Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS

Núm. 6951
Resolució del president de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS) de 24 de juliol de 2020, per la qual es convoca un concurs per formar part d’una borsa de treball de Tècnic/a Superior en Gestió de Qualitat i Avaluació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents de fet

1.  L'article 92 de la Llei 4/2009, de 11 de juny, de Serveis Socials de les Illes Balears, disposa que la qualitat és un principi rector dels sistemes de serveis socials i un dret de les persones usuàries. Amés, les administracions públiques han d'impulsar la implantació de sistemes de gestió de la qualitat dels serveis.

2. L'Institut Mallorquí d'Afers Socials  té, entre d'altres, les funcions de donar assessorament i suport tècnic en matèria de qualitat als municipis de Mallorca,  i  les de registrar, autoritzar, acreditar, avaluar la qualitat i inspeccionar els serveis socials, públics o privats, d'àmbit insular o local.

El perfil professional i tècnic que es requereix per poder desenvolupar les funcions referides és d'un tècnic/a superior de l'administració amb formació en matèria de gestió i certificació de la qualitat i l'avaluació. 

3. Actualment no existeix cap borsa de treball ordinària ni extraordinària a l'IMAS amb aquest perfil i requisits, per tant, resulta necessari convocar un concurs per formar part d'una borsa de treball de Tècnic/a Superior en Gestió de Qualitat i Avaluació, subgrup de classificació professional A1, per cobrir les necessitats actuals i altres que puguin esdevenir en un futur.

4. A  la sessió de dia 20 de juliol de 2020 de la Mesa Sectorial de Negociació de l'IMAS, es varen negociar les bases i el barem de mèrits per a la convocatòria d'aquest concurs per formar part d'una borsa de treball de Tècnic/a Superior en Gestió de Qualitat i Avaluació, subgrup de classificació professional A1, corresponent a l'escala d'Administració especial, subescala tècnica, classe tècnic-a superior, especialitat Gestió de Qualitat i Avaluació.

Fonaments de dret

I. L'article 10.2 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (en endavant TREBEP), estableix que la selecció dels funcionaris interins s'ha de fer mitjançant procediments àgils que han de respectar en tot cas els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.

L'article 15 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears s'estableix idèntica previsió tot afegint-hi els criteris de celeritat i eficiència. Respecte del personal laboral, a l'article 18.2 d'aquesta Llei es disposa que la selecció d'aquest personal ha de respectar els principis de publicitat, igualtat, mèrit i capacitat.

II. L'article 37.1.c) del TREBEP estableix que serà matèria objecte de negociació entre d'altres les normes que fixin els criteris generals en matèria d'accés.

En aquest sentit, a la sessió celebrada el dia 20 de juliol de 2020 de la Mesa Sectorial de Negociació de l'IMAS, es varen negociar les bases i el barem de mèrits per a la convocatòria d'un concurs per formar part d'una borsa de treball de Tècnic/a superior en Gestió de la Qualitat i Avaluació, subgrup de classificació professional A1, corresponent a l'escala d'Administració especial, subescala tècnica, classe tècnic-a superior, especialitat Gestió de Qualitat i Avaluació.

III. La Llei 4/2009, de 11 de juny, que regula els Serveis Socials de les Illes Balears, estableix els principis rectors dels serveis socials  i en especial respecte de la qualitat, i el Decret 10/2013, de 28 de febrer, pel qual es fixen els principis generals del Registre Unificat de serveis socials de les Illes Balears i dels procediments per a l'autorització i l'acreditació de serveis socials. 

IV. L'article 7.2.13 dels Estatuts de l'IMAS (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019), estableix que correspon a la presidència de l'IMAS convocar i resoldre els procediments de selecció, establir les bases, els programes i el contingut de les proves i nomenar els membres dels òrgans de selecció i l'article 2.2 pel que fa a el marc competencial de l'IMAS.

Per tot l'exposat,

RESOLC

Primer. Aprovar la convocatòria d'un concurs per formar part d'una borsa de treball de Tècnic/a Superior en Gestió de la Qualitat i Avaluació, del subgrup de classificació professional A1, corresponent l'escala Administració especial, subescala tècnica, classe tècnic-a superior, especialitat Gestió de Qualitat i Avaluació.

Segon. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria, que s'adjunten com a annex I d'aquesta resolució, i el barem de mèrits que s'adjunta com a annex II.

Tercer. Designar la Comissió Tècnica de Valoració d'aquest concurs, la qual està constituïda pels membres que s'indiquen a l'annex III.

Quart. Ordenar la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el tauler d'edictes de l'IMAS, a la pàgina web <www.imasmallorca.net> i  en la seu electrònica del Consell de Mallorca (https://seu.conselldemallorca.net).

Interposició de recurs

Aquesta resolució no posa fi a la via administrativa i contra ella es pot interposar, d'acord amb l'article 28 dels Estatus de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials aprovats pel Ple del Consell de Mallorca de data 11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019), recurs d'alçada davant el Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca, dins el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent al de la notificació de la present resolució.

Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la notificació de la desestimació de l'esmentat recurs.

Contra la desestimació per silenci del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en qualsevol moment a partir del dia següent a la desestimació presumpta (tres mesos des de la interposició del recurs sense que s'hagi notificat la resolució).

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Palma, 27 de juliol de 2020

El president de l'IMAS

Javier de Juan Martin

 

ANNEX I: BASES DE LA CONVOCATÒRIA

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA I NORMES GENERALS

1.1 L'objecte d'aquesta convocatòria és la selecció de personal per formar una borsa de treball de l'escala Administració especial, subescala tècnica, classe tècnic-a superior, especialitat Gestió de la qualitat i avaluació.

1.2 Les circumstàncies que permeten nomenar personal funcionari interí són les següents:

a) Ocupar llocs de feina vacants que corresponen a personal funcionari mentre no es proveeixin reglamentàriament.

b) Substituir personal funcionari amb reserva de lloc de feina o en situació de llicència, quan la durada d'aquesta llicència ho requereixi.

c) Substituir la reducció de jornada del personal funcionari quan les necessitats del servei ho requereixin. En aquest supòsit, l'administració pot establir que la relació funcionarial interina sigui a temps parcial.

d) Desenvolupar programes temporals que responen a necessitats no permanents de l'administració.

e) Subvenir a necessitats urgents, extraordinàries i circumstancials d'increment de l'activitat.

1.3 La circumstància que permet nomenar personal laboral s'estableix a l'article 57.4 del TREBEP.

1.4 L'àmbit territorial de la borsa de treball és l'illa de Mallorca i, d'acord amb les necessitats del servei, els òrgans gestors de les borses podran distribuir els candidats per centres de treball sense condicionants ni restriccions de cap tipus.

1.5 Aquesta convocatòria es regeix per l'establert en aquestes bases, el TREBEP i la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, el Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, el Conveni col·lectiu del personal laboral del Consell de Mallorca i els Acords per al personal funcionari del Consell de Mallorca, els Estatuts de l'IMAS (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019), i la Instrucció 3/2017 de la Presidència de l'IMAS d'establiment dels criteris generals per a la gestió de les borses de treball de l'IMAS i per la resta de la legislació aplicable.

2. RESERVA PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT

2.1 D'acord amb el que disposa el darrer paràgraf de l'article 59.1 del TREBEP, es reserva una quota del 7% de les vacants perquè les cobreixin persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33%, sense perjudici que s'hagi d'acreditar la compatibilitat amb les funcions de l'especialitat corresponent.

2.2 Les persones amb discapacitat han de formar part de la llista general de la borsa, d'acord amb els criteris d'ordenació d'aquesta llista, en situació d'igualtat amb la resta de les persones integrants de la borsa.

2.3 En qualsevol cas, les persones aspirants amb un grau de discapacitat igual o superior al 33%, en el moment del nomenament hauran d'aportar, en el supòsit de no haver-ho presentat juntament amb la sol·licitud, el certificat d'aptitud emès per la Direcció General d'Atenció a la Dependència del Govern de les Illes Balears, que acrediti la compatibilitat per a l'exercici de les funcions corresponents i en el qual es determini, si s'escau, les adaptacions que la persona aspirant necessita per al compliment del lloc de feina.

3. REQUISITS

3.1 Les persones interessades han de complir els requisits següents:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra que, de conformitat amb l'article 57 del TREBEP, es permeti l'accés a l'ocupació pública.

b) Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

c) Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents a l'escala, subescala, classe, especialitat a la qual s'aspira (annex IV).

d) No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per accedir al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, del qual hagi estat separat o inhabilitat. En el cas de nacionals d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública (annex V).

e) Estar en possessió del títol acadèmic exigit o en condicions d'obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de les sol·licituds.

En el cas de titulacions expedides a l'estranger serà necessari aportar la corresponent documentació que acrediti la seva homologació oficial.

El títol exigit per participar en la borsa convocada és el títol de llicenciatura o equivalent en grau.

f) Títol de màster de gestió de la qualitat.

g) Acreditar el coneixement de la llengua catalana, nivell B2 (nivell avançat) mitjançant un certificat expedit, reconegut com a equivalent o homologat per l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears, així com els certificats expedits pel Consell de Mallorca d'acord amb els decrets de presidència de 3 de juny de 2004 i de 29 de setembre de 2004.

h) Carnet de conduir B

3.2 Les persones interessades han de complir els requisits enumerats a l'apartat anterior en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, o han d'estar en condicions de complir-los, i han d'estar-ne en possessió durant tot el procés selectiu.

4. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

4.1 El model normalitzat de la sol·licitud i de la relació de documents acreditatius per prendre part en el procés selectiu s'ha d'ajustar a l'annex VI d'aquestes bases. Les sol·licituds s'han de dirigir a l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, Departament de Recursos Humans.

El model normalitzat de la sol·licitud per prendre part a aquesta convocatòria es troba a disposició de les persones interessades a la pàgina web de l'IMAS (www.imasmallorca.net) i en la seu electrònica del Consell de Mallorca (https://seu.conselldemallorca.net).

4.2 Les sol·licituds i la resta de documentació s'han de presentar al Registre general de l'IMAS (carrer del General Riera, 67, 07010, Palma; de dilluns a divendres, de les 9.00 a les 14.00 hores), als registres auxiliars de l'IMAS o en alguna altra de les formes que s'estableixen a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Telèfon d'informació 971 763 325 Ext. 1100 i 1397.

Els registres auxiliars de l'IMAS es troben situats als centres següents:

-  Centre comarcal de Manacor (c. del Bonjesús, 1 i 2, Manacor, tel. 971 844 901)

-  Centre comarcal d'Inca (c. del General Luque, 223, Inca, tel. 971 880 216)

- Registre electrònic,  a la adreça https://rec.redsara.es/registro/action/are/acceso.do i adreçant-lo a Instituto Mallorquín de Asuntos Sociales (en castellà).

4.3 El termini per presentar les sol·licituds és de 10 dies hàbils a partir de l'endemà d'haver-se publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

4.4 Juntament amb la sol·licitud emplenada adequadament (Annex VI), les persones aspirants han d'adjuntar:

a) Còpia del DNI o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE, passaport o targeta de residència).

b) Una còpia del títol acadèmic exigit per formar part de la borsa (anvers i revers). El justificant de pagament dels drets d'expedició d'aquest només té validesa fins a l'expedició del títol. Es presumeix que el títol ha estat expedit quan han transcorregut més de dos anys des de l'emissió del justificant del pagament dels drets d'expedició i, en aquest cas, les persones aspirants queden excloses i han d'acreditar-lo en el termini d'esmenes de les deficiències en la sol·licitud que estableix la base 5, o justificar mitjançant un certificat del centre corresponent que el títol encara no ha estat expedit.

c) Una declaració responsable de les persones aspirants que compleixen el requisit de tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de l'especialitat a què correspon la borsa a la qual opten (Annex IV).

d) La declaració jurada de no haver estat separat/ada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial (Annex V).

e) Còpia de la documentació acreditativa d'estar en possessió del nivell de coneixements de català exigit en la base 3.1.g) de la convocatòria.

f) Còpia del Carnet de conduir B

g) Les persones aspirants amb un grau de discapacitat igual o superior al 33% han d'aportar còpia de la resolució de reconeixement de grau, així com el certificat d'aptitud emès per la Direcció General d'Atenció a la Dependència del Govern de les Illes Balears (o la sol·licitud d'haver-ho demanat en termini) que acrediti la compatibilitat per a l'exercici de les funcions corresponents i en el qual es determini, si s'escau, les adaptacions que la persona aspirant necessita per al compliment de les funcions de l'Escala Administració Especial, Subescala Tècnica, Classe Tècnic-a Superior, especialitat Gestió de la qualitat i avaluació.

En el supòsit que la persona interessada presenti la sol·licitud d'haver demanat el certificat d'aptitud en termini, en tot cas, haurà de presentar aquest certificat abans del nomenament com a personal funcionari/ària interí/ina.

Si la persona interessada no presenta l'original o còpia de l'informe d'aptitud abans del nomenament, se la considerarà no apta i no podrà ser nomenada personal funcionari/ària interí/ina.

g) Còpia de la documentació acreditativa dels mèrits al·legats seguint el mateix ordre d'exposició que consta en el model de relació de documents acreditatius.

4.5 Als efectes de complir amb el que es disposa al que disposa  la LLei Orgánica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa a la persona interessada que les dades facilitades seran incloses en el fitxer automatitzat de Registre de documents i a la base de dades de RRHH per al seu tractament informàtic en el procés de selecció. Així mateix, s'informa a la persona interessada de la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes inclosos a la legislació vigent, mitjançant escrit presentat al Registre de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials.

5. LLISTES DE PERSONES ADMESES I EXCLOSES

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, i comprovada la documentació presentada per les persones interessades, relativa als requisits per participar en la convocatòria, s'ha de publicar la resolució per la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes de l'exclusió, en el tauler d'edictes de l'IMAS i es podrà consultar a la pàgina web de l'IMAS (www.imasmallorca.net) i en la seu electrònica del Consell de Mallorca (https://seu.conselldemallorca.net).

En tot cas, amb la finalitat d'evitar errors i, si es produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en la forma escaient, les persones aspirants han de comprovar no només que no figuren a la relació de persones excloses sinó, a més, que consten a la llista de persones admeses.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la resolució en el tauler d'edictes de l'IMAS, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu. En la publicació d'aquesta resolució se les ha d'advertir que la sol·licitud es tindrà per no presentada si no es compleix el requeriment.

Acabat el termini al qual fa referència el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les sol·licituds, la presidència de l'IMAS ha de dictar una resolució per la qual s'aprova la llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses.

Aquesta resolució s'ha de fer pública de la mateixa manera que la resolució provisional.

6. SISTEMA DE SELECCIÓ I BAREM DE MÈRITS

6.1 El sistema de selecció de les persones aspirants és el concurs. A aquest efecte es constitueix una comissió tècnica de valoració.

6.2 Els mèrits al·legats per les persones interessades s'han de valorar, sempre que s'hagin acreditat dins el termini de presentació de sol·licituds, d'acord amb el barem que s'adjunta com a annex II.

6.3 Els mèrits que al·leguin les persones candidates s'han d'acreditar mitjançant la presentació d'original o còpia de la documentació, i d'acord amb els criteris següents:

a) Justificant de l'experiència professional

-  Dels serveis prestats a l'Administració: un certificat lliurat per l'Administració pública corresponent.

En el cas d'haver prestat serveis a l'IMAS, si la persona aspirant ho demana a la sol·licitud, el certificat de serveis prestats de l'expedient personal es tramitarà d'ofici.

En el cas d'haver prestat serveis al Consell de Mallorca, la persona aspirant ha de demanar el certificat de serveis prestats al Departament de Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca i l'ha de presentar juntament amb la sol·licitud i la resta de documentació.

En el cas d'haver prestat serveis en altres administracions, la persona aspirant ha de presentar el certificat de serveis prestats que ho justifiqui juntament amb la sol·licitud i la resta de documentació.

En qualsevol cas, sempre que juntament amb la sol·licitud s'hagi aportat el document acreditatiu d'haver sol·licitat el certificat de serveis prestats, s'han de valorar els certificats que hagin tingut entrada a l'IMAS abans del dia de la publicació de la llista definitiva de persones admeses i excloses.

-  Els treballs realitzats en empreses públiques o privades, per compte pròpia o aliena, s'han d'acreditar amb l'aportació, en el termini de presentació de sol·licituds, de l'informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social i del contracte laboral o certificat d'empresa amb acreditació de la categoria i de les funcions realitzades, o d'una altra manera en què quedin acreditades la categoria i les funcions que s'han exercit; o de la sol·licitud d'aquesta documentació. En tot cas, s'ha de valorar aquest mèrit quan la documentació acreditativa hagi tingut entrada a l'IMAS abans del dia de la publicació de la llista definitiva d'admesos i exclosos.

- En el casos que es presentin certificats on constin períodes solapats de serveis prestats, només s'han de computar els que resultin més favorables per la persona aspirant.

- L'experiència com a personal docent (encara que sigui al mateix grup de titulació) no s'entén com a experiència professional en la mateixa especialitat o categoria.

b) Titulació acadèmica oficial

Es valoraran els títols acadèmics de caràcter oficial mitjançant l'aportació d'una còpia del títol (anvers i revers).

c) Cursos i accions formatives

S'acredita mitjançant l'aportació dels certificats acreditatius dels cursos oficials realitzats, els quals han d'especificar el número d'hores de què consta el curs. Si no s'especifiquen les hores s'ha de comptabilitzar una hora de formació per dia.

S'entén per certificat oficial els diplomes o certificats expedits per una entitat pública o organismes dependents, per organitzacions sindicals i empresarials o qualsevol entitat privada sempre que tinguin autorització expressa de l'organisme públic competent per a la realització de cursos i sempre que aquestes circumstàncies constin en el propi títol o diploma.

d) Coneixements de llengua catalana

Mitjançant un certificat expedit, reconegut com a equivalent o homologat per l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears, així com els certificats expedits pel Consell de Mallorca d'acord amb els decrets de presidència de 3 de juny de 2004 i de 29 de setembre de 2004.

6.4 No serà necessari acreditar els mèrits al·legats que consten a l'expedient personal de l'IMAS, sempre que la persona aspirant hagi fet constar aquesta circumstància i sol·liciti expressament la seva incorporació d'ofici.

6.5 Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i en cap cas no es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi al·legat i acreditat dins aquest termini.

7. COMISSIÓ TÈCNICA DE VALORACIÓ

7.1 L'òrgan encarregat de la selecció és la Comissió Tècnica de Valoració, la composició de la qual consta a l'annex III.

7.2 Les persones membres de la Comissió Tècnica de Valoració s'han d'abstenir d'intervenir-hi, i ho han de notificar a l'autoritat que les va nomenar, quan hi concorrin les circumstàncies previstes a l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

7.3 A l'efecte de notificacions i tramitació de documentació, la Comissió Tècnica de Valoració té la seu a l'IMAS (carrer del General Riera, núm. 67, 07010 Palma).

7.4 A la sessió de constitució, les persones membres de l'òrgan de valoració han de designar un/a secretari/a entre els vocals.

7.5 Totes les persones membres han de ser personal funcionari de carrera o laboral fix i posseir una titulació acadèmica de nivell igual o superior que l'exigit a les persones aspirants.

7.6 Són funcions de la Comissió Tècnica de Valoració:

- Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, en la forma establerta en les bases de la convocatòria.

- Requerir, si escau, les persones aspirants per tal que esmenin els defectes de forma en l'acreditació dels mèrits, o bé, per tal que aclareixin algun dels mèrits, sempre que s'hagin acreditat en termini i en la forma escaient.

- Resoldre les reclamacions presentades per les persones candidates en el termini establert i en la forma escaient.

- Elaborar una llista de totes les persones que formen part de la borsa, ordenades d'acord amb la puntuació per mèrits que hagin obtingut.

- Elevar la llista definitiva de persones valorades i ordenades d'acord amb la puntuació obtinguda a la presidència de l'IMAS, perquè dicti la resolució per la qual aprova la composició definitiva de la borsa.

7.7 La Comissió queda autoritzada per resoldre tots els dubtes que puguin sorgir i adoptar els acords precisos per al bon funcionament de la convocatòria en tot el que no s'hagi previst en les presents bases.

7.8 De conformitat amb el que preveu l'article 51 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, a les reunions de la Comissió Tècnica de Valoració hi podrà assistir una persona designada per la Junta de Personal de l'IMAS. 

8. FINALITZACIÓ DEL PROCEDIMENT

8.1 Conclosa la valoració dels mèrits, la Comissió Tècnica de Valoració ha de fer pública la llista provisional amb la puntuació final obtinguda per les persones aspirants.

La puntuació final serà el resultat de sumar els totals corresponents a cada un dels blocs, que no podrà excedir en cap cas de cinquanta dos punts, de forma que no s'han de tenir en compte els punts que excedeixin d'aquesta puntuació.

8.2 L'ordre de prelació de les persones aspirants es determina per la puntuació total obtinguda en el procés selectiu.  La llista, s'ordenarà de major a menor puntuació, amb indicació de les persones aspirants, la puntuació obtinguda i el número d'ordre.

8.3 La llista provisional de puntuacions es publicarà en el tauler d'edictes de l'IMAS, la qual també es podrà consultar a la pàgina web de l'IMAS <www.imasmallorca.net> i en la seu electrònica del Consell de Mallorca (https://seu.conselldemallorca.net).

Les persones aspirants disposen d'un termini de tres dies hàbils, comptadors a partir del dia següent a la publicació de la llista al tauler d'edictes de l'IMAS, per fer les al·legacions o reclamacions que estimin oportunes sobre la valoració provisional dels mèrits del concurs.

En cas d'empat té preferència la persona aspirant que tingui més puntuació en l'apartat d'experiència professional a l'Institut Mallorquí d'Afers Socials o Consell de Mallorca de la mateixa especialitat o categoria.

En cas de persistir l'empat una vegada aplicat el criteri anterior, té preferència la persona aspirant que hagi acreditat més puntuació en l'apartat de formació directament relacionada amb les funcions.

Si persisteix l'empat, es farà un sorteig.

9. RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA

9.1 El termini per a la resolució de la convocatòria és d'un mes comptador des del dia en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. La presidència de l'IMAS pot ampliar aquest termini fins a un mes més.

9.2 Un cop resoltes les reclamacions presentades a la llista provisional de puntuacions, la Comissió Tècnica de Valoració ha d'elaborar una llista de totes les persones aspirants que formen part de la borsa, per ordre de puntuació obtinguda, la qual s'ha d'elevar a la presidència de l'IMAS perquè dicti la resolució de constitució de la borsa.

9.3 La resolució de creació de la borsa s'ha de fer pública en el tauler d'anuncis de l'IMAS, en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en la pàgina web <www.imasmallorca.net> i en seu electrònica del Consell de Mallorca (https://seu.conselldemallorca.net).

10.CRIDA

La crida de les persones aspirants que formen part de la borsa es regirà per la Instrucció 3/2017 de la Presidència de l'IMAS d'establiment dels criteris generals per a la gestió de les borses de treball de l'IMAS i la resta de normativa aplicable.

11. EXCLUSIÓ DE LA BORSA DE TREBALL

Són causa d'exclusió de la borsa de treball les circumstàncies següents:

a) No reunir els requisits establerts a la base 3.

b) No superar el període de prova en contractes laborals.

c) Acomiadament laboral per causes disciplinàries.

d) Revocació disciplinària del nomenament de funcionari interí.

e) Ser sancionat a conseqüència d'un expedient disciplinari. L'exclusió per aquest motiu és vigent durant el termini d'un any des de la imposició de la sanció per faltes lleus, i per faltes greus i molts greus l'exclusió és definitiva.

f) Rescissió del contracte de treball o del nomenament, per iniciativa de l'aspirant, excepte que estigui motivada per una millora de feina dins el propi Institut o a una altra administració.

g) Falsedat en la documentació aportada o en les dades consignades.

h) Renúncia voluntària formalitzada per escrit.

i) Qualsevol altra causa prevista legalment i/o considerada ajustada a dret, previ expedient contradictori.

 

ANNEX III. COMISSIÓ TÈCNICA DE VALORACIÓ

President/a titular: Margarita Bestard Casaus

President/a suplent: Francisco Serra Buades

Vocal 1r titular: Isabel Comas Más

Vocal 1r suplent: Cristina Cerdó Capellà

Vocal 2n titular:  Antonio Alberto Moratinos Jaume

Vocal 2n suplent: Maciana Maria Bibiloni Trobat

 

 

ANNEX IV: DECLARACIÓ JURADA DE COMPATIBILITAT FUNCIONAL

El/la senyor/senyora ...........................................................................................................................

amb domicili a …...................................................................................................................................

amb el NIF ...........................declara sota jurament/promesa als efectes de ser nomenat/nomenada o contractat/contractada que no pateix cap malaltia ni limitació física o psíquica que li impedeixi dur a terme amb normalitat les funcions corresponents al lloc de feina al qual s'aspira.

Palma, …… d …………..… de 2020

[Signatura]

 

ANNEX V: DECLARACIÓ JURADA DE NO TROBAR-SE INHABILITAT

El/la senyor/senyora ............................................................................................................................

amb domicili a .......................................................................................................................................

amb el NIF ................................ declara sota jurament/promesa als efectes de ser nomenat/nomenada o contractat/contractada que no ha estat separat/ada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni es troba inhabilitada de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial per accedir a l'Escala  d' Administració Especial, Subescala Tècnica, Classe Tècnic-a Superior, Especialitat Gestió de la qualitat i avaluació.

Palma, …… d …………… de 2020

[Signatura]

Documents adjunts