Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

Núm. 6144
Delegació genèrica al segon tinent batle

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El batle de l'Ajuntament de Santa Margalida, en data 22 de juny de 2020, va dictar la resolució que seguidament es transcriu:

RESOLUCIÓ DE LA BATLIA DELEGACIÓ GENÈRICA AL SEGON TINENT DE BATLE

Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local.

Raons d'oportunitat i conveniència per a l'agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran.

En conseqüència, d'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL i 43, 44, 120 i 121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals,

RESOLC

1r. Delegar en el segon tinent-batle, Eugenio Garrido Vivas, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees de Turisme i Comerç i Medi Ambient.

2n. Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències sobre les matèries següents:

Turisme i comerç

  • Promoció turística
  • Oficines d'informació
  • Comunicació
  • Activitats turístico-esportives
  • Accions de suport al comerç
  • Accions de promoció del comerç local
  • Mercats

Medi Ambient

  • Platja
  • Espais Naturals
  • Promoció i implantació recollida selectiva
  • Inspecció de residus i neteja viària
  • Programes d'educació ambiental
  • Informes i assessorament ambiental en general
  • Defensa i promoció dels interessos generals de l'agricultura
  • Pous d'abastiment d'aigua potable i concessions

3r. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis, la instrucció i proposta de resolució dels expedients del seu àmbit d'actuació així com els de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

4t. De conformitat amb el que disposa l'article 44 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Real decret 2568/1986, de 28 de novembre, aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent a la data de notificació d'aquest Decret als regidors afectats i seran de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d'advocació d'aquesta Batlia.

En cas d'absència, vacant malaltia o qualsevol altre impediment dels regidors delegats, aquesta Batlia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com a titular de la competència originaria, entenent-se a aquests efectes exercitada la potestat d'advocació en base a la present Resolució, sense necessitat d'una nova resolució expressa en aquest sentit.

5è. Notificar aquesta Resolució als regidors afectats, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita, si en el termini de 24 hores següents no se manifesta res en contra o es fa ús de la delegació.

6è. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc. Així mateix, es publicarà la resolució a la seu electrònica d'aquest Ajuntament.

7è. El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

Contra la present Resolució, que posa fi a la via administrativa, pot interposar alternativament recurs de reposició potestatiu davant la Batlia d'aquest Ajuntament, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la publicació del present anuncio, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; o bé interposar directament recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà al de la publicació del present anuncio, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa. Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això sense perjudici de què pugui interposar Vè. qualsevol altre recurs que pogués estimar més convenient al seu dret.

  

Santa Margalida, 6 de juliol de 2020

El batle

Joan Monjo Estelrich