Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 6579
Ajuts econòmics adreçats a estudiants Universitaris d’Alcúdia Curs 2019/2020, estudiants d’Alcúdia beneficiaris del programa Erasmus plus 2018/2019 i estudiants d’Alcúdia que hagin cursat cicles formatius de Grau mitjà, Grau superior i Batxillerat durant el curs 2019/2020
En sessió ordinària celebrada dia 4 de juny de 2020, el Ple de l'Ajuntament de Alcúdia va aprovar per unanimitat la proposta d'ajuts econòmics adreçats a estudiants Universitaris d'Alcúdia Curs 2019/2020, estudiants d'Alcúdia beneficiaris del programa Erasmus plus 2018/2019 i estudiants d'Alcúdia que hagin cursat cicles formatius de Grau mitjà, Grau superior i Batxillerat durant el curs 2019/2020.
D'acord amb l'article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, per mitjà del present edicte se publiquen les bases referides al Bolletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS)
De la mateixa manera, s'inicia el període de presentació de sol·licituds a partir del dia següent de la publicació de la convocatòria al BOIB i durant els quinze (15) dies naturals posteriors.
Alcúdia, 17 de juliol de 2020
El cinquè tinent batle i delegat de Joventut Joaquin Cantalapiedra Aloy
2020/1041
CONVOCATÒRIA D'AJUTS ECONÒMICS A L'ESTUDI (UNI/2020)
ADREÇADA A ESTUDIANTS UNIVERSITARIS D'ALCÚDIA CURS 2019/2020
L'Ajuntament d'Alcúdia, convoca una línia d'AJUTS ECONÒMICS PER A ESTUDIANTS UNIVERSITARIS que realitzaren els seus estudis de diplomatura, llicenciatura o estudis de grau a qualsevol universitat pública de l'Estat espanyol o dins la Unió Europea (UE) durant el curs 2019/2020.
BASES QUE REGULEN LA CONVOCATÒRIA
- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA, NOMBRE I QUANTIA DELS AJUTS
S'estableixen ajuts amb la finalitat de donar suport econòmic per a les despeses inherents que suposa pels estudiants universitaris d'Alcúdia la realització dels seus estudis.
El nombre total d'ajuts econòmics dins la present convocatòria és de 30, i aniran destinats a les trenta sol·licituds que tinguin major puntuació, d'acord amb les condicions de les presents bases.
La quantia destinada a cada ajut serà de 450 €, que es liquidaran mitjançant un sol pagament, que es farà efectiu una vegada s'hagi conclòs la tramitació administrativa de la present convocatòria.
A aquestes quanties se'ls aplicaran les retencions fiscals que pertoquin segons la normativa vigent.
- REQUISITS
El sol·licitant ha d'estar empadronat al municipi d'Alcúdia, amb una antiguitat mínima de dos anys (2), a comptar des de la data de publicació de la present convocatòria.
El sol·licitant acreditarà la matrícula a una carrera universitària de Diplomatura, Llicenciatura o Estudis de grau, a qualsevol universitat pública (amb modalitat presencial o modalitat a distància) de l'Estat espanyol o de dins la Unió Europea (UE) durant el curs 2019/2020.
El sol·licitant ha d'acreditar la matrícula especificant els crèdits matriculats en el curs 2019/2020.
- DOCUMENTACIÓ QUE S'HA DE PRESENTAR
Advertiment previ:
Una vegada presentada la sol·licitud, no es preveuran modificacions per errors de forma, de les dades presentades o de qualsevol altre caire. Només es podran fer aportacions per manca de documentació o esmenes d'errors, si arribés el cas, d'acord amb els criteris, instruccions i terminis que determini la comissió avaluadora i d'acord amb la normativa vigent.
Per tant, se suggereix que es revisi la sol·licitud de forma acurada abans de registrar-la. En cas de dubte o necessitat de revisió prèvia abans del registre podeu adreçar-vos dins el període de presentació de sol·licituds a la següent adreça:
Ajuntament d'Alcúdia
Participació Ciutadana
Seu des moll
Teodor Canet, 32 –07400 Port d'Alcúdia- Mallorca
010@alcudia.net // www.alcudia.net
tel: 971 89 70 40 – 010.
Documentació que s'ha de presentar:
- EXCLUSIONS I ALTRES CONSIDERACIONS
Queden exclosos de la present convocatòria
El personal que a la data de finalització de presentació de sol·licituds, treballi com a personal funcionari o laboral a l'Ajuntament d'Alcúdia i/o a qualsevol altre organisme o empresa pública que en depengui totalment o parcialment, a més, dels seus descendents directes o sol·licitants que en depenguin econòmicament.
Els estudiants de formació professional de grau mitjà o superior (FPGS).
Els estudiants de segon i tercer cicle universitari i de títols propis de les diferents universitats. (màsters, postgraus, cursos d'especialització, doctorats, etc.).
Els estudiants d'universitats privades.
Compatibilitat de la beca
L'Ajuntament d'Alcúdia declara expressament la compatibilitat d'aquesta beca envers qualsevol altres tipus d'ajudes, beques o subvencions, qualsevol que sigui la seva naturalesa, caràcter o denominació, i qualsevulla qui sigui la persona, organisme o entitat convocant. No obstant això, aquesta compatibilitat s'ha d'entendre sense perjudici del règim d'incompatibilitat que puguin establir les bases d'altres ajudes, beques o subvencions que l'interessat pretengui sol·licitar.
- CRITERIS DE CONCESSIÓ DE LES AJUDES I BAREMACIÓ DE LES SOL·LICITUDS
Pel que fa als criteris de concessió de les beques s'atendrà el següent, en el moment de registrar la sol·licitud:
BAREMACIÓ
1. Criteris socials
1.a-(màxim puntuable de l'apartat 20% => 20 punts).
Acreditació família nombrosa, acreditació família monoparental, acreditació certificat de minusvalidesa mínima del 33% del sol·licitant.
*en cas que es compleixin dos dels requisits, la puntuació màxima serà de 20 punts.
Família nombrosa |
20 punts |
Família monoparental |
20 punts |
Certificat de minusvalidesa |
20 punts |
1.b-(màxim puntuable de l'apartat 10% =>10 punts).
-Acreditació de situació d'atur dels pares o tutors legals.
Els dos progenitors en situació d'atur |
10 punts |
Un progenitor en situació d'atur |
5 punts |
2- Criteris acadèmics
2.a-(màxim puntuable de l'apartat 50% => 50 punts).
Nota mitjana del darrer curs realitzat pel sol·licitant.
|
Nota |
Puntuació per a la baremació |
|
Matrícula d'honor |
10 |
50 punts |
|
Excel·lent |
9/9. 9 |
43 punts |
|
Notable |
7/8. 9 |
32 punts |
|
Aprovat |
5/6. 9 |
20 punts |
|
Suspès |
0/4. 9 |
0 punts |
2. b-(màxim puntuable de l'apartat 20% =>20 punts).
Cada crèdit matriculat tindrà un valor de 0'25 amb un màxim de 80 crèdits/anual
Nota: En el supòsit que hi hagi dues o més sol·licituds amb la mateixa puntuació, prevaldrà per possibles desempats la sol·licitud amb millor expedient acadèmic.
- CALENDARI I PROCEDIMENT PER PRESENTAR LES SOL·LICITUDS
El període de presentació de sol·licituds comprendrà els quinze (15) dies naturals a comptar a l'endemà de la publicació de la convocatòria al Bolletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
Els alumnes interessats que vulguin sol·licitar l'ajuda econòmica que s'estipula a les presents bases, hauran de presentar la sol·licitud conjuntament amb la documentació requerida mitjançant els següents canals, o en qualsevol de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, atenent que, en tots els casos s'haurà de lliurar dins els terminis establerts:
-TRAMITACIÓ PRESENCIAL
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA (Edifici Can Ques / Seu des Moll)
Registre d'Entrada
Dins l'horari d'atenció al públic.
-TRAMITACIÓ TELEMÀTICA (amb certificat digital)
Accedint a la web municipal www.alcudia.net -> Seu electrònica -> Tràmits (Instància genèrica) aportant tota la documentació requerida a les present bases.
- COMISSIÓ TÈCNICA DE SEGUIMENT DE LA CONVOCATÒRIA
Per tal d'acomplir la tramitació administrativa de la present convocatòria es crearà una comissió tècnica amb la finalitat de donar tràmit, resoldre dubtes, interpretar les presents bases, valoració dels expedients o qualsevol altra circumstància referent a la resolució de la present convocatòria.
Aquesta comissió estarà formada com a mínim per tres tècnics de l'Ajuntament d'Alcúdia anomenats de forma expressa, a aquesta comissió s'hi podran incorporar altres tècnics que es determini.
Aquesta comissió treballarà de forma periòdica i permanent fins a la culminació i resolució definitiva de la present convocatòria.
- RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA
La resolució de la convocatòria serà objecte de publicació, en el tauler d'edictes i la pàgina web de l'Ajuntament d'Alcúdia (www.alcudia.net), al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.
Contra la resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que la dicti. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des de la seva publicació.
- ACCÉS ALS MODELS I SOL·LICITUDS
El model de sol·licitud, les presents bases i tota la informació complementària es podrà trobar als següents llocs:
1- Ajuntament d'Alcúdia
Participació Ciutadana
Seu des moll
Teodor Canet, 32 –07400 Port d'Alcúdia- Mallorca
010@alcudia.net // www.alcudia.net
Tel: 971 89 70 40 - 010
2- Al web municipal: www.alcudia.net
*Tota la publicació i informació referent a la tramitació administrativa de les següents bases es farà pública de forma simultània al tauler d'edictes de l'Ajuntament d'Alcúdia, a la pàgina web municipal (www.alcudia.net).
ANNEX 1 Exp. Núm. UNI ___2020
SOL·LICITUD - CONVOCATÒRIA D'AJUTS A L'ESTUDI (UNI/2020)ADREÇADA A ESTUDIANTS UNIVERSITARIS D'ALCÚDIA CURS 2019/2020
Aquesta sol·licitud ha de lliurar-se completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases (consulteu apartat: “advertiment previ” de les bases).
DADES PERSONALS:
Nom i llinatges:_________________________________________________________________
Adreça: _______________________________________________________________________
Població i codi postal :____________________________________________________________
Telèfon fix: __________________________ Telèfon mòbil: ____________________________
Correu electrònic: ___________________________________
Data de naixement: ____ / _____ / _____ DNI / NIF: ____________________________
IBAN (24 dígits) __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ _ _ _ _
DADES ACADÈMIQUES
Estudis que has realitzat aquest curs 2019/2020: ______________________________________
Curs: ______________________
Universitat de referència on el sol·licitant ha estat matriculat durant aquest curs 2019/2020 _____________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
Municipi i Comunitat Autònoma on està situada la universitat de referència __________________
Tipus de matrícula : Quadrimestral ________ Anual _________
Nombre crèdits matriculats al curs 2019/2020 ______________________
Nota mitjana d'aquest darrer curs (2019/2020) realitzat pel sol·licitant _________
DADES SOCIALS
Presenta documentació sobre algunes situacions socials puntuables:
Acreditació família nombrosa _______________________
Acreditació família monoparental _____________________
Acreditació certificat de minusvalidesa mínima del 33% del sol·licitant ______________
Acreditació de situació d'atur dels pares o tutors legals________________
- Per emplenar la graella següent consultar: Criteris de concessió de les ajudes i baremació de les sol·licituds.
|
BAREMACIÓ DE CRITERIS SOCIALS I ECONÒMICS |
Emplenar per l'interessat |
Emplenar per l'administració |
1a |
Puntuació de l'interessat per l'acreditació família nombrosa, monoparental o certificat de minusvalidesa (mínima 33% del sol·licitant). |
|
|
1b |
Puntuació de l'interessat per l'acreditació de situació d'atur dels pares o tutors legals. |
|
|
2a |
Puntuació de l'interessat per la nota mitjana del curs realitzat (2019/20). |
|
|
2b |
Puntuació pel número de crèdits matriculats en el curs 2019/20 tenint en compte que cada crèdit té un valor de 0'25 amb un màxim de 80 crèdits matriculats. |
|
|
|
TOTAL |
|
|
DOCUMENTACIÓ ADJUNTADA
1- Sol·licitud completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases.
2- Fotocòpia DNI/NIF del sol·licitant o document equivalent.
3- Fotocòpia i rebut del pagament de la matrícula del sol·licitant (curs 2019/20), en què s'especifiquen els crèdits matriculats.
4- Extracte acadèmic acreditatiu de les notes de l'expedient acadèmic.
5- Fotocòpia del núm. de compte corrent on s'hauria de liquidar l'import dels ajuts en cas de concessió, en què aparegui el sol·licitant com a titular.
6- Si s'escau, fotocòpia del certificat de minusvalidesa i/o família nombrosa o monoparental.
7- Si s'escau, fotocòpia de la targeta d'atur dels pares o tutors legals que es trobin en aquesta situació, exceptuant el mateix estudiant.
DECLARACIÓ JURADA
En _____________________________ com a sol·licitant, amb DNI___________________ pel que fa a la present convocatòria d'ajuts per estudis universitaris per al curs 2018/2019, declara sota responsabilitat solidària que accepta les bases de la present convocatòria, i a més, que les dades aportades s'avenen totalment amb la realitat. Per altra banda, autoritza l'Ajuntament d'Alcúdia perquè pugui fer totes les comprovacions que consideri oportunes amb relació a la present sol·licitud pels canals físics, telemàtics i d'interoperabilitat administrativa que aquest disposi.
Alcúdia, d del 2020
Signatura
Ajuntament d'Alcúdia
Batle – president
2020/1044
CONVOCATÒRIA D'AJUTS A L'ESTUDI (Erasmus + 2019)
ADREÇADA A ESTUDIANTS D'ALCÚDIA, BENEFICIARIS DEL PROGRAMA ERASMUS+ 2018/19
L'Ajuntament d'Alcúdia, convoca una línia d'AJUTS ECONÒMICS, per a ESTUDIANTS UNIVERSITARIS D'ALCÚDIA BENEFICIARIS D'UNA BECA ERASMUS+ realitzada entre l'1 de juliol de 2018 i 30 de setembre de 2019.
BASES QUE REGULEN LA CONVOCATÒRIA
- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA, NOMBRE I QUANTIA DELS AJUTS
S'estableixen ajuts econòmics en les despeses que tenen els actuals estudiants universitaris empadronats al municipi d'Alcúdia i que han gaudit d'una beca de mobilitat internacional Erasmus+ dins el període comprès entre l'1 de juliol de 2018 i 30 de setembre de 2019.
El nombre total d'ajuts econòmics dins la present convocatòria és de 4, i aniran destinats a aquelles sol·licituds que tinguin major puntuació, d'acord amb les condicions d'atorgament que es plasmen a les presents bases.
La quantia destinada a cada ajut és de 500 € que es liquidarà mitjançant un sol pagament, que es farà efectiu una vegada s'hagi conclòs la tramitació administrativa de la present convocatòria.
A aquestes quanties se'ls aplicaran les retencions fiscals que pertoquin segons la normativa vigent.
- REQUISITS:
-DOCUMENTACIÓ QUE S'HA DE PRESENTAR:
Advertiment previ:
Una vegada presentada la sol·licitud, no es preveuran modificacions per errors de forma, de les dades presentades o de qualsevol altre caire. Només es podran fer aportacions per manca de documentació o esmenes d'errors, si arribà el cas, d'acord amb els criteris, instruccions i terminis que determini la comissió avaluadora i d'acord amb la normativa vigent.
Per tant, se suggereix que es revisi la sol·licitud de forma acurada abans de registrar-la. En cas de dubte o necessitat de revisió prèvia abans del registre podeu adreçar-vos dins el període de presentació de sol·licituds a les següents adreça:
Ajuntament d'Alcúdia
Participació Ciutadana
Seu des moll
Teodor Canet, 32 –07400 Port d'Alcúdia- Mallorca
010@alcudia.net // www.alcudia.net
Tel: 971 89 70 40 – 010.
Documentació que s'ha de presentar:
-EXCLUSIONS I ALTRES CONSIDERACIONS
Queden exclosos de la present convocatòria:
El personal que a la data de finalització de presentació de sol·licituds, treballi com a personal funcionari o laboral a l'Ajuntament d'Alcúdia i/o a qualsevol altre organisme o empresa pública que en depengui totalment o parcialment, a més, dels seus descendents directes o sol·licitants que en depenguin econòmicament.
Qualsevol dels altres estudis no contemplats a les presents bases.
Compatibilitat de la beca
L'Ajuntament d'Alcúdia declara expressament la compatibilitat d'aquesta beca envers qualsevol altres tipus d'ajudes, beques o subvencions, qualsevol que sigui la seva naturalesa, caràcter o denominació, i qualsevulla qui sigui la persona, organisme o entitat convocant. No obstant això, aquesta compatibilitat s'ha d'entendre sense perjudici del règim d'incompatibilitat que puguin establir les bases d'altres ajudes, beques o subvencions que l'interessat pretengui sol·licitar.
-CRITERIS DE CONCESSIÓ DE LES AJUDES I BAREMACIÓ DE LES SOL·LICITUDS
Pel que fa als criteris de concessió de les beques s'atendrà el següent, en el moment de registrar la sol·licitud:
BAREMACIÓ
Serà necessari complir els requisits publicats a les presents bases, i en cas d'empat entre sol·licitants prevaldrà el millor expedient acadèmic segons el següent quadre:
Nota mitjana del darrer curs realitzat pel sol·licitant.
|
Nota |
Puntuació per a la baremació |
Matrícula d'honor |
10 |
50 punts |
Excel·lent |
9/9.9 |
43 punts |
Notable |
7/8.9 |
32 punts |
Aprovat |
5/6.9 |
20 punts |
Suspès |
0/4.9 |
0 punts |
Nota: En el supòsit que hi hagi més de 5 sol·licituds, prevaldran les sol·licituds amb millor expedient acadèmic.
- CALENDARI I PROCEDIMENT PER PRESENTAR LES SOL·LICITUDS
El període de presentació de sol·licituds comprendrà els quinze (15) dies naturals a comptar a l'endemà de la publicació de la convocatòria al Bolletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
Els alumnes interessats que vulguin sol·licitar l'ajuda econòmica que s'estipula a les presents bases, hauran de presentar la sol·licitud conjuntament amb la documentació requerida mitjançant els següents canals, o en qualsevol de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, atenent que, en tots els casos s'haurà de lliurar dins els terminis establerts:
TRAMITACIÓ PRESENCIAL
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA (Edifici Can Ques / Seu des Moll)
Registre d'Entrada
Dins l'horari d'atenció al públic.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA (amb certificat digital)
Accedint a la web municipal www.alcudia.net -> Seu electrònica -> Tràmits (Instància genèrica) aportant tota la documentació requerida a les present bases.
- COMISSIÓ TÈCNICA DE SEGUIMENT DE LA CONVOCATÒRIA
Per tal d'acomplir la tramitació administrativa de la present convocatòria es crearà una comissió tècnica amb la finalitat de donar tràmit, resoldre dubtes, interpretar les presents bases, valoració dels expedients o qualsevol altra circumstància referent a la resolució de la present convocatòria.
Aquesta comissió estarà formada com a mínim per tres tècnics de l'Ajuntament d'Alcúdia anomenats de forma expressa, a aquesta comissió s'hi podran incorporar altres tècnics que es determini.
Aquesta comissió treballarà de forma periòdica i permanent fins a la culminació i resolució definitiva de la present convocatòria.
- RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA
La resolució de la convocatòria serà objecte de publicació, en el tauler d'edictes i la pàgina web de l'Ajuntament d'Alcúdia (www.alcudia.net), al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.
Contra la resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que la dicti. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des de la seva publicació.
- ACCÉS ALS MODELS I SOL·LICITUDS
El model de sol·licitud, les presents bases i tota la informació complementària es podrà trobar als següents llocs:
1- Ajuntament d'Alcúdia
Participació Ciutadana
Seu des moll
Teodor Canet, 32 –07400 Port d'Alcúdia- Mallorca
010@alcudia.net // www.alcudia.net
Tel: 971 89 70 40 – 010.
2- A la web municipal: www.alcudia.net
*Tota la publicació i informació referent a la tramitació administrativa de les següents bases es farà pública de forma simultània al tauler d'edictes de l'Ajuntament d'Alcúdia, a la pàgina web municipal (www.alcudia.net).
ANNEX 1 Exp. Núm. Erasmus______ / 2020
SOL·LICITUD CONVOCATÒRIA D'AJUTS A L'ESTUDI (ERASMUS+ /2019) ADREÇADA A ESTUDIANTS D'ALCÚDIA, BENEFICIARIS DEL PROGRAMA ERASMUS+ curs 2018/19.
Aquesta sol·licitud ha de lliurar-se completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases (consulteu apartat: “advertiment previ” de les bases).
DADES PERSONALS:
Nom i llinatges:________________________________________________________________
Adreça: _______________________________________________________________________
Població i codi postal :____________________________________________________________
Telèfon fix: ________________________ Telèfon mòbil: _____________________
Correu electrònic: ___________________________________
Data de naixement: ____ / _____ / _____ DNI / NIF: __________________________
IBAN (24 dígits) __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ _ _ _ _
DADES ACADÈMIQUES
Darrers estudis realitzats: ______________________________________________________________
Centre de referència on el sol·licitant va realitzar els darrers estudis ______________________________
Municipi i comunitat autònoma on està situat el centre de referència_______________________________
Universitat i país d'aprofitament de la beca Erasmus: __________________________________________
Nota mitjana del darrer curs realitzat: ______________________________________________
|
BAREMACIÓ DE CRITERIS SOCIALS I ECONÒMICS |
Emplenar per l'interessat |
Emplenar per l'administració |
1a |
Puntuació de l'interessat per l'acreditació família nombrosa, monoparental o certificat de minusvalidesa (mínima 33% del sol·licitant). |
|
|
1b |
Puntuació de l'interessat per l'acreditació de situació d'atur dels pares o tutors legals. |
|
|
2a |
Puntuació de l'interessat de la nota mitjana del darrer curs realitzat pel sol·licitant. |
|
|
|
TOTAL |
|
|
DOCUMENTACIÓ ADJUNTADA
1- Sol·licitud completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases.
2- Fotocòpia DNI/NIF del sol·licitant o document equivalent.
3- Extracte acadèmic acreditatiu de les notes de l'expedient acadèmic del darrer curs realitzat.
4- Si s'escau, fotocòpia del certificat de minusvalidesa i/o família nombrosa o monoparental.
5- Si s'escau, fotocòpia de la targeta d'atur dels pares o tutors legals que es trobin en aquesta situació, exceptuant el mateix estudiant.
6- Còpia de la certificació d'aprofitament de la beca Erasmus+, emesa per la universitat o organisme competent.
AUTORITZACIÓ I DECLARACIÓ JURADA
En _____________________________ com a sol·licitant, amb DNI___________________ pel que fa a la present convocatòria d'ajuts convocatòria d'ajuts 2019 Erasmus+, declara sota responsabilitat solidària que accepta les bases de la present convocatòria, i a més, que les dades aportades s'avenen totalment amb la realitat. Per altra banda, autoritza l'Ajuntament d'Alcúdia perquè pugui fer les comprovacions que consideri oportunes amb relació a la present sol·licitud.
Alcúdia, d de 2020
Signatura
Ajuntament d'Alcúdia
Batle-president
2020/1043
CONVOCATÒRIA D'AJUTS ECONÒMICS (CFP/BTX /2020)
ADREÇADA A ESTUDIANTS DE CICLES FORMATIUS
DE GRAU MITJÀ, GRAU SUPERIORI BATXILLERAT D'ALCÚDIA PER AL CURS 2019/20
L'Ajuntament d'Alcúdia, convoca una línia d'AJUTS ECONÒMICS per a ESTUDIANTS QUE HAGIN CURSAT CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ, GRAU SUPERIOR I BATXILLERAT i que no es poden realitzar dins el municipi d'Alcúdia durant el curs 2019/2020.
BASES QUE REGULEN LA CONVOCATÒRIA
- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA, NOMBRE I QUANTIA DELS AJUTS
S'estableixen ajuts amb la finalitat de donar suport econòmic per a les despeses inherents dels alumnes empadronats al municipi d'Alcúdia, que hagin cursat estudis de cicles formatius de grau mitjà, superior o batxillerat i que no es poden realitzar dins el municipi d'Alcúdia dins el curs 2019/2020.
El nombre total d'ajuts econòmics dins la present convocatòria és de 15, i aniran destinats a les quinze sol·licituds que tinguin major puntuació, d'acord amb les condicions de les presents bases.
La quantia destinada a cada ajut és de 300 €, que es liquidaran mitjançant un sol pagament, que es farà efectiu una vegada s'hagi conclòs la tramitació administrativa de la present convocatòria.
A aquestes quanties se'ls aplicaran les retencions fiscals que pertoquin segons la normativa vigent.
- REQUISITS
1. El sol·licitant ha d'estar empadronat al municipi d'Alcúdia, amb una antiguitat mínima de dos anys (2), a comptar des de la data de publicació de la present convocatòria.
2. El sol·licitant matriculat a un centre públic com a estudiant a un cicle formatiu de grau mitjà (CFGM), cicle formatiu de grau superior (CFGS) o batxillerat, no impartit al municipi durant el curs 2019/2020.
- DOCUMENTACIÓ QUE S'HA DE PRESENTAR
Advertiment previ:
Una vegada presentada la sol·licitud, no es preveuran modificacions per errors de forma, de les dades presentades o de qualsevol altre caire. Només es podran fer aportacions per manca de documentació o esmenes d'errors, si arribés el cas, d'acord amb els criteris, instruccions i terminis que determini la comissió avaluadora i d'acord amb la normativa vigent.
Per tant, se suggereix que es revisi la sol·licitud de forma acurada abans de registrar-la. En cas de dubte o necessitat de revisió prèvia abans del registre podeu adreçar-vos dins el període de presentació de sol·licituds a les següents adreça:
Ajuntament d'Alcúdia
Participació Ciutadana
Seu des moll
Teodor Canet, 32 –07400 Port d'Alcúdia- Mallorca
010@alcudia.net // www.alcudia.net tel: 971 89 70 40 – 010.
Documentació que s'ha de presentar:
- EXCLUSIONS I ALTRES CONSIDERACIONS
Queden exclosos de la present convocatòria:
El personal que a la data de finalització de presentació de sol·licituds, treballi com a personal funcionari o laboral a l'Ajuntament d'Alcúdia i/o a qualsevol altre organisme o empresa pública que en depengui totalment o parcialment, a més, dels seus descendents directes o sol·licitants que en depenguin econòmicament.
Qualsevol dels altres estudis no contemplats a les presents bases.
Compatibilitat de la beca
L'Ajuntament d'Alcúdia declara expressament la compatibilitat d'aquesta beca envers qualsevol altres tipus d'ajudes, beques o subvencions, qualsevol que sigui la seva naturalesa, caràcter o denominació, i qualsevulla qui sigui la persona, organisme o entitat convocant. No obstant això, aquesta compatibilitat s'ha d'entendre sense perjudici del règim d'incompatibilitat que puguin establir les bases d'altres ajudes, beques o subvencions que l'interessat pretengui sol·licitar.
- CRITERIS DE CONCESSIÓ DE LES AJUDES I BAREMACIÓ DE LES SOL·LICITUDS
Pel que fa als criteris de concessió de les beques s'atendrà el següent, en el moment de registrar la sol·licitud:
BAREMACIÓ
1. Criteris socials.
1. a-(màxim puntuable => 20 punts).
Acreditació família nombrosa, acreditació família monoparental, acreditació del certificat de minusvalidesa mínima del 33% del sol·licitant.
*en cas que es compleixin dos dels requisits, la puntuació màxima serà de 20 punts.
Família nombrosa |
20 punts |
Família monoparental |
20 punts |
Certificat de minusvalidesa |
20 punts |
1. b-(màxim puntuable => 10 punts).
Acreditació de situació d'atur dels pares o tutors legals.
Els dos progenitors en situació d'atur |
10 punts |
Un progenitor en situació d'atur |
5 punts |
2-Criteris acadèmics
1. c-(màxim puntuable => 50 punts).
Nota mitjana del darrer curs realitzat pel sol·licitant.
|
Nota |
Puntuació per a la baremació |
Matrícula d'honor |
10 |
50 punts |
Excel·lent |
9/9. 9 |
43 punts |
Notable |
7/8. 9 |
32 punts |
Aprovat |
5/6 .9 |
20 punts |
Suspès |
0/4. 9 |
0 punts |
Nota: En el supòsit que hi hagi dues o més sol·licituds amb la mateixa puntuació, prevaldrà per possibles desempats la sol·licitud amb millor expedient acadèmic.
- CALENDARI I PROCEDIMENT PER PRESENTAR LES SOL·LICITUDS
El període de presentació de sol·licituds comprendrà els quinze (15) dies naturals a comptar a l'endemà de la publicació de la convocatòria al Bolletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
Els alumnes interessats que vulguin sol·licitar l'ajuda econòmica que s'estipula a les presents bases, hauran de presentar la sol·licitud conjuntament amb la documentació requerida mitjançant els següents canals, o en qualsevol de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, atenent que, en tots els casos s'haurà de lliurar dins els terminis establerts:
TRAMITACIÓ PRESENCIAL
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA (Edifici Can Ques / Seu des Moll)
Registre d'Entrada
Dins l'horari d'atenció al públic.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA (amb certificat digital)
Accedint a la web municipal www.alcudia.net -> Seu electrònica -> Tràmits (Instància genèrica) aportant tota la documentació requerida a les present bases.
- COMISSIÓ TÈCNICA DE SEGUIMENT DE LA CONVOCATÒRIA
Per tal d'acomplir la tramitació administrativa de la present convocatòria es crearà una comissió tècnica amb la finalitat de donar tràmit, resoldre dubtes, interpretar les presents bases, valoració dels expedients o qualsevol altra circumstància referent a la resolució de la present convocatòria.
Aquesta comissió estarà formada com a mínim per tres tècnics de l'Ajuntament d'Alcúdia anomenats de forma expressa, a aquesta comissió s'hi podran incorporar altres tècnics que es determini.
Aquesta comissió treballarà de forma periòdica i permanent fins a la culminació i resolució definitiva de la present convocatòria.
- RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA
La resolució de la convocatòria serà objecte de publicació, en el tauler d'edictes i la pàgina web de l'Ajuntament d'Alcúdia (www.alcudia.net), al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.
Contra la resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que la dicti. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des de la seva publicació.
-ACCÉS ALS MODELS I SOL·LICITUDS
El model de sol·licitud, les presents bases i tota la informació complementària es podrà trobar als següents llocs:
Ajuntament d'Alcúdia Participació Ciutadana Seu del moll
Teodor Canet, 32 –07400 Port d'Alcúdia- Mallorca
010@alcudia.net // www.alcudia.net tel: 971 89 70 40 - 010
Al web municipal: www.alcudia.net
*Tota la publicació i informació referent a la tramitació administrativa de les següents bases es farà pública de forma simultània al tauler d'edictes de l'Ajuntament d'Alcúdia, a la pàgina web municipal (www.alcudia.net).
ANNEX 1 Exp. Núm. CFP/BTX ______ / 20
SOL·LICITUD - CONVOCATÒRIA D'AJUTS A L'ESTUDI (CFP/BTX /2020)
ADREÇADA A ESTUDIANTS DE CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ, GRAU SUPERIOR
BATXILLERAT D'ALCÚDIA PER AL CURS 2019/20
Aquesta sol·licitud ha de lliurar-se completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases (consulteu apartat: “advertiment previ” de les bases ).
DADES PERSONALS
Nom i llinatges: ________________________________________________________________
Adreça: ______________________________________________________________________
Població i codi postal: ___________________________________________________________
Telèfon fix: __________________________ Telèfon mòbil: ___________________________
Correu electrònic:_________________________________
Data de naixement: ____ / _____ / _____ DNI / NIF: ______________________
IBAN (24 dígits) __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ ___ _ _ _
DADES ACADÈMIQUES
Estudis que ha realitzat el curs (2019/2020): _________________________________________
IES de referència matriculat durant el curs 2019/20____________________________________
Població de l'Institut de referència _________________________________________________
Nota mitjana del darrer curs realitzat pel sol·licitant (2019/2020) _________________________
DADES SOCIALS
Presenta documentació sobre algunes situacions socials puntuables:
Acreditació família nombrosa ____________________________________________________
Acreditació família monoparental _________________________________________________
Acreditació certificat de minusvalidesa mínima del 33% del sol·licitant ____________________
Acreditació de situació d'atur dels pares o tutors legals ________________________________
- Per emplenar la graella següent consultar apartat bases: Criteris de concessió de les ajudes i baremació de les sol·licituds.
|
BAREMACIÓ DE CRITERIS SOCIALS I ECONÒMICS |
Emplenar per l'interessat |
Emplenar per l'administració |
1a |
Puntuació de l'interessat per l'acreditació família nombrosa, monoparental o certificat de minusvalidesa (mínima 33% del sol·licitant). |
|
|
1b |
Puntuació de l'interessat per l'acreditació de situació d'atur dels pares o tutors legals. |
|
|
2a |
Puntuació de l'interessat per la nota mitjana del curs realitzat (2019/20). |
|
|
|
TOTAL |
|
|
DOCUMENTACIÓ ADJUNTADA
DECLARACIÓ JURADA
En _____________________________ coma sol·licitant, amb DNI___________________ pel que fa a la present convocatòria d'ajuts per estudis superiors per al curs 2019/2020, declara sota responsabilitat solidària que accepta les bases de la present convocatòria, i a més, que les dades aportades s'avenen totalment amb la realitat. Per altra banda, autoritza l'Ajuntament d'Alcúdia perquè pugui fer totes les comprovacions que consideri oportunes amb relació a la present sol·licitud pels canals físics, telemàtics i d'Interoperabilitat administrativa que aquest disposi.
Alcúdia, d del 2020
Signatura
Ajuntament d'Alcúdia
Batle–president