Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
Núm. 6018
Publicació fitxa treballador/a social coordinador/a de serveis socials comunitaris bàsics, a efectes de publicitat. Exp 1517/2019
Expedient 1517/2019. Planificació i Ordenació de Personal: Treballador o Treballadora Social Coordinadora o coordinador de serveis socials comunitaris bàsics de l'Ajuntament de Capdepera.
Que en la sessió celebrada l' 11 / de juny / 2020 s'adoptà l'acord següent:
S'acorda:
Primer: Aprovar la modificació del títol de la fitxa tècnica de la RPT, que serà TREBALLADOR o TREBALLADORA SOCIAL COORDINADOR o COORDINADORA DE SERVEIS SOCIALS COMUNITARIS BÀSICS, sense modificar la quantia del nivell de complement específic.
Segon: Publicar al BOIB la Fitxa a efectes de publicitat i no d'informació pública:
NOM DEL LLOC DE TREBALL: TREBALLADORA SOCIAL/ COORDINADORA o COORDINADOR DE SERVEIS SOCIALS COMUNITARIS BÀSICS |
DEPENDÈNCIA JERÀRQUICA |
||||
---|---|---|---|---|---|
|
|||||
Unitat/Servei |
Titulars |
Subordinats |
Horari |
Jornada |
REGIDOR DELEGAT |
BENESTAR SOCIAL |
1 |
11 |
matí
|
|
|
Dedicació. -------------- Incompatibilitat |
Grup ----------- Especialitat |
Requisits ------------ Mèrits |
Provisió |
Tipus |
TREBALLADORS SOCIALS |
Normal ------- Parcial |
A-2 ------- treballadors |
|
C.E. |
Singularizat |
CENTRE: Casa Consistorial
|
Responsabilitats generals:
|
|||||
|
- Dirigir i coordinar l'equip de professionals, garantint els espais de coordinació necessaris i responsabilitzar-se de la correcta aplicació de la política de personal aprovada, així com del correcte compliment dels processos administratius.
- Supervisar:
a) controlar l'atenció individual-familiar que fan els professionals ( analitzar carregues de feina, vetllar pel registre a l'HSI, controlar els tancaments).
b) assessorar als professionals.
c) donar suport a l'atenció d'urgències.
- Coordinar el procés de sol·licitud i concessió de subvencions i convenis amb les distintes entitats.
- Coordinació amb altres serveis socials, sanitaris i/o educatius.
- Coordinació amb altres departaments municipals.
- Gestió i seguiment dels casos i assegurar-se de la correcte aplicació dels distints protocols i derivacions
- Ser l'interlocutor amb el regidor/a per elevar propostes o modificacions.
- Ser l'interlocutor i receptor de queixes dels usuaris.
- Garantir la interprofessionalitat, resoldre problemes d'equip.
- Controlar els professionals i contractes externs que disposen de recursos i prestacions municipals.
- Fer proposta de la distribució del pressupost de l'àrea de serveis socials.
- Exercir la funció de secretari/a de les comissions de benestar social i les associades a aquesta.
- Detectar les necessitats socials i fer proposta de la posta en marxa de nous projectes.
- Vetllar pel compliment de la reglamentació interna de l'àrea de serveis socials,
- Detectar les necessitat de personal del departament de serveis socials i fer propostes en funció d'aquestes.
- En general, qualsevol tasca afí a la categoria del lloc i semblants a les anteriors descrites, que li siguin encomanades pels seus superiors jeràrquics i siguin necessàries per raons del servei.
Capdepera, 7 de juliol de 2020
El Batle Rafel Fernández Mallol.