Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, UNIVERSITAT I RECERCA
Núm. 7653
Resolució definitiva de la directora general de Personal Docent de dia 19 d’agost de 2020 per la qual s’aprova la llista d’aspirants seleccionats per proveir en comissió de serveis llocs de feina de la Inspecció Educativa i es fa pública l’adjudicació de destinacions
Fets i fonaments de dret
1. La Resolució de la directora general de Personal Docent de dia 3 de juliol de 2020, publicada en el BOIB núm. 119 de 7 de juliol de 2020, va aprovar la convocatòria per proveir, mitjançant el sistema de comissió de serveis, llocs de feina de la Inspecció Educativa.
2. Una vegada valorades les fases de concurs i de projecte i entrevista, la Comissió va publicar en data 30 de juliol de 2020 una relació provisional dels aspirants amb indicació de l'ordre en la llista, la puntuació parcial obtinguda en cada un dels apartats del barem i la puntuació total, i va atorgar un termini de tres dies hàbils per presentar-hi reclamacions. Revisades aquestes reclamacions es va publicar la relació definitiva amb les puntuacions obtingudes dia 5 d'agost de 2020.
3. D'acord amb la base 7 de la Resolució de la directora general de Personal Docent de 3 de juliol de 2020, la directora general de Personal Docent, en data 10 d'agost de 2020, va dictar una resolució provisional en què es declaren seleccionats els aspirants proposats per la Comissió de Selecció, se'ls adjudica una destinació provisional a la seu territorial indicada, i s'estableix un termini de tres dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació per presentar-hi reclamacions.
4. Una vegada resoltes per la Comissió de Selecció les reclamacions presentades contra la resolució provisional, la directora general de Personal Docent ha de dictar la resolució definitiva amb els aspirants seleccionats i les destinacions adjudicades.
5. L'article 2.6.b) del Decret 21/2019, de 2 d'agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, atribueix a la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca, concretament a la Direcció General de Personal Docent, competències en matèria d'ordenació i gestió del personal docent (BOIB núm. 106, de 2 d'agost). Aquest Decret ha estat modificat pel Decret 36/2019, de 20 de desembre (BOIB núm. 171, de 21 de desembre).
6. L'article 1.3 de la Resolució del conseller d'Educació, Universitat i Recerca de 16 de setembre de 2019 de delegació de determinades competències en matèria de gestió del personal docent en la directora general de Personal Docent (BOIB núm. 129, de 21 de setembre) delega en la directora general de Personal Docent, entre altres competències administratives en matèria de gestió de personal docent, la facultat de convocar i resoldre els procediments per ocupar en comissió de serveis llocs de feina docents.
Per tot això, a proposta de la Comissió de Selecció, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Aprovar la llista dels aspirants seleccionats, que figura en l'annex d'aquesta Resolució, per ocupar en comissió de serveis llocs de feina de la Inspecció Educativa, amb indicació de la seu territorial adjudicada.
2. Adjudicar als aspirants seleccionats, en comissió de serveis, les places corresponents de la Inspecció Educativa amb efectes econòmics i administratius des de l'1 de setembre de 2020.
3. Informar que el cessament es produirà d'acord amb el que estableix la base 9 de l'annex 1 de la Resolució de la directora general de Personal Docent de 3 de juliol de 2020.
4. Publicar aquesta Resolució i el seu annex en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la directora general de Personal Docent en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i amb els articles 25.5 i 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També s'hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa.
Palma, 19 d'agost de 2020
El director general de Planificació, Ordenació i Centres Antonio Morante Milla Per suplència de la directora general de Personal Docent (BOIB 118/2019)
ANNEX Llista dels aspirants seleccionats, amb indicació de la seu territorial adjudicada, per ocupar en comissió de serveis llocs de feina de la Inspecció Educativa
Llinatges i nom |
DNI |
Seu |
Codi |
DOPICO TARRAFETA, M. DEL CARMEN |
***3392** |
INSPECCIÓ EDUCATIVA DE MALLORCA |
07506021C |