Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE MURO

Núm. 6623
Modificació parcial relació de llocs de treball

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple en data 27 de febrer de 2020 i el Ple en data 25 de juny de 2020, es varen adoptar els següents acords:

«Modificació parcial Relació de Llocs de Treball

Vist l'acord del Ple de l'Ajuntament de data 7 de maig de 2018 d'aprovació definitiva de la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament de Muro (BOIB Nº67 de data 31 de maig de 2018).

Vists els informes de la directora de la residència Reina Sofia de data 29 de gener de 2020.

Vista la necessitat de procedir a la modificació de la Relació de Llocs de Treball de la Policia Local, així com de la unitat de secretaria.

Vist l'informe favorable de la Mesa General de Negociació de data 17 de febrer de 2020.

El Ple de l'Ajuntament, per unanimitat, aprova la modificació parcial de la Relació de Llocs de Treball segons la descripció següent:

Policia Local

Llocs a Suprimir:

1. Policia Motoritzat Nº 52 Places 2.

2. Ajudant Coordinador Platja Nº 54 Plaça 1.

3. Policia Local Upam Nº 55 Plaça 1.

Llocs a Crear:

1. Oficial Policia Nº 47 Places 2.

2. Policia Local Nº 50 Places 2.

Total Places:

1. Policia Motoritzat Nº 52 Places 0.

2. Ajudant Coordinador Platja Nº 54 Places 0.

3. Policia Local Upam Nº 55 Places 0.

4. Oficial Policia Nº 47 Places 3.

5. Policia Local Nº 50 Places 20.

Residència

Llocs a Suprimir:

1. Auxiliar infermeria“F. de s.” Nº 99 Plaça 1.

2. Auxiliar infermeria Matins Nº 98 Plaça 1.

3. Infermer Residència Nº 91 Plaça 1.

4. Cuiner Residència Nº 95 Plaça 1.

Llocs a Crear:

1. Auxiliars infermeria Nº 92 Places 2.

2. Serveis Generals Nº 94 Places 2.

 

Total Places:

1. Auxiliar infermeria“F. de s.” Nº 99 Places 0.

2. Auxiliar infermeria Matins Nº 98 Places 0.

3. Auxiliars infermeria Nº 92 Places 15.

4. Serveis Generals Nº 94 Places 7.

5. Cuiner Nº 95 Places 2

6. Infermer Nº 91 Plaça 1»

«Modificació parcial RLT ID Llocs 39, 37 i 25

Vist l'acord del Ple de l'Ajuntament de data 7 de maig de 2018 d'aprovació definitiva de la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament de Muro (BOIB Nº67 de data 31 de maig de 2018).

Vista la necessitat de procedir a la modificació de la Relació de Llocs de Treball de la plaça Id. Pto 39 Personal Cementeri , Id Pto 37 Xòfer Camió Grua i Id Pto 25 Zelador d'obres així com de la unitat de secretaria.

El Ple de l'Ajuntament per unanimitat, aprova la modificació de la Relació de Llocs de Treball segons la descripció següent:

Primer. Modificació 1 Plaça Id Pto 39 en nova Plaça Id Pto 43:

Redacció actual

Unitat                  ID_Pto         Lloc                               Grup Plaça         Complement de Destí

Brigada                   39              Personal Cementerio            C2                                     16

Nova Redacció

Unitat                  ID_Pto         Lloc                                Grup Plaça         Complement de Destí

Brigada                 39               Personal Cementerio            C2/AP                                 14

Segon. Modificació Plaça Id Pto 37:

Redacció actual

Unitat                  ID_Pto             Lloc                                   Grup Plaça

Brigada                  37                   Chófer Camión Grúa                 AP

Nova Redacció

Unitat                  ID_Pto         Lloc                                      Grup Plaça

Brigada                   37              Chófer Camión Grúa                  AP/C2

Tercer. Modificació Plaça Id Pto 25:

Redacció actual

Unitat                 ID_Pto         Lloc                                   Grup Plaça

Urbanismo             25              Celador de Obras                      C1

Tareas más significativas:

1. Salir de visitas de inspección.

2. Informar licencias y hacer los trámites de expedientes de infracción

3. Atención al público relacionado con información urbanística.

4. Visitar y hacer informes para reagrupación familiar

5. Hacer informes varios (de no infracción, informes urbanísticos, etc.)

6. Archivo de expedientes del área.

7. lr a hacer fotografías de algún sitio o evento

8. Ir de inspección y revisión con el capataz de la brigada municipal por temas de obra civil (saneamiento, abastecimiento, red eléctrica )

9. Efectuar cualquier otra tarea propia de su categoría que le sea encomendada y para la cual haya sido previamente instruido.

Nova Redacció

Unitat                   ID_Pto                Lloc                                   Grup Plaças

Urbanismo              25                      Celador de Obras                    C1

Tareas más Significativas:

1. Realizar visitas de inspección de obras y actividades.

2. Inicio y tramitación de expedientes relacionados con obras y actividades.

3. Informar solicitud de licencias sobre existencia o no de expedientes de infracción o la legalidad de las edificaciones existentes.

4. Atención al público relacionado con información urbanística.

5. Inspeccionar viviendas y realizar informes para reagrupación familiar.

6. Realizar informes varios solicitados a nivel interno o a petición de interesados.

7. Efectuar cualquier otra tarea propia de su categoría que le sea encomendada y para la cual haya sido previamente instruido.»

   

Muro, 15 de julio de 2020

El alcalde

Antoni Serra Sastre