Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS

Núm. 7619
Resolució del president de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials per la qual s’aprova la llista definitives de les persones que han superat les proves selectives per a l’ingrés pel torn lliure, inclosa la reserva de persones amb discapacitat de l'escala d'administració especial, subescala tècnica, classe tècnic/a mitjà, subgrup A2, especialitat Educador/a Social corresponents a l'Oferta d'ocupació pública ordinària de personal funcionari dels anys 2016 i 2017, i es fa pública la llista de llocs vacants que s’ofereixen a l’efecte de l'adjudicació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Per Resolució de 20 de juny de 2018 es van aprovar les bases generals que han de regir l'execució de les ofertes d'ocupació pública del personal funcionari de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials per als anys 2016 i 2017 (BOIB núm. 80, de 28 de juny de 2018).

2. Mitjançant la Resolució de 5 de febrer de 2019 es va aprovar la convocatòria, les bases i el barem de mèrits, i designar el Tribunal Qualificador de les proves selectives per a l'ingrés, pel torn lliure i per la promoció interna, inclosa la reserva de persones amb discapacitat, de l'escala d'administració especial, subescala tècnica, classe tècnic/a mitjà, subgrup A2, especialitat Educador/a Social, corresponents a l'Oferta d'ocupació pública ordinària de personal funcionari dels anys 2016 i 2017(BOIB núm. 40, de 28 de març de 2019).

3. Realitzades les proves selectives, per Acords del Tribunal Qualificador de 18 de juny de 2020, s'aproven la llista provisional de les puntuacions obtingudes a la fase de concurs i la llista provisional de les persones aspirants seleccionades en el procés selectiu (fase d'oposició i fase de concurs). En data 24 de juliol de 2020, es publica la llista definitiva de les puntuacions obtingues per les persones aspirants a la fase de concurs de mèrits.

4. Resoltes les reclamacions, el Tribunal Qualificador mitjançant Acord de 30 de juliol de 2020 ha elevat a la Presidència la llista definitiva de les persones que han superat el procés selectiu amb l'ordre de prelació final perquè l'aprovi i n'ordeni la publicació. Aquesta llista ha de contenir, com a màxim, tantes persones aprovades com places convocades. Així mateix, d'acord amb la base general 10.4 i la base específica 12 de la convocatòria, s'han de publicar la llista dels llocs de treballs corresponents a les places convocades a l'efecte que les persones seleccionades puguin sol·licitar destinació.

Fonaments de Dret

1. El títol VII de la Llei de 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de la bases de règim local, relatiu al personal al servei de les entitats locals.

2. Els articles 61 i 62 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.

3. L'art. 7 del Reial Decret 896/91, de 7 de juny, pel qual s'estableixen les regles bàsiques i els programes mínims als quals s'ha d'ajustar el procediment de selecció dels funcionaris d'Administració Local, disposa que «La resolució de les proves selectives i els corresponents nomenaments hauran d'efectuar-se pel President de la Corporació d'acord amb la proposta del Tribunal, que tindrà caràcter vinculant sense que, en cap cas, pugui aprovar-se ni declarar-se que ha superat les proves selectives un nombre d'aspirants superior al de les places convocades» .

4. L'article 22 del Reial Decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració general de l'Estat i de provisió de llocs de feina i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració general de l'Estat

5. Els articles 44 i ss de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, relatius a la selecció de personal i requisits d'accés a la funció pública.

6. Els articles 32 i 34 del Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el reglament d'ingrés del personal al servei de la comunitat autònoma de les Illes Balears, d'aplicació supletòria conforme a l'article 1.

7. D'acord amb la base general 13 i la base específica 2, la places que no es cobreixin pel torn lliure s'acumularan a les places del torn de promoció interna, i a l'inrevés.

8. D'acord amb la base general 10.4 i la base específica 11 de la convocatòria, s'ha de publicar la llista definitiva de les persones aspirants que han superat les proves selectives, amb l'ordre de puntuació i que ha de contenir con a màxim tantes persones aprovades com places convocades. Així mateix, conforme a les bases indicades, en la Resolució ha de constar la llista dels llocs de treballs corresponents a les places convocades a l'efecte que les persones seleccionades puguin sol·licitar destinació.

9. D'acord amb la base general 11.1 i la base específica 13.1 de la convocatòria ordinària, en el termini de 20 dies naturals des de l'endemà de la publicació en el BOIB, les persones seleccionades han de presentar la documentació exigida per poder ser nomenats personal funcionari.

10. El president de l'IMAS es l'òrgan competent per convocar i resoldre els procediments de selecció, d'acord amb allò que es preveu en l'article 7.2 13) del text consolidat dels Estatuts de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, aprovats pel Ple del Consell de Mallorca de dia 11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019).

Per tot això dict la següent

RESOLUCIÓ

1. Aprovar la llista definitiva de les persones aspirants que han superat el procés selectiu, amb l'ordre de puntuació, per a l'ingrés pel torn lliure i per la reserva per a persones amb discapacitat, de l'escala d'administració especial, subescala tècnica, classe tècnic/a mitjà, subgrup A2, especialitat Educador/a Social, en els termes que estableix l'annex 1 d'aquesta Resolució.

2. Publicar la relació dels llocs de treball corresponents a les places convocades i que s'ofereixen, a l'efecte que les persones que han superat el procés selectiu sol·licitin la destinació, que se determina a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

3. Requerir a les persones aspirants seleccionades que, en el termini de 20 dies naturals comptadors des de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) d'aquesta Resolució, comuniquen l'ordre de preferència dels llocs de treball oferts, i presentin en el Registre General de l'IMAS, en els registres auxiliars dels centres que en depenen, o en qualsevol de les formes previstes a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, els documents següents:

a) Sol·licitud on s' elegeixin, per ordre de prioritat, els llocs de treballs oferts (annexe 3) i que haurà d'incloure la totalitat dels llocs establerts a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

b) Còpia compulsada del títol acadèmic exigit en la convocatòria o certificació acadèmica que acrediti haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del títol.

c) Còpia compulsada del certificat del nivell de coneixement de la llengua catalana exigit.

d) Declaració de no haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per accedir a l'escala, subescala, classe i especialitat, del qual hagi estat separat o inhabilitat, segons el model que facilitarà el Departament de Recursos Humans de l'IMAS, que s'adjunta com a annex 4.

En el cas de nacionals d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

e) Certificat mèdic, en model oficial, acreditatiu de tenir les capacitats i aptituds necessàries per a l'exercici de les funcions de l'escala, subescala, classe i especialitat.

f) Certificació acreditativa del reconeixement de la condició legal de persona amb discapacitat d'acord amb la base general 6.2 que regeix l'oferta d'ocupació pública, quan es tracti de persones que hagin aprovat pel torn de reserva per a persones amb discapacitats.

4. Establir que l'adjudicació del lloc de treball s'efectuarà atenent a l'ordre final de prelació de les persones aprovades i d'acord amb la petició de destinació efectuada per la persona interessada.

5. Ordenar la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, a la Seu electrònica del Consell de Mallorca, en el Portal de l'Opositor, i en el tauler d'edictes de l'IMAS.

 

Interposició de recurs

Contra aquesta Resolució – que no exhaureix la via administrativa – es pot interposar un recurs d'alçada davant el Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver-se notificat (o publicat), d'acord amb l'article 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les Administracions públiques, i l'article 28.1 dels Estatuts de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, aprovat definitivament l'11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18- de maig de 2019).

Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la notificació de la desestimació de l'esmentat recurs.

Contra la desestimació per silenci del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en qualsevol moment a partir del dia següent a la desestimació presumpta (tres mesos des de la interposició del recurs sense que s'hagi notificat la resolució).

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les administracions públiques.

 

Palma, 17 d'agost de 2020

El president Javier de Juan Martin

 

 

ANNEX 1 Llista de les persones aspirants que han superat el procés selectiu per a l'ingrés pel torn lliure, inclosa la reserva de persones amb discapacitat, de l'escala d'administració especial, subescala tècnica, casse tècnic/a mitjà, subgrup A2, especialitat Educador/a Social, corresponents a les Ofertes d'ocupació pública ordinàries de personal funcionari dels anys 2016 i 2017, amb l'ordre de prelació següent:

​​​​​​​

ORDRE DE PRELACIÓ DNI NOM PUNTUACIÓ PROCÉS SELECTIU
1 ***1143** DIAZ PALMER, JOSE MIGUEL 76,187
2 ***1224** SOLER ESPINOSA, AINA 69,431
3 ***6919** ALBERTO HOMS, JORGE 67,808
4 ***5812** SERRA TUR, NIEVES 67,792
5 ***2592** VERGARA ALCOCER, ANA CAROLINA 60,403
6 ***0626** RUIZ MARTINEZ, MARAVILLAS 52,492
7 ***5566** MARROQUINO CASTILLEJO, MARÍA DOLORES 50,563
8 ***7430** JORDI GARAU, SONIA 47,449
9 ***9981** MASCARO PEREZ, ROSA ISABEL 47,180

Documents adjunts