Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE MURO
Núm. 6623
Modificació parcial relació de llocs de treball
El Ple en data 27 de febrer de 2020 i el Ple en data 25 de juny de 2020, es varen adoptar els següents acords:
«Modificació parcial Relació de Llocs de Treball
Vist l'acord del Ple de l'Ajuntament de data 7 de maig de 2018 d'aprovació definitiva de la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament de Muro (BOIB Nº67 de data 31 de maig de 2018).
Vists els informes de la directora de la residència Reina Sofia de data 29 de gener de 2020.
Vista la necessitat de procedir a la modificació de la Relació de Llocs de Treball de la Policia Local, així com de la unitat de secretaria.
Vist l'informe favorable de la Mesa General de Negociació de data 17 de febrer de 2020.
El Ple de l'Ajuntament, per unanimitat, aprova la modificació parcial de la Relació de Llocs de Treball segons la descripció següent:
Policia Local
Llocs a Suprimir:
1. Policia Motoritzat Nº 52 Places 2.
2. Ajudant Coordinador Platja Nº 54 Plaça 1.
3. Policia Local Upam Nº 55 Plaça 1.
Llocs a Crear:
1. Oficial Policia Nº 47 Places 2.
2. Policia Local Nº 50 Places 2.
Total Places:
1. Policia Motoritzat Nº 52 Places 0.
2. Ajudant Coordinador Platja Nº 54 Places 0.
3. Policia Local Upam Nº 55 Places 0.
4. Oficial Policia Nº 47 Places 3.
5. Policia Local Nº 50 Places 20.
Residència
Llocs a Suprimir:
1. Auxiliar infermeria“F. de s.” Nº 99 Plaça 1.
2. Auxiliar infermeria Matins Nº 98 Plaça 1.
3. Infermer Residència Nº 91 Plaça 1.
4. Cuiner Residència Nº 95 Plaça 1.
Llocs a Crear:
1. Auxiliars infermeria Nº 92 Places 2.
2. Serveis Generals Nº 94 Places 2.
Total Places:
1. Auxiliar infermeria“F. de s.” Nº 99 Places 0.
2. Auxiliar infermeria Matins Nº 98 Places 0.
3. Auxiliars infermeria Nº 92 Places 15.
4. Serveis Generals Nº 94 Places 7.
5. Cuiner Nº 95 Places 2
6. Infermer Nº 91 Plaça 1»
«Modificació parcial RLT ID Llocs 39, 37 i 25
Vist l'acord del Ple de l'Ajuntament de data 7 de maig de 2018 d'aprovació definitiva de la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament de Muro (BOIB Nº67 de data 31 de maig de 2018).
Vista la necessitat de procedir a la modificació de la Relació de Llocs de Treball de la plaça Id. Pto 39 Personal Cementeri , Id Pto 37 Xòfer Camió Grua i Id Pto 25 Zelador d'obres així com de la unitat de secretaria.
El Ple de l'Ajuntament per unanimitat, aprova la modificació de la Relació de Llocs de Treball segons la descripció següent:
Primer. Modificació 1 Plaça Id Pto 39 en nova Plaça Id Pto 43:
Redacció actual
Unitat ID_Pto Lloc Grup Plaça Complement de Destí
Brigada 39 Personal Cementerio C2 16
Nova Redacció
Unitat ID_Pto Lloc Grup Plaça Complement de Destí
Brigada 39 Personal Cementerio C2/AP 14
Segon. Modificació Plaça Id Pto 37:
Redacció actual
Unitat ID_Pto Lloc Grup Plaça
Brigada 37 Chófer Camión Grúa AP
Nova Redacció
Unitat ID_Pto Lloc Grup Plaça
Brigada 37 Chófer Camión Grúa AP/C2
Tercer. Modificació Plaça Id Pto 25:
Redacció actual
Unitat ID_Pto Lloc Grup Plaça
Urbanismo 25 Celador de Obras C1
Tareas más significativas:
1. Salir de visitas de inspección.
2. Informar licencias y hacer los trámites de expedientes de infracción
3. Atención al público relacionado con información urbanística.
4. Visitar y hacer informes para reagrupación familiar
5. Hacer informes varios (de no infracción, informes urbanísticos, etc.)
6. Archivo de expedientes del área.
7. lr a hacer fotografías de algún sitio o evento
8. Ir de inspección y revisión con el capataz de la brigada municipal por temas de obra civil (saneamiento, abastecimiento, red eléctrica )
9. Efectuar cualquier otra tarea propia de su categoría que le sea encomendada y para la cual haya sido previamente instruido.
Nova Redacció
Unitat ID_Pto Lloc Grup Plaças
Urbanismo 25 Celador de Obras C1
Tareas más Significativas:
1. Realizar visitas de inspección de obras y actividades.
2. Inicio y tramitación de expedientes relacionados con obras y actividades.
3. Informar solicitud de licencias sobre existencia o no de expedientes de infracción o la legalidad de las edificaciones existentes.
4. Atención al público relacionado con información urbanística.
5. Inspeccionar viviendas y realizar informes para reagrupación familiar.
6. Realizar informes varios solicitados a nivel interno o a petición de interesados.
7. Efectuar cualquier otra tarea propia de su categoría que le sea encomendada y para la cual haya sido previamente instruido.»
Muro, 15 de julio de 2020
El alcalde
Antoni Serra Sastre