Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA
Núm. 6355
Bases específiques de la convocatòria per la creació d’una borsa de Subinspector de Policia Local, pel sistema de concurs i per promoció interna, per cobrir plaça vacant a l’Ajuntament de Santa Margalida
Aprovades per decret de Batlia núm. 2020-0615, de 10 de juny de 2020, es publiquen a títol informatiu íntegrament les bases específiques per la convocatòria per la creació d'una borsa de treball de Subinspector de Policia Local, pel sistema de concurs i per promoció interna, per cobrir plaça vacant a l'Ajuntament de Santa Margalida, segons el disposat a l'art. 49.2 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
Santa Margalida, 9 de juliol de 2020
El batle
Joan Monjo Estelrich
Decret de Batlia
Atenent a les necessitats urgents d'atendre les necessitats de provisió de llocs de treball que es poguessin produir amb motiu, si és el cas, de vacants, baixes o jubilacions dins de la categoria de subinspector/a de Policia Local de la plantilla , s'ha de convocar una borsa de treball interna de la categoria de Subinspector / a Policia Local, mitjançant concurs de mèrits.
És per això i en virtut de les competències que li atorga l'article 21.1.g) de la Llei 7/1985 de 2 d'abril, segons redacció donada per la Llei 11/1999 de 21 d'abril, aquesta Batlia disposa la següent
RESOLUCIÓ
Aprovar les bases per a confeccionar una borsa de treball interna, de SUBINSPECTOR/A DE LA POLICIA LOCAL. Aquesta convocatòria es regeix pel que preveu la normativa de aplicació : articles 31.3 i 33 de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de Coordinació de les Policies Locals de les Illes Balears, modificada per la Llei 11/2017, de 20 de desembre, l'article 166 de Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i els articles 82 bis i 103 bis de la Llei 3/2007 , de 27 de març, de la funció pública de la CAIB.
La provisió dels llocs de treball es durà a terme mitjançant un nomenament en un subgrup superior, d'acord al que disposa l'esmentat article 82 bis de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la CAIB.
BASES
CARACTERÍSTIQUES DE LA CONVOCATÒRIA
Denominació de la plaça: Personal funcionari de l'escala d'administració especial, subescala serveis especials, classe subinspector/a de Policia Local, grup A, subgrup A2, 100% de jornada.
Nomenament en un subgrup superior, prèvia declaració de la persona aspirant en la situació d'excedència voluntària, regulada a l'article 103 bis de la Llei 3/2007. La persona té dret a la reserva del lloc de treball que tingui en propietat.
Funcions a desenvolupar: les pròpies del lloc a exercir, entre elles:
• Coordinar, supervisar i controlar el personal a les seves ordres vetllant per la millor realització del servei i el compliment de les normes.
• Coordinar i supervisar l'organització dels serveis de seguretat i salvament a les platges.
• Planificació policial operativa per al desenvolupament d'esdeveniments especials, culturals i esportius.
• Assumir en cas d'absència, vacant, malaltia o altres supòsits, amb caràcter accidental, el comandament de la Policia Local.
• Complir i fer complir les atribucions que fixin les Normes Marc de la CAIB a la Policia Local.
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
L'objecte d'aquesta convocatòria és confeccionar una borsa de treball interna , mitjançant concurs de mèrits, de la categoria de subinspector/a de Policia Local, per cobrir necessitats de provisió de llocs de treball que es poguessin produir amb motiu, si és el cas, de vacants, baixes o jubilacions dins de la categoria de subinspector/a Policia Local de la plantilla .
2. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS
a) Ser funcionari/a de carrera de l'Ajuntament de Santa Margalida , tenir en propietat la plaça i estar en actiu a l'Ajuntament ocupant una plaça de la categoria d'Oficial Policia Local o de Policia Local.
b) Tenir una antiguitat de dos anys en la categoria d'Oficial Policia Local o de quatre anys en la categoria de Policia Local.
c) Estar en possessió dels carnets A i B de conduir, en vigor.
d) Coneixements de la llengua catalana, nivell B2, que s'acreditarà formalment mitjançant el corresponent certificat expedit pel Govern Balear o títol, diploma o certificat equivalent segons l'Ordre de la consellera d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 ( BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013) .
e) Tenir la titulació acadèmica exigida per accedir al subgrup A2.
Per ser admeses és condició suficient que les persones aspirants manifestin en les seves sol·licituds de participació que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides, referides sempre a la data d'expiració de el termini de presentació de sol·licituds, excepció feta dels requisits c) , d) i e) , que s'han d'acreditar en el moment de presentació de la sol·licitud de participació en la convocatòria.
Si en qualsevol moment del procés selectiu, la Comissió Tècnica de Valoració té coneixement que alguna persona aspirant no compleix un o diversos dels requisits exigits en aquesta convocatòria, prèvia audiència de la persona interessada, haurà de proposar la seva exclusió al Batle President, i li comunicarà, als efectes oportuns, les inexactituds o falsedats consignades per la persona aspirant en la sol·licitud d'admissió.
3. VALORACIÓ DE MÈRITS
El barem de mèrits per al concurs és el que figura a l'annex I.
Acreditació de mèrits
Les persones aspirants han d'al·legar i acreditar, en el moment de presentació d'instàncies, segons el model de l'annex (II), els mèrits que s'indiquen a l'annex (I), mitjançant documents originals o fotocòpies compulsades en el registre de l'Ajuntament.
Els mèrits s'han d'acreditar i s'han de valorar sempre amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. En cap cas es valoraran mèrits que no hagin estat al·legats i presentats en la forma establerta durant aquest termini.
4. BORSA DE TREBALL
La borsa de treball estarà integrada per les persones aspirants que compleixin els requisits indicats en la base segona. Han de figurar ordenats de major a menor segons la puntuació obtinguda d'acord amb la valoració dels mèrits.
La borsa de treball té una vigència de dos anys. En cas que quedés esgotada abans dels dos anys, la Corporació podrà obrir un nou termini perquè les persones interessades presentin les sol·licituds de participació, segons les condicions d'aquestes bases.
5. COMISSIÓ TÈCNICA DE VALORACIÓ
La Comissió Tècnica de Valoració ha de confeccionar la llista de les persones aspirants, ordenades d'acord amb el que indica la base anterior.
La Comissió Tècnica de Valoració estarà integrada per 3 persones, entre elles un president i dos vocals, que es nomenaran juntament amb la publicació del llistat d'aspirants admesos i exclosos.
6. FUNCIONAMENT DE LA BORSA: CRIDA I SITUACIÓ DE LES PERSONES INTEGRANTS
6.1. Les persones que integren la borsa de treball, a efectes de oferir-los un lloc de treball, estan en situació de disponible o no disponible.
Quan s'hagi de cobrir un lloc de treball de la categoria de Subinspector/a de Policia Local en qualsevol de les unitats de l'àrea de Seguretat Ciutadana, s'oferirà, segons l'ordre de prelació, a les persones que integren la borsa de treball i que es trobin en la situació de disponible.
Si hi ha més d'un lloc a cobrir, de les mateixes característiques, es poden fer trucades col·lectives simultànies a tantes persones aspirants en situació de disponible en la borsa com es consideri necessari. En aquest cas, els llocs oferts s'han d'adjudicar per ordre rigorós de prelació de les persones integrants de la borsa que hagin manifestat la seva conformitat.
6.2. S'ha de comunicar a la persona que correspongui el lloc i el termini en el qual s'ha de presentar. Si la persona no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini d'un dia hàbil - o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres-, així com la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat pel servei de Recursos Humans, s'entén que en renuncia.
6.3. A les persones aspirants que renunciïn a el lloc de forma expressa o tàcita - d'acord amb el punt anterior - passaran a l'últim lloc de la llista de la borsa, excepte que es trobin en alguna de les circumstàncies següents:
a) Estar en període d'embaràs, de maternitat o de paternitat, d'adopció o d'acolliment permanent o pre - adoptiu, incloent el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.
b) Patir malaltia o incapacitat temporal.
6.4. La posterior renúncia d'una persona a el lloc de treball que ocupa, així com l'incompliment del deure de prendre possessió de el lloc de treball prèviament acceptat, suposa l'exclusió de la borsa de treball, excepte que aquestes circumstàncies es produeixin per causa de força major.
6.5. El personal funcionari interí nomenat en un subgrup superior, quan cessi en el lloc de treball, llevat que sigui com a conseqüència de renúncia voluntària, s'ha d'incorporar automàticament a la borsa de treball en el lloc que li correspongui d'acord amb la puntuació obtinguda segons que estableix la base cinquena.
6.6. Estan en la situació de no disponible les persones integrants de la borsa de treball que no hagin acceptat el lloc ofert perquè es troben en alguna de les situacions que preveu l'apartat 6.3 d'aquestes bases. Mentre una persona estigui en la situació de no disponible no podran ser cridades per oferir un lloc de treball.
6.7. Estan en la situació de disponible la resta de persones que integren la borsa de treball, amb la conseqüència que poden ser cridades per oferir-los un lloc de treball d'acord amb la seva posició en la borsa.
7. DATA LÍMIT DE PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES.
El termini per presentar la sol·licitud de participació és de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de de la publicació d'aquestes bases en la pàgina web de l'Ajuntament (www.ajsantamargalida.net).
Les sol·licituds s'han d'enviar directament al Servei de Recursos Humans, mitjançant correu electrònic a l'adreça següent: agonzalez@ajsantamargalida.net, o bé al departament de Secretaria, a l'adreça mmvicens@ajsantamargalida.net .
8. INTERPOSICIÓ DE RECURSOS
Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant del mateix òrgan que l'ha dictada, d'acord amb el que disposa l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes a comptar de l'endemà de publicació d'aquesta resolució, i en aquest cas no es pot interposar recurs contenciós administratiu fins que s'hagi resolt expressament el de reposició o s'hagi produït la desestimació presumpta.
El recurs de reposició s'ha de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències i mitjans a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/20 1 5 abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no es resolgui i notifiqui a el termini d'un mes, a comptar de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, s'ha d'interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb el que estableix l'article 123 anteriorment esmentat, i als articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, davant els jutjats contenciosos administratius de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució .
ANNEX I BAREM DE MÈRITS DEL CONCURS.
La puntuació màxima que poden assolir els mèrits al·legats és de 51,40 punts.
El comitè tècnic ha d'avaluar els mèrits que les persones aspirants al·leguin i que justifiquin correctament, d'acord amb el següent barem:
1. Valoració dels serveis prestats
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 8 punts, d'acord amb els següents criteris:
a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de sotsinspector: 0,05 punts.
b) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria d'inspector: 0,058 punts.
c) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de major: 0,066 punts.
d) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de comissari: 0,075 punts.
e) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria d'intendent: 0,083 punts.
2. Estudis acadèmics oficials
Únicament es valoren els estudis acadèmics oficials amb validesa en tot el territori nacional. En cas de presentació de títols d'estudis cursats a l'estranger, s'ha d'acreditar l'homologació concedida pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.
Per la possessió de titulacions acadèmiques oficials superiors a l'exigida per a la categoria a la qual s'accedeix oa partir d'una segona titulació acadèmica oficial igual a l'exigida per a la categoria a la qual s'accedeix. La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valori el de nivell inferior necessari per obtenir-lo, excepte el cas que les titulacions corresponguin a branques diferents.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 21 punts, d'acord amb els següents criteris:
a) Per cada titulació acadèmica de tècnic de formació professional de grau superior, ensenyaments professionals d'arts plàstiques i disseny de grau superior i els ensenyaments esportius de grau superior, així com tots els títols que hagin estat declarats equivalents: 1 punt, fins a un màxim de 2 punts.
b) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o titulació declarada equivalent: 2 punts, fins a un màxim de 4 punts.
c) Per cada titulació acadèmica de grau universitari o grau de l'ensenyament artístic superior: 2 punts, fins a un màxim de 4 punts.
d) Per cada llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o titulació universitària equivalent: 3 punts, fins a un màxim de 6 punts.
e) Per cada màster oficial i altres estudis de postgrau oficial universitari: 0,25 punts per cada 30 crèdits ECTS, fins a un màxim de 1,5 punts. Els estudis de grau amb càrrega lectiva de 300 crèdits ECTS, a més d'obtenir els punts de l'apartat c , obtindran 0,5 punts, d'acord a l'article 12.10 de el Reial Decret 1393/2007, de 29 de octubre.
f) Per cada títol de doctor: 1,5 punts, fins a un màxim de 3 punts.
Només s'han de valorar la possessió dels títols de nivell superior a l'exigit per a l'ingrés a la categoria a la qual s'accedeix o la possessió d'una segona titulació acadèmica oficial igual a l'exigida per a la categoria a la qual s'accedeix.
La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valori el de nivell inferior, o el primer cicle que sigui imprescindible per a la seva obtenció, llevat dels títols de postgrau (màster i doctor), que se sumen a la titulació corresponent, o que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques distintes.
3. Valoració dels coneixements de llengües
3.1. Coneixements orals i escrits de llengua catalana
Es valoren els certificats expedits per l'EBAP, expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent fins a una puntuació màxima de 2,50 punts:
a) Nivell A2 (abans nivell A) o equivalent: 1 punt
b) Nivell B1: 1,25 punts
c) Nivell B2 (abans nivell B) o equivalent: 1,50 punts
d) Nivell C1 (abans nivell C) o equivalent: 1,75 punts
i) Nivell C2 (abans nivell D) o equivalent: 2 punts
f) Coneixements de llenguatge administratiu (certificat E): 0,50 punts
S'ha de valorar només el certificat que correspongui a el nivell més alt aportat per la persona interessada (excepte en el cas que sigui un requisit per participar en el concurs l'estar en possessió d'un determinat nivell de català, cas en què el nivell de català aportat com mèrit ha de ser superior a l'exigit com a requisit). En el cas de l'certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació s'acumula a la de l'altre certificat que s'acrediti.
3.2. Coneixements d'altres llengües
Es valoren els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les altres comunitats autònomes o d'una llengua estrangera expedits per les escoles oficials d'idiomes (EOI), les universitats, l'EBAP, altres escoles d'administració pública i altres entitats, i que siguin equivalents als nivells que estableix el Marc comú europeu, amb una puntuació màxima de 5,40 punts segons els criteris que s'indiquen en la següent taula:
Nivells de el Marc comú europeu |
EOI |
Universitats, escoles d'administració pública i organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua, equivalents als nivells de l' Marc comú europeu |
Altres nivells EBAP |
puntuació |
|
|
|
1 r curs de nivell inicial |
0,10 |
|
|
|
2n curs de nivell inicial |
0,20 |
A1 |
0,40 |
0,30 |
1 r curs de nivell elemental |
0,30 |
A2 |
0,60 |
0,40 |
2n curs de nivell elemental |
0,40 |
B1 |
0,80 |
0,60 |
1 r curs de nivell mitjà |
0,60 |
B1 + |
1 |
0,80 |
2n curs de nivell mitjà |
0,80 |
B2 |
1,20 |
1 |
1 r curs de nivell superior |
1 |
B2 + |
1,40 |
1,20 |
2n curs de nivell superior |
1,20 |
C1 |
1,60 |
1,40 |
|
|
C2 |
1,80 |
1,60 |
|
|
Altres certificats equivalents als nivells de l'Marc comú europeu es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d'idiomes.
D'una mateixa llengua, només es valoren les titulacions de nivell superior.
4. Valoració dels cursos de formació
Només es valoren els diplomes o certificats de cursos i activitats formatives impartits per les escoles de formació de les policies locals, els cursos impartits per l'Escola Balear d'Administració Pública o que tinguin la condició de concertats o homologats per l'EBAP, els cursos d'interès policial manifest superats en universitats en l'àmbit de la Unió Europea o en altres administracions públiques de l'Estat espanyol amb centres de formació acreditats i els efectuats dins de el marc de l'acord de formació per a l'ocupació de les administracions públiques (AFEDAP) o pla similar.
Pel que fa a la formació en línia ia distància no reglada, només es valora la que imparteixin i homologuin l'EBAP o les universitats de l'àmbit de la Unió Europea i l'efectuada dins el marc de l'acord de formació per a l'ocupació de les administracions públiques (AFEDAP ) o pla similar. Els cursos en matèria policial realitzats abans d'entrar en vigor la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, també es valoren.
En aquest apartat també es valora la impartició de cursos d'accions formatives relacionades amb les funcions pròpies de l'posat a què s'accedeixi a centres formatius oficials, acreditada mitjançant un certificat en què consti el curs, les hores i les matèries que s'han impartit i els crèdits dels títols, màster propis no oficials i dels cursos d'expert universitari que tenen el caràcter de titulacions pròpies d'una universitat determinada.
4.1. Formació relacionada amb l'àrea professional
4.1.1. Accions formatives relacionades
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 4,5 punts. Es valoren, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies de l'posat a què s'accedeix. En concret, només es valoren els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local d'acord amb els criteris que s'indiquen a continuació:
a) Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora.
b) Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora.
c) Per cada certificat d'impartició de cursos d'accions formatives relacionades amb les funcions pròpies de l'lloc a el qual s'accedeixi: 0,0075 punts per hora.
Pel que fa als cursos o activitats expressats en crèdits, s'entén que cada crèdit equival a 10 hores.
No es valoren els certificats que no indiquin el nombre d'hores o crèdits, el contingut de la formació o que tinguin un contingut indefinit.
No es valora la formació que constitueix una part dels cursos de capacitació corresponents a el període de pràctiques ni tampoc la dels cursos de capacitació per accedir a qualsevol categoria de les forces o cossos de seguretat. Tampoc es valora la formació repetida, llevat que s'hagi fet un canvi substancial en el contingut
4.1.2. Formació universitària no oficial relacionada amb les funcions de el lloc de treball convocat
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 3,5 punts.
a) Títol propi de graduat en seguretat i ciències policials de la Universitat de les Illes Balears: 1 punt.
b) Títols propis de graduat universitari, relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi i formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim , 180 crèdits ECTS: 0,75 punts per títol, fins a un màxim de 1,5 punts.
c) Màster, experts i diplomes universitaris relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi i formació sanitària: 0,1 punts per crèdit ECTS , fins a un màxim d'1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.
4.2. Formació no relacionada amb l'àrea professional
4.2.1. Accions formatives no relacionades
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts. S'han de valorar, per a cada lloc de treball, les accions formatives que, encara que no estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies de l'posat a del qual s'accedeix, es consideren d'interès general. En concret, només s'han de valorar per a totes les categories els cursos que estiguin relacionats amb les àrees temàtiques de la formació contínua de l'EBAP.
a) Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora
b) Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora
4.2.2. Formació universitària no oficial no relacionada
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.
a) Títols propis de graduat universitari, sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi o formació sanitària, que es consideren d'interès generals amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits, ECTS: 0,5 punts per títol, fins a un màxim d'1 punt.
b) Màster, experts i diplomes universitaris sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi o formació sanitària, que es consideren d'interès general : 0,05 per crèdit ECTS, fins a un màxim d'1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.
4.3. reconeixements honorífics
Valoració dels reconeixements honorífics.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2,5 punts, d'acord amb els següents criteris:
Per cada condecoració i distinció a l'mèrit policial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o dels ajuntaments prevista a la normativa:
a) Creu a l'mèrit policial amb distintiu blau de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 0,75 punt.
b) Creu a l'mèrit policial amb distintiu verd de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 0,5 punts.
c) Creu a l'mèrit policial amb distintiu blanc de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 0,25 punts.
d) Felicitacions públiques atorgades per la Comunitat Autònoma o pel ple dels ajuntaments: 0,10 punts.
Ha d'acreditar mitjançant un certificat expedit per la conselleria competent en matèria de coordinació de les policies locals.
Únicament poden valorar-se a efectes de concurs de mèrits les felicitacions atorgades pels ajuntaments si han estat aprovades per acord plenari i estan motivades per alguna de les causes que preveu l'article 134 d'aquest Reglament. La puntuació per a una felicitació pública pot considerar només en els processos selectius de l'ajuntament que l'ha concedit.
ANNEX II RELACIÓ DE MÈRITS APORTATS
ASPIRANT: (Nom, llinatges, DNI)
|
|
SERVEIS PRESTATS: ( Indicar ajuntament i mesos complets ) |
|
ESTUDIS ACADÈMICS OFICIALS: ( Indicar títol ) |
|
CONEIXEMENTS DE LLENGÜES: ( Indicar idioma i nivell ) |
|
CURSOS DE FORMACIÓ: ( Indicar títol i hores ) |
Accions formatives relacionades amb l'àrea professional
|
Accions formatives no relacionades amb l'àrea professional
|