Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES I MODERNITZACIÓ

Núm. 6187
Resolució del director general de Modernització i Administració Digital per la qual se sotmet a informació pública el Projecte de decret que regula el Registre electrònic general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. En data 8 de juliol de 2020 la consellera d'Administracions Públiques i Modernització va ordenar l'inici del procediment per a la tramitació del Projecte de decret pel qual es regula el Registre electrònic general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i va designar a la Direcció General de Modernització i Administració Digital com a òrgan responsable d'aquest procediment.

Fonaments de dret

1. L'article 58 de la Llei 1/2019, de 31 de gener, del Govern de les Illes Balears preveu sotmetre al tràmit d'informació pública dels projectes de reglament, mitjançant la publicació d'un anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears amb indicació del termini per fer suggeriments i el lloc web en el qual es pot accedir al projecte normatiu.

Per això, dict la següent

Resolució:

1. Sotmetre el Projecte de decret al tràmit d'informació pública per mitjà d'un anunci que s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i per mitjà de la publicació del text del Projecte en la pàgina web http://participaciociutadana.caib.es

2. Fixar el termini d'informació pública en 10 dies hàbils des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Els suggeriments s'han presentar en qualssevol dels llocs que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, adreçats al Servei d'Atenció i Informació a la Ciutadania de la Direcció General de Modernització i Administració Digital, situat en el Velòdrom Illes Balears (Av. de l'Uruguai, s/n de Palma -07012).

3. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l'apartat «Participació en l'elaboració de normativa» de la pàgina web de Participació Ciutadana del Govern de les Illes Balears, en el termini que estableix l'apartat anterior.

4. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 13 de juliol de 2020

El director general de Modernització i Administració Digital

Ramón Roca Mérida