Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'EIVISSA
Núm. 7480
Aprovació definitiva de les Bases específiques reguladores per subvencions en matèria de Benestar Social de l'Ajuntament d'Eivissa
De conformitat al previst a l'article 45.1 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, es fa públic que el Ple de la Corporació a la sessió celebrada el 3 d'agost de 2020, va adoptar els següents ACORDS:
PRIMER. Desestimar les al·legacions presentades per la senyora Carmen Milagros Boned Ribas en representació de la Asociación de Personas con Necesidades Especiales de Eivissa y Formentera (APNEEF), amb registre d'entrada núm. 2020-E-RE-6502, de 22 de juny de 2020, contra l'acord del Ple d'aprovació inicial de les Bases específiques reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de Benestar Social de l'Ajuntament d'Eivissa.
SEGON. Aprovar definitivament les Bases específiques reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de Benestar Social de l'Ajuntament d'Eivissa i publicar el text íntegre al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
TERCER. Notificar aquest acord a la persona interessada.
Eivissa, 13 d'agost de 2020
La regidora delegada María del Carmen Boned Verdera
ANNEX «BASES ESPECÍFIQUES REGULADORES DE LES SUBVENCIONS DE BENESTAR SOCIAL DE L'AJUNTAMENT D'EIVISSA
Article 1. Objecte de la subvenció
L'objecte d'aquestes bases específiques és regular la concessió de subvencions en matèria de Benestar Social, orientada a aquelles entitats socials i sociosanitàries del municipi d'Eivissa que impulsin projectes d'intervenció social i sociosanitària dirigits a col·lectius en situació de vulnerabilitat social, i que ajudin a crear una xarxa d'accions per promoure la millora de la qualitat de vida, la integració i l'intercanvi social dels diferents col·lectius representats en igualtat de condicions.
Article 2. Requisits per obtenir la condició de persona beneficiària
Poden ser beneficiàries de les subvencions les persones jurídiques, públiques o privades i sense ànim de lucre, ja siguin entitats, grups associatius o organismes legalment constituïts i inscrits al Registre Municipal que correspongui o en el seu defecte al registre administratiu que sigui d'aplicació amb anterioritat a la finalització del termini de presentació d'instàncies, que participin en la convocatòria corresponent i que compleixin els requisits d'aquestes Bases i en la normativa específica d'aplicació.
Excepcionalment l'Ajuntament d'Eivissa estudiarà les peticions d'associacions que tinguin la seu social fora del municipi d'Eivissa, però dins l'àmbit autonòmic, per a activitats que es realitzin dins el nostre municipi o que se'n beneficiïn persones residents al municipi però que donat la naturalesa de l'activitat aquesta no es pugui dur a terme dins del municipi d'Eivissa.
Article 3. Diari oficial en què es publicarà l'extracte de la convocatòria, per conducte de la Base de Dades Nacional de Subvencions, una vegada que s'hagi presentat davant aquesta el text de la convocatòria i la informació requerida per a la seva publicació; i forma i termini en què s'han de presentar les sol·licituds
1. Aquestes bases específiques es publicaran en el Butlletí Oficial de els Illes Balears (BOIB) i en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament d'Eivissa. De conformitat amb els articles 18.2 i 23.2 de la Llei general de subvencions, l'Ajuntament d'Eivissa remetrà a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS) la convocatòria corresponent i un extracte de la mateixa es publicarà en el BOIB, d'acord amb el procediment establert a l'article 20.8 de la Llei general de subvencions.
2. La sol·licitud s'ha de fer presentant la documentació que determini la convocatòria vigent en el Registre General de l'Ajuntament, o bé a través d'alguna de les formes previstes a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Les persones obligades, d'acord amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, hauran de presentar les seues sol·licituds de subvencions a través de la seu electrònica municipal de l'Ajuntament d'Eivissa. En cas que aquestes persones obligades a relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques, presentin les seues sol·licituds en format paper, s'adverteix que aquestes sol·licituds es tindran per no presentades i que s'exclourà a aquestes persones del procediment de concessió de subvencions, sense que aquest error o omissió pugui esmenar-se posteriorment, si ja ha finalitzat el termini de presentació de sol·licituds.
La presentació de la sol·licitud comporta l'autorització de la persona sol·licitant perquè l'Ajuntament obtingui de forma directa els certificats telemàtics, si escau, per a l'acreditació de les circumstàncies previstes en els articles 18 i 19 del RD 887/2006, de 21 de juliol, de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries davant l'Administració estatal i Ajuntament d'Eivissa, així com estar al corrent del compliment de les obligacions davant la Seguretat Social, en aplicació del Conveni en matèria de interoperabilitat telemàtica entre les administracions públiques de l'àmbit territorial de les Illes Balears, al qual s'ha adherit l'Ajuntament. La persona sol·licitant podrà denegar de forma expressa el consentiment, aportant els corresponents certificats.
3. La documentació i / o les dades que ha d'acompanyar la sol·licitud és la indicada a l'imprès d'instància normalitzat, annex a la convocatòria corresponent.
4. El termini de presentació de sol·licituds serà el que determini la convocatòria corresponent.
Article 4. Condicions de solvència i eficàcia que hagin de reunir les persones jurídiques a què es refereix l'apartat 2 de l'article 12 de la Llei General de Subvencions
No es preveuen entitats col·laboradores.
Article 5. Procediment de concessió de la subvenció
El procediment de concessió de subvencions es tramita en règim de concurrència competitiva. Té la consideració de concurrència competitiva el procediment mitjançant el qual la concessió de les subvencions es realitza a partir de la comparació de les sol·licituds presentades, a fi d'establir una prelació entre elles d'acord amb els criteris de valoració fixats en aquestes bases i adjudicar, havent notificat la resolució de concessió amb el límit fixat i dins del crèdit disponible, aquelles que hagin obtingut major valoració, en aplicació dels criteris o principis de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, no discriminació, eficàcia i eficiència.
1. Inici
El procediment de concessió de subvencions s'inicia mitjançant la presentació d'una instància en la qual se sol·licita la subvenció, s'especifica l'activitat a subvencionar i es declara el caràcter amb què la persona sol·licitant actua. A més, s'adjuntarà la documentació que determini la convocatòria vigent.
2. Instrucció
En cas que la sol·licitud o la documentació siguin incorrectes o incompletes, l'Ajuntament d'Eivissa requerirà la seua esmena en un termini de deu dies. Un cop transcorregut aquest termini sense que la persona sol·licitant hagi donat compliment al requeriment, se la tindrà per desistida de la seua petició i s'arxivarà l'expedient. D'acord amb l'article 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, la publicació d'aquests requeriments d'esmena es realitzarà al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament d'Eivissa.
Una vegada comprovada la documentació presentada obrant en l'expedient i l'informe de l'òrgan col·legiat (comissió de valoració), l'òrgan instructor ha de formular la proposta de resolució provisional, degudament motivada, que s'ha de notificar a les persones interessades mitjançant publicació al tauler d'anuncis electrònic de la Corporació de la seu electrònica municipal, amb un termini de deu dies per formular al·legacions.
Es pot prescindir de l'audiència quan no figuri al procediment ni siguin tinguts en compte altres fets que els adduïts per les persones interessades. En aquest cas, la proposta de resolució formulada tindrà el caràcter de definitiva.
Les propostes de resolucions provisionals i definitives no creen cap dret a favor de la persona beneficiària proposada, en tant no se li hagi notificat la concessió per l'òrgan competent.
3. Resolució
L'acte que resolgui el procediment de concessió de la subvenció ha de ser motivat i expressar la persona sol·licitant o la relació de persones sol·licitants als quals es concedeix la subvenció i la quantitat atorgada. Així mateix, s'ha de fer constar de manera expressa la desestimació de la resta de sol·licituds. D'acord amb l'article 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, la publicació d'aquesta resolució es realitzarà al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament d'Eivissa.
La competència per atorgar les subvencions correspon a l'òrgan fixat en l'article 8 d'aquestes bases.
4. Publicitat de les subvencions concedides
L'acord de resolució del procediment de concessió es publicarà a la seu electrònica del tauler d'anuncis electrònic de la Corporació i a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS).
Article 6. Criteris objectius d'atorgament de la subvenció i, si escau, ponderació dels mateixos
Les sol·licituds presentades es valoraran i seleccionaran tenint en compte els criteris de valoració següents:
- Criteri 1. En relació amb la capacitat dels actors. Representa el 25% de la puntuació màxima possible.
- Criteri 2. En relació amb la població beneficiària. Representa el 30% de la puntuació màxima possible.
- Criteri 3. En relació amb la qualitat tècnica del projecte. Representa el 10% de la puntuació màxima possible.
- Criteri 4. En relació a la execució del projecte. Representa el 25% de la puntuació màxima possible.
- Criteri 5. En relació al foment de la creació d'una xarxa social i conscienciació de la població. Representa el 10% de la puntuació màxima possible.
No es preveuen criteris de ponderació.
Article 7. Quantia individualitzada de la subvenció o criteris per a la seva determinació
L'import global del crèdit disponible serà el que determini la convocatòria corresponent, d'acord amb les Bases d'Execució del Pressupost municipal vigent i el Pla Estratègic de Subvencions.
La quantia de les subvencions es determinarà en funció de l'import global de la convocatòria i de la valoració total en punts de les sol·licituds, dividint l'import global entre el número de punts de valoració totals de totes les sol·licituds, el que donarà el valor en euros del punt. La quantia individual a concedir s'ha de calcular de la següent forma: valor en euros del punt multiplicat per la valoració individual de la subvenció, sempre tenint en compte els límits establerts.
Article 8. Òrgans competents per a l'ordenació, instrucció i resolució del procediment de concessió de la subvenció i el termini en què serà notificada la resolució
1. D'acord amb la base 46, punt 5, de les Bases d'Execució del Pressupost municipal vigent, l'òrgan competent per a l'aprovació de les bases reguladores específiques serà el Ple de la Corporació o les juntes rectores, en el cas dels organismes Autònoms i/o consorcis adscrits.
L'òrgan competent per a l'aprovació de les successives convocatòries, així com els acords de concessió, serà la Junta de Govern Local o les juntes rectores, en el cas dels organismes autònoms i/o consorcis adscrits, excepte en el cas d'aquells que tinguin caràcter plurianual, que hauran de ser aprovades pel Ple de la Corporació.
2. De conformitat amb l'article 14 de l'Ordenança general reguladora de les bases per a l'atorgament per part de l'Ajuntament d'Eivissa, l'òrgan instructor es designarà en la convocatòria i amb caràcter general ho són els serveis administratius de la Regidoria delegada que promou de la subvenció.
La convocatòria específica establirà la composició d'una comissió avaluadora integrada com a mínim per una Presidència, una Secretaria amb veu però sense vot i un nombre de vocals no inferior a dos, relacionats amb l'objecte de la convocatòria, que tindrà com a finalitat examinar les sol·licituds i emetre un informe que serveixi de base a la proposta de resolució.
Les activitats d'instrucció han de comprendre les activitats conduents a l'avaluació de les sol·licituds o peticions, efectuades d'acord amb els criteris, formes i prioritats de valoració establerts en la norma reguladora de la subvenció.
Correspon a l'òrgan instructor dur a terme d'ofici les actuacions necessàries per determinar, conèixer i comprovar les dades en virtut dels quals s'ha de dictar la resolució, i en concret:
a) Determinar les persones participants admeses a la convocatòria.
b) Resoldre els dubtes d'interpretació que puguin sorgir en relació amb les bases reguladors de la subvenció i la convocatòria corresponent.
c) Sol·licitar els informes de la comissió avaluadora i d'altres òrgans.
d) Avaluar les sol·licituds d'acord amb els criteris de valoració establerts.
Sense perjudici de les especificitats procedimentals que es puguin establir en les convocatòries específiques, respectuoses amb la legalitat vigent, el procediment serà el següent:
En virtut de la documentació que consta en l'expedient, l'òrgan instructor ha de formular la proposta de resolució provisional, degudament motivada, que es notificarà a les persones interessades mitjançant la seva publicació al tauler d'anuncis de la Corporació i, si s'escau, en la pàgina web municipal, a més d'en la forma que pugui establir la convocatòria corresponent, amb un termini de deu dies per formular al·legacions.
Es podrà prescindir de l'audiència quan no figurin en el procediment ni siguin tinguts en compte altres fets que els adduïts per les persones interessades. En aquest cas, la proposta de resolució formulada tindrà el caràcter de definitiva.
3. Examinades per l'òrgan instructor les al·legacions adduïdes per les persones interessades, es formularà la proposta de resolució definitiva. La resolució ha de ser motivada i ha de contenir:
L'expedient de concessió de subvencions contindrà l'informe de l'òrgan instructor en el qual consti que de la informació que figura en el seu poder es desprèn que les persones beneficiàries compleixen tots els requisits necessaris per accedir-hi.
Les propostes de resolució provisional i definitiva no creen cap dret a favor de la persona beneficiària proposada, davant l'Administració, mentre no s'hagi publicat la resolució de concessió.
4. Termini per resoldre i efectes del silenci
El termini per resoldre i notificar la resolució del procediment no pot excedir de sis mesos des de la data de finalització del termini per presentar les sol·licituds. Si en aquest termini no s'hagués notificat resolució expressa, s'entendrà desestimada per silenci administratiu negatiu la sol·licitud de subvenció, de conformitat amb l'article 25 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Article 9. Obligacions de les persones beneficiàries de les subvencions
I també les entitats subvencionades adquireixen les següents obligacions:
L'Ajuntament d'Eivissa no es farà responsable de les obligacions contretes per les persones beneficiàries com a conseqüència de la realització de les seues activitats.
Article 10. Pagament
La forma de pagament de la subvenció serà postpagable. És a dir, el pagament de la subvenció es realitzarà prèvia justificació, per la persona beneficiària, de la realització del projecte objecte de la concessió de la subvenció.
El pagament de la subvenció s'efectuarà en el termini màxim de 30 dies des de la data de la resolució d'aprovació de la concessió, mitjançant transferència bancària.
Article 11. Determinació, si escau, dels llibres i registres comptables específics per a garantir l'adequada justificació de la subvenció
No es preveuen.
Article 12. Termini i forma de justificació per part de la persona beneficiària o de l'entitat col·laboradora, si és el cas, de l'acompliment de la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció i de l'aplicació dels fons percebuts
1. Per percebre la subvenció, les persones sol·licitants han de presentar a l'Ajuntament d'Eivissa la documentació que es requereixi en aquestes bases específiques reguladores, en la convocatòria corresponent i a la resta de normativa específica que sigui d'aplicació.
2. El termini de justificació serà de 15 dies hàbils comptadors a l'endemà de la publicació de la resolució de la concessió definitiva.
3. La modalitat de justificació de la subvenció és el compte justificatiu. El compte justificatiu haurà de contenir la documentació que determini la convocatòria vigent.
Article 13. Mesures de garantia que, si escau, es consideri necessari constituir a favor de l'òrgan concedent, mitjans de constitució i procediment de cancel·lació
No es preveuen.
Article 14. Possibilitat d'efectuar pagaments anticipats i abonaments a compte, així com el règim de garanties que, si escau, han d'aportar la persones beneficiàries
No es preveuen.
Article 15. Circumstàncies que, com a conseqüència de l'alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de la subvenció, podran donar lloc a la modificació de la resolució
Com a conseqüència de la revocació pertoca reintegrar totalment o parcialment l'ajuda rebuda per les entitats beneficiàries i, si escau, l'exigència de l'interès de demora, en els casos següents:
Per al reintegrament s'han d'aplicar els procediments previstos a aquest efecte en la legislació de finances, en els quals s'ha de garantir l'audiència a les persones beneficiàries.
Les quantitats reintegrables tenen la consideració d'ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.
L'incompliment de l'obligació de justificar la finalitat de l'ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més del reintegrament esmentat, la impossibilitat de participar en pròximes convocatòries d'ajudes municipals, mentre no es faci la devolució de l'import reclamat.
Article 16. Compatibilitat o incompatibilitat amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals
Les ajudes rebudes per aquesta convocatòria són compatibles amb la percepció d'altres ajudes procedents de qualsevol altra administració o ens públic o privat, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, sempre que el seu import sigui de tal quantia que aïlladament o en concurrència amb altres subvencions no superi el cost total de l'activitat subvencionada, d'acord amb el previst a l'article 19.3 de la Llei general de subvencions.
És obligació de les persones beneficiàries de les ajudes informar a l'Ajuntament d'Eivissa de totes les subvencions rebudes amb destinació a l'activitat objecte de subvenció i aquesta comunicació s'ha d'efectuar així com es conegui i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l'aplicació donada als fons percebuts.
Article 17. Criteris d'incompliment de les condicions amb motiu de la concessió de la subvenció
En cas d'incompliment de les bases, així com dels compromisos assumits per les persones beneficiàries de la subvenció, serà d'aplicació el previst en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
1. INFRACCIONS
Constitueixen infraccions administratives en matèria de subvencions, les següents conductes, quan hi hagi dol, culpa o simple negligència:
Infraccions LLEUS:
A) La presentació fora de termini dels comptes justificatius de l'aplicació donada als fons.
B) La presentació de forma inexacta o incompleta dels comptes justificatius
C) L'incompliment de les obligacions formals que es derivin de les bases generals o de la convocatòria específica.
D) L'incompliment de les obligacions d'índole comptable o registral.
E) L'incompliment de les obligacions de conservació de justificants o documents equivalents.
F) La resistència, obstrucció, excusa o negativa a les actuacions de control financer.
G) La resta de conductes tipificades com a infraccions lleus a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Infraccions GREUS:
A) La falta de comunicació a l'Ajuntament de l'obtenció de subvencions per al mateix fi, procedent de qualsevol administració pública o Ens públic nacional o internacional, així com la modificació de qualsevol altre circumstància que hagi servit de fonament per a la concessió de la subvenció.
B) L'incompliment, per raons imputables a la persona beneficiària, de les obligacions assumides com a conseqüència de la concessió de la subvenció.
C) La falta de justificació del us donat a la quantitat rebuda.
D) La resta de conductes tipificades com a infraccions greus a la Llei Estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Infraccions MOLT GREUS:
A) L'obtenció d'una subvenció falsejant les condicions requerides per a la seva concessió o ocultant les que l' haguessin impedit.
B) La no aplicació, total o parcial, de les quantitats rebudes als fins pels quals la subvenció fou concedida.
C) La negativa o obstrucció a les actuacions de comprovació i control que ha d'efectuar l'Ajuntament.
D) La falta d'acreditació a l'Ajuntament del compliment de les obligacions imposades per a la concessió de la subvenció.
E) La resta de conductes tipificades com a infraccions molt greus a la Llei Estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
2. SANCIONS
Les infraccions en matèria de subvencions es sancionaran mitjançant la imposició de sancions pecuniàries i, quan procedeixi, de sancions no pecuniàries.
Les sancions pecuniàries podran consistir en multa fixa o proporcional. La proporcional s'aplicarà sobre la quantitat indegudament obtinguda, aplicada o no justificada.
La multa pecuniària serà independent de l'obligació de reintegrament.
1. Les infraccions administratives MOLT GREUS, són objecte de les següents sancions, acumulativament aplicades:
a) Multa entre el doble i el triple de la quantitat obtinguda indegudament.
b) Pèrdua del dret a obtenir subvencions de l'Ajuntament d'Eivissa, durant el termini d'entre tres i cinc anys.
c) Prohibició de contractar amb l'Ajuntament d'Eivissa per un termini d'entre tres i cinc anys.
2. Les infraccions administratives GREUS son objecte de les següents sancions, acumulativament aplicades:
a) Multa fins al doble de la quantitat obtinguda indegudament.
b) Pèrdua del dret a obtenir subvencions de l'Ajuntament d'Eivissa, durant el termini d'un a tres anys.
c) Prohibició de contractar amb l'Ajuntament d'Eivissa per un termini d'un a tres anys
3. Les infraccions administratives LLEUS són objecte de les sancions següents:
Cadascuna de les infraccions lleus serà sancionada amb multa de 75 a 3.000 Euros.
4. Les sancions tipificades en el present article són independents de la obligació de reintegrament previst a l'article 17, així com de les indemnitzacions per danys i perjudicis exigibles.
Article 18. Criteris de graduació dels possibles incompliments de condicions imposades amb motiu de la concessió de les subvencions. Aquests criteris són aplicables per a determinar la quantitat que finalment hagi de percebre la persona beneficiària o, si escau, l'import a reintegrar, i hauran de respondre a el principi de proporcionalitat
Si durant la instrucció de l'expedient o en el transcurs dels quatre anys posteriors a la concessió de la subvenció s'observen incompliments parcials o totals de les activitats objecte de la convocatòria corresponent, l'import subvencionat pot ser sotmès a cap reintegrament. En aquest sentit, de conformitat amb l'article 17.3.n) de la Llei general de subvencions, en relació amb l'article 37.2 de la mateixa llei, s'estableixen els següents criteris de graduació del possible incompliment material de l'activitat objecte d'aquesta subvenció, i sempre que la persona beneficiària acrediti una actuació inequívoca tendent a la satisfacció dels seus compromisos:
GRAU DE COMPLIMENT MATERIAL |
PERCENTATGE A REINTEGRAR |
---|---|
70-74 % |
15 % |
75-79 % |
12 % |
80-84 % |
9 % |
85-89 % |
6 % |
90-94 % |
3 % |
95-99 % |
0 % |
Aquests criteris s'aplicaran per determinar la quantitat que finalment ha de percebre la persona beneficiària, o, si s'escau, l'import a reintegrar.
Article 19. Responsabilitat, règim sancionador i inspecció
Les persones beneficiàries d'aquestes subvencions romandran sotmeses a el règim de responsabilitat i sancions que preveu la normativa vigent que és aplicable en matèria de subvencions.
Els òrgans tècnics i la Intervenció de l'Ajuntament d'Eivissa podran comprovar pels mitjans que considerin adequats la inversió de les quantitats atorgades en relació als seus objectius.
Article 20. Impugnació
Contra l'acord del Ple de l'Ajuntament d'Eivissa d'aprovació definitiva d'aquestes Bases es pot interposar recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació, de conformitat amb el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
DISPOSICIÓ ADDICIONAL
Les remissions a articles que fan aquestes Bases s'entendran realitzades als preceptes respectius de les normes posteriors que, si escau, els puguin derogar, modificar, i/o substituir.
DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA
A partir de l'entrada en vigor d'aquestes Bases, queden derogades les disposicions generals de l'Ajuntament d'Eivissa, que s'oposin, contradiguin, o resultin incompatibles amb aquesta.
DISPOSICIONS FINALS
Primera. Quan existeixin regulacions específiques de superior rang, les prescripcions d'aquestes Bases s'aplicaran amb subjecció al principi de jerarquia normativa i com a complement d'aquelles.
Segona. Tot allò que no estigui previst a aquestes Bases i/o a la convocatòria corresponent, es regirà per les Bases d'Execució del Pressupost Municipal vigent de l'Ajuntament d'Eivissa, l'Ordenança general reguladora de les bases per a l'atorgament de subvencions vigent a l'Ajuntament d'Eivissa, la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i la resta de normativa específica que resulti d'aplicació.
Tercera. Aquestes Bases entraran en vigor una vegada aprovades definitivament pel Ple de la corporació, un cop publicat el seu text íntegre en el BOIB.»