Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

Núm. 6140
Delegació especial a la regidora Maciana Alomar Bauzá

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El batle de l'Ajuntament de Santa Margalida, en data 22 de juny de 2020, va dictar la resolució que seguidament es transcriu:

RESOLUCIÓ DE BATLIA DELEGACIÓ ESPECIAL A LA REGIDORA MACIANA ALOMAR BAUZÁ

Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local.

Raons d'oportunitat i conveniència per a l'agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran.

En conseqüència, d'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL i 43, 44, 120 i 121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals,

RESOLC

1r. Delegar a la regidora Maciana Alomar Bauzá l'exercici d'atribucions corresponents a la responsabilitat de Presidència i serveis generals.

2n. Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències sobre les matèries següents:

- Expedients sancionadors.

- Expedients responsabilitat patrimonial.

- Resolució reclamacions econòmico-administratives

- Expedients de fraccionament i ajornament.

- Subvencions.

- Elaboració i coordinació d'ordenances fiscals.

- Oficina d'informació ciutadana, noves tecnologies i coordinació de la pàgina web municipal.

- Anàlisi i seguiment de la normativa urbanística amb incidència municipal.

- Patrimoni municipal i arxiu administratiu

3r. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis, inclosa, si escau, la proposta de resolució dels expedients del seu àmbit d'actuació així com els de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

4t. De conformitat amb el que disposa l'article 44 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Real decret 2568/1986, de 28 de novembre, aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent a la data de notificació d'aquest Decret a la regidora afectada i seran de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d'avocació d'aquesta Batlia.

En cas d'absència, vacant malaltia o qualsevol altre impediment de la regidora delegada, aquesta Batlia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com a titular de la competència originària, entenent-se a aquests efectes exercitada la potestat d'avocació en base a la present Resolució, sense necessitat d'una nova resolució expressa en aquest sentit.

5è.- Notificar aquesta Resolució a la regidora afectada, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita, si en el termini de 24 hores següents no se manifesta res en contra o es fa ús de la delegació.

6è. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc. Així mateix, es publicarà la resolució a la seu electrònica d'aquest Ajuntament.

7è. La regidora delegada queda obligada a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

8è. Dita delegació s'exercirà en règim de dedicació parcial d'un 50 % de la jornada, amb unes retribucions d'acord amb l'establert en les bases d'execució dels pressuposts vigents en cada moment. Aquest règim de dedicació serà objecte de publicació d'acord amb l'article 75 de la llei 7/85, de 2 d'abril reguladora de les bases de règim local i l'article 8.1.f) de la llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a les dites normes.”

Contra la present Resolució, que posa fi a la via administrativa, pot interposar alternativament recurs de reposició potestatiu davant la Batlia d'aquest Ajuntament, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la publicació del present anuncio, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; o bé interposar directament recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà al de la publicació del present anuncio, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa. Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això sense perjudici de què pugui interposar Vè. qualsevol altre recurs que pogués estimar més convenient al seu dret.

 

Santa Margalida, 6 de juliol de 2020

El batle Joan Monjo Estelrich