Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 6932
Nomenament de funcionària interina, auxiliar d’administració general

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

(Exp. núm. 780/2020)

Resolució de batlia núm. 687-2020

1. Fets.

Es troba vacant un lloc de treball d'auxiliar d'administració general, personal funcionari, a ran de la declaració en situació d'excedència voluntària per prestació de serveis en el sector públic la funcionària de carrera MMLl (resolució de batlia núm. 602-2017; exp. núm. 142-2002).

L'auxiliar d'administració general BUP presentà la seva renúncia (registre d'entrada núm. 1862, de 18.06.2020), perdent la seva condició de funcionària interina.

Es considera urgent, necessari i inajornable nomenar una persona auxiliar d'administració general, que afecta una funció prioritària com és la d'administració general que dóna suport indirecte a la prestació i funcionament dels serveis municipals essencials.

El tribunal qualificador del procediment per constituir una borsa de feina d'auxiliar d'administració general (funcionària interina) en sessió celebrada avui ha resolt les reclamacions a la puntuació provisional i ha aprovat la puntuació acumulada. Així mateix, ha formulat una observació relativa a l'ajornament de la proposta d'ordre de prelació final en la borsa de treball per puntuació i amb resolució d'empats.

Vist que no es dóna situació d'empat entre les aspirants que ocupen els set primers llocs en l'orde de prelació per la major puntuació obtinguda, i considerant la ja esmentada urgència en aquest nomenament, avui s'ha traslladat telefònicament l'oferta de feina a la persona que ocupa el primer lloc, qui ha acceptat.

2. Fonaments de dret.

Article 19, dos, de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de Pressuposts Generals de l'Estat per a l'any 2018, prorrogada per a 2020, respecte el nomenament de funcionaris interins.

Arts. 25 i 26 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, sobre les competències i els serveis dels municipis.

Art. 89 i següents de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, respecte el personal al servei de les corporacions locals.

Art. 10 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, text refós de la llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, sobre els funcionaris interins.

3. Resolució.

En exercici de l'atribució que me confereix l'art. 21,1,h de la Llei 7/1985, reguladora de les bases del règim local, resolc:

- Nomenar Ana Isabel González Molina, dni. 53262844L, funcionària interina, escala d'administració general, subescala auxiliar, en substitució transitòria de la funcionària de carrera, de la mateixa escala i subescala, Magdalena Munar Llabrés, amb efectes des del dia 27 de juliol de 2020.

Cessarà quan el lloc de feina sigui ocupat pel sistema reglamentari o bé quan el lloc se suprimeixi de la relació de llocs de feina i s'amortitzi.

Característiques del lloc de treball:

Lloc núm. 9 de la relació de llocs de treball annexa al pressupost de 2012.

Per adquirir la condició de funcionària interina haurà de prestar jurament o promesa d'acord amb allò que estableix el Reial decret 707/1979, de 5 d'abril, i prendre possessió del seu lloc de treball.

Cosa que fem pública per a general coneixement.

Recursos.

Contra aquesta resolució, que és definitiva en via administrativa, es poden interposar, alternativament, els recursos següents:

  • Directament el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació o publicació de la present resolució.
  • El recurs de reposició potestatiu davant la batlia, en el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació o publicació de la present resolució. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d'un mes des de la seva presentació sense que s'hagi resolt expressament ni s'hagi notificat, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Alaró, 24 de juliol de 2020

El batle

Llorenç Perelló Rosselló