Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE SANTANYÍ
Núm. 6418
Convocatòria i bases del concurs per a constituir una borsa de personal laboral temporal, en la categoria de dinamitzador d'esports, de l’Ajuntament de Santanyí
Per acord de la Junta de Govern Local de data 2 de juliol de 2020 s'aprova la convocatòria i bases per a la creació d'una borsa de personal laboral temporal, en la categoria de dinamitzador d'esports, de l'Ajuntament de Santanyí, en els termes següents:
CONVOCATÒRIA I BASES DEL CONCURS PER A CONSTITUIR UNA BORSA DE PERSONAL LABORAL TEMPORAL, EN LA CATEGORIA DE DINAMITZADOR D'ESPORTS, DE L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ
1. OBJECTE
L'objecte d'aquesta convocatòria és crear un borsa de personal laboral en la categoria de dinamitzador d'esports del nivell professional 4 (assimilat al grup funcionarial C2), a l'efecte de substituir les possibles baixes, permisos, llicències o qualsevol supòsit de contractació com a personal laboral temporal que preveu l'apartat 3 de l'article 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de les Illes Balears, així com qualsevol altra modalitat de contractació temporal prevista en la legislació laboral, per la qual cosa les persones que superin aquest procés selectiu passaran a formar part d'una borsa de disponibilitat per l'ordre de la puntuació obtinguda en aquesta convocatòria.
La convocatòria i les bases es publicaran al BOIB, al tauler d'anuncis d'aquest Ajuntament i a la seva pàgina web. Els successius anuncis es publicaran únicament en el tauler d'anuncis d'aquest Ajuntament i en la seva pàgina web.
Les tasques que ha de dur a terme el personal dinamitzador d'esports són:
- Organitzar i coordinar activitats esportives.
- Elaborar documents propis de la categoría dins l'àmbit esportiu, en especial en relació a les tasques dutes a terme en les instal·lacions esportives del terme de Santanyí.
- Dinamitzar el teixit associatiu esportiu.
- Assessorar en matèria esportiva.
2. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS
Per prendre part en el concurs, les persones aspirants hauran de reunir els requisits següents en la data d'expiració del termini d'admissió de sol·licituds:
a) Tenir nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l'article 57 de l'EBEP.
b) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria professional.
c) Tenir complerts setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
d) No haver estat separades del servei de qualsevol de les administracions públiques de l'Estat, de l'Administració Local o Autonòmica o dels Organismes que en depenguin per cap expedient disciplinari, ni trobar-se inhabilitades per a l'exercici de funcions publiques.
Igualment, no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que en el seu Estat impedeixi l'accés a la funció pública, si es tracta de persones aspirants que no tinguin la nacionalitat española, d'acord amb el que estableix la lletra a) d'aquesta base.
e) Estar en possessió del títol de graduat escolar, formació professional de primer grau o equivalent, o estar en condicions d'obtenir-lo en la data que finalitzi el termini de presentació d'instàncies.
En cas de titulacions obtingudes a l'estranger, les persones aspirants hauran d'estar en possessió de la credencial que n'acrediti la seva homologació o de la credencial per a l'exercici de la professió corresponent.
f) Acreditar el coneixement de la llengua catalana del nivell B1, de conformitat amb la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de modificació de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Aquests coneixements han de ser acreditats mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per la Direcció General de Política Lingüística de les Illes Balears o equivalències previstes. Les persones aspirants que no puguin acreditar documentalment els coneixements corresponents de llengua catalana del nivell B1 han de sol·licitar a la seva instància la realització d'una prova específica per acreditar-ho, que es durà a terme amb caràcter previ a la fase de concurs, i el resultat de la qual es qualificarà com a apte o no apte.
g) Abonar una taxa de 14 euros pels drets de participació dins del termini de presentació de sol·licituds, sense que es puguin abonar en un altre moment. L'abonament dels drets de participació haurà de ser satisfet al compte bancari següent: Bankia ES95 2038 3388 8864 00000452. S'ha d'indicar el DNI i el nom de la borsa a la qual s'opta.
Amb anterioritat a la contractació, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmesa a cap supòsit d'incompatibilitat dels establerts a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, que regula les incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o comprometre's, si escau, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre cap pensió de jubilació, de retir o d'orfandat.
Els requisits establerts en els apartats anteriors s'han de complir el darrer dia de presentació de sol·licituds.
3. PUBLICACIÓ DE LES BASES I PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
Les bases es publiquen al BOIB ia la pàgina web d'aquesta corporació.
1. Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament dins el termini de deu (10) dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquestes bases al BOIB, i es dirigiran a la batlessa de l'Ajuntament de Santanyí.
També es poden presentar en la forma que preveu l'article 16.4.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Els successius anuncis, així com totes les notificacions i incidències produïdes durant el procés selectiu es publicaran al el tauler d'edictes i a la pàgina web de l'Ajuntament de Santanyí.
2. A més de les dades que han de constar en la sol·licitud, les persones aspirants han de consignar les dades i acompanyar la documentació que s'indica a continuació:
a) Còpia del DNI i del títol exigit per prendre part en la convocatòria.
b) Manifestació que es reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base 2, referides sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds.
c) Document d'ingrés de la taxa pels drets de participació a la convocatòria. L'import de la taxa únicament serà retornat a aquelles persones que no siguin admeses per manca d'algun dels requisits exigits per a prendre part en el procés selectiu, sempre que formulin la seva reclamació en el termini d'un mes, comptador a partir de la publicació de la resolució per la qual s'aprova la llista definitiva de persones admeses i excloses.
d) Relació, seguint el mateix ordre d'exposició que consta al barem de mèrits, dels mèrits al·legats pels aspirants en la fase de concurs. Aquests mèrits s'acreditaran documentalment mitjançant certificats, diplomes, títols, etc., originals o còpies, en la forma indicada a la base setena.
e) Als efectes de restar exempt de la prova específica de coneixements de la llengua catalana, es presentarà una còpia compulsada del certificat acreditatiu de posseir, com a mínim, el nivell exigit en aquesta convocatòria. En cas de no poder acreditar aquest coneixement s'ha de sol·licitar a la instància la realització d'una prova específica per a acreditar el nivell corresponent de coneixements de la llengua catalana.
Els mèrits al·legats però no justificats en la forma indicada a aquestes bases no seran valorats per la comissió de valoració.
4. ADMISSIÓ DE LES PERSONES ASPIRANTS
Pel fet de presentar les instàncies per sol·licitar prendre part en el concurs, les persones aspirants es sotmeten expressament a les seves bases reguladores, que constitueixen la llei d'aquest procés selectiu, sense perjudici de les responsabilitats en què poguessin incórrer si s'apreciés inexactitud fraudulenta en la declaració que formulin.
Resultaran admeses les persones aspirants que acreditin que compleixen els requisits exigits, segons l'exposat a la base segona.
Expirat el termini de presentació d'instàncies, l'autoritat convocant dictarà resolució, en el termini màxim d'un mes, declarant aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses i concedint un termini d'esmena a les excloses de deu (10) dies hàbils, amb indicació que, si no es du a terme l'esmena, s'entendrà que han desistit de la seva sol·licitud i seran definitivament excloses. La llista de persones admeses i excloses contendrà també la causa o causes que han motivat l'exclusió.
En la resolució que declari aprovada la llista definitiva de persones admeses i excloses, es farà indicació del lloc, el dia i la data de la realització de la prova prèvia i específica de coneixements de català, per a aquelles persones que no l'hagin acreditat documentalment. La no presentació a la prova de català suposarà l'exclusió del procés selectiu.
La llista definitiva de persones admeses i excloses inclourà també la determinació de la data del concurs, així com la designació dels membres de la Comissió de Valoració. La data de publicació serà determinant dels terminis a efectes de possibles impugnacions o recursos.
Els errors de fet podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada. No es podrà esmenar l'abonament de les taxes després de la data de tancament del termini de presentació d'instàncies.
5. PROVA DE CONEIXEMENTS DE CATALÀ
De caràcter obligatori i eliminatori per a les persones aspirants que no hagin acreditat el coneixement de la llengua catalana nivell B1.
Per a la realització i avaluació de les proves de llengua catalana queda designada la tècnica lingüística de català de l'Ajuntament de Santanyí, Agnès Vanrell Sureda.
Consistirà en una prova que avaluarà els coneixements a de català de nivell B1. El temps màxim per a la realització d'aquesta prova serà d'una hora i mitja. Aquesta prova es qualificarà com a apte o no apte. La qualificació NO APTE implicarà que la persona aspirant queda eliminada.
6. COMISSIÓ DE VALORACIÓ
1- La Comissió de Valoració es constituirà de la manera que determina l'article 60 de l'EBEP, i, supletòriament, l'article 51 de la Llei 3/2007, de la funció pública de la CAIB.
Els membres de la Comissió seran funcionaris de carrera o personal laboral fix d'igual o superior categoria, i amb titulació acadèmica d'igual o superior nivell a l'exigit per a la plaça convocada.
De la Comissió de Valoració, no en podrà formar part el personal d'elecció o de designació política, el personal funcionari i personal laboral interí i el personal eventual, i tindrà la composició següent:
- Un president/a, que serà personal laboral fix o funcionari de carrera de l'entitat local o de qualsevol Administració pública, designat pel president/a de la corporació.
- Dos vocals designats pel president o la presidenta de la corporació que tenguin titulació o especialització igual o superior a l'exigida per a l'accés a la plaça que es convoca, que poden ser de l'entitat local o de qualsevol Administració pública.
2- En la designació de la Comissió es procurarà garantir, en tot cas, el compliment del principi d'especialitat i d'idoneïtat per valorar els coneixements i les aptituds requerides de les persones aspirants.
3- Els membres de la Comissió hauran d'abstenir-se d'intervenir, la qual cosa notificaran a l'autoritat convocant, quan es doni alguna de les circumstàncies previstes a l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
Igualment les persones aspirants podran recusar els membres de la Comissió quan concorri alguna de les circumstàncies previstes a l'apartat anterior.
4- El president o presidenta convocarà els membres titulars per tal de constituir la Comissió.
La constitució i l'actuació de la Comissió s'ajustarà al que preveu la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic.
Els acords s'adoptaran per majoria d'assistents i el vot del president/a dirimirà els empats.
5- La Comissió podrà comptar amb personal assessor especialista per a aquelles proves en què sigui necessari i també de personal col·laborador amb tasques de vigilància i de control del desenvolupament dels exercicis. Aquestes persones assessores i col·laboradores es limitaran a prestar l'assistència i la col·laboració que se'ls sol·liciti i tendran veu, però no vot.
6- Correspon a la Comissió resoldre totes les qüestions derivades de l'aplicació d'aquestes bases i també allò que pertoqui en els casos no prevists.
7- La indemnització per assistència a la Comissió Tècnica de Valoració es regirà per la normativa autonòmica vigent.
8- Quan, en absència del president o presidenta titular de la Comissió, tampoc no sigui possible la presència del designat com a suplent, n'assumirà la presidència el vocal que resulti en atenció als criteris de major jerarquia, antiguitat o edat, aplicats per aquest ordre.
9- A la resolució que declari aprovada la llista definitiva de persones admeses i excloses es farà pública la designació de la Comissió tècnica de valoració.
7. FASE DE CONCURS.
La puntuació màxima que es pot obtenir en aquesta fase és de 20 punts.
Es valoraran els mèrits següents:
1) Experiència professional (puntuació màxima 12 punts).
1.1) Per serveis prestats a l'Administració Pública relacionats amb la plaça o lloc convocats, en un lloc igual, similar, o superior: 0,25 per mes treballat, amb un màxim de 8 punts.
Únicament serà valorat aquest apartat quan, de la documentació aportada per la persona aspirant, es desprengui que l'experiència laboral està directament relacionada amb les funcions de la plaça o lloc a cobrir. A tal efecte s'haurà de presentar certificat de l'Administració en el qual s'indiqui la data d'alta i baixa en la mateixa així com el lloc de treball ocupat.
Quant a l'experiència, es valorarà tant l'experiència adquirida amb convenis entre l'Administració pública i SEPE en règim de col·laboració social, com la que correspongui a cobertura de places per a les quals hagi existit un procés de selecció previ.
1.2) Per serveis prestats fora de l'Administració Pública relacionats amb la plaça o lloc convocats, en un lloc igual o similar, o superior: 0,15 punts per mes treballat, amb un màxim de 4 punts.
Únicament serà valorat aquest apartat quan, de la documentació aportada per la persona aspirant, es desprengui que l'experiència laboral està directament relacionada amb les funcions de la plaça o lloc a cobrir. A tal efecte s'haurà de presentar certificat de l'entitat o empresa en el qual s'indiqui la data d'alta i baixa en la mateixa així com el lloc de treball ocupat. Es complementarà amb un informe de vida laboral emès per la Seguretat Social on s'especifiqui la data d'alta i baixa en l'activitat corresponent.
2) Cursos de formació i perfeccionament (puntuació màxima 6 punts).
Es valorarà la formació específica i relacionada amb les funcions pròpies de la plaça o el lloc convocat. La valoració d'aquest criteri es du a terme d'acord amb el següent barem:
Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per Universitats, escoles oficials de formació, escoles Municipals de Formació, l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), l'Administració de l'Estat, l'autonòmica o la local, les organitzacions sindicals signants dels acords de formació contínua de les administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions. En aquest apartat s'inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.
Els cursos poden tenir qualsevol durada. No són acumulatius els crèdits d'assistència i els d'aprofitament.
No es valoren les assignatures encaminades a obtenir les titulacions acadèmiques.
Tampoc no es valoraran els cursos de doctorat ni la impartició d'assignatures a la Universitat.
L'hora d'impartició es valora amb: 0,01 punts
L'hora d'aprofitament es valora amb: 0,007 punts
L'hora d'assistència es valora amb: 0,005 punts
Un crèdit equival a 10 hores de formació.
3) Coneixements de català (puntuació màxima 2 punts):
Es valoraran els certificats expedits o reconeguts com a equivalents per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears. Només es computarà el nivell més alt acreditat. El certificat LA es pot acumular al C1 i al C2. La puntuació en cada cas serà:
Certificat B2 o equivalent: 0.25 punts
Certificat C1 o equivalent: 0,50 punts
Certificat C2 o equivalent: 1 punt
Certificat LA o equivalent: 1 punt
8. QUALIFICACIÓ DE LA FASE DE CONCURS
La puntuació de la valoració de mèrits es farà pública el mateix dia que s'acordi i s'exposarà al tauler d'anuncis i a la pàgina web de la Corporació, concedint un termini de tres dies hàbils per poder efectuar reclamacions.
9. ORDRE DE CLASSIFICACIÓ DEFINITIVA
La relació de les persones aspirants, per ordre de la puntuació obtinguda en la fase de concurs, serà exposada al tauler d'anuncis i a la pàgina web de la Corporació.
Totes les persones aspirants disposaran d'un termini de tres dies hàbils, des de la publicació, per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió dels mèrits davant la Comissió. A aquesta revisió podran assistir acompanyats d'un assessor.
La Comissió comptarà amb un termini de set dies per resoldre les reclamacions i, tot seguit, farà pública la llista definitiva. L'ordre de classificació definitiu s'establirà en funció de la puntuació obtinguda i s'ordenaran de major a menor puntuació. En cas d'empat, l'ordre es fixarà tenint en compte la major puntuació obtinguda en la valoració del mèrit "serveis prestats a l'administració pública" de la fase de concurs, i, de persistir l'empat es resoldrà mitjançant sorteig.
La Comissió de Valoració elevarà a la Batlia la relació final de persones aspirants per ordre de puntuació per procedir a constituir la borsa de treball. Les persones aspirants que conformin la borsa de treball es trobaran a l'espera de ser cridades per l'Ajuntament, sempre respectant l'ordre de puntuació, quan es produeixi la necessitat de cobrir un lloc de treball.
La resolució de constitució de la borsa es farà pública al tauler d'anuncis de la Corporació, indicant les persones que la integren, l'ordre de prelació i la puntuació obtinguda.
10. FUNCIONAMENT DE LA BORSA
Les persones que formin part de la borsa, a l'efecte de rebre ofertes de treball, estan en situació de disponibles o no disponibles.
Podran estar en situació de no disponibles les persones integrants de la borsa que estiguin prestant serveis a una Administració Pública, ja sigui fent substitucions diverses (IT, maternitat, etc.) o cobrint acumulacions de tasques o que no hagin acceptat el lloc ofert per alguna de les causes indicades en aquesta mateixa base.
Mentre la persona aspirant estigui en situació de no disponible a la borsa no se la cridarà per oferir-li un lloc de treball corresponent a aquesta convocatòria.
Estan en situació de disponibles la resta de persones aspirants de la borsa i, per tant, se les ha de cridar per oferir-les el lloc de treball d'acord amb la seva posició a la borsa.
A aquest efecte, el Departament de Personal es posarà en contacte telefònic, o a través de mitjans telemàtics (correu electrònic o SMS), amb la persona que correspongui i li comunicarà el lloc a cobrir i el termini per incorporar-se, que no serà inferior, si ho demana la persona interessada, a dos dies hàbils a comptar des de la comunicació.
Quedarà constància a l'expedient, mitjançant una diligència, del fet que ha rebut la comunicació o dels intents de comunicació duts a terme.
En el termini màxim d'un dia hàbil a comptar des de la comunicació, o dos dies si es fa en divendres, la persona integrant de la borsa ha de manifestar el seu interès en la contractació.
Si no en manifesta la conformitat dins termini, renuncia expressament a la contractació, no respon al telèfon de contacte que ha facilitat, o es dóna una altra circumstància, quedarà exclosa de la borsa i s'avisarà la següent de la llista.
A les persones aspirants que renunciïn de forma expressa o tàcita se les exclourà de la borsa, llevat que al·leguin, dins el termini establert, la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, que s'han de justificar documentalment en els tres dies següents:
a) Estar en període d'embaràs, maternitat o paternitat, adopció o acollida permanent o preadoptiva, inclosa l'excedència per cura de fills.
b) Prestar serveis a una altra administració pública.
c) Patir una malaltia o incapacitat temporal.
d) Estar exercint funcions sindicals.
Aquestes persones estan obligades a comunicar per escrit al Departament de Personal la finalització de les situacions previstes anteriorment en un termini no superior a deu dies hàbils des que aquesta es produeixi i amb la justificació corresponent, d'aquesta manera quedaran en situació de disponibles. La falta de comunicació dins termini determina l'exclusió de la borsa.
Quan la persona seleccionada mitjançant aquesta borsa cessi en el lloc de treball, excepte si és per renúncia voluntària, es reincorporarà novament a la borsa de treball amb el mateix ordre de prelació que tenia.
La posterior renúncia d'una persona al lloc de treball que ocupa, així com l'incompliment del deure de presentar-se al lloc de treball prèviament acceptat, suposa la seva exclusió de la borsa de treball.
11. PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS
1. Les persones aspirants cridades i que donin la seva conformitat a la seva contractació, hauran de presentar en el termini establert a partir de la crida, si encara no ho han presentat, els documents següents:
a) Còpia compulsada del DNI o del NIF o document acreditatiu de la nacionalitat certificat per l'autoritat competent del país d'origen, si és el cas.
b) Còpia compulsada de la titulació o certificació acadèmica que acrediti tenir cursats i aprovats els estudis necessaris per a l'obtenció del títol corresponent, o el justificant d'haver satisfet els drets d'expedició, sense perjudici de la posterior presentació del títol.
c) Declaració jurada o promesa acreditativa de posseir la capacitat funcional que no impedesqui el normal exercici de les funcions.
Les persones aspirants que hagin fet valer la seva condició de persones amb discapacitat, hauran d'acreditar aquesta condició mitjançant certificació lliurada pels òrgans competents del Ministeri de Serveis Socials i Igualtat o, si escau, de la Comunitat Autònoma.
d) Declaració jurada o promesa de no haver estat separada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Estat, de l'administració local o autonòmica o dels organismes que en depenguin, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.
Les persones aspirants que no tenguin la nacionalitat espanyola, d'acord amb el que s'estableix a la lletra a) de la base 2, hauran d'acreditar igualment no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedeixi, en el seu estat, l'accés a la funció pública.
e) Declaració jurada o promesa de no estar sotmesa a cap causa d'incapacitat específica d'acord amb la normativa vigent.
f) Declaració jurada o promesa de no ocupar cap lloc ni exercir cap activitat en el sector públic delimitat per l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, amb indicació, així mateix, de no dur a terme cap activitat privada incompatible o subjecta a reconeixement de compatibilitat i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat, per drets passius o per qualsevol règim de seguretat social públic i obligatori.
Si la persona interessada manifesta que no pot subscriure la referida declaració perquè desenvolupa alguna activitat pública o percep alguna de les pensions indicades anteriorment, se li assenyalarà que, d'acord amb la normativa sobre incompatibilitats, ha d'exercir l'opció que desitgi o, si les activitats públiques són susceptibles de compatibilitat, ha de sol·licitar la corresponent autorització.
Si la persona aspirant proposada du a terme alguna activitat privada per a l'exercici de la qual es requereixi el reconeixement de la compatibilitat, l'haurà d'obtenir o cessar en la realització de l'activitat privada abans de començar l'exercici de les seves funcions públiques.
En els supòsits en què se sol·liciti la compatibilitat per a l'exercici d'una activitat pública o privada, el termini per a la presa de possessió es prorrogarà fins que es dicti la resolució corresponent.
2. Si dins el termini indicat, i llevat de casos de força major, les persones aspirants proposades no presenten la documentació o no compleixen els requisits exigits, no podran ser nomenats o contractats i restaran anul·lades totes les seves actuacions sense perjudici de la responsabilitat en què haguessin pogut incórrer per falsedat en la sol·licitud en què demanaven prendre part en el procés selectiu.
3. Les persones que ja tenguin la condició de personal al servei de l'administració pública estaran exemptes de justificar les condicions i els requisits ja acreditats per obtenir l'anterior nomenament/contracte. En aquest cas hauran de presentar certificat del ministeri, corporació local o organisme públic del qual depenguin, acreditatiu de la seva condició i de la resta de circumstàncies que constin al seu expedient personal.
12. IMPUGNACIÓ I MODIFICACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA
La convocatòria, les seves bases i els actes administratius que se'n derivin i també els que es derivin de l'actuació de la Comissió, podran ser impugnats per les persones interessades en el termini i en la forma establertes per la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
La convocatòria o les bases, un cop publicades, només podran ser modificades amb subjecció estricta a les normes de la mencionada Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Santanyí, 17 de juliol de 2020
La batlessa
Maria C. Pons Monserrat
ANNEX I SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ A PROCEDIMENT SELECTIU DE L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ
____________________________________________ DNI núm. ___________________________
(Nom i cognoms)
Domicili a ______________________________________________________ núm. ___________
(Localitat) (carrer, avinguda, plaça, etc.)
Codi postal ___________ Telèfon _________________ e-mail _____________________________
EXPÒS:
Que he tingut coneixement de la convocatòria: _________________________________________,
(Nom de la convocatòria)
les bases de la qual van ser publicades: ________________________________________________
(BOIB -data i núm-; web municipal -data de l'anunci-, etc.)
Que reunesc totes i cadascuna de les condicions exigides a les bases, referides a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació d'aquesta sol·licitud i que he satisfet els drets de participació, la qual cosa acredit amb el document que s'adjunta.
Que, en relació amb el requisit del català, he optat per:
( ) Acreditar el compliment del requisit documentalment
( ) Realitzar la prova de català
Per tot l'exposat,
SOL·LICIT:
Prendre part en aquesta convocatòria.
_____________________________, ______ d__________________________ de 202___________
[signatura]
SRA. BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ
ANNEX II RELACIÓ DELS MÈRITS ACREDITATS PER A LA FASE DE CONCURS
____________________________________________ DNI núm. ___________________________
(Nom i cognoms)
Domicili a ______________________________________________________ núm. ___________
(Localitat) (carrer, avinguda, plaça, etc.)
Codi postal ___________ Telèfon _________________ e-mail _____________________________
EXPÒS:
Que adjunt tramet la documentació que es relaciona a continuació per a la valoració dels mèrits en la fase de concurs del procés selectiu ______________________________________________________
(Convocatòria)
1.______________________________________________________________________________
2. ______________________________________________________________________________
3. ______________________________________________________________________________
4. ______________________________________________________________________________
5. ______________________________________________________________________________
6. ______________________________________________________________________________
7. ______________________________________________________________________________
8. ______________________________________________________________________________
9. ______________________________________________________________________________
10. _____________________________________________________________________________
11.______________________________________________________________________________
12. _____________________________________________________________________________
13. _____________________________________________________________________________
14. _____________________________________________________________________________
15. _____________________________________________________________________________
_____________________________, ______ d__________________________ de 202 __________
[signatura]
SRA. BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ