Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE SON SERVERA
Núm. 7757
Nomenament Tècnic Administració General (TAG) adscrit al departament d'Urbanisme
La Batlia de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears), mitjançant el Decret núm. 2020-0861, de 12 de d'agost, ha resolt el següent:
Atès que l'Ajuntament de Son Servera té constituïda una borsa de treball de Tècnic/a d'Administració General adscrita al Departament d'Urbanisme de l'Ajuntament de Son Servera, mitjançant el Decret de la Batlia 2018-0908 de data 3 de juliol que ha resultat insuficient per cobrir aquesta plaça, atès que les persones integrants de la mateixa han renunciat a ser nomenades.
Atesa l'Oferta d'ocupació amb número TF0015OFOC, realitzada al SOIB, oficina Manacor – Felanitx, de data 23 de juliol de 2020, de 2 persones Tècnic d'Administració General (TAG), per tal de procedir a la selecció dos aspirants per cobrir de forma interina una plaça de TAG al departament d'Urbanisme i una plaça de TAG al departament de Secretaria.
Atesa la relació de persones candidates tramesa pel SOIB en data 28 de juliol de 2020, a l'Ajuntament de Son Servera, per fer-ne la selecció adient, així com per emetre la proposta de la persona candidata per cobrir les places ressenyades respectivament.
Atès el Decret de Batlia 2020-0842 de 4 d'agost de 2020 que resol nomenar les persones que formaran part de l'òrgan de selecció i aprovar la data, l'hora i el lloc, en que l'òrgan de selecció, procedirà a realitzar al procediment de selecció.
Atès que la persona aspirant núm. 1 de l'ordre de prelació pel Departament d'Urbanisme, la qual ha acceptat la proposta del seu nomenament com a tècnic d'Administració General, adscrita al departament d'Urbanisme, per a la cobertura de la plaça en substitució de la funcionària interina nomenada per a la mateixa, mentre duri la seva baixa mèdica, temps del permís de maternitat, qualsevol futura situació derivada d'aquesta maternitat i situació de vacances, de la persona amb DNI núm. 41572420N, Tècnica d'Administració General, funcionària interina del Departament d'Urbanisme de l'Ajuntament de Son Servera. Consta a l'expedient la documentació justificativa de compliment dels requisits, com ara, còpia compulsa de la titulació, de la titulació de català i dels mèrits.
Així mateix, atès l'informe de fiscalització i crèdit, en conformitat, de la interventora municipal de data 17 de juliol de 2020.
D'acord amb la legislació vigent en matèria de personal i en ús de les atribucions conferides a l'article 21.1.g) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de Bases del Règim Local i l'article 41.14 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització i funcionament de règim jurídic de les Entitats locals
RESOLC:
Primer.- Nomenar MARTA TRIAS FERRER, amb DNI núm. 43199811S, com a TÈCNIC D'ADMINISTRACIÓ GENERAL, funcionària interina, de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears) adscrita al Departament d'Urbanisme, grup A, subgrup A1, escala d'Administració general, per a la cobertura i mentre duri, la baixa mèdica, temps del permís de maternitat, qualsevol futura situació derivada d'aquesta maternitat i situació de vacances, de la persona amb DNI núm. 41572420N, Tècnica d'Administració General, funcionària interina del Departament d'Urbanisme de l'Ajuntament de Son Servera, d'acord amb allò establert a la resolució de la Batlia núm. 2018-1235 de data 30 d'agost.
Segon.- Que els efectes de la mateixa comptin a partir de la data 13 d'agost de 2020.
Tercer.- Publicar la present, mitjançant edicte, al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), a la seu electrònica de l'Ajuntament de Son Servera (sonservera.eadministracio.cat), a l'objecte de donar-ne coneixement públic.
Quart.- Donar compte al departament de Personal i Intervenció per al seu coneixement i efectes.
Contra la present Resolució que posa fi a la via administrativa, pot interposar alternativament recurs de reposició potestatiu davant l'òrgan que ha dictat aquesta resolució, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; o bé interposar directament recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciosa-Administrativa. Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això sense perjudici que pugui interposar vostè qualsevol altre recurs que pogués estimar més convenient al seu dret.
Son Servera, 19 d'agost de 2020
La batlessa Margalida Vives Andreu