Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 6579
Ajuts econòmics adreçats a estudiants Universitaris d’Alcúdia Curs 2019/2020, estudiants d’Alcúdia beneficiaris del programa Erasmus plus 2018/2019 i estudiants d’Alcúdia que hagin cursat cicles formatius de Grau mitjà, Grau superior i Batxillerat durant el curs 2019/2020

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En sessió ordinària celebrada dia 4 de juny de 2020, el Ple de l'Ajuntament de Alcúdia va aprovar per unanimitat la proposta d'ajuts econòmics adreçats a estudiants Universitaris d'Alcúdia Curs 2019/2020, estudiants d'Alcúdia beneficiaris del programa Erasmus plus 2018/2019 i estudiants d'Alcúdia que hagin cursat cicles formatius de Grau mitjà, Grau superior i Batxillerat durant el curs 2019/2020.

D'acord amb l'article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, per mitjà del present edicte se publiquen les bases referides al Bolletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS)

De la mateixa manera, s'inicia el període de presentació de sol·licituds a partir del dia següent de la publicació de la convocatòria al BOIB i durant els quinze (15) dies naturals posteriors. 

 

Alcúdia, 17 de juliol de 2020

El cinquè tinent batle i delegat de Joventut Joaquin Cantalapiedra Aloy

 

2020/1041

CONVOCATÒRIA D'AJUTS ECONÒMICS A L'ESTUDI (UNI/2020)

ADREÇADA  A ESTUDIANTS UNIVERSITARIS D'ALCÚDIA CURS 2019/2020

L'Ajuntament d'Alcúdia, convoca una línia d'AJUTS ECONÒMICS PER A ESTUDIANTS UNIVERSITARIS que realitzaren els seus estudis de diplomatura, llicenciatura o estudis de grau a qualsevol universitat pública de l'Estat espanyol o dins la Unió Europea (UE) durant el curs 2019/2020.

BASES QUE REGULEN LA CONVOCATÒRIA

- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA, NOMBRE I QUANTIA DELS AJUTS

S'estableixen ajuts amb la finalitat de donar suport econòmic per a les despeses inherents que suposa pels estudiants universitaris d'Alcúdia la realització dels seus estudis.

El nombre total d'ajuts econòmics dins la present convocatòria és de 30, i aniran destinats a les trenta sol·licituds que tinguin major puntuació, d'acord amb les condicions de les presents bases.

La quantia destinada a cada ajut serà de 450 €, que es liquidaran mitjançant un sol pagament, que es farà efectiu una vegada s'hagi conclòs la tramitació administrativa de la present convocatòria.

A aquestes quanties se'ls  aplicaran les retencions fiscals que pertoquin segons la normativa vigent.

- REQUISITS

El sol·licitant ha d'estar empadronat al municipi d'Alcúdia, amb una antiguitat mínima de dos anys (2), a comptar des de la data de publicació de la present convocatòria.

El sol·licitant acreditarà la matrícula a una carrera universitària de Diplomatura, Llicenciatura o Estudis de grau, a qualsevol universitat pública (amb modalitat presencial o modalitat a distància) de l'Estat espanyol o de dins la Unió Europea (UE) durant  el curs 2019/2020.

El sol·licitant ha d'acreditar la matrícula especificant els crèdits matriculats en el curs 2019/2020.

- DOCUMENTACIÓ QUE S'HA DE PRESENTAR

Advertiment previ:

Una vegada presentada la sol·licitud, no es preveuran modificacions per errors de forma, de les dades presentades o de qualsevol altre caire. Només es podran fer aportacions per manca de documentació o esmenes d'errors, si arribés el cas, d'acord amb els criteris, instruccions i terminis que determini la comissió avaluadora i d'acord amb la normativa vigent.

Per tant, se suggereix que es revisi la sol·licitud de forma acurada abans de registrar-la. En cas de dubte o necessitat de revisió prèvia abans del registre podeu adreçar-vos dins el període de presentació de sol·licituds a la següent adreça:

            Ajuntament d'Alcúdia

             Participació Ciutadana

             Seu des moll

             Teodor Canet, 32 –07400 Port d'Alcúdia- Mallorca

             010@alcudia.net //  www.alcudia.net

             tel: 971 89 70 40 – 010.  

Documentació que s'ha de presentar:

  1. Sol·licitud completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases.
  2. Fotocòpia DNI/NIF del sol·licitant o document equivalent.
  3. Fotocòpia de la matrícula del sol·licitant (curs 2019/20), en què s'especifiquin els crèdits matriculats i rebut del pagament d'aquesta.
  4. Extracte acadèmic acreditatiu de les notes de l'expedient acadèmic del curs 2019/2020.
  5. Fotocòpia del núm. de compte corrent on s'hauria de liquidar l'import dels ajuts en cas de concessió, en què aparegui el sol·licitant com a titular.
  6. Si s'escau, fotocòpia del certificat de minusvalidesa i/o família nombrosa o monoparental.
  7. Si s'escau, fotocòpia de la targeta d'atur dels pares o tutors legals que es trobin en aquesta situació, exceptuant el mateix estudiant.

- EXCLUSIONS I ALTRES CONSIDERACIONS

Queden exclosos de la present convocatòria

El personal que a la data de finalització de presentació de sol·licituds, treballi com a personal funcionari o laboral a l'Ajuntament d'Alcúdia i/o a qualsevol altre organisme o empresa pública que en depengui totalment o parcialment, a més, dels seus descendents directes o sol·licitants que en depenguin econòmicament.

Els estudiants de formació professional de grau mitjà o superior (FPGS).

Els estudiants de segon i tercer cicle universitari i de títols propis de les diferents universitats. (màsters, postgraus, cursos d'especialització, doctorats, etc.).

Els estudiants d'universitats privades.

Compatibilitat de la beca

L'Ajuntament d'Alcúdia declara expressament la compatibilitat d'aquesta beca envers qualsevol altres tipus d'ajudes, beques o subvencions, qualsevol que sigui la seva naturalesa, caràcter o denominació, i qualsevulla qui sigui la persona, organisme o entitat convocant. No obstant això, aquesta compatibilitat s'ha d'entendre sense perjudici del règim d'incompatibilitat que puguin establir les bases d'altres ajudes, beques o subvencions que l'interessat pretengui sol·licitar. 

- CRITERIS DE CONCESSIÓ DE LES AJUDES I BAREMACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

Pel que fa als criteris de concessió de les beques s'atendrà el següent, en el moment de registrar la sol·licitud:

 

BAREMACIÓ

1. Criteris socials

1.a-(màxim puntuable de l'apartat 20%  => 20 punts).

Acreditació família nombrosa, acreditació família monoparental, acreditació certificat de minusvalidesa mínima del 33% del sol·licitant.

*en cas que es compleixin dos dels requisits, la puntuació màxima serà de 20 punts.

Família nombrosa

20 punts

Família monoparental

20 punts

Certificat de minusvalidesa

20 punts

1.b-(màxim puntuable de l'apartat 10% =>10 punts).

-Acreditació de situació d'atur dels pares o tutors legals.

Els dos progenitors en situació d'atur

10 punts

Un progenitor en situació d'atur

  5 punts

2- Criteris acadèmics

2.a-(màxim puntuable de l'apartat 50%  => 50 punts).

Nota mitjana del darrer curs realitzat pel sol·licitant.

 

Nota

Puntuació per a la baremació

Matrícula d'honor

10

50 punts

Excel·lent

9/9. 9

43 punts

Notable

7/8. 9

32 punts

Aprovat

5/6. 9

20 punts

Suspès

0/4. 9

0 punts

2. b-(màxim puntuable de l'apartat 20% =>20 punts).

Cada crèdit matriculat tindrà un valor de 0'25 amb un màxim de 80 crèdits/anual

Nota: En el supòsit que hi hagi dues o més sol·licituds amb la mateixa puntuació, prevaldrà per possibles desempats la sol·licitud amb millor expedient acadèmic.

- CALENDARI I PROCEDIMENT PER PRESENTAR  LES SOL·LICITUDS

El període de presentació de sol·licituds comprendrà els quinze (15) dies naturals a comptar a l'endemà de la publicació de la convocatòria al Bolletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

Els alumnes interessats que vulguin sol·licitar l'ajuda econòmica que s'estipula a les presents bases, hauran de presentar la sol·licitud conjuntament amb la documentació requerida mitjançant els següents canals, o en qualsevol de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, atenent que, en tots els casos s'haurà de lliurar dins els terminis establerts:

-TRAMITACIÓ  PRESENCIAL

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA (Edifici Can Ques / Seu des Moll)

Registre d'Entrada

Dins l'horari d'atenció al públic.

-TRAMITACIÓ TELEMÀTICA (amb certificat digital)

Accedint a la web municipal www.alcudia.net -> Seu electrònica -> Tràmits (Instància genèrica) aportant tota la documentació requerida a les present bases.

- COMISSIÓ TÈCNICA DE SEGUIMENT DE LA CONVOCATÒRIA

Per tal d'acomplir la tramitació administrativa de la present convocatòria es crearà una comissió tècnica amb la finalitat de donar tràmit, resoldre dubtes, interpretar les presents bases, valoració dels expedients o qualsevol altra circumstància referent a la resolució de la present convocatòria.

Aquesta comissió estarà formada com a mínim per tres tècnics de l'Ajuntament d'Alcúdia anomenats de forma expressa, a aquesta comissió s'hi podran incorporar altres tècnics que es determini.

Aquesta comissió treballarà de forma periòdica i permanent fins a la culminació i resolució definitiva de la present convocatòria.

- RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA

La resolució de la convocatòria serà objecte de publicació, en el tauler d'edictes i la pàgina web de l'Ajuntament d'Alcúdia (www.alcudia.net), al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.

Contra la resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que la dicti. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des de la seva publicació.

- ACCÉS ALS MODELS I SOL·LICITUDS

El model de sol·licitud, les presents bases i tota la informació complementària es podrà trobar als següents llocs:

1-  Ajuntament d'Alcúdia

   Participació Ciutadana

   Seu des moll

   Teodor Canet, 32 –07400 Port d'Alcúdia- Mallorca

   010@alcudia.net //  www.alcudia.net

   Tel: 971 89 70 40 - 010

2- Al web municipal:  www.alcudia.net

*Tota la publicació i informació referent a la tramitació administrativa de les següents bases es farà pública de forma simultània al tauler d'edictes de l'Ajuntament d'Alcúdia, a la pàgina web municipal (www.alcudia.net).

​​​​​​​

 

​​​​​​​ANNEX 1 Exp. Núm. UNI ___2020 

 

SOL·LICITUD - CONVOCATÒRIA D'AJUTS A L'ESTUDI (UNI/2020)ADREÇADA A ESTUDIANTS UNIVERSITARIS D'ALCÚDIA CURS 2019/2020

Aquesta sol·licitud ha de lliurar-se completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases (consulteu apartat: “advertiment previ” de les bases).

DADES PERSONALS:

Nom i llinatges:_________________________________________________________________

Adreça: _______________________________________________________________________

Població i codi postal :____________________________________________________________

Telèfon fix: __________________________   Telèfon mòbil: ____________________________

Correu electrònic: ___________________________________

Data de naixement: ____ / _____ / _____  DNI / NIF:   ____________________________

IBAN (24 dígits)  __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ _ _ _ _

DADES ACADÈMIQUES

Estudis que has realitzat aquest curs 2019/2020: ______________________________________

Curs: ______________________

Universitat de referència on el sol·licitant ha estat matriculat durant aquest curs 2019/2020 _____________________________________ 

_______________________________________________________________________________________________________________

Municipi i Comunitat Autònoma on està situada la universitat de referència __________________

Tipus de matrícula :  Quadrimestral ________  Anual _________                   

Nombre crèdits matriculats al curs 2019/2020 ______________________

Nota mitjana d'aquest darrer curs (2019/2020) realitzat pel sol·licitant _________

DADES SOCIALS

Presenta documentació sobre algunes situacions socials puntuables:

Acreditació família nombrosa _______________________

Acreditació família monoparental _____________________

Acreditació certificat de minusvalidesa mínima del 33% del sol·licitant ______________

Acreditació de situació d'atur dels pares o tutors legals________________

- Per emplenar la graella següent consultar: Criteris de concessió de les ajudes i baremació de les sol·licituds.

 

​​​​​​​

 

BAREMACIÓ DE CRITERIS SOCIALS I ECONÒMICS

Emplenar per l'interessat

Emplenar per l'administració

1a

Puntuació de l'interessat per l'acreditació família nombrosa, monoparental o certificat de minusvalidesa (mínima 33% del sol·licitant).

 

 

1b

Puntuació de l'interessat per l'acreditació de situació d'atur dels pares o tutors legals.

 

 

2a

Puntuació de l'interessat per la nota mitjana del curs realitzat (2019/20).

 

 

2b

Puntuació pel número de crèdits matriculats en el curs 2019/20 tenint en compte que cada crèdit té un valor de 0'25 amb un màxim de 80 crèdits matriculats.

 

 

 

TOTAL

 

 

DOCUMENTACIÓ ADJUNTADA

1- Sol·licitud completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases.

2- Fotocòpia DNI/NIF del sol·licitant o document equivalent.

3- Fotocòpia i rebut del pagament de la matrícula del sol·licitant (curs 2019/20), en què s'especifiquen els crèdits matriculats.

4- Extracte acadèmic acreditatiu de les notes de l'expedient acadèmic.

5- Fotocòpia del núm. de compte corrent on s'hauria de liquidar l'import dels ajuts en cas de concessió, en què aparegui el sol·licitant com a titular.

6- Si s'escau, fotocòpia del certificat de minusvalidesa i/o família nombrosa o monoparental.

7- Si s'escau, fotocòpia de la targeta d'atur dels pares o tutors legals que es trobin en aquesta situació, exceptuant el mateix estudiant.

DECLARACIÓ JURADA

En _____________________________ com a sol·licitant, amb DNI___________________ pel que fa a la present convocatòria d'ajuts per estudis universitaris per al curs 2018/2019, declara sota responsabilitat solidària que accepta les bases de la present convocatòria, i a més, que les dades aportades s'avenen totalment amb la realitat. Per altra banda, autoritza l'Ajuntament d'Alcúdia perquè pugui fer totes les comprovacions que consideri oportunes amb relació a la present sol·licitud pels canals físics, telemàtics i d'interoperabilitat administrativa que aquest disposi.

Alcúdia,    d                    del  2020

Signatura

 

Ajuntament d'Alcúdia

Batle – president

 

2020/1044

CONVOCATÒRIA D'AJUTS A L'ESTUDI (Erasmus + 2019)

ADREÇADA A ESTUDIANTS D'ALCÚDIA, BENEFICIARIS DEL PROGRAMA ERASMUS+ 2018/19

L'Ajuntament d'Alcúdia, convoca una línia d'AJUTS ECONÒMICS, per a ESTUDIANTS UNIVERSITARIS D'ALCÚDIA BENEFICIARIS D'UNA BECA ERASMUS+ realitzada entre l'1 de juliol de 2018 i 30 de setembre de 2019.

BASES QUE REGULEN LA CONVOCATÒRIA

- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA, NOMBRE I QUANTIA DELS AJUTS

S'estableixen ajuts econòmics en les despeses que tenen els actuals estudiants universitaris empadronats al municipi d'Alcúdia i que han gaudit d'una beca de mobilitat internacional Erasmus+ dins el període comprès entre l'1 de juliol de 2018 i 30 de setembre de 2019.

El nombre total d'ajuts econòmics dins la present convocatòria és de 4, i aniran destinats a aquelles sol·licituds que tinguin major puntuació, d'acord amb les condicions d'atorgament que es plasmen a les presents bases.

La quantia destinada a cada ajut és de 500 € que es liquidarà mitjançant un sol pagament, que es farà efectiu una vegada s'hagi conclòs la tramitació administrativa de la present convocatòria.

A aquestes quanties se'ls aplicaran les retencions fiscals que pertoquin segons la normativa vigent.

- REQUISITS:

  1. El sol·licitant ha d'estar empadronat al municipi d'Alcúdia, amb una antiguitat mínima de dos anys (2), a comptar des de la data de publicació de la present convocatòria.
  2. El sol·licitant ha d'haver gaudit d'una beca ERASMUS+ i haver-la realitzada dins el període comprès entre l'1 de juliol de 2018 i 30 de setembre de 2019.

-DOCUMENTACIÓ QUE S'HA DE PRESENTAR:

Advertiment previ:

Una vegada presentada la sol·licitud, no es preveuran modificacions per errors de forma, de les dades presentades o de qualsevol altre caire. Només es podran fer aportacions per manca de documentació o esmenes d'errors, si arribà el cas, d'acord amb els criteris, instruccions i terminis que determini la comissió avaluadora i d'acord amb la normativa vigent.

Per tant, se suggereix que es revisi la sol·licitud de forma acurada abans de registrar-la. En cas de dubte o necessitat de revisió prèvia abans del registre podeu adreçar-vos dins el període de presentació de sol·licituds a les següents adreça:

   Ajuntament d'Alcúdia

   Participació Ciutadana

   Seu des moll

   Teodor Canet, 32 –07400 Port d'Alcúdia- Mallorca

   010@alcudia.net //  www.alcudia.net

   Tel: 971 89 70 40 – 010.

Documentació que s'ha de presentar:

  1. Sol·licitud completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases.
  2. Fotocòpia DNI/NIF del sol·licitant o document equivalent.
  3. Fotocòpia del núm. de compte corrent on s'hauria de liquidar l'import dels ajuts en cas de concessió, en què aparegui el sol·licitant com a titular.
  4. Si s'escau, fotocòpia del certificat de minusvalidesa i/o família nombrosa o monoparental.
  5. Si s'escau, fotocòpia de la targeta d'atur dels pares o tutors legals que es trobin en aquesta situació, exceptuant el mateix estudiant.
  6. Extracte acadèmic del darrer curs realitzat.
  7. Còpia de la certificació d'aprofitament de la beca Erasmus+, emesa per la universitat o organisme competent.
 

​​​​​​​-EXCLUSIONS I ALTRES CONSIDERACIONS

Queden exclosos de la present convocatòria:

El personal que a la data de finalització de presentació de sol·licituds, treballi com a personal funcionari o laboral a l'Ajuntament d'Alcúdia i/o a qualsevol altre organisme o empresa pública que en depengui totalment o parcialment, a més, dels seus descendents directes o sol·licitants que en depenguin econòmicament.

Qualsevol dels altres estudis no contemplats a les presents bases.

Compatibilitat de la beca

L'Ajuntament d'Alcúdia declara expressament la compatibilitat d'aquesta beca envers qualsevol altres tipus d'ajudes, beques o subvencions, qualsevol que sigui la seva naturalesa, caràcter o denominació, i qualsevulla qui sigui la persona, organisme o entitat convocant. No obstant això, aquesta compatibilitat s'ha d'entendre sense perjudici del règim d'incompatibilitat que puguin establir les bases d'altres ajudes, beques o subvencions que l'interessat pretengui sol·licitar. 

-CRITERIS DE CONCESSIÓ DE LES AJUDES I BAREMACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

Pel que fa als criteris de concessió de les beques s'atendrà el següent, en el moment de registrar la sol·licitud:

BAREMACIÓ

Serà necessari complir els requisits publicats a les presents bases, i en cas d'empat entre sol·licitants prevaldrà el  millor expedient acadèmic segons el següent quadre:

 Nota mitjana del darrer curs realitzat pel sol·licitant.

 

Nota

Puntuació per a la baremació

Matrícula d'honor

10

50 punts

Excel·lent

9/9.9

43 punts

Notable

7/8.9

32 punts

Aprovat

5/6.9

20 punts

Suspès

0/4.9

0  punts

Nota: En el supòsit que hi hagi més de 5 sol·licituds, prevaldran les sol·licituds amb millor expedient acadèmic.

- CALENDARI I PROCEDIMENT PER PRESENTAR  LES SOL·LICITUDS

El període de presentació de sol·licituds comprendrà els quinze (15) dies naturals a comptar a l'endemà de la publicació de la convocatòria al Bolletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

Els alumnes interessats que vulguin sol·licitar l'ajuda econòmica que s'estipula a les presents bases, hauran de presentar la sol·licitud conjuntament amb la documentació requerida mitjançant els següents canals, o en qualsevol de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, atenent que, en tots els casos s'haurà de lliurar dins els terminis establerts:

TRAMITACIÓ  PRESENCIAL

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA (Edifici Can Ques / Seu des Moll)

Registre d'Entrada

Dins l'horari d'atenció al públic.

TRAMITACIÓ TELEMÀTICA (amb certificat digital)

Accedint a la web municipal www.alcudia.net -> Seu electrònica -> Tràmits (Instància genèrica) aportant tota la documentació requerida a les present bases.

 

​​​​​​​- COMISSIÓ TÈCNICA DE SEGUIMENT DE LA CONVOCATÒRIA

Per tal d'acomplir la tramitació administrativa de la present convocatòria es crearà una comissió tècnica amb la finalitat de donar tràmit, resoldre dubtes, interpretar les presents bases, valoració dels expedients o qualsevol altra circumstància referent a la resolució de la present convocatòria.

Aquesta comissió estarà formada com a mínim per tres tècnics de l'Ajuntament d'Alcúdia anomenats de forma expressa, a aquesta comissió s'hi podran incorporar altres tècnics que es determini.

Aquesta comissió treballarà de forma periòdica i permanent fins a la culminació i resolució definitiva de la present convocatòria.

- RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA

La resolució de la convocatòria serà objecte de publicació, en el tauler d'edictes i la pàgina web de l'Ajuntament d'Alcúdia (www.alcudia.net), al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.

Contra la resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que la dicti. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des de la seva publicació.

- ACCÉS ALS MODELS I SOL·LICITUDS

El model de sol·licitud, les presents bases i tota la informació complementària es podrà trobar als següents llocs:

1- Ajuntament d'Alcúdia

Participació Ciutadana

Seu des moll

Teodor Canet, 32 –07400 Port d'Alcúdia- Mallorca

010@alcudia.net //  www.alcudia.net

Tel: 971 89 70 40 – 010.

2- A la web municipal:  www.alcudia.net

*Tota la publicació i informació referent a la tramitació administrativa de les següents bases es farà pública de forma simultània al tauler d'edictes de l'Ajuntament d'Alcúdia, a la pàgina web municipal (www.alcudia.net).

 

ANNEX 1 Exp. Núm. Erasmus______ / 2020

SOL·LICITUD CONVOCATÒRIA D'AJUTS A L'ESTUDI (ERASMUS+ /2019) ADREÇADA A ESTUDIANTS D'ALCÚDIA, BENEFICIARIS DEL PROGRAMA ERASMUS+ curs 2018/19.

Aquesta sol·licitud ha de lliurar-se completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases (consulteu apartat: “advertiment previ” de les bases).

DADES PERSONALS:

Nom i llinatges:________________________________________________________________

Adreça: _______________________________________________________________________

Població i codi postal :____________________________________________________________

Telèfon fix: ________________________   Telèfon mòbil: _____________________

Correu electrònic: ___________________________________

Data de naixement: ____ / _____ / _____  DNI / NIF:   __________________________

IBAN (24 dígits)  __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ _ _ _ _

DADES ACADÈMIQUES

Darrers estudis realitzats: ______________________________________________________________

Centre de referència on el sol·licitant va realitzar els darrers estudis ______________________________

Municipi i comunitat autònoma on està situat el centre de referència_______________________________

Universitat i país d'aprofitament de la beca Erasmus: __________________________________________

Nota mitjana del darrer curs realitzat: ______________________________________________

  • Per emplenar la graella següent consultar: Criteris de concessió de les ajudes i baremació de les sol·licituds.

 

 BAREMACIÓ DE CRITERIS SOCIALS I ECONÒMICS

Emplenar per l'interessat

Emplenar per l'administració

1a

Puntuació de l'interessat per l'acreditació família nombrosa, monoparental o certificat de minusvalidesa (mínima 33% del sol·licitant).

 

 

1b

Puntuació de l'interessat per l'acreditació de situació d'atur dels pares o tutors legals.

 

 

2a

Puntuació de l'interessat de la nota mitjana del darrer curs realitzat pel sol·licitant.

 

 

 

TOTAL

 

 

DOCUMENTACIÓ ADJUNTADA

1- Sol·licitud completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases.

2- Fotocòpia DNI/NIF del sol·licitant o document equivalent.

3- Extracte acadèmic acreditatiu de les notes de l'expedient acadèmic del darrer curs realitzat.

4- Si s'escau, fotocòpia del certificat de minusvalidesa i/o família nombrosa o monoparental.

5- Si s'escau, fotocòpia de la targeta d'atur dels pares o tutors legals que es trobin en aquesta situació, exceptuant el mateix estudiant.

6- Còpia de la certificació d'aprofitament de la beca Erasmus+, emesa per la universitat o organisme competent.

 

AUTORITZACIÓ I DECLARACIÓ JURADA

En _____________________________ com a sol·licitant, amb DNI___________________ pel que fa a la present convocatòria d'ajuts convocatòria d'ajuts 2019 Erasmus+, declara sota responsabilitat solidària que accepta les bases de la present convocatòria, i a més, que les dades aportades s'avenen totalment amb la realitat. Per altra banda, autoritza l'Ajuntament d'Alcúdia perquè pugui fer les comprovacions que consideri oportunes amb relació a la present sol·licitud.

Alcúdia,   d                     de  2020

Signatura

 

Ajuntament d'Alcúdia

Batle-president

 

2020/1043

CONVOCATÒRIA D'AJUTS ECONÒMICS  (CFP/BTX /2020)

ADREÇADA A ESTUDIANTS DE CICLES FORMATIUS

DE GRAU MITJÀ, GRAU SUPERIORI BATXILLERAT D'ALCÚDIA PER AL CURS 2019/20

L'Ajuntament d'Alcúdia, convoca una línia d'AJUTS ECONÒMICS per a ESTUDIANTS QUE HAGIN CURSAT CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ, GRAU SUPERIOR I BATXILLERAT i que no es poden realitzar dins el municipi d'Alcúdia durant el curs 2019/2020.

BASES QUE REGULEN LA CONVOCATÒRIA

- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA, NOMBRE I QUANTIA DELS AJUTS

S'estableixen ajuts amb la finalitat de donar suport econòmic per a les despeses inherents dels alumnes empadronats al municipi d'Alcúdia, que hagin cursat estudis de cicles formatius de grau mitjà, superior o batxillerat i que no es poden realitzar dins el municipi d'Alcúdia dins el curs 2019/2020.

El nombre total d'ajuts econòmics dins la present convocatòria és de 15, i aniran destinats a les quinze sol·licituds que tinguin major puntuació, d'acord amb les condicions de les presents bases.

La quantia destinada a cada ajut és de 300 €, que es liquidaran mitjançant un sol pagament, que es farà efectiu una vegada s'hagi conclòs la tramitació administrativa de la present convocatòria.

A aquestes quanties se'ls aplicaran les retencions fiscals que pertoquin segons la normativa vigent.

- REQUISITS

1. El sol·licitant ha d'estar empadronat al municipi d'Alcúdia,  amb una antiguitat mínima de dos anys (2), a comptar des de la data de publicació de la present convocatòria.

2. El sol·licitant matriculat a un centre públic com a estudiant a un cicle formatiu de grau mitjà (CFGM), cicle formatiu de grau superior (CFGS) o batxillerat, no impartit al municipi durant el curs 2019/2020.

- DOCUMENTACIÓ QUE S'HA DE PRESENTAR

Advertiment previ:

Una vegada presentada la sol·licitud, no es preveuran modificacions per errors de forma, de les dades presentades o de qualsevol altre caire. Només es podran fer aportacions per manca de documentació o esmenes d'errors, si arribés el cas,  d'acord amb els criteris, instruccions i terminis que determini la comissió avaluadora i d'acord amb la normativa vigent.

Per tant, se suggereix que es revisi la sol·licitud de forma acurada abans de registrar-la. En cas de dubte o necessitat de revisió prèvia abans del registre podeu adreçar-vos dins el període de presentació de sol·licituds a les següents adreça:

Ajuntament d'Alcúdia

Participació Ciutadana

Seu des moll

Teodor Canet, 32 –07400 Port d'Alcúdia- Mallorca

010@alcudia.net // www.alcudia.net tel: 971 89 70 40 – 010.

Documentació que s'ha de presentar:

  1. Sol·licitud completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases.
  2. Fotocòpia DNI/NIF del sol·licitant o document equivalent.
  3. Fotocòpia de la matrícula del sol·licitant (curs 2019/20), en què s'especifiqui si ha cursat; estudis de cicles formatius de grau mitjà, superior o batxillerat i que no es poden realitzar dins el municipi d'Alcúdia.
  4. Extracte acadèmic acreditatiu de les notes del darrer curs realitzat (curs 2019/20).
  5. Fotocòpia del núm. de compte corrent on s'hauria de liquidar l'import dels ajuts en cas de concessió, en què aparegui el sol·licitant com a titular.
  6. Si s'escau, fotocòpia del certificat de minusvalidesa i/o família nombrosa o monoparental.
  7. Si s'escau, fotocòpia de la targeta d'atur dels pares o tutors legals que es trobin en aquesta situació, exceptuant el mateix estudiant.

- EXCLUSIONS I ALTRES CONSIDERACIONS

Queden exclosos de la present convocatòria:

El personal que a la data de finalització de presentació de sol·licituds, treballi com a personal funcionari o laboral a l'Ajuntament d'Alcúdia i/o a qualsevol altre organisme o empresa pública que en depengui totalment o parcialment, a més, dels seus descendents directes o sol·licitants que en depenguin econòmicament.

Qualsevol dels altres estudis no contemplats a les presents bases.

Compatibilitat de la beca

L'Ajuntament d'Alcúdia declara expressament la compatibilitat d'aquesta beca envers qualsevol altres tipus d'ajudes, beques o subvencions, qualsevol que sigui la seva naturalesa, caràcter o denominació, i qualsevulla qui sigui la persona, organisme o entitat convocant. No obstant això, aquesta compatibilitat s'ha d'entendre sense perjudici del règim d'incompatibilitat que puguin establir les bases d'altres ajudes, beques o subvencions que l'interessat pretengui sol·licitar. 

- CRITERIS DE CONCESSIÓ DE LES AJUDES I BAREMACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

Pel que fa als criteris de concessió de les beques s'atendrà el següent, en el moment de registrar la sol·licitud:

BAREMACIÓ

1. Criteris socials.

1. a-(màxim puntuable => 20 punts).

Acreditació família nombrosa, acreditació família monoparental, acreditació del certificat de minusvalidesa mínima del 33% del sol·licitant.

*en cas que es compleixin dos dels requisits, la puntuació màxima serà de 20 punts.

Família nombrosa

20 punts

Família monoparental

20 punts

Certificat de minusvalidesa

20 punts

1. b-(màxim puntuable => 10 punts).

Acreditació de situació d'atur dels pares o tutors legals.

Els dos progenitors en situació d'atur

10 punts

Un progenitor en situació d'atur

5 punts

2-Criteris acadèmics

1. c-(màxim puntuable => 50 punts).

Nota mitjana del darrer curs realitzat pel sol·licitant.

 

Nota

Puntuació per a la baremació

Matrícula d'honor

10

50 punts

Excel·lent

9/9. 9

43 punts

Notable

7/8. 9

32 punts

Aprovat

5/6 .9

20 punts

Suspès

0/4. 9

0 punts

Nota: En el supòsit que hi hagi dues o més sol·licituds amb la mateixa puntuació, prevaldrà per possibles desempats la sol·licitud amb millor expedient acadèmic.

 

- CALENDARI I PROCEDIMENT PER PRESENTAR LES SOL·LICITUDS

El període de presentació de sol·licituds comprendrà els quinze (15) dies naturals a comptar a l'endemà de la publicació de la convocatòria al Bolletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

Els alumnes interessats que vulguin sol·licitar l'ajuda econòmica que s'estipula a les presents bases, hauran de presentar la sol·licitud conjuntament amb la documentació requerida mitjançant els següents canals, o en qualsevol de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, atenent que, en tots els casos s'haurà de lliurar dins els terminis establerts:

TRAMITACIÓ PRESENCIAL

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA (Edifici Can Ques / Seu des Moll)

Registre d'Entrada

Dins l'horari d'atenció al públic.

TRAMITACIÓ TELEMÀTICA (amb certificat digital)

Accedint a la web municipal www.alcudia.net -> Seu electrònica -> Tràmits (Instància genèrica) aportant tota la documentació requerida a les present bases.

- COMISSIÓ TÈCNICA DE SEGUIMENT DE LA CONVOCATÒRIA

Per tal d'acomplir la tramitació administrativa de la present convocatòria es crearà una comissió tècnica amb la finalitat de donar tràmit, resoldre dubtes, interpretar les presents bases, valoració dels expedients o qualsevol altra circumstància referent a la resolució de la present convocatòria.

Aquesta comissió estarà formada com a mínim per tres tècnics de l'Ajuntament d'Alcúdia anomenats de forma expressa, a aquesta comissió s'hi podran incorporar altres tècnics que es determini.

Aquesta comissió treballarà de forma periòdica i permanent fins a la culminació i resolució definitiva de la present convocatòria.

- RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA

La resolució de la convocatòria serà objecte de publicació, en el tauler d'edictes i la pàgina web de l'Ajuntament d'Alcúdia (www.alcudia.net), al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.

Contra la resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que la dicti. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des de la seva publicació.

-ACCÉS ALS MODELS I SOL·LICITUDS

El model de sol·licitud, les presents bases i tota la informació complementària es podrà trobar als següents llocs:

Ajuntament d'Alcúdia Participació Ciutadana Seu del moll

Teodor Canet, 32 –07400 Port d'Alcúdia- Mallorca

010@alcudia.net // www.alcudia.net tel: 971 89 70 40 - 010

Al web municipal: www.alcudia.net

*Tota la publicació i informació referent a la tramitació administrativa de les següents bases es farà pública de forma simultània al tauler d'edictes de l'Ajuntament d'Alcúdia, a la pàgina web municipal (www.alcudia.net).

 

ANNEX 1 Exp. Núm. CFP/BTX ______ / 20

SOL·LICITUD - CONVOCATÒRIA D'AJUTS A L'ESTUDI (CFP/BTX /2020)

ADREÇADA A ESTUDIANTS DE CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ, GRAU SUPERIOR

BATXILLERAT D'ALCÚDIA PER AL CURS 2019/20

Aquesta sol·licitud ha de lliurar-se completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases (consulteu apartat: “advertiment previ” de les bases ).

DADES PERSONALS

Nom i llinatges: ________________________________________________________________

Adreça: ______________________________________________________________________

Població i codi postal: ___________________________________________________________

Telèfon fix: __________________________   Telèfon mòbil: ___________________________

Correu electrònic:_________________________________

Data de naixement: ____ / _____ / _____  DNI / NIF:   ______________________

IBAN (24 dígits)  __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ ___ _ _ _

DADES ACADÈMIQUES

Estudis que ha realitzat el curs (2019/2020): _________________________________________

IES de referència matriculat durant el curs 2019/20____________________________________

Població de l'Institut de referència _________________________________________________

Nota mitjana del darrer curs realitzat pel sol·licitant (2019/2020) _________________________

DADES SOCIALS

Presenta documentació sobre algunes situacions socials puntuables:

Acreditació família nombrosa ____________________________________________________

Acreditació família monoparental _________________________________________________

Acreditació certificat de minusvalidesa mínima del 33% del sol·licitant ____________________

Acreditació de situació d'atur dels pares o tutors legals ________________________________

- Per emplenar la graella següent consultar apartat bases: Criteris de concessió de les ajudes i baremació de les sol·licituds.

 

 BAREMACIÓ DE CRITERIS SOCIALS I ECONÒMICS

Emplenar per l'interessat

Emplenar per l'administració

1a

Puntuació de l'interessat per l'acreditació família nombrosa, monoparental o certificat de minusvalidesa (mínima 33% del sol·licitant).

 

 

1b

Puntuació de l'interessat per l'acreditació de situació d'atur dels pares o tutors legals.

 

 

2a

Puntuació de l'interessat per la nota mitjana del curs realitzat (2019/20).

 

 

 

TOTAL

 

 

 

DOCUMENTACIÓ ADJUNTADA

  1. Sol·licitud completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases.
  2. Fotocòpia DNI/NIF del sol·licitant o document equivalent.
  3. Fotocòpia de la matrícula del sol·licitant (curs 2019/20), en què s'especifiqui si ha cursat; estudis de cicles formatius de grau mitjà, superior o batxillerat i que no es poden realitzar dins el municipi d'Alcúdia.
  4. Extracte acadèmic acreditatiu de les notes del darrer curs realitzat (2019/20).
  5. Fotocòpia del núm. de compte corrent on s'hauria de liquidar l'import dels ajuts en cas de concessió, en què aparegui el sol·licitant com a titular.
  6. Si s'escau, fotocòpia del certificat de minusvalidesa i/o família nombrosa o monoparental.
  7. Si s'escau, fotocòpia de la targeta d'atur dels pares o tutors legals que es trobin en aquesta situació, exceptuant el mateix estudiant.

DECLARACIÓ JURADA

En _____________________________ coma sol·licitant, amb DNI___________________ pel que fa a la present convocatòria d'ajuts per estudis superiors per al curs 2019/2020, declara sota responsabilitat solidària que accepta les bases de la present convocatòria, i a més, que les dades aportades s'avenen totalment amb la realitat. Per altra banda, autoritza l'Ajuntament d'Alcúdia perquè pugui fer totes les comprovacions que consideri oportunes amb relació a la present sol·licitud pels canals físics, telemàtics i d'Interoperabilitat administrativa  que aquest disposi.

Alcúdia,    d                    del 2020

Signatura

 

​​​​​​​Ajuntament d'Alcúdia

Batle–president