condicions de les persones aspirants

2.1 Borsa de Mestre d'Educació Infantil

a) Tenir nacionalitat espanyola sense perjudici del que es disposa a l'article 57 del Text Refós aprovat pel Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

b) Tenir complerts 16 anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa, d'acord amb la legislació vigent.

c) No haver estat separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se incurs en cap dels supòsits d'incompatibilitat previstos en la llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.

d) No trobar-se incurs en causa d'incapacitat previstes a la legislació vigent.

e) Estar en possessió del títol de mestre d'educació infantil o títol de grau equivalent.

f) Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponent al nivell C1 o equivalent, mitjançant certificat emès per l'Òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent per l'Administració d'acord amb la normativa vigent.

g) Disposar del certificat de capacitació en llengua Catalana per a l'ensenyament del primer cicle de l'educació infantil (CCIP), segons article 3.1 de l'Ordre de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats de 8 de març de 2018 per la qual es fixen les titulacions que cal tenir per fer classes de i en llengua catalana, pròpia de les Illes Balears, a l'ensenyament reglat no universitari, s'estableixen les equivalències, es defineix el Pla de Formació Lingüística i Cultural (FOLC), es regulen les condicions de l'exempció de l'avaluació de la llengua catalana i literatura a l'ensenyament no universitari i es determinen les funcions i la composició de la Comissió Tècnica d'Assessorament per a l'ensenyament de i en llengua catalana.

h) Tots aquests requisits s'han de complir el dia de finalització del termini per la presentació de sol·licituds.

2.2 Borsa de Tècnic/a d'Educació Infantil

a) Tenir nacionalitat espanyola sense perjudici del que es disposa a l'article 57 del Text Refós aprovat pel Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

b) Tenir complerts 16 anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa, d'acord amb la legislació vigent.

c) No haver estat separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se incurs en cap dels supòsits d'incompatibilitat previstos en la llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.

d) No trobar-se incurs en causa d'incapacitat previstes a la legislació vigent.

e) Tècnic superior en educació infantil o titulacions equivalents acadèmicament i professionalment.

f) Acreditar els coneixements de la llegua catalana corresponent al nivell B2 o equivalent, mitjançant certificat emès per l'Òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent per l'Administració d'acord amb la normativa vigent.

g) Disposar del certificat de capacitació en llengua Catalana per a l'ensenyament del primer cicle de l'educació infantil (CCIP), segons article 3.1 de l'Ordre de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats de 8 de març de 2018 per la qual es fixen les titulacions que cal tenir per fer classes de i en llengua catalana, pròpia de les Illes Balears, a l'ensenyament reglat no universitari, s'estableixen les equivalències, es defineix el Pla de Formació Lingüística i Cultural (FOLC), es regulen les condicions de l'exempció de l'avaluació de la llengua catalana i literatura a l'ensenyament no universitari i es determinen les funcions i la composició de la Comissió Tècnica d'Assessorament per a l'ensenyament de i en llengua catalana.

h) Tots aquests requisits s'han de complir el dia de finalització del termini per la presentació de sol·licituds.

TERCERA.- Sol·licituds i termini de presentació

3.1 Borsa de Mestre d'Educació Infantil

PERSONES ASPIRANTS QUE NO VAREN PRESENTAR LA SEVA SOL·LICITUD A L'ANTERIOR CONVOCATÒRIA:

1. Les sol·licituds per a prendre part en el procés selectiu s'ajustaran al model normalitzat de sol·licitud de l'Annex I. Les sol·licituds de participació en la convocatòria, juntament amb la documentació que correspongui, s'han de presentar en el registre general d'entrada de l'Ajuntament de Campos, o en qualsevol de les formes que preveu l'article 16 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El model de sol·licitud a utilitzar estarà a disposició dels aspirants en la pàgina web de l'Ajuntament de Campos (annex I).

2. El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

3. Juntament amb la sol·licitud emplenada (annex I) les persones aspirants han d'adjuntar l'original o còpia compulsada de la documentació següent:

a) Document nacional d'identitat en vigor, o en cas de no posseir nacionalitat espanyola document acreditatiu de la personalitat, i si n'és el cas permís de residència.

b) Títol de mestre d'educació infantil o títol de grau equivalent.

c) Certificat de capacitació en llengua Catalana per a l'ensenyament del primer cicle de l'educació infantil (CCIP).

d) Certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals tal i com exigeix l'article 13.5 de la Llei Orgànica 1/1996, de Protecció Jurídica del Menor.

e) Certificat català C1 o equivalent, mitjançant certificat emès per l'Òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent per l'Administració d'acord amb la normativa vigent.

f) Índex amb la relació dels mèrits aportats que s'avaluaran en la fase de concurs (annex I).

g) Una declaració responsable de que la persona aspirant compleix els requisits exigits en les bases, amb referència sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per presentar les sol·licituds (annex I).

PERSONES ASPIRANTS QUE SI VAREN PRESENTAR LA SEVA SOL·LICITUD A L'ANTERIOR CONVOCATÒRIA:

Basta que manifestin una instància presentada en temps i registre establerts en el punt anterior, amb la seva intenció de formar part del nou procediment de selecció (mestre d'educació infantil), ja que la documentació requerida va ser aportada a la convocatòria anterior.

També poden aportar els mèrits i serveis prestats actualitzats.

Les persones aspirants que no estiguin interessades en participar en el nou procediment, poden sol·licitar la devolució de la documentació presentada.

3.2 Borsa de Tècnic/a superior en Educació Infantil

PERSONES ASPIRANTS QUE NO VAREN PRESENTAR LA SEVA SOL·LICITUD A L'ANTERIOR CONVOCATÒRIA:

1. Les sol·licituds per a prendre part en el procés selectiu s'ajustaran al model normalitzat de sol·licitud de l'Annex II. Les sol·licituds de participació en la convocatòria, juntament amb la documentació que correspongui, s'han de presentar en el registre general d'entrada de l'Ajuntament de Campos, o en qualsevol de les formes que preveu l'article 16 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El model de sol·licitud a utilitzar estarà a disposició dels aspirants en la pàgina web de l'Ajuntament de Campos (annex II).

2. El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

3. Juntament amb la sol·licitud emplenada (annex II) les persones aspirants han d'adjuntar l'original o còpia compulsada de la documentació següent:

a) Document nacional d'identitat en vigor, o en cas de no posseir nacionalitat espanyola document acreditatiu de la personalitat, i si n'és el cas permís de residència.

b) Títol de Tècnic/a superior en educació infantil o titulacions equivalents acadèmicament i professionalment.

c) Certificat de capacitació en llengua Catalana per a l'ensenyament del primer cicle de l'educació infantil (CCIP).

d) Certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals tal i com exigeix l'article 13.5 de la Llei Orgànica 1/1996, de Protecció Jurídica del Menor.

e) Certificat català B2 o equivalent.

f) Índex amb la relació dels mèrits aportats que s'avaluaran en la fase de concurs (annex II).

g) Una declaració responsable de que la persona aspirant compleix els requisits exigits en les bases, amb referència sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per presentar les sol·licituds (annex II).

PERSONES ASPIRANTS QUE SI VAREN PRESENTAR LA SEVA SOL·LICITUD A L'ANTERIOR CONVOCATÒRIA:

Basta que manifestin una instància presentada en temps i registre establerts en el punt anterior, amb la seva intenció de formar part del nou procediment de selecció (tècnic/a educació infantil), ja que la documentació requerida va ser aportada a la convocatòria anterior.

També poden aportar els mèrits i serveis prestats actualitzats.

Les persones aspirants que no estiguin interessades en participar en el nou procediment, poden sol·licitar la devolució de la documentació presentada.

QUARTA.- Admissió dels aspirants

1. Acabat el termini de presentació d'instàncies, la batlessa de l'Ajuntament de Campos resoldrà en el termini màxim de 15 dies la relació provisional d'aspirants admesos i exclosos. Aquesta resolució es publicarà al tauler d'anuncis de la pàgina web de l'Ajuntament de Campos.

2. Una vegada publicada la llista provisional, es donarà un termini de 10 dies hàbils per procedir a l'esmena de deficiències o adjuntar el document que sigui preceptiu. Als efectes del que s'estableix a les bases s'entendrà com a causa d'exclusió no esmenable la presentació de la sol·licitud fora de termini.

3. Acabat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior, i esmenades, si escau, les deficiències corresponents, la batlessa dictarà resolució i es procedirà a la publicació de la llista definitiva d'admesos i exclosos que es farà pública al tauler d'anuncis de la pàgina web de l'Ajuntament de Campos.

CINQUENA.- Tribunal qualificador

1. L'òrgan encarregat de la selecció és el Tribunal Qualificador. Aquest es determinarà per resolució d'alcaldia i la seva composició s'haurà de publicar, amb la llista definitiva de persones admeses i excloses, en el tauler d'anuncis de la pàgina web de l'Ajuntament de Campos.

2. L'òrgan de selecció serà col·legiat i la seva composició s'ajustarà als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres, procurant així mateix la paritat entre dona i home.

3. El personal d'elecció o de lliure designació política, el personal funcionari interí i el personal eventual no podran formar part dels òrgans de selecció. Tampoc poden formar part els representants dels empleats públics, sense perjudici de les funcions de vigilància del bon desenvolupament del procediment selectiu. Els representants sindicals que participin en el procediment selectiu amb aquestes funcions de vigilància, han d'estar acreditats i, com a màxim, pot haver-hi un per cada sindicat, amb un màxim de quatre en cada procediment.

4. La pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, no podent ostentar-se aquesta en representació o per compte de ningú.

5. El tribunal qualificador estarà constituït per cinc membres, i pel mateix nombre de suplents:

a) President/a: Un membre de carrera d'experiència reconeguda.

b) Vocals: Tres membres.

c) Secretari/ària: Un membre.

6. El tribunal podrà acordar la incorporació en les tasques de personal assessor o especialista en totes o alguna de les proves, que poden actuar amb veu però sense vot.

7. El tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretari/ària, i les seves decisions s'adoptaran per majoria.

8. L'abstenció i la recusació dels membres del tribunal es regularà pels articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i pels articles 22 i 23 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

9. Les decisions adoptades pel tribunal es poden recórrer en les condicions que estableix l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Són funcions del tribunal qualificador:

a) Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, en la forma establerta en aquestes bases.

b) Requerir, si escau, a les persones aspirants que hagin acreditat mèrits amb defectes formals, a l'efecte de la seva esmena, o quan sigui necessari un aclariment d'algun dels mèrits acreditats en temps i en forma.

c) Confeccionar una llista, per ordre de prelació, de les persones que formen part de la borsa.

d) Resoldre les reclamacions presentades, en el termini establert i en la forma escaient, per les persones aspirants.

e) Elevar a la Batlia la composició definitiva de la borsa.

Els mèrits acreditats per les persones candidates es valoraran segons el procés selectiu al que formin part, d'acord amb els barem de mèrits que s'adjunten a l'annex I i a l'annex II.

SISENA.- Procés de selecció

El procés de selecció s'iniciarà una vegada publicada la llista definitiva de les persones admeses i excloses al tauler d'anuncis de la pàgina web de l'Ajuntament de Campos.

El procés selectiu serà el de concurs en el qual el Tribunal Qualificador valorarà els mèrits al·legats pels aspirants d'acord el barem que s'adjunten als anexos I i II.

El procés de selecció només constarà d'una fase i no serà eliminatòria.

SETENA.- Concurs

1. La valoració de la fase de concurs es durà a terme tenint en compte el barem de mèrits estipulats en cada procés selectiu (mestre d'educació infantil o tècnic superior en educació infantil).

La puntuació obtinguda en el procés selectiu determinarà l'ordre de situació de les persones aspirants de major a menor puntuació dins el llistat. En cas de que es produeixin empats, s'han de resoldre segon els criteris següents:

a) Major puntuació a l'apartat d'experiència laboral.

b) Major puntuació a l'apartat de estudis acadèmics oficials.

b) Si l'empat persisteix es farà un sorteig.

Una vegada conclosa la valoració dels mèrits, el tribunal qualificador publicarà, en el tauler d'anuncis de de la pàgina web de l'Ajuntament, una llista provisional de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants (per blocs i total), amb indicació del número de document nacional d'identitat en la forma prevista a la disposició addicional sèptima de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals. Aquesta llista es publicarà per ordre de major a menor puntuació total.

2. Les persones aspirants disposen d'un termini de 5 dies hàbils, a comptar a partir de l'endemà de la publicació de la llista, per a al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional dels mèrits del concurs.

VUITENA.- Funcionament de la borsa de treball

1. En haver-hi una vacant, s'ha d'oferir el lloc, d'acord amb l'ordre de prelació, a les persones que es trobin en la situació de disponible a la borsa. En cas d'empat de puntuació per a l'ordre de prelació s'ha de resoldre tenint en compte l'establert a la base setena.

Una vegada acceptada l'oferta, la persona haurà d'aportar la documentació acreditativa del compliment dels requisits per a participar en la convocatòria objecte de declaració responsable en el termini de 3 dies. Si no presentessin la documentació o no reunissin els requisits exigits, no podran ser contractades i quedaran anul·lades totes les actuacions sense perjudici de les responsabilitats en què haguessin pogut incórrer.

2. S'ha de comunicar a la persona aspirant a qui correspongui, el lloc i el termini en els quals s'ha de presentar. Quedarà constància en l'expedient mitjançant una diligència, que ha rebut la comunicació o dels intents realitzats. La persona integrant de la borsa ha de manifestar el seu interès en el nomenament en el termini màxim d'un dia hàbil a comptar des de la comunicació, o dos dies hàbils si la trucada es fa en divendres. Si no manifesta la conformitat dins termini, renúncia expressament al nomenament, no respon al telèfon de contacte que ha facilitat, o es dóna una altra circumstància similar, quedarà exclosa de la borsa i s'avisarà a la següent de la llista.

3. Es mantindrà l'ordre a la borsa de treball a la persona aspirant que no pugui optar al lloc de feina per trobar-se en qualsevol de les següents situacions:

a. Estar en període d'embaràs, de maternitat o de paternitat, d'adopció o d'acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.

b. Estar prestant serveis a l'Escoleta Municipal “Els Taperons”.

c. Patir malaltia o incapacitat temporal.

4. Estaran en situació de no disponibles les persones integrants de la bossa que en el moment de la crida no accepten l'oferta per els motius del punt 3.

En cas d'indisponiblitat es mantindrà l'ordre en la borsa en situació d'indisponible i es cridarà a l'aspirant següent. Mentre l'aspirant estigui en situació de no disponible en la borsa, no se li oferirà cap lloc de treball corresponent a aquesta convocatòria.

Les persones interessades estan obligades a comunicar per escrit a l'ajuntament l'acabament de les situacions d'indisponiblitat en un termini màxim de tres dies hàbils comptadors des de que finalitzi la circumstància al·legada.

5. Estan en situació de disponibles la resta d'aspirants de la borsa i, per tant, se'ls podrà oferir llocs de treball d'acord amb la seva posició en la borsa.

6. A les persones aspirants que hi renunciïn de forma expressa o tàcita — d'acord amb el punt 2 d'aquesta base— se les ha d'excloure de la borsa, llevat que en el termini d'un dia hàbil— o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres— al·leguin, la concurrència d'alguna de les circumstàncies d'indisponiblitat que s'han de justificar documentalment dins dels tres dies hàbils següents.

7. Quan la persona seleccionada mitjançant aquesta borsa cessi en el lloc de treball, excepte si és per renúncia voluntària, es reincorporarà novament a la borsa de treball amb el mateix ordre de prelació que tenia. La renúncia voluntària del lloc de treball que ocupa, així com l'incompliment del deure d'ocupar el lloc de treball prèviament acceptat, suposa la seva exclusió de la borsa de treball excepte els casos de força major.

8. La durada màxima de vigència de la borsa és de 3 anys.

NOVENA.- Recursos i impugnacions

Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública s'han de publicar en el tauler d'anuncis de la pàgina web municipal www.ajcampos.org

Contra aquesta convocatòria i aquestes bases, que esgoten la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i el 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

 

ANNEX I BAREM DE MÈRITS PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL DE MESTRE D'EDUCACIÓ INFANTIL

1. Barem de mèrits de la fase de concurs

Els mèrits que al·leguin les persones candidates s'han d'acreditar mitjançant la presentació de l'original i de la còpia compulsada de la documentació següent:

a. Títol de mestre d'educació infantil o títol de grau equivalent.

b. Serveis prestats i antiguitat: En cas de prestar serveis a escoletes públiques, els mèrits s'hauran d'acreditar mitjançant certificat de serveis prestats expedit pels ajuntaments o administracions públiques corresponents on s'haurà d'indicar el grup, lloc de feina, categoria i durada.

En cas de prestar serveis a escoletes privades, els mèrits s'acreditaran mitjançant el certificat d'empresa en els que s'especifiqui les dates d'alta i baixa a la mateixa, lloc de feina i serveis prestats, o bé, mitjançant contractes laborals que especifiquin les tasques a desenvolupar acompanyat sempre del certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social.

c. Estudis acadèmics oficials: còpia compulsada correctament del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers). En cas de presentació de títols d'estudis fets a l'estranger, s'ha d'acreditar l'homologació concedida pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

d. Coneixement de llengua catalana: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent.

e. Coneixement d'altres llengües: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública, per les escoles oficials d'idiomes (EOI), per les universitats, per altres escoles d'administració pública i altres entitats, equivalents amb els nivells del Marc Comú Europeu.

f. Cursos de formació: Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per les Administracions públiques, els impartits en el marc dels acords de formació continua entre l'Administració i els agents socials, així com els homologats per l'EBAP, així com els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel servei d'ocupació de les Illes Balears (SOIB), per la Conselleria de Treball i Formació, i per altres organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional, quan el contingut estigui directament relacionat amb les funcions de la plaça a la qual s'opta.

2. Fase de concurs

La puntuació màxima serà de 25 punts

2.1 Experiència professional (puntuació màxima 10 punts)

a) Serveis prestats a l'administració pública com a mestre/a desenvolupant funcions anàlogues a les requerides en la present convocatòria: 0,35 punts per mes.

b) Serveis prestats a entitat privada com a mestre/a desenvolupant funcions anàlogues a les requerides en la present convocatòria: 0.20 punts per mes.

2.2 Valoració estudis acadèmics oficials (puntuació màxima 5 punts)

Únicament es valoren els estudis acadèmics oficials amb validesa en tot el territori nacional. En cas de presentació de títols d'estudis fets a l'estranger, se n'ha d'acreditar l'homologació concedida pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

Només es valorarà la possessió des títols de nivell superior a l'exigit per a l'accés a la categoria a la qual s'accedeix o a partir d'una segona titulació acadèmica oficial del mateix nivell a la que s'exigeix. La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valori el de nivell inferior necessari per obtenir-lo, llevat del cas que les titulacions corresponguin a branques diferents.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 5 punts, d'acord amb els criteris següents:

a) Per cada formació superior/professional directament relacionada amb l'àrea educativa i el lloc de feina al qual s'opta: 1 punt.

a) Per cada Llicenciatura universitària o estudi de grau directament relacionada amb l'àrea educativa i el lloc de feina al qual s'opta: 1,25 punts.

b) Per cada diplomatura universitària directament relacionada amb l'àrea educativa i el lloc de feina al qual s'opta: 0,75 punts.

c) Per cada estudi de postgrau directament relacionat amb l'àrea educativa i el lloc de feina al qual s'opta: 0,5 punts.

2.3 Valoració de coneixement de llengües (puntuació màxima 5 punts)

a) Coneixements orals de llengua catalana

Es valoren els certificats expedits per l'EBAP, expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent fins a una puntuació màxima de 3,20 punts, d'acord amb els criteris següents:

— Certificat C2 (abans nivell D) o equivalent: 2,10 punts

— Coneixements de llenguatge administratiu (certificat E): 1,10 punts

En cas que es presentin dubtes sobre la puntuació que s'ha d'atorgar a algun certificat o sobre la seva validesa, es pot sol·licitar un informe a la Direcció General de Política Lingüística de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports.

b) Coneixements d'altres llengües

Es valoren els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les altres comunitats autònomes o d'una llengua estrangera expedits per les escoles oficials d'idiomes, les universitats, l'EBAP, altres escoles d'administració pública o altres certificats del Marc Comú Europeu considerats equivalents:

Nivells del Marc

Comú Europeu

EOI

Universitats, escoles d'AP i organitzacions sindicals en el marc

dels acords de formació contínua, equivalents als nivells del Marc Comú Europeu

Altres nivells EBAP

 

Puntuació

 

A1

0,40

0,30

1r curs de nivell inicial

0,10

A2

0,60

0,40

2n curs de nivell inicial

0,20

B1

0,80

0,60

1r curs de nivell elemental

0,30

B1+

1

0,80

2n curs de nivell elemental

0,40

B2

1,20

1

1r curs de nivell mitjà

0,60

B2+

1,40

1,20

2n curs de nivell mitjà

0,80

C1

1,60

1,40

1r curs de nivell superior

1

C2

1,80

1,60

2n curs de nivell superior

1,20

Altres certificats equivalents als nivells del Marc comú europeu es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d'idiomes.

D'una mateixa llengua, només se'n valoren les titulacions de nivell superior.

2.4 Valoració de cursos de formació (puntuació màxima 5 punts)

Únicament es valoren cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per les Administracions públiques, els impartits en el marc dels acords de formació continua entre l'Administració i els agents socials, així com els homologats per l'EBAP, així com els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel servei d'ocupació de les Illes Balears (SOIB), per la Conselleria de Treball i Formació, i per altres organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional, quan el contingut estigui directament relacionat amb les funcions de la plaça a la qual s'opta.

Es valoren les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeix. En aquest sentit, es valoraran els cursos referits a l'àrea professional d'educació infantil, amb contingut relacionat amb actituds, procediments o conceptes que ajudin al desenvolupament dels infants, els apropin a l'aprenentatge i millorin la seva percepció i comunicació entre d'altres.

Es valoraran els cursos on s'acrediti mitjançant un certificat, el curs, les hores i les matèries que s'han impartit, els crèdits dels títols, màsters propis no oficials i dels cursos d'expert universitari que tenen el caràcter de titulacions pròpies d'una universitat determinada.

— de 10 a 30 hores: 0,15 punts.

— de 31 a 50 hores: 0,25 punts.

— de 51 a 70 hores: 0,35 punts.

— Més de 70 hores: 0,50 punts.

Referent als cursos o activitats expressats en crèdits, s'entén que cada crèdit equival a 10 hores. No es valoren els certificats que no indiquin el nombre d'hores o crèdits, el contingut de la formació o que tinguin un contingut indefinit.

1. SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ A PROCEDIMENT SELECTIU PER LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL DE MESTRE D'EDUCACIÓ INFANTIL

(Nom i cognoms) _____________________________________________________ DNI núm. ___________________

Domicili a __________________________________________________________ núm. _____________(Localitat) (carrer, avinguda, plaça, etc.)

Codi postal ___________ Telèfon _________________________________________ e-mail ____________________________

EXPÒS:

Que he tingut coneixement de la convocatòria: ______________________________,(Nom de la convocatòria) les bases de la qual van ser publicades: ________________

(BOIB -data i núm-; web municipal -data de l'anunci-, etc.)

Que reunesc totes i cadascuna de les condicions exigides a la base segona i tercera d'aquesta convocatòria, referides entre d'altres a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació d'aquesta sol·licitud, i que són certes les dades que es consignen en aquesta sol·licitud.

AUTORITZ:

Perquè l'Administració tracti les meves dades personals als efectes que es derivin d'aquesta convocatòria, i em compromet a provar documentalment totes les dades que consten en aquesta sol·licitud.

Per tot l'exposat,

SOL·LÍCIT:

Prendre part en aquesta convocatòria.

__________________________, ______ d____________________ de 20______

[signatura]

 

SRA. BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DE CAMPOS

2. RELACIÓ DE MÈRITS APORTATS

_________________________________________ DNI núm. ___________________

(Nom i cognoms)

Domicili a ___________________________________________ núm. _____________

de _________________________ Codi postal _________ Telèfon _______________ e-mail ____________________________

RELACIÓ DE MÈRITS

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

Nota: Juntament amb aquesta relació s'han d'aportar els originals o les còpies compulsades dels mèrits que s'al·leguen.

SRA. BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DE CAMPOS

3. DECLARACIÓ RESPONSABLE

El sotasignat / la sotasignada declara que compleix els requisits exigits la base segona i tercera de la convocatòria, referits entre d'altres a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, i que són certes les dades que es consignen en aquesta sol·licitud.

El sotasignat / la sotasignada SOL·LICITA que es tingui per presentada la present sol·licitud dins del termini concedit a aquest efecte, i que sigui admès/a per a formar part de la borsa de treball de mestre d'educació infantil per a l'Escoleta Municipal “Els Taperons”, amb caràcter laboral temporal, per cobrir les necessitats o substitucions d'aquest personal de l'Ajuntament de Campos.

__________________________, ______ d_____________________________ de 20______

[Signatura]

 

SRA. BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DE CAMPOS

 

ANNEX II BAREM DE MÈRITS PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL DE TÈCNIC/A SUPERIOR D'EDUCACIÓ INFANTIL

1. Barem de mèrits de la fase de concurs

Els mèrits que al·leguin les persones candidates s'han d'acreditar mitjançant la presentació de l'original i de la còpia compulsada de la documentació següent:

a. Títol de tècnic superior en educació infantil o equivalent.

b. Serveis prestats i antiguitat: En cas de prestar serveis a escoletes públiques, els mèrits s'hauran d'acreditar mitjançant certificat de serveis prestats expedit pels ajuntaments o administracions públiques corresponents on s'haurà d'indicar el grup, lloc de feina, categoria i durada.

En cas de prestar serveis a escoletes privades, els mèrits s'acreditaran mitjançant el certificat d'empresa en els que s'especifiqui les dates d'alta i baixa a la mateixa, lloc de feina i serveis prestats, o bé, mitjançant contractes laborals que especifiquin les tasques a desenvolupar acompanyat sempre del certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social.

c. Estudis acadèmics oficials: còpia compulsada correctament del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers). En cas de presentació de títols d'estudis fets a l'estranger, s'ha d'acreditar l'homologació concedida pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

d. Coneixement de llengua catalana: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent.

e. Coneixement d'altres llengües: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública, per les escoles oficials d'idiomes (EOI), per les universitats, per altres escoles d'administració pública i altres entitats, equivalents amb els nivells del Marc Comú Europeu.

f. Cursos de formació: Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per les Administracions públiques, els impartits en el marc dels acords de formació continua entre l'Administració i els agents socials, així com els homologats per l'EBAP, així com els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel servei d'ocupació de les Illes Balears (SOIB), per la Conselleria de Treball i Formació, i per altres organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional, quan el contingut estigui directament relacionat amb les funcions de la plaça a la qual s'opta.

2. Fase de concurs

La puntuació màxima serà de 25 punts

2.1 Experiència professional (puntuació màxima 10 punts)

a) Serveis prestats a l'administració pública com a tècnic/a superior d'educació infantil desenvolupant funcions anàlogues a les requerides en la present convocatòria: 0,30 punts per mes.

b Serveis prestats a entitat privada com a tècnic/a superior d'educació infantil desenvolupant funcions anàlogues a les requerides en la present convocatòria: 0,30 punts per mes.: 0.15 punts per mes.

2.2 Valoració estudis acadèmics oficials (puntuació màxima 5 punts)

Únicament es valoren els estudis acadèmics oficials amb validesa en tot el territori nacional. En cas de presentació de títols d'estudis fets a l'estranger, se n'ha d'acreditar l'homologació concedida pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

Només es valorarà la possessió des títols de nivell superior a l'exigit per a l'accés a la categoria a la qual s'accedeix o a partir d'una segona titulació acadèmica oficial del mateix nivell a la que s'exigeix. La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valori el de nivell inferior necessari per obtenir-lo, llevat del cas que les titulacions corresponguin a branques diferents.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 5 punts, d'acord amb els criteris següents:

a) Per cada formació superior directament relacionada amb l'àrea educativa i el lloc de feina al qual s'opta: 1 punt.

b) Per cada Llicenciatura universitària o estudi de grau directament relacionada amb l'àrea educativa i el lloc de feina al qual s'opta: 1,25 punts.

c) Per cada diplomatura universitària directament relacionada amb l'àrea educativa i el lloc de feina al qual s'opta: 0,75 punts.

d) Per cada estudi de postgrau directament relacionat amb l'àrea educativa i el lloc de feina al qual s'opta: 0,5 punts.

2.3 Valoració de coneixement de llengües (puntuació màxima 5 punts)

a) Coneixements orals de llengua catalana

Es valoren els certificats expedits per l'EBAP, expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent fins a una puntuació màxima de 3,20 punts, d'acord amb els criteris següents:

— Certificat C1 (abans nivell C) o equivalent: 1 punts

— Certificat C2 (abans nivell D) o equivalent: 1,50 punts

— Coneixements de llenguatge administratiu (certificat E): 0,70 punts

En cas que es presentin dubtes sobre la puntuació que s'ha d'atorgar a algun certificat o sobre la seva validesa, es pot sol·licitar un informe a la Direcció General de Política Lingüística de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports.

b) Coneixements d'altres llengües

Es valoren els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les altres comunitats autònomes o d'una llengua estrangera expedits per les escoles oficials d'idiomes, les universitats, l'EBAP, altres escoles d'administració pública o altres certificats del Marc Comú Europeu considerats equivalents:

Nivells del Marc

Comú Europeu

EOI

Universitats, escoles d'AP i organitzacions sindicals en el marc

dels acords de formació contínua, equivalents als nivells del Marc Comú Europeu

Altres nivells EBAP

Puntuació

 

 

A1

0,40

0,30

1r curs de nivell inicial

0,10

A2

0,60

0,40

2n curs de nivell inicial

0,20

B1

0,80

0,60

1r curs de nivell elemental

0,30

B1+

1

0,80

2n curs de nivell elemental

0,40

B2

1,20

1

1r curs de nivell mitjà

0,60

B2+

1,40

1,20

2n curs de nivell mitjà

0,80

C1

1,60

1,40

1r curs de nivell superior

1

C2

1,80

1,60

2n curs de nivell superior

1,20

Altres certificats equivalents als nivells del Marc comú europeu es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d'idiomes.

D'una mateixa llengua, només se'n valoren les titulacions de nivell superior.

2.4 Valoració de cursos de formació (puntuació màxima 5 punts)

Únicament es valoren cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per les Administracions públiques, els impartits en el marc dels acords de formació continua entre l'Administració i els agents socials, així com els homologats per l'EBAP, així com els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel servei d'ocupació de les Illes Balears (SOIB), per la Conselleria de Treball i Formació, i per altres organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional, quan el contingut estigui directament relacionat amb les funcions de la plaça a la qual s'opta.

Es valoren les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeix. En aquest sentit, es valoraran els cursos referits a l'àrea professional d'educació infantil, amb contingut relacionat amb actituds, procediments o conceptes que ajudin al desenvolupament dels infants, els apropin a l'aprenentatge i millorin la seva percepció i comunicació entre d'altres.

Es valoraran els cursos on s'acrediti mitjançant un certificat, el curs, les hores i les matèries que s'han impartit i els crèdits dels títols, màsters propis no oficials i dels cursos d'expert universitari que tenen el caràcter de titulacions pròpies d'una universitat determinada.

— de 10 a 30 hores: 0,15 punts.

— de 31 a 50 hores: 0,25 punts.

— de 51 a 70 hores: 0,35 punts.

— Més de 70 hores: 0,50 punts.

Referent als cursos o activitats expressats en crèdits, s'entén que cada crèdit equival a 10 hores. No es valoren els certificats que no indiquin el nombre d'hores o crèdits, el contingut de la formació o que tinguin un contingut indefinit.

1. SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ A PROCEDIMENT SELECTIU PER LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL DE TÈCNIC/A SUPERIOR D'EDUCACIÓ INFANTIL

(Nom i cognoms) _____________________________________________________ DNI núm. ___________________

Domicili a __________________________________________________________ núm. _____________(Localitat) (carrer, avinguda, plaça, etc.)

Codi postal ___________ Telèfon _________________________________________ e-mail ____________________________

EXPÒS:

Que he tingut coneixement de la convocatòria: ______________________________,(Nom de la convocatòria) les bases de la qual van ser publicades: ________________

(BOIB -data i núm-; web municipal -data de l'anunci-, etc.)

Que reunesc totes i cadascuna de les condicions exigides a la base segona i tercera d'aquesta convocatòria, referides entre d'altres a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació d'aquesta sol·licitud, i que són certes les dades que es consignen en aquesta sol·licitud.

AUTORITZ:

Perquè l'Administració tracti les meves dades personals als efectes que es derivin d'aquesta convocatòria, i em compromet a provar documentalment totes les dades que consten en aquesta sol·licitud.

Per tot l'exposat,

SOL·LÍCIT:

Prendre part en aquesta convocatòria.

__________________________, ______ d____________________ de 20______

[signatura]

 

SRA. BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DE CAMPOS

2. RELACIÓ DE MÈRITS APORTATS

_________________________________________ DNI núm. ___________________

(Nom i cognoms)

Domicili a ___________________________________________ núm. _____________

de _________________________ Codi postal _________ Telèfon _______________ e-mail ____________________________

RELACIÓ DE MÈRITS

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

Nota: Juntament amb aquesta relació s'han d'aportar els originals o les còpies compulsades dels mèrits que s'al·leguen.

SRA. BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DE CAMPOS

 

ANNEX  DECLARACIÓ RESPONSABLE

El sotasignat / la sotasignada declara que compleix els requisits exigits la base segona i tercera de la convocatòria, referits entre d'altres a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, i que són certes les dades que es consignen en aquesta sol·licitud.

El sotasignat / la sotasignada sol·licita que es tingui per presentada la present sol·licitud dins del termini concedit a aquest efecte, i que sigui admès/a per a formar part de la borsa de treball de tècnic/a d'educació infantil per a l'Escoleta Municipal “Els Taperons”, amb caràcter laboral temporal, per cobrir les necessitats o substitucions d'aquest personal de l'Ajuntament de Campos.

__________________________, ______ d_____________________________ de 20______

[Signatura]

 

 

SRA. BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DE CAMPOS