Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'EIVISSA

Núm. 7111
Aprovació definitiva de les Bases específiques reguladores de les subvencions destinades a les associacions de vesins per a projectes d’activitats de l’Ajuntament d’Eivissa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de la Corporació, en sessió celebrada el dia 30 d'abril de 2020, va acordar, aprovar inicialment les bases específiques reguladores de les subvencions destinades a les associacions de vesins per a projectes d'activitats de l'ajuntament d'Eivissa

Havent transcorregut el període d'exposició pública de l'expedient, sense que s'hagin presentat reclamacions, l'esmentat acord plenari d'aprovació inicial, resulta elevat a definitiu sense necessitat d'adopció d'acord exprés, essent el text íntegre de les bases aprovades definitivament el que es transcriu a continuació:

BASES ESPECÍFIQUES REGULADORES DE LES SUBVENCIONS DESTINADES A LES ASSOCIACIONS DE VESINS PER A PROJECTES D'ACTIVITATS DE L'AJUNTAMENT D'EIVISSA

Article 1. Objecte

L'objecte d'aquestes bases específiques és la regulació de la concessió de subvencions en matèria d'activitats, orientada a associacions veïnals per a la realització i programació d'activitats incloses en un projecte que intensifiqui la participació social en el municipi, i concretament, al barri a la qual desenvolupen la seva activitat.

Article 2. Requisits que han de reunir les entitats beneficiàries

Poden ser beneficiàries de les subvencions les entitats que compleixin els requisits següents:

  1. Ser associacions de vesins legalment constituïdes.
  2. Estar inscrites en el Registre Municipal d'Associacions veïnals de l'Ajuntament d'Eivissa.
  3. Estar al corrent en el compliment de les seves obligacions fiscals i davant la Seguretat Social.
  4. Reunir tots els altres requisits que estableixi la convocatòria corresponent, així com la normativa específica aplicable.

Article 3. Diari oficial en què es publicarà l'extracte de la convocatòria, per conducte de la base de dades Nacional de Subvencions, un cop que s'hagi presentat davant aquesta el text de la convocatòria i la informació requerida pera la seua publicació

1. Aquestes bases es publicaran en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament d'Eivissa. De conformitat amb els articles 18.2 i 23.2 de la Llei General de Subvencions, l'Ajuntament d'Eivissa remetrà a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS) la convocatòria corresponent i un extracte de la mateixa es publicarà en el BOIB, d'acord amb el procediment establert en l'article 20.8 de la Llei General de Subvencions.

2. La sol·licitud s'ha de fer presentant la documentació que determini la convocatòria vigent en el Registre General de l'Ajuntament, o bé a través d'alguna de les formes previstes a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Les persones obligades, d'acord amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, hauran de presentar les seues sol·licituds de subvencions a través de la seu electrònica municipal de l'Ajuntament d'Eivissa. En cas que aquestes persones obligades a relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques, presentin les seues sol·licituds en format paper, s'adverteix que aquestes sol·licituds es tindran per no presentades i que s'exclourà a aquestes persones del procediment de concessió de subvencions, sense que aquest error o omissió pugui esmenar-se posteriorment, si ja ha finalitzat el termini de presentació de sol·licituds.

La presentació de la sol·licitud comporta l'autorització de la persona sol·licitant perquè l'Ajuntament obtingui de forma directa els certificats telemàtics, si escau, per a l'acreditació de les circumstàncies previstes en els articles 18 i 19 del RD 887/2006, de 21 de juliol, de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries davant l'Administració estatal i l'Ajuntament d'Eivissa, així com estar al corrent del compliment de les obligacions davant la Seguretat Social, en aplicació del Conveni en matèria de interoperabilitat telemàtica entre les administracions públiques de l'àmbit territorial de les Illes Balears, al qual s'ha adherit l'Ajuntament. La persona sol·licitant podrà denegar de forma expressa el consentiment, aportant els corresponents certificats.

3. La documentació i / o les dades que ha d'acompanyar la sol·licitud és la indicada a l'imprès d'instància normalitzat, annex a la convocatòria corresponent.

4. El termini de presentació de sol·licituds serà el que determini la convocatòria corresponent.

Article 4. Condicions de solvència i eficàcia que hagin de reunir les persones jurídiques a què es refereix l'apartat 2 de l'article 12 de la Llei General de Subvencions

No es preveuen entitats col·laboradores.

Article 5. Procediment per a la concessió de la subvenció

El procediment de concessió de subvencions es tramita en règim de concurrència competitiva. Té la consideració de concurrència competitiva el procediment mitjançant el qual la concessió de les subvencions es realitza a partir de la comparació de les sol·licituds presentades, a fi d'establir una prelació entre elles d'acord amb els criteris de valoració fixats en aquestes bases i adjudicar, havent notificat la resolució de concessió amb el límit fixat i dins del crèdit disponible, aquelles que hagin obtingut major valoració, en aplicació dels criteris o principis de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, no discriminació, eficàcia i eficiència.

1. Inici

El procediment de concessió de subvencions s'inicia mitjançant la presentació d'una instància en la qual se sol·licita la subvenció, s'especifica l'activitat a subvencionar i es declara el caràcter amb què la persona sol·licitant actua. A més, s'adjuntarà la documentació que determini la convocatòria vigent.

2. Instrucció

En cas que la sol·licitud o la documentació siguin incorrectes o incompletes, l'Ajuntament d'Eivissa requerirà la seua esmena en un termini de deu dies. Un cop transcorregut aquest termini sense que la persona sol·licitant hagi donat compliment al requeriment, se la tindrà per desistida de la seua petició i s'arxivarà l'expedient. D'acord amb l'article 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, la publicació d'aquests requeriments d'esmena es realitzarà al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament d'Eivissa.

Una vegada comprovada la documentació presentada obrant en l'expedient i l'informe de l'òrgan col·legiat (comissió de valoració), l'òrgan instructor ha de formular la proposta de resolució provisional, degudament motivada, que s'ha de notificar a les persones interessades mitjançant publicació al tauler d'anuncis electrònic de la Corporació de la seu electrònica municipal, amb un termini de deu dies per formular al·legacions.

Es pot prescindir de l'audiència quan no figuri al procediment ni siguin tinguts en compte altres fets que els adduïts per les persones interessades. En aquest cas, la proposta de resolució formulada tindrà el caràcter de definitiva.

Les propostes de resolucions provisionals i definitives no creen cap dret a favor de la persona beneficiària proposada, en tant no se li hagi notificat la concessió per l'òrgan competent.

3. Resolució

L'acte que resolgui el procediment de concessió de la subvenció ha de ser motivat i expressar la persona sol·licitant o la relació de persones sol·licitants als quals es concedeix la subvenció i la quantitat atorgada. Així mateix, s'ha de fer constar de manera expressa la desestimació de la resta de sol·licituds. D'acord amb l'article 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, la publicació d'aquesta resolució es realitzarà al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament d'Eivissa.

La competència per atorgar les subvencions correspon a l'òrgan fixat en l'article 8 d'aquestes bases.

4. Publicitat de les subvencions concedides

L'acord de resolució del procediment de concessió es publicarà a la seu electrònica del tauler d'anuncis electrònic de la Corporació i a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS).

Article 6. Criteris objectius de concessió i, en el seu cas, ponderació dels mateixos

Per garantir la concurrència competitiva en l'adjudicació de les subvencions de conformitat amb el que disposa l'article 17.3.e) de la Llei general de subvencions, les sol·licituds presentades es valoraran i seleccionaran, tenint en compte els següents criteris objectius de valoració:

a.- Persones sol·licitants:

- Una única Associació veïnal 1 punt

- Presentació conjunta per més d'una associació 2 punts

b.- Persones destinatàries de les activitats:

- Només a membres de l'Associació 1 punt

- Obert a a tota la ciutadania 2 punts

c.- Número de Socis:

- Associacions de fins a 50 socis 1 punt

- Associacions de 51 a 100 socis 2 punts

- Associacions de més de 101 socis 3 punts

d.- Aportació econòmica de la persona sol·licitant:

- Inferior al 15%: 1 punt

- Entre el 16% i el 50%: 2 punts

- Més del 50%  3 punts

e.- Nombre de persones beneficiàries participants directes en les accions del projecte (excepte festes del barri).

- 1 a 50 persones 1 punt

- Més de 50 persones 2 punts

f.- L'organització d'activitats que potencien els següents valors:

- Foment de la cultura eivissenca 1 punt

- Foment d'una ciutat sostenible 1 punt

- Defensa de l'equitat entre dones i homes 1 punt

- Foment de la solidaritat i el voluntariat 1 punt

- Fomentar la tinença responsable de animals domèstics 1 punt

g.- Festes:

- Per la realització de festes de barri. 3 punts.

- Per potenciar la No utilització del plàstic. 2 punts

- Per participar a les festes organitzades per l'Ajuntament:

festa 1 0,50 punts

Festa 2 0,50 punts

Festa 3 0,50 punts

Festa 4 0,50 punts

No es preveuen criteris de ponderació.

Article 7. Quantia individualitzada de la subvenció o criteris per a la seva determinació

1. L'import global del crèdit disponible serà el que determini la convocatòria corresponent, d'acord amb les Bases d'Execució del Pressupost municipal vigent i el Pla Estratègic de Subvencions.

2. L'import màxim que podran rebre les persones beneficiàries serà el que determini la convocatòria corresponent.

3. Cap subvenció podrà superar, en tot cas, el percentatge màxim del 100% de la despesa subvencionable.

4. La quantia individualitzada de les subvencions es determinarà en funció de l'import global de la convocatòria i de la valoració total en punts de les sol·licituds, dividint l'import global entre el numero de punts de valoració totals de totes les sol·licituds, el que donarà el valor en euros del punt.

5. La quantia individual a concedir s'ha de calcular de la següent forma: valor en euros del punt multiplicat per la valoració individual de la subvenció, sempre tenint en compte els límits establerts.

6. De conformitat amb l'article 58.2 del RD 887/2006, a més de la quantitat total màxima dels crèdits disponibles, es pot fitxar una quantia addicional que no requerirà una nova convocatòria per a la seua aplicació a la concessió de subvencions, en cas d'haver-se incrementat l'import del crèdit pressupostari disponible com a conseqüència d'una generació, una ampliació o una incorporació de crèdit. La distribució de l'increment es realitzarà proporcionalment a la puntuació obtinguda per cada projecte presentat.

7. La convocatòria ha de fer constar expressament que l'efectivitat de la quantia addicional queda condicionada a la declaració de disponibilitat del crèdit com a conseqüència de les circumstàncies abans assenyalades i, si escau, amb aprovació prèvia de la modificació pressupostària que procedeixi, en un moment anterior a la resolució de la concessió de la subvenció.

Article 8. Òrgans competents per a l'ordenació, instrucció i resolució del procediment de concessió de la subvenció i el termini en què serà notificada la resolució

1. D'acord amb la base 46, punt 5, de les Bases d'Execució del Pressupost municipal vigent, l'òrgan competent per a l'aprovació de les bases reguladores específiques serà el Ple de la Corporació o les juntes rectores, en el cas dels organismes Autònoms i/o consorcis adscrits.

L'òrgan competent per a l'aprovació de les successives convocatòries, així com els acords de concessió, serà la Junta de Govern Local o les juntes rectores, en el cas dels organismes autònoms i/o consorcis adscrits, excepte en el cas d'aquells que tinguin caràcter plurianual, que hauran de ser aprovades pel Ple de la Corporació.

2. De conformitat amb l'article 14 de l'Ordenança general reguladora de les bases per a l'atorgament per part de l'Ajuntament d'Eivissa, l'òrgan instructor es designarà en la convocatòria i amb caràcter general ho són els serveis administratius de la Regidoria delegada que promou de la subvenció.

La convocatòria específica establirà la composició d'una comissió avaluadora integrada com a mínim per una Presidència, una Secretaria amb veu però sense vot i un nombre de vocals no inferior a dos, relacionats amb l'objecte de la convocatòria, que tindrà com a finalitat examinar les sol·licituds i emetre un informe que serveixi de base a la proposta de resolució.

Les activitats d'instrucció han de comprendre les activitats conduents a l'avaluació de les sol·licituds o peticions, efectuades d'acord amb els criteris, formes i prioritats de valoració establerts en la norma reguladora de la subvenció.

Correspon a l'òrgan instructor dur a terme d'ofici les actuacions necessàries per determinar, conèixer i comprovar les dades en virtut dels quals s'ha de dictar la resolució, i en concret:

a) Determinar les persones participants admeses a la convocatòria.

b) Resoldre els dubtes d'interpretació que puguin sorgir en relació amb les bases reguladors de la subvenció i la convocatòria corresponent.

c) Sol·licitar els informes de la comissió avaluadora i d'altres òrgans.

d) Avaluar les sol·licituds d'acord amb els criteris de valoració establerts.

Sense perjudici de les especificitats procedimentals que es puguin establir en les convocatòries específiques, respectuoses amb la legalitat vigent, el procediment serà el següent:

En virtut de la documentació que consta en l'expedient, l'òrgan instructor ha de formular la proposta de resolució provisional, degudament motivada, que es notificarà a les persones interessades mitjançant la seva publicació al tauler d'anuncis de la Corporació i, si s'escau, en la pàgina web municipal, a més d'en la forma que pugui establir la convocatòria corresponent, amb un termini de deu dies per formular al·legacions.

Es podrà prescindir de l'audiència quan no figurin en el procediment ni siguin tinguts en compte altres fets que els adduïts per les persones interessades. En aquest cas, la proposta de resolució formulada tindrà el caràcter de definitiva.

3. Examinades per l'òrgan instructor les al·legacions adduïdes per les persones interessades, es formularà la proposta de resolució definitiva. La resolució ha de ser motivada i ha de contenir:

- la relació de persones sol·licitants a les quals es proposa la concessió de la subvenció i, si escau, la desestimació de la resta de sol·licituds o la inadmissió, així com la no concessió per desistiment de la persona sol·licitant, o altres causes establertes en la normativa específica aplicable.

- la quantia de la subvenció; si ho preveu la convocatòria l'òrgan competent ha de prorratejar entre les persones beneficiàries de la subvenció l'import global màxim destinat a les subvencions;

- l'especificació de l'avaluació i dels criteris seguits per efectuar-la.

L'expedient de concessió de subvencions contindrà l'informe de l'òrgan instructor en el qual consti que de la informació que figura en el seu poder es desprèn que les persones beneficiàries compleixen tots els requisits necessaris per accedir-hi.

Les propostes de resolució provisional i definitiva no creen cap dret a favor de la persona beneficiària proposada, davant l'Administració, mentre no s'hagi publicat la resolució de concessió.

4. Termini per resoldre i efectes del silenci

El termini per resoldre i notificar la resolució del procediment no pot excedir de sis mesos des de la data de finalització del termini per presentar les sol·licituds. Si en aquest termini no s'hagués notificat resolució expressa, s'entendrà desestimada per silenci administratiu negatiu la sol·licitud de subvenció, de conformitat amb l'article 25 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Article 9. Obligacions de les persones beneficiàries de les subvencions

  1. Acreditar davant l'Ajuntament d'Eivissa la realització del projecte, així com el compliment dels requisits i condicions que determinin la concessió de l'ajuda.

  2. Disposar dels llibres comptables, registres i altres documents en els termes exigits per la legislació mercantil i sectorial aplicable a la persona beneficiària de la subvenció.

  3. Conservar els documents justificatius de l'aplicació del fons rebut.

  4. Informar a l'Ajuntament d'Eivissa de totes les subvencions rebudes destinades a l'activitat objecte de subvenció i aquesta comunicació s'ha d'efectuar així com es conegui i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l'ús donat als fons rebuts.

I també les entitats subvencionades adquireixen les obligacions següents :

  1. Presentar els documents que específicament es determini a la convocatòria, a l'article 30 de la Llei general de subvencions.
  2. Presentar tota la documentació que li sigui sol·licitada en relació amb les facultats de control de l'activitat subvencionada.
  3. Fer constar en qualsevol acte o acció de difusió del projecte o activitat subvencionada que aquest es realitza amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Eivissa.
  4. Comunicar a l'Ajuntament qualsevol alteració o modificació que es produeixi en la seua execució.
  5. Mantenir a la memòria les condicions i elements declarats al projecte que varen servir de base per atorgar la subvenció, en cas de modificacions motivar els canvis.
  6. Les activitats desenvolupades i la seua publicitat han de respectar el principi d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, així com la igualtat de tracte
  7. Tota la documentació o material de publicitat que es generi a les activitats desenvolupades ha d'estar en català.
  8. Participar en aquelles activitats que l'Ajuntament realitzi i que vaguin dirigides a donar difusió en vers les actuacions que desenvolupen les diferents associacions al municipi.

L'Ajuntament d'Eivissa no es farà responsable de les obligacions contretes per les persones beneficiàries com a conseqüència de la realització de les seues activitats.

Article 10. Determinació, si escau, dels llibres i registres comptables específics per a garantir l'adequada justificació de la subvenció

No es preveuen.

Article 11. Termini i forma de justificació per part de la persona beneficiària o de l'entitat col·laboradora, si és el cas, de l'acompliment de la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció i de l'aplicació dels fons percebuts

1. El termini màxim de justificació serà el dia 20 d'octubre de l'any en què s'hagi publicat la convocatòria corresponent.

2. Per justificar la subvenció, les persones sol·licitants han de presentar a l'Ajuntament d'Eivissa la documentació que es requereixi en aquestes bases específiques reguladores, en la convocatòria corresponent i a la resta de normativa específica que sigui d'aplicació.

3. La modalitat de justificació de la subvenció és el compte justificatiu. El compte justificatiu haurà de contenir la documentació que determini la convocatòria vigent.

Article 12. Mesures de garantia que, si escau, es consideri necessari constituir a favor de l'òrgan concedent, mitjans de constitució i procediment de cancel·lació

No es preveuen.

Article 13. Pagament. Possibilitat d'efectuar pagaments anticipats i abonaments a compte, així com el règim de garanties que, si escau, han d'aportar la persones beneficiàries

El pagament de la subvenció s'efectuarà amb l'avançament d'un 50% de la quantitat subvencionada, quedant exemptes les associacions de presentar la garantia o aval corresponent.

El restant 50% s'abonarà un cop justificades la totalitat de les despeses de l'activitat subvencionada.

En cas que s'hagi satisfet una bestreta i que la subvenció sigui anul·lada o reduïda a un import inferior al de la bestreta, la persona beneficiària restarà obligada a reintegrar a l'Ajuntament d'Eivissa la totalitat o l'excés sobre el que l'hi correspon.

En cas de manca de justificació o de concurrència de les causes de reintegrament previstes es produirà la pèrdua del dret al cobrament parcial de la subvenció.

D'una altra banda, si la persona beneficiària de la subvenció esdevingués deutora de la hisenda municipal, aquest deute es compensarà amb la subvenció atorgada.

Article 15. Circumstàncies que, com a conseqüència de l'alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de la subvenció, podran donar lloc a la modificació de la resolució

No es preveuen.

Article 16. Compatibilitat o incompatibilitat amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals

Les ajudes rebudes per aquesta convocatòria són compatibles amb la percepció d'altres ajudes procedents de qualsevol altra administració o ens públic o privat, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, sempre que el seu import sigui de tal quantia que aïlladament o en concurrència amb altres subvencions no superi el cost total de l'activitat subvencionada, d'acord amb el previst a l'article 19.3 de la Llei general de subvencions.

És obligació de les persones beneficiàries de les ajudes informar a l'Ajuntament d'Eivissa de totes les subvencions rebudes amb destinació a l'activitat objecte de subvenció i aquesta comunicació s'ha d'efectuar així com es conegui i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l'aplicació donada als fons percebuts.

Article 17. Criteris d'incompliment de les condicions amb motiu de la concessió de la subvenció

En cas d'incompliment de les bases, així com dels compromisos assumits per les persones beneficiaries de la subvenció, serà d'aplicació el previst en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Com a conseqüència de la revocació pertoca reintegrar totalment o parcialment l'ajuda rebuda per les entitats beneficiàries i, si escau, l'exigència de l'interès de demora, en els casos següents:

  1. L'incompliment de la finalitat per a la qual es concedí l'ajuda.

  2. L'obtenció de l'ajuda sense que es compleixin les condicions requerides o quan s'alterin les condicions tingudes en compte per concedir-la, sempre que sigui per causes imputables a l'entitat beneficiària.

  3. L'incompliment de l'obligació de justificar la finalitat de l'ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts.

  4. La negativa a sotmetre's a les actuacions de control previstes o l'obstrucció injustificada d'aquestes actuacions.

  5. Justificació de la subvenció fora del termini de la justificació.

Per al reintegrament s'han d'aplicar els procediments previstos a aquest efecte en la legislació de finances, en els quals s'ha de garantir l'audiència a les entitats interessades.

Les quantitats reintegrables tenen la consideració d'ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.

L'incompliment de l'obligació de justificar la finalitat de l'ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més del reintegrament esmentat, la impossibilitat de participar en pròximes convocatòries d'ajudes municipals, mentre no es faci la devolució de l'import reclamat.

 

Article 18. Criteris de graduació dels possibles incompliments de condicions imposades amb motiu de la concessió de les subvencions. Aquests criteris són aplicables per a determinar la quantitat que finalment hagi de percebre la persona beneficiària o, si escau, l'import a reintegrar, i hauran de respondre a el principi de proporcionalitat

Si durant la instrucció de l'expedient o en el transcurs dels quatre anys posteriors a la concessió de la subvenció s'observen incompliments parcials o totals de les activitats objecte de la convocatòria corresponent, l'import subvencionat pot ser sotmès a cap reintegrament. En aquest sentit, de conformitat amb l'article 17.3.n) de la Llei general de subvencions, en relació amb l'article 37.2 de la mateixa llei, s'estableixen els següents criteris de graduació del possible incompliment material de l'activitat objecte d'aquesta subvenció, i sempre que la persona beneficiària acrediti una actuació inequívoca tendent a la satisfacció dels seus compromisos:

GRAU DE COMPLIMENT MATERIAL

PERCENTATGE A REINTEGRAR

70-74 %

15 %

75-79 %

12 %

80-84 %

9 %

85-89 %

6 %

90-94 %

3 %

95-99 %

0 %

Aquests criteris s'aplicaran per determinar la quantitat que finalment ha de percebre la persona beneficiària, o, si s'escau, l'import a reintegrar.

Article 19. Responsabilitat, règim sancionador i inspecció

Les persones beneficiàries d'aquestes subvencions romandran sotmeses a el règim de responsabilitat i sancions que preveu la normativa vigent que és aplicable en matèria de subvencions.

Els òrgans tècnics i la Intervenció de l'Ajuntament d'Eivissa podran comprovar pels mitjans que considerin adequats la inversió de les quantitats atorgades en relació als seus objectius.

Article 20. Impugnació

Contra l'acord del Ple de l'Ajuntament d'Eivissa d'aprovació definitiva d'aquestes Bases es pot interposar recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació, de conformitat amb el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

DISPOSICIÓ ADDICIONAL

Les remissions a articles que fan aquestes Bases s'entendran realitzades als preceptes respectius de les normes posteriors que, si escau, els puguin derogar, modificar, i/o substituir.

DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA

A partir de l'entrada en vigor d'aquestes Bases, queden derogades les disposicions generals de l'Ajuntament d'Eivissa, que s'oposin, contradiguin, o resultin incompatibles amb aquesta.

DISPOSICIONS FINALS

Primera. Quan existeixin regulacions específiques de superior rang, les prescripcions d'aquestes Bases s'aplicaran amb subjecció al principi de jerarquia normativa i com a complement d'aquelles.

Segona. Tot allò que no estigui previst a aquestes Bases i/o a la convocatòria corresponent, es regirà per les Bases d'Execució del Pressupost Municipal vigent de l'Ajuntament d'Eivissa, l'Ordenança general reguladora de les bases per a l'atorgament de subvencions vigent a l'Ajuntament d'Eivissa, la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i la resta de normativa específica que resulti d'aplicació.

 

​​​​​​​Tercera. Aquestes Bases entraran en vigor una vegada aprovades definitivament pel Ple de la corporació, un cop publicat el seu text íntegre en el BOIB.

 

Eivissa,

La regidora delegada                                  La tècnica municipal

Contra aquest acord d'aprovació definitiva, que exhaureix la via administrativa, s'hi pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seua publicació, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Eivissa, 31 de juliol de 2020

El secretari acctal. 

Juan Orihuela Romero