Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE SA POBLA
Núm. 6744
Aprovació definitiva Reglament regulador venta ambulant
En no haver-se presentat cap reclamació o suggeriment durant el termini d'exposició al públic, l'acord inicialment adoptat d'aprovació del Reglament del mercat de sa Pobla s'ha d'entendre definitivament aprovat sense necessitat de nou acord exprés de conformitat amb allò que s'ha fixat en els articles 49 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local i 102.1.d) de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de Règim Local de les Illes Balears.
El text íntegre del Reglament , es fa públic, per al seu general coneixement i en compliment del que es disposa en l'article 70.2 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local.
«REGLAMENT REGULADOR DE LA VENDA AMBULANT DEL MUNICIPI DE SA POBLA
CAPÍTOL I. DISPOSICIONS GENERALS
CAPÍTOL II. ADJUDICACIÓ I CONDICIONS DELS LLOCS DE VENDA
CAPÍTOL III. TITULARITAT, TRANSMISSIBILITAT I CANVI DEL LLOC DE VENDA
CAPÍTOL IV. DRETS I DEURES DELS TITULARS DELS LLOCS DE VENDA
CAPÍTOL V. CONDICIONS ESPECIALS DELS LLOCS DE VENDA DE PRODUCTES D'ALIMENTACIÓ
CAPÍTOL VI. NORMES RELATIVES AL RÈGIM TRIBUTARI
CAPÍTOL VII. HORARI I CALENDARI DEL MERCAT
CAPÍTOL VIII. RÈGIM SANCIONADOR
CAPÍTOL I DISPOSICIONS GENERALS
Art. 1. D'aquest reglament
Aquest Reglament regula, amb caràcter general, les activitats comercials que constitueixen el mercat de venda ambulant o no sedentària de sa Pobla. El mercat es celebra cada diumenge, a la plaça major i a les vies públiques municipals que s'han habilitat expressament per a aquesta activitat.
Es prohibeix a tot el municipi la venda ambulant que no s'hagi previst expressament en aquest Reglament, tret que per a casos puntuals existeixi una autorització expressa de l'Ajuntament.
Art. 2. De la regulació
La regulació i el foment del mercat tradicional que es celebra cada diumenge a Sa Pobla és de competència exclusiva de l'Ajuntament, el qual pot adoptar les mesures adients per organitzar-lo, conservar-lo i fomentar-lo.
Art. 3. De la localització
La localització del mercat setmanal dels diumenges es situa a la Plaça Major, Plaça Mercat i als indrets continuats a la plaça que determini l'Ajuntament.
Per raons degudament justificades, aquesta localització es podrà modificar puntualment mitjançant el corresponent avís a tots els venedors amb la deguda antelació.
CAPÍTOL II ADJUDICACIÓ I CONDICIONS DELS LLOCS DE VENDA
Art. 4. De la sol·licitud
Els comerciants interessats en obtenir la preceptiva llicència municipal per exercir la venda ambulant en el mercat setmanal han de presentar una sol·licitud a l'Ajuntament en la qual s'han d'especificar amb claredat les dades següents:
a) Nom i cognoms o raó social.
b) Adreça
c) Document nacional d'identitat
d) Número d'identificació fiscal
e) Longitud i amplada de la part de la via pública que es pretén ocupar, baix el criteri de l'Ajuntament..
f) Classe d'articles o de mercaderies que es pretén comercialitzar.
g) Procedència i elaboració del producte (importació, balear, artesana, producció pròpia i ecològica).
h) Números de telèfon on es pot localitzar ràpidament, amb indicació dels horaris de contacte més adients.
La sol·licitud s'ha d'acompanyar de dues fotografies tipus carnet i una còpia dels documents següents:
- DNI i NIF
- Justificant d'estar al corrent en el pagament a la Seguretat Social en el règim que correspongui.
- Justificació, segons normativa tributària vigent, del compliment de les obligacions censals relatives a l'activitat econòmica a desenvolupar.
- Les persones estrangeres han de presentar els justificants de les autoritzacions de residència i de treball corresponents. En presentar les sol·licituds, les persones interessades han d'exhibir els documents originals a fi i efecte que se'n pugui comprovar l'autenticitat.
Art. 5. Del nombre de parades
L'Ajuntament estableix el nombre total màxim de parades de venda, les dimensions i les característiques, tenint en compte les disponibilitats d'espai físic a les zones que preveu l'article 3 i el pla estratègic de mercat. També es poden establir percentatges de parades destinades a la comercialització de diferents productes, amb la finalitat d'assegurar una oferta comercial de qualitat, variada i racional.
Art. 6. De l'adjudicació de les parades
L'adjudicació de les parades s'estableix per un termini màxim d'un any. La vigència de la llicència finalitzarà, en tots els casos, el 31 de desembre de cada any.
Art. 7. De la renovació de les llicències
Els comerciants interessats en la renovació de les llicències per a l'any següent, hauran de sol·licitar la mateixa durant el mes de novembre de cada any.
Art. 8. De les dates de petició
Per accedir a la renovació que preveu l'article anterior, s'ha de presentar la sol·licitud corresponent acompanyada de la documentació que exigeix l'article 4, en el termini comprès entre els dies 1 i 30 de novembre de cada any. Les peticions de noves autoritzacions s'han de presentar entre els dies 1 i 15 de desembre de cada any. Un requisit indispensable per poder accedir a la renovació és estar al corrent en el pagament de les taxes establertes per exercir l'activitat en el mercat. La manca de pagament constitueix una causa de denegació de la renovació, sense que aquesta denegació tingui en cap cas caràcter sancionador.
Art. 9. De la renúncia
Si el comerciant no sol·licita la renovació en el termini que especifica l'article anterior, s'entén que renuncia a la llicència, la qual restarà extingida automàticament el dia 31 de desembre de l'any corresponent. No s'admet en cap cas una renovació tàcita, i en el supòsit que la sol·licitud de renovació amb tota la documentació completa es presenti fora del termini previst tindrà el tractament propi de les sol·licituds d'obtenció de llicència per primera vegada.
Art. 10. De l'obligació de satisfer les taxes
Un cop s'ha assignat el lloc de la parada, el comerciant té l'obligació de satisfer les taxes municipals establertes.
Art. 11. De la llista d'espera
Existirà una relació o llista d'espera en la qual s'inscriuran totes les persones interessades a obtenir una llicència per exercir la venda al mercat i que no es pugui concedir per manca de llocs disponibles. L'adjudicació dels llocs disponibles es fa seguint l'ordre de prioritat següent:
a) Primer, tenen prioritat els venedors de productes autòctons i aquells que en un moment determinat puguin establir el Batle o la Junta de Govern Local.
b) Segon, seguint els criteris de producció pròpia, ecològics i fets amb dignitat d'acord amb els criteris de comerç just.
c) Tercer, per ordre cronològic de presentació al registre municipal de les sol·licituds.
Art.12. De les vacants
La relació o llista de les sol·licituds que no hagin estat ateses es renovarà cada any i s'utilitzarà per cobrir les vacants que es puguin produir durant aquest període.
Art. 13. De l'adjudicació extraordinària
En els casos en què, amb els informes previs corresponents, es demostri la peremptòria necessitat de la persona que fa la sol·licitud, i sempre que existeixi espai disponible, es poden concedir llicències de caràcter provisional a persones físiques que necessàriament han d'estar empadronades en aquesta localitat.
L'autorització serà vàlida per un termini màxim de sis mesos i es podrà renovar en cas de mantenir-se les circumstàncies que van permetre la seva concessió per un temps màxim de dos anys.
Art. 14. Dels comerciants de la zona
Els titulars de les botigues o establiments comercials permanents de sa Pobla tenen dret, en el cas d'existir vacant, per accedir a una llicència municipal relativa a un lloc de venda del mercat. Els titulars d'aquests establiments resten també subjectes a l'obligació de satisfer les taxes corresponents al mercat.
Art. 15. De la credencial
Les peticions de concessió de llicència i de renovació, i també les de traspassos i modificacions pel mercat setmanal, les resol el batle o el regidor delegat. Una vegada s'hagi concedit la llicència corresponent al comerciant, se li lliurarà una credencial amb la seva fotografia, nom i cognoms o raó social, el número de lloc adjudicat i els productes concrets que pot comercialitzar. La credencial ha d'estar sempre en poder de la persona interessada i s'ha d'exhibir al públic, de manera visible i permanent, a la parada de venda.
CAPÍTOL III TITULARITAT, TRANSMISSIBILITAT I CANVI DEL LLOC DE VENDA
Art. 16. De la identitat del venedor
La llicència municipal per exercir la venda ambulant és personal, però en nom del comerciant titular poden exercir l'activitat el seu cònjuge, la parella estable i els familiars en primer grau de consanguinitat o afinitat. També els empleats que estiguin donats d'alta a la seguretat social per compte del titular. La identitat del venedor substitut s'ha de comunicar prèviament i per escrit a l'Ajuntament.
Art. 17. De la naturalesa de les llicències
Les llicències:
- Són personals i intransferibles, amb les excepcions que s'estableixen a l'article 18 d'aquest Reglament.
- Tenen un període de vigència anual, de 1'l de gener fins al 31 de desembre.
Art 18. De la transmissibilitat de les llicències
La llicència és intransferible, amb les excepcions que es concreten a continuació:
Per actes entre vius entre el seu cònjuge, la parella estable i els familiars en primer grau de consanguinitat o afinitat del titular de la llicència original, sempre i quan s'acrediti la situació de jubilació o d'invalidesa permanent del titular autoritzat.
La sol·licitud de transmissió de la llicència s'ha de fer mitjançant una instància explicant els fets i l'han de signar el cedent i el cessionari.
Per actes per causa de mort, en el cas de defunció del titular autoritzat de la parada, i sempre que ho sol·liciti la persona legalment successora dins del termini màxim de dos mesos a partir de la defunció.
En cas de defunció la sol·licitud l'ha de presentar un successor legal, amb renúncia escrita i expressa de tots els altres possibles successors.
A la petició, en ambdós supòsits, cal adjuntar-hi tota la documentació que preveu l'article 4 i, a més, la que acrediti el grau de parentesc o de relació existent i, en el seu cas, la condició de successor legal.
En cas de malaltia temporal del titular no hi pot haver transmissió de la llicència, sinó només una possible substitució que ha de ser degudament autoritzada pel titular, en favor del cònjuge, la parella estable, els familiars en primer grau de consanguinitat o afinitat o els empleats que estiguin donats d'alta a la seguretat social per compte del titular.
La malaltia s'ha de justificar mitjançant el corresponent informe mèdic de baixa i, si és necessari, la justificació s'ha de renovar trimestralment.
Si el titular de la llicència és una persona jurídica, no es pot transmetre la llicència.
Art. 19. Del grup de treball
Es crearà un grup de treball pel desenvolupament del Mercat Dominical de sa Pobla, a on hi participaran l'Equip polític de l'Ajuntament i un representant de cadascun dels partits polítics de l'oposició, l'Equip tècnic, els representants dels punts de venda del Mercat, representants del comerços, restauració i serveis com també els representants de les associacions.
El grup de treball té com a objectiu l'enfortiment del mercat i un control més eficaç de l'activitat. Abans de prendre decisions de transcendència general que afectin els venedors o al mercat cal que es tingui en compte l'opinió d'aquests grups d'acord amb la seva representativitat, malgrat no sigui vinculant i que la decisió final és competència de l'Ajuntament. Així mateix, l'Ajuntament pot establir convenis amb les diverses associacions, especialment pel que fa a la recaptació de les taxes que s'estableixin, al control de la qualitat i al correcte funcionament del mercat.
Art. 20. De les comissions de consulta
Els venedors poden constituir comissions de consulta com a forma especial de relació amb l'Ajuntament. En cap cas el nombre d'interlocutors que representin els venedors superarà els cinc membres.
CAPÍTOL IV DRETS I DEURES DELS TITULARS DELS LLOCS DE VENDA
Art. 21. Del personal autoritzat de l'Ajuntament
Els titulars de les llicències de venda estan obligats a complir totes les instruccions organitzatives i de funcionament que els indiqui el personal autoritzat de l'Ajuntament.
Art. 22. De les parades de venda
Els venedors han d'instal·lar les seves parades o llocs de venda, que han de ser desmuntables o transportables, i sempre seguint els criteris d'estètica i homogeneïtzació de les estructures de les parades, el grup de treball concretarà quin tipus de materials seran els més adients. Els venedors han de mantenir neta i amb ordre la parada amb les degudes condicions de seguretat, higiene i protecció exigides per la normativa específica vigent.
Art. 23. De l'espai ocupat
El venedor autoritzat està obligat a ocupar estrictament l'espai que tingui assignat, que serà sempre el mateix, sense que pugi ocupar cap altre lloc ni envair els espais destinats a passos, passadissos, altres parades, accessos a locals comercials, habitatges i edificis d'ús públic. Les parades han de guardar l'alineació anterior i posterior corresponent.
No obstant això, l'Ajuntament pot modificar l'espai concret assignat, de forma temporal o definitiva, quan existeixin raons objectives que ho aconsellin (execució d'obres, modificació dels usos dels vials públics, celebració d'actes especials, etc.), sense que aquests canvis donin dret a tenir cap tipus indemnització.
Art. 24. Del mobiliari urbà
Resta expressament prohibit el desplaçament d'elements del mobiliari públic urbà, amb independència del motiu que determini aquesta conducta.
Art. 25. Del taulell
No es permet la venda de mercaderies que es col·loquin directament damunt del terra o paviment. És obligatori l'ús d'un taulell d'una alçada no inferior a 70 cm respecte del nivell del sòl, tret dels casos d'articles que per les seves característiques especials, se'n puguin exceptuar.
Art. 26. De les obligacions dels venedors amb la seva parada
Els venedors estan obligats a complir les normes de la policia urbana, no causar molèsties al veïnat, i han de mantenir net el recinte del mercat. No poden llençar-hi o deixar-hi papers abandonats, caixes, embalatges o d'altres deixalles. El dipòsit dels residus s'ha de fer d'acord a les normes que dicti l'Ajuntament i respectant els criteris de recollida selectiva .
Art. 27. De la contaminació acústica
Es prohibeix que els venedors produeixin tota mena de renous molestos i facin publicitat mitjançant qualsevol tipus d'aparell amplificador, així com fer propaganda o publicitat abusiva que atempti contra els drets dels veïns o d'altres comerciants.
Art. 28. Dels vehicles
No es permet deixar vehicles, remolcs o materials fora de l'espai de cada parada quan ja s'hagi fet la instal·lació. Se n'exceptuen els vehicles que formen un sol cos amb la parada de venda els quals, per tant, tenen a tots els efectes la condició de parada ambulant.
Art. 29. De les parades no ocupades
Les parades que quedin lliures una hora després de començar el mercat, podran ser ocupades a criteri dels encarregats municipals del mercat.
Art. 30. De les absències
Els venedors queden obligats a comunicar a l'Ajuntament les absències previsibles que siguin justificades, amb antelació a la celebració del mercat en què preveuen la seva absència.
CAPÍTOL V CONDICIONS ESPECIALS DELS LLOCS DE VENDA DE PRODUCTES D'ALIMENTACIÓ
Art. 31. Dels llocs de venda dels productes d'alimentació
Les parades de venda de productes alimentaris es sotmeten als requisits especials següents:
- Tot el personal al servei de les parades ha de tenir la formació adequada que estableix la normativa vigent.
- No s'autoritza la venda de productes alimentaris que no compleixen els requisits a què es refereix la normativa comercial i sanitària vigent en cada moment.
- Les superfícies que estiguin en contacte amb els aliments estaran en bon estat i hauran de permetre fàcilment la seva neteja i desinfecció. Per tant, caldrà que siguin de materials resistents, llisos, impermeables i no tòxics.
- Caldrà disposar del material adequat per a la neteja i desinfecció de l'equip i de les eines de treball, així com per a la neteja dels aliments.
- Caldrà disposar de les instal·lacions o dispositius necessaris per al manteniment i la vigilància de les condicions adequades de la temperatura dels productes alimentaris. Tots els productes alimentaris es col·locaran de tal manera que es previngui qualsevol risc de contaminació.
- Els productes sense envasar es col·locaran de manera que quedin fora de l'abast del públic i, si no és possible, serà obligatori l'ús de cartells que prohibeixin manipular-los o tocar-los.
- Les instal·lacions elèctriques s'han d'adaptar a la normativa vigent.
- L'exposició visible al públic de les balances amb el preu i el pes individuals de les especialitats i productes que s'expedeixen és obligatòria. S'ha de fer constar clarament el preu corresponent a cadascuna de les varietats que s'exposin per a la venda. També s'ha de fixar sobre la mercaderia, de manera visible, una bandereta, cartell o nota que s'ajusti a les normes sanitàries amb el preu per quilogram, dotzena, peça o qualsevol porció de pes o quantitat, i la condició i classificació de l'article.
- El venedors no podran fumar a les parades i hauran de disposar del carnet de manipulador d'aliments.
CAPÍTOL VI NORMES RELATIVES AL RÈGIM TRIBUTARI
Art. 32. De les taxes
L'Ajuntament podrà establir taxes per a l'atorgament i la renovació de llicències per exercir la venda ambulant en el lloc assignat, i també per a l'ocupació del domini públic inherent a l'activitat. La manca de pagament de les taxes pot determinar l'extinció de la llicència i serà, en qualsevol cas, causa suficient per a denegar la seva renovació anual.
Art. 33. Del pagament
El pagament de les taxes municipals s'ha de fer en la forma i terminis assenyalats per la corresponent ordenança fiscal.
CAPÍTOL VII HORARI I CALENDARI DEL MERCAT
Art. 34. Del dia i de les hores
El mercat és fa tots els diumenges de l'any.
L'horari del mercat queda establert de 8 a 14 hores.
El muntatge de les parades i la descàrrega de productes s'ha d'efectuar entre les 6 i les 8 hores i la càrrega i neteja entre les 14 i les 15 hores.
Durant les hores restants es prohibeix l'entrada i sortida de vehicles en el recinte.
Art. 35. Dels canvis
L'Ajuntament es reserva la facultat d'efectuar els canvis que consideri necessaris per motius d'interès públic, per canvis de circumstàncies o per incompliment de les disposicions establertes en aquest Reglament o en la legislació aplicable, sense que en cap cas les variacions donin lloc a cap tipus d'indemnització o a compensació de cap mena.
Art. 36. De l'ordre públic
La Policia Local té cura del manteniment de l'ordre públic en el recinte del mercat, i ordena el trànsit i l'estacionament en el seu recinte. També col·laborarà amb les persones que l'Ajuntament designa com a encarregades del mercat. La Policia vigila i garanteix que els titulars de les llicències que es concedeixen compleixin allò que disposa aquest Reglament.
Art. 37. Prohibicions.
Dins el recinte del mercat a la zona d'alimentació, no es permetrà l'accés de cans o d'altres animals.
Els venedors no podran fumar, ni realitzar activitats molestes o perjudicials per a terceres persones a les parades.
CAPÍTOL VIII RÈGIM SANCIONADOR.
Art. 38. De les infraccions
L'incompliment de les disposicions que conté aquest Reglament constitueix una infracció que es classifica en lleu, greu o molt greu.
Art. 39. De les infraccions lleus
Es consideren infraccions lleus:
- No tenir la llicència i altres documents que emparen l'exercici de la venda ambulant a disposició del personal del mercat, i/o no tenir col·locada en lloc visible i permanent la corresponent autorització.
- Tenir les instal·lacions i elements materials dels llocs de venda en mal estat.
- Emetre sorolls molestos per al públic en general o altres venedors.
- La desobediència a l'autoritat municipal, agents o encarregats del mercat quan les ordres donades ho fossin verbalment.
- Qualsevol altra contravenció d'aquest Reglament que no es prevegi expressament com a infracció greu o molt greu.
Art. 40. De les infraccions greus
Es consideren infraccions greus:
- Muntar, desmuntar i retirar les instal·lacions fora de l'horari fixat
- El desplaçament o modificació de mobiliari urbà.
- Modificar la configuració, grandària, o ocupació dels llocs, sense ajustar-se a les condicions de la llicència.
- Vendre fora dels perímetres autoritzats o bé amb transgressió dels horaris establerts. Envair passos, passadissos o accessos a locals públics i/o habitatges.
- No ocupar la parada sense previ avís, excepte en cas de força major.
- Ocupar un espai diferent de l'autoritzat
- Ocupar-se de la parada una altra persona sense que hagi estat degudament autoritzada. Defraudar en la quantitat i qualitat dels generes venuts.
- Embrutar la via pública o deixar restes de mercaderies o altres deixalles quan s'hagin retirat les instal·lacions, i/o no mantenir la pròpia parada en les degudes condicions d'higiene, salubritat i conservació.
- La desobediència a l'autoritat municipal, agents o encarregats del mercat quan les ordres donades ho fossin per escrit.
- No assistir al mercat durant quatre diumenges consecutius o cinc d'alterns dins el mateix exercici, sense causa justificada i sense que s'hagi comunicat a l'Ajuntament, encara que s'estigui al corrent dels tributs corresponents. S'exclou el període normal de vacances (un mes), que també ha de comunicar-se per escrit.
- Incomplir les normes del Reglament sobre parades de venda de productes alimentaris, sense perjudici de la possibilitat que la conducta es sancioni amb més intensitat, si així ho preveu la normativa legal sectorial aplicable.
- La reincidència en la comissió d'una infracció lleu de la mateixa naturalesa en el període de sis mesos.
- La comissió d'una tercera falta lleu en el període d'un any.
Art. 41. De les infraccions molt greus
Es consideren infraccions molt greus:
- La comissió d'actes greus que alteren l'ordre intern del mercat, provocar baralles o discussions, i/o l'incompliment de les ordres que dicta l'autoritat competent.
- El traspàs, arrendament, sotsarrendament o concessió del lloc de venda sense comptar amb la deguda autorització municipal, i la transmissió de la llicència sense complir els requisits d'aquest Reglament.
- La instal·lació de llocs de venda sense llicència i/o la manca de pagament dels drets i taxes corresponents.
- Haver comès més d'una infracció greu dins el període d'un any.
Art. 42. De les sancions
La resolució dels expedients sancionadors correspon al Batle. Com a conseqüència de les infraccions a les quals es refereix aquest capítol es poden imposar les sancions següents:
Per a infraccions lleus:
a) Advertiment
b) Multa fins a 750 Euros.
Per a infraccions greus:
a) Multa de 751 Euros fins a 1.500 Euros.
b) Suspensió temporal de l'activitat per un termini màxim de dues setmanes.
Ambdues sancions poden imposar-se conjuntament.
Per a infraccions molt greus:
- Multa de 1.501 Euros fins a 3.000 Euros.
- Suspensió temporal de l'activitat per un termini d'entre un a sis mesos.
- Extinció de l'autorització per exercir la venda ambulant a sa Pobla.
La sanció de multa pot imposar-se conjuntament amb la de suspensió o d'extinció.
L'extinció de l'autorització per exercir la venda no comportarà la devolució de les taxes satisfetes.
Art. 43. De les mesures complementàries
Sense perjudici de les facultats sancionadores a què es refereixen els articles anteriors, la Batlia adoptarà les mesures complementàries que siguin precises per a la correcció de les anomalies que poguessin produir-se, amb la finalitat d'assegurar les condicions mínimes de seguretat i sanitat del servei.
L'Administració municipal podrà immobilitzar o retirar els elements, materials o mercaderies vinculades a una infracció, dipositant-los sota la custòdia municipal. En tot cas, les despeses que es derivin de l'adopció de les mesures esmentades seran a compte de l'infractor.
DISPOSICIÓ TRANSITÒRIA
En atorgar-se les primeres llicències de venda anuals després de l'entrada en vigor d'aquest Reglament, es donarà preferència als venedors ambulants que, amb anterioritat a l'aprovació i a l'entrada en vigor del Reglament, ja ocupaven un lloc de venda i que reuneixen les condicions que s'exigeixen a l'article 4. Es procurarà respectar, en la mesura que sigui possible, la ubicació concreta de la qual havien gaudit.
DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA
Queda derogada expressament qualsevol normativa, ordenança o reglament municipals relatives al mercat dominical vigent fins aleshores.
DISPOSICIONS FINALS
1º.-En tot allò no previst en el present Reglament, hom s'ajustarà al que disposa la Llei 7/85 de Bases de Règim Local i la seva normativa complementària, la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú així com la restant normativa d'aplicació.
2º.-El present Reglament entrarà en vigor un cop que l'Ajuntament l'hagi aprovat definitivament i el text complet del mateix hagi estat publicat al BOIB, havent transcorregut el termini previst a l'art. 65.2 de la Llei 7/85 de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local i estarà en vigor mentre no es modifiqui o derogui expressament. »
Contra el present Acord es podrà interposar recurs contenciós-administratiu, davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Palma, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà a la publicació del present anuncio, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa.
Sa Pobla, 24 de juliol de 2020
El batle-president
Llorenç Gelabert Crespí