Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE SANTANYÍ
Núm. 6953
Convocatòria i bases per a la creació d'una borsa de treball de personal treballador social, amb caràcter laboral temporal, mitjançant concurs, de l’Ajuntament de Santanyí
Per acord de la Junta de Govern Local de data 9 de juliol de 2020 s'aprova la convocatòria i bases per a la creació d'una borsa de treball de personal treballador social, amb caràcter laboral temporal, mitjançant concurs, de l'Ajuntament de Santanyí, en els termes següents:
BASES REGULADORES DEL PROCÉS SELECTIU PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL TREBALLADOR SOCIAL AMB CARÀCTER LABORAL TEMPORAL MITJANÇANT CONCURS, PER PROVEIR NECESSITATS URGENTS EN ELS SERVEIS SOCIALS DE L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ
PRIMERA. Objecte
És objecte d'aquesta convocatòria la creació, mitjançant concurs, d'una borsa de treball de treballadors/es socials, en règim de personal laboral temporal.
L'article 19.2 de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de Pressuposts Generals de l'Estat per a l'any 2018, disposa que no es podrà procedir a la contractació de personal temporal, així com al nomenament de personal estatutari temporal i de personal funcionari interí llevat de casos excepcionals i per cobrir necessitats urgents i inajornables.
La necessitat d'iniciar aquesta convocatòria per a la creació d'una borsa de personal treballador social de l'Ajuntament de Santanyí, es fonamenta en la urgència de reforçar les tasques en l'àmbit social davant l'increment de les demandes de cobertura de les necessitats bàsiques provocat per la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19.
SEGONA. Requisits de les persones aspirants.
Per prendre part en el procés selectiu, les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits en la data d'expiració del termini d'admissió de sol·licituds:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, o la d'un país membre de la Unió Europea, o la de qualsevol d'aquells estats en què, en virtut de tractats internacionals celebrats per aquella i ratificats per Espanya, s'apliqui la lliure circulació de treballadors en els termes en què aquesta es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea, i en els termes que preveu l'art. 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic. Les persones aspirants de nacionalitat no espanyola hauran d'acreditar, mitjançant declaració responsable o un altre mitjà admès en dret, tenir un coneixement adequat de l'idioma espanyol, i se'ls podrà exigir, si escau, la superació de proves amb aquesta finalitat.
b) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria professional.
c) Tenir complerts setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
d) No haver estat separades del servei de qualsevol de les administracions públiques de l'Estat, de l'administració local o autonòmica o dels organismes que en depenguin per cap expedient disciplinari, ni trobar-se inhabilitades per a l'exercici de funcions públiques.
Igualment, no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que, en el seu Estat, impedesqui l'accés a la funció pública, si es tracta de persones aspirants que no tenguin la nacionalitat espanyola, d'acord amb el que s'estableix a la lletra a) d'aquesta base.
e) Estar en possessió del títol de grau o diplomatura en treball social o equivalent. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, caldrà aportar la corresponent homologació del Ministeri d'Educació o d'una universitat espanyola.
f) Acreditar el coneixement de la llengua catalana del nivell B2, de conformitat amb la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de modificació de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears i el Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Aquests coneixements han de ser acreditats mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per la Direcció General de Política Lingüística de les Illes Balears o equivalències previstes.
g) Abonar una taxa de 14 euros pels drets de participació en el procés selectiu dins el termini de presentació de sol·licituds, sense que es puguin abonar en un altre moment.
L'abonament dels drets de participació haurà de ser satisfet al següent compte bancari: Bankia ES95 2038 3388 8864 00000452, indicant el DNI i el nom de la convocatòria a la qual s'opta.
Amb anterioritat a la contractació, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmesa a cap dels motius d'incompatibilitat establerts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, que regula les incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o comprometre's, si escau, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre cap pensió de jubilació, de retir o d'orfenesa.
Els requisits establerts en els apartats anteriors hauran de complir-se l'últim dia de presentació de sol·licituds.
TERCERA. Forma i termini de presentació d'instàncies
Les bases es publiquen al BOIB, al tauler d'edictes i a la pàgina web d'aquesta corporació.
1. Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament dins del termini de deu (10) dies hàbils, comptats a partir de l'endemà al de la publicació d'aquestes bases al BOIB, i es dirigiran a la batlia de l'Ajuntament de Santanyí.
També es poden presentar en la forma prevista en l'article 16.4.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Els successius anuncis així com totes les notificacions i incidències produïdes durant el procés selectiu es publicaran al tauler d'edictes i a la pàgina web de l'Ajuntament de Santanyí.
2. A més de les dades que han de constar en la sol·licitud, les persones aspirants han de consignar-les i acompanyar la documentació que s'indica a continuació:
a) Còpia del DNI i del títol exigit per prendre part en la convocatòria.
b) Manifestació que es reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la base segona, referides sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds.
c) Document d'ingrés de la taxa de drets de participació. L'import dels drets de participació únicament serà retornat a aquelles persones que no siguin admeses per falta d'algun dels requisits exigits per prendre part en el procés selectiu, sempre que formulin la seva reclamació en el termini d'un mes, comptat a partir de la publicació de la resolució per la qual s'aprova la llista definitiva de persones admeses i excloses.
d) Relació, seguint el mateix ordre d'exposició que consta en el barem de mèrits, dels mèrits al·legats per a la fase de concurs. Aquests mèrits s'acreditaran documentalment mitjançant certificacions, diplomes, títols, etc., originals o còpies.
e) Certificat de coneixement de la llengua catalana: es presentarà una còpia del certificat acreditatiu de posseir, com a mínim, el nivell exigit en aquesta convocatòria.
Els mèrits al·legats però no justificats en la forma indicada a aquestes bases, no seran valorats per la Comissió de Valoració.
QUARTA. Admissió de les persones aspirants
Pel fet de presentar les instàncies per prendre part en el concurs, les persones aspirants es sotmeten expressament a les seves bases reguladores, que constitueixen la norma d'aquest procés selectiu, sense perjudici de les responsabilitats en què poguessin incórrer si s'apreciés inexactitud fraudulenta a la declaració que formulin.
Resultaran admeses les persones aspirants que acreditin reunir els requisits exigits, segons allò que s'exposa a la base segona.
Expirat el termini de presentació d'instàncies, l'autoritat convocant dictarà resolució, en el termini màxim d'un mes, declarant aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses i concedint un termini d'esmena a les persones excloses de cinc (5) dies hàbils, indicant que, si no es du a terme l'esmena, s'entendrà que han desistit de la seva sol·licitud i seran definitivament excloses.
La llista provisional de persones admeses i excloses, que serà publicada al tauler d'anuncis i a la pàgina web d'aquesta Corporació, contendrà també la causa o causes que han motivat l'exclusió. La data de publicació serà determinant dels terminis a l'efecte de possibles impugnacions o recursos.
Els errors de fet podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.
No serà esmenable l'abonament de les taxes després de la data de tancament del termini de presentació d'instàncies.
A la resolució que declari aprovada la llista definitiva de persones admeses i excloses, es designaran els membres de la Comissió Tècnica de Valoració i es farà indicació de la data en la qual es durà a terme la valoració de mèrits de la fase de concurs.
CINQUENA. Composició de la comissió tècnica de valoració
1- La comissió de valoració es constituirà en la forma que determina l'article 60 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre- TRLEBEP, i, supletòriament, l'article 51 de la Llei 3/2007, de la funció pública de la CAIB.
Els membres de la Comissió han de ser personal laboral fix o personal funcionari de carrera d'igual o superior categoria, i amb titulació acadèmica d'igual o superior nivell a l'exigit per a la plaça convocada.
De la comissió tècnica de valoració, no en podrà formar part el personal d'elecció o de designació política, el personal funcionari i laboral interí i el personal eventual, i tendrà la següent composició:
- Un president/a, que serà personal laboral fix o funcionari de carrera de l'entitat local o de qualsevol Administració pública, designat pel president/a de la corporació.
- Dos vocals designats pel president o la presidenta de la corporació que tenguin titulació o especialització igual o superior a l'exigida per a l'accés a la plaça que es convoca, que poden ser de l'entitat local o de qualsevol Administració pública.
2- En la designació de la Comissió es procurarà garantir, en tot cas, el compliment del principi d'especialitat i d'idoneïtat per valorar els coneixements i les aptituds requerides de les persones aspirants.
3- Els membres de la Comissió s'hauran d'abstenir d'intervenir, la qual cosa notificaran a l'autoritat convocant, quan es doni alguna de les circumstàncies previstes a l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
Igualment les persones aspirants podran recusar els membres de la Comissió quan concorri alguna de les circumstàncies previstes a l'apartat anterior.
4- El president o presidenta convocarà els membres titulars per tal de constituir la Comissió.
La constitució i l'actuació de la Comissió s'ajustarà al que preveu la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic.
Els acords s'adoptaran per majoria d'assistents i el vot del president/a dirimirà els empats.
5- La Comissió podrà comptar amb personal assessor especialista per a aquelles consultes que siguin necessàries. Aquestes persones assessores es limitaran a prestar l'assistència que se'ls sol·liciti i tendran veu, però no vot.
6- Correspon a la Comissió resoldre totes les qüestions derivades de l'aplicació d'aquestes bases i també allò que pertoqui en els casos no prevists.
7- La indemnització per assistència a la Comissió Tècnica de Valoració es regirà per la normativa autonòmica vigent.
8- Quan, en absència del president o presidenta titular de la Comissió, tampoc no sigui possible la presència de la persona designada com a suplent, n'assumirà la presidència el vocal que resulti en atenció als criteris de major jerarquia, antiguitat o edat, aplicats per aquest ordre.
9- A la resolució que declari aprovada la llista definitiva de persones admeses i excloses es farà pública la designació de la Comissió tècnica de valoració.
SISENA. Fase de concurs
En aquesta fase, la Comissió Tècnica valorarà els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants.
La puntuació màxima que es pot obtenir en aquesta fase és de 30 punts.
Es valoraran els mèrits següents:
1) Experiència professional (puntuació màxima 15 punts).
1.1) Per serveis prestats a l'Administració Pública, relacionats amb la plaça o lloc convocats, en un lloc igual, similar, o superior: 0,25 per mes treballat, amb un màxim de 10 punts.
Únicament serà valorat aquest apartat quan, de la documentació aportada per la persona aspirant, es desprengui que l'experiència laboral està directament relacionada amb les funcions de la plaça o lloc a cobrir. A tal efecte s'haurà de presentar certificat de l'Administració en el qual s'indiqui la data d'alta i baixa en la mateixa així com el lloc de treball ocupat.
Quant a l'experiència, es valorarà tant l'experiència adquirida amb convenis entre l'Administració pública i SEPE en règim de col·laboració social, com la que correspongui a cobertura de places per a les quals hagi existit un procés de selecció previ.
1.2) Per serveis prestats fora de l'Administració Pública, relacionats amb la plaça o lloc convocats, en un lloc igual o similar, o superior: 0,15 punts per mes treballat, amb un màxim de 5 punts.
Únicament serà valorat aquest apartat quan, de la documentació aportada per l'aspirant, es desprengui que l'experiència laboral està directament relacionada amb les funcions de la plaça o lloc a cobrir. A tal efecte s'haurà de presentar certificat de l'entitat o empresa en el qual s'indiqui la data d'alta i baixa en la mateixa així com el lloc de treball ocupat. Es complementarà amb un informe de vida laboral emès per la Seguretat Social on s'especifiqui la data d'alta i baixa en l'activitat corresponent.
2) Titulacions acadèmiques oficials (puntuació màxima 7 punts)
Formació universitària de grau i postgrau relacionada amb serveis socials (quan no s'hagi acreditat com a requisit):
2.1) Per cada titulació acadèmica oficial d'especialista universitari/expert universitari i altres estudis de postgrau: 3 punts.
2.2) Per cada grau/llicenciatura: 4 punts.
2.3) Per cada títol de Màster oficial: 4 punts.
2.4) Per cada Títol de doctor/a: 5 punts.
3) Cursos de formació i perfeccionament (puntuació màxima 6 punts).
Es valorarà la formació específica i relacionada amb les funcions pròpies de treballador/a social.
La valoració d'aquest criteri es du a terme d'acord amb el següent barem:
Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per Universitats, escoles oficials de formació, escoles Municipals de Formació, l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), l'Administració de l'Estat, l'autonòmica o la local, les organitzacions sindicals signants dels acords de formació contínua de les administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions. En aquest apartat s'inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.
Els cursos poden tenir qualsevol durada. No són acumulatius els crèdits d'assistència i els d'aprofitament.
No es valoren les assignatures encaminades a obtenir les titulacions acadèmiques.
Tampoc no es valoraran els cursos de doctorat ni la impartició d'assignatures a la Universitat.
L'hora d'impartició es valora amb: 0,01 punts
L'hora d'aprofitament es valora amb: 0,007 punts
L'hora d'assistència es valora amb: 0,005 punts
Un crèdit equival a 10 hores de formació.
4) Coneixements de català (puntuació màxima 2 punts):
Es valoraran els certificats expedits o reconeguts com a equivalents per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears. Només es computarà el nivell més alt acreditat. El certificat LA es pot acumular amb el C1 o amb el C2. La puntuació en cada cas serà:
Certificat C1 o equivalent: 0,50 punts
Certificat C2 o equivalent: 1 punt
Certificat LA o equivalent: 1 punt
SETENA. Ordre de classificació
Una vegada conclosa la valoració dels mèrits, la comissió tècnica de valoració publicarà, al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la pàgina web de l'Ajuntament, una llista de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants (per blocs i total), amb indicació del número de document nacional d'identitat. Aquesta llista es publicarà per ordre de major a menor puntuació total.
Les persones aspirants disposaran d'un termini de tres dies hàbils, a comptar a partir de l'endemà de la publicació de la llista, per a al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional dels mèrits del concurs. La comissió tècnica disposarà de deu dies hàbils per resoldre les al·legacions.
Una vegada resoltes les al·legacions, la comissió tècnica de valoració elaborarà la llista definitiva de totes les persones aspirants de la borsa, per ordre de la puntuació obtinguda, que elevarà a la batlessa perquè en dicti la resolució que correspongui.
La borsa es publicarà al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament amb indicació de totes les persones integrants, l'ordre de prelació i la puntuació obtinguda per cadascuna, amb indicació del número de document nacional d'identitat.
La durada màxima de vigència de la borsa és de tres anys.
VUITENA. Funcionament de la borsa
Les persones que formin part de la borsa, a l'efecte de rebre ofertes de treball, estan en situació de disponibles o no disponibles.
Podran estar en situació de no disponibles les persones integrants de la borsa que estiguin prestant serveis a una Administració Pública, ja sigui fent substitucions diverses (IT, maternitat, etc.) o cobrint acumulacions de tasques o que no hagin acceptat el lloc ofert per alguna de les causes indicades en aquesta mateixa base.
Mentre la persona aspirant estigui en situació de no disponible a la borsa no se la cridarà per oferir-li un lloc de treball corresponent a aquesta convocatòria.
Estan en situació de disponibles la resta de persones de la borsa i, per tant, se les ha de cridar per oferir-les el lloc de treball d'acord amb la seva posició a la borsa.
A aquest efecte, el Departament de Personal es posarà en contacte telefònic, o a través de mitjans telemàtics (correu electrònic o SMS), amb la persona que correspongui i li comunicarà el lloc a cobrir i el termini per incorporar-se, que no serà inferior, si així ho demana la persona interessada, a dos dies hàbils a comptar des de la comunicació.
Quedarà constància a l'expedient, mitjançant una diligència, del fet que ha rebut la comunicació o dels intents de comunicació duts a terme.
En el termini màxim d'un dia hàbil a comptar des de la comunicació, o dos dies si es fa en divendres, la persona integrant de la borsa ha de manifestar el seu interès en la contractació.
Si no en manifesta la conformitat dins termini, renuncia expressament a la contractació, no respon al telèfon de contacte que ha facilitat, o es dóna una altra circumstància, quedarà exclosa de la borsa i s'avisarà la següent persona de la llista.
A les persones aspirants que renunciïn de forma expressa o tàcita se'ls exclourà de la borsa, llevat que al·leguin, dins el termini establert, la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, que s'han de justificar documentalment en els tres dies següents:
a) Estar en període d'embaràs, maternitat o paternitat, adopció o acollida permanent o preadoptiva, inclosa l'excedència per cura de fills.
b) Prestar serveis a una altra administració pública.
c) Patir una malaltia o incapacitat temporal.
d) Estar exercint funcions sindicals.
Aquestes persones estan obligades a comunicar per escrit al Departament de Personal la finalització de les situacions previstes anteriorment en un termini no superior a deu dies hàbils des que aquesta es produeixi i amb la justificació corresponent, d'aquesta manera quedaran en situació de disponibles. La falta de comunicació dins termini determina l'exclusió de la borsa.
Quan la persona seleccionada mitjançant aquesta borsa cessi en el lloc de treball, excepte si és per renúncia voluntària, es reincorporarà novament a la borsa de treball amb el mateix ordre de prelació que tenia.
La posterior renúncia d'una persona al lloc de treball que ocupa, així com l'incompliment del deure de comparèixer al lloc de treball prèviament acceptat, suposa la seva exclusió de la borsa de treball.
NOVENA. Presentació de documents
1. Les persones aspirants cridades i que donin la seva conformitat a la seva contractació hauran de presentar, en el termini establert a partir de la crida, si encara no ho han presentat, els documents següents:
a) Còpia compulsada del DNI o del NIF o document acreditatiu de la nacionalitat certificat per l'autoritat competent del país d'origen, si n'és el cas.
b) Còpia compulsada de la titulació o certificació acadèmica que acrediti tenir cursats i aprovats els estudis necessaris per a l'obtenció del títol corresponent, o el justificant d'haver satisfet els drets d'expedició, sense perjudici de la posterior presentació del títol.
c) Declaració jurada o promesa acreditativa de posseir la capacitat funcional que no impedeixi el normal exercici de les funcions.
Les persones aspirants que hagin fet valer la seva condició de persones amb discapacitat, hauran d'acreditar aquesta condició mitjançant certificació lliurada pels òrgans competents del Ministeri de Serveis Socials i Igualtat o, si escau, de la Comunitat Autònoma.
d) Declaració jurada o promesa de no haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Estat, de l'administració local o autonòmica o dels organismes que en depenguin, ni trobar-se inhabilitada per a l'exercici de funcions públiques.
Les persones aspirants que no tenguin la nacionalitat espanyola, d'acord amb el que s'estableix a la lletra a) de la base 2, hauran d'acreditar igualment no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que els impedeixi, en el seu estat, l'accés a la funció pública.
e) Declaració jurada o promesa de no estar sotmeses a cap causa d'incapacitat específica d'acord amb la normativa vigent.
f) Declaració jurada o promesa de no ocupar cap lloc ni exercir cap activitat en el sector públic delimitat per l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, amb indicació, així mateix, de no dur a terme cap activitat privada incompatible o subjecta a reconeixement de compatibilitat i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat, per drets passius o per qualsevol règim de seguretat social públic i obligatori.
Si la persona interessada manifesta que no pot subscriure la referida declaració perquè desenvolupa alguna activitat pública o percep alguna de les pensions indicades anteriorment, se li assenyalarà que, d'acord amb la normativa sobre incompatibilitats, ha d'exercir l'opció que desitgi o, si les activitats públiques són susceptibles de compatibilitat, ha de sol·licitar la corresponent autorització.
Si la persona aspirant proposada du a terme alguna activitat privada per a l'exercici de la qual es requereixi el reconeixement de la compatibilitat, l'haurà d'obtenir o cessar en la realització de l'activitat privada abans de començar l'exercici de les seves funcions públiques.
En els supòsits en què se sol·liciti la compatibilitat per a l'exercici d'una activitat pública o privada, el termini per a la contractació es prorrogarà fins que es dicti la resolució corresponent.
2. Si dins el termini indicat, i llevat de casos de força major, les persones aspirants proposades no presenten la documentació o no compleixen els requisits exigits, no podran ser nomenats o contractats i restaran anul·lades totes les seves actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què haguessin pogut incórrer per falsedat en la sol·licitud en què demanaven prendre part en el procés selectiu.
3. Les persones que ja tenguin la condició de personal al servei de l'administració pública estaran exemptes de justificar les condicions i els requisits ja acreditats per obtenir l'anterior nomenament/contracte. En aquest cas hauran de presentar certificat del ministeri, corporació local o organisme públic del qual depenguin, acreditatiu de la seva condició i de la resta de circumstàncies que constin al seu expedient personal.
DESENA. Impugnació i modificació de la convocatòria
La convocatòria, les seves bases i els actes administratius que se'n derivin i també els que es derivin de l'actuació de la Comissió, podran ser impugnats per les persones interessades en el termini i en la forma establertes per la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
La convocatòria o les bases, un cop publicades, només podran ser modificades amb subjecció estricta a les normes de la mencionada Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
ANNEX I SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ A PROCEDIMENT SELECTIU DE L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ
_____________________________________________________ DNI núm. ______________________
(Nom i cognoms)
Domicili a ______________________________________________________ núm. _______________
(Localitat) (carrer, avinguda, plaça, etc.)
Codi postal _________ Telèfon _________________ e-mail ___________________________________
EXPÒS:
Que he tingut coneixement de la convocatòria: _____________________________________________,
(Nom de la convocatòria)
les bases de la qual van ser publicades: ____________________________________________________
(BOIB -data i núm-; web municipal -data de l'anunci-, etc.)
Que reunesc totes i cadascuna de les condicions exigides a les bases, referides a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació d'aquesta sol·licitud i que he satisfet els drets d'examen, la qual cosa acredit amb el document que s'adjunta.
Per tot l'exposat,
SOL·LICIT:
Prendre part en aquesta convocatòria.
________________________________, ______ d__________________________ de 202___________
[signatura]
SRA. BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ
ANNEX II
RELACIÓ DELS MÈRITS ACREDITATS PER A LA FASE DE CONCURS
_____________________________________________________ DNI núm. ______________________
(Nom i cognoms)
Domicili a ______________________________________________________ núm. _______________
(Localitat) (carrer, avinguda, plaça, etc.)
Codi postal _________ Telèfon _________________ e-mail ___________________________________
EXPÒS:
Que adjunt tramet la documentació que es relaciona a continuació per a la valoració dels mèrits en la fase de concurs del procés selectiu _________________________________________________________ (Convocatòria)
1.__________________________________________________________________________________
2. __________________________________________________________________________________
3. __________________________________________________________________________________
4. __________________________________________________________________________________
5. __________________________________________________________________________________
6. __________________________________________________________________________________
7. __________________________________________________________________________________
8. __________________________________________________________________________________
9. __________________________________________________________________________________
10. _________________________________________________________________________________
11.__________________________________________________________________________________
12. _________________________________________________________________________________
13. _________________________________________________________________________________
14. _________________________________________________________________________________
15. _________________________________________________________________________________
_________________________________, ______ d__________________________ de 202 __________
[signatura]
SRA. BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ
Santanyí, 28 de juliol de 2020
La batlessa
Maria C. Pons Monserrat