Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE FELANITX
Núm. 5941
Extracte convocatòria de subvencions destinades a la realització d'activitats dins el programa d'atenció sociocultural de mestresses de casa per a l'any 2020
BNDS Núm. 513959
De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3 b i 20.8 a) de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria; el text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvenciones
(https://www.pap.hacienda.gob.es/bdnstrans/ge/es/convocatorias)
i a la página web de l'Ajuntament de Felanitx (www.felanitx.org).
La Junta de Govern Local ha aprovat en data 30 de juny de 2020 les bases de la convocatòria d'aquesta subvenció , la qual es publica per tal que els interessats puguin presentar sol·licituds d'acord amb les següents bases:
1.- Objecte de la Convocatòria
Aquesta convocatòria es realitza amb la finalitat de regular la concessió de subvencions econòmiques que concedirà l'Ajuntament de Felanitx durant l'any 2020 destinades a les associacions i entitats privades sense ànim de lucre, ubicades al municipi de Felanitx, que exerceixen activitats que promouen la participació de les Mestresses de cases, amb l'objectiu de millorar el seu benestar.
Són activitats o conceptes subvencionables els següents:
1. Activitats socioculturals.
2. Activitats esportives.
3. Activitats formatives.
4. Activitats d'oci i temps lliure.
5. Adquisició de material fungible i inventariable.
6. Adquisició de material esportiu.
7. Esdeveniments específics dirigits al col·lectiu de tercera edat.
Aquesta convocatòria es regirà pel que estableix les Bases d'Execució del Pressupost General d'aquesta Corporació, i en allò no previst en aquesta, s'aplicarà supletòriament la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
2.- Destinataris de la Convocatòria
Aquesta convocatòria està dirigida a aquelles associacions o entitats privades sense ànim de lucre, legalment constituïdes, inscrites en el Registre Municipal d'Associacions de l'Ajuntament i amb domicili social al municipi, en els Estatuts del qual es contempli la promoció d'activitats i manifestacions socioculturals, esportives, etc. dirigides a la millora del benestar de les mestresses de casa
No podran obtenir la condició de beneficiaris de les subvencions, les persones o entitats que es trobin en qualsevol de les situacions que s'indiquen en l'article 13 Llei 38/2003. En particular cal destacar el fet de no trobar-se al corrent de pagament dels deutes amb l'Ajuntament i del pagament de les obligacions derivades del reintegrament de subvencions.
En tot cas s'haurà de complir amb l'establert a l'article 6 del Reglament general de subvencions de l'Ajuntament
3.– Dotació pressupostària.
El crèdit assignat a la present convocatòria és de DOS MIL SIS CENTS euros ( 2.600,00 € ) a càrrec de l'aplicació pressupostària 2020/0/2310.480002 del vigent Pressupost General.
Excepcionalment, i de conformitat a les regles contingudes en l'apartat 2 de l'article 58 del Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, aquesta quantia màxima podrà ser incrementada en una quantia addicional l'aplicació de la qual a la concessió de subvencions no requerirà d'una nova convocatòria.
4.–Quantia de la subvenció.
La quantia de la subvenció es determinarà basant-se en la puntuació obtinguda, d'acord amb els criteris de valoració establerts en l'apartat quart, no podent aquesta superar l'import de 1.500,00 €.
5.- Procediment per a la concessió de les subvencions.
1.- Criteris objectius de valoració.
1.1.- Per a la concessió d'aquestes ajudes, sempre que el sol·licitant compleixi els requisits exigits, hagi justificat subvencions anteriors i no estigui sotmès en cap de les causes d'exclusió expressament previstes en aquesta Convocatòria, es valorarà per ordre d'importància:
a) Repercussió social de l'activitat a desenvolupar (actes de l'associació, participació en activitats i festes del municipi,) i altres. 0 a 20 punts
b) Activitats culturals, excursions, etc. 0 a 20 punts
c) Nombre volgut de persones que puguin resultar beneficiàries del programa o activitat 0 a 20 punts
d) La continuïtat i estabilitat de l'activitat proposada 0 a 10 punts
e) Valoració del material a adquirir i la seva repercussió en la millora de la quantitat i/o qualitat dels serveis i activitats a prestar per la associació i altres 0 a 4 punts
f) Participació en actes del municipi 0 a 10 punts
g) Nombre de socis:
Fins a 100 socis |
8 punts |
Entre 101 i 125 socis |
10 punts |
Entre 126 i 150 socis |
12 punts |
Entre 151 i 175 socis |
14 punts |
Més de 175 socis |
16 punts |
La dotació pressupostària de la convocatòria serà distribuïda de la forma següent :
Valor del punt = Dotació pressupostària / total de punts.
Subvenció = Punts de l'expedient x valor punt.
1.2.- La quantia de la subvenció no podrà ser igual o superior, aïlladament o en concurrència amb altres ajudes o subvencions de qualsevol procedència, al cost de l'activitat subvencionable. En el cas que la proposta de subvenció corresponent a algun dels projectes presentats superi la quantia expressada a la seva sol·licitud, es concedirà la subvenció amb el límit de l'esmentada sol·licitud i la quantia sobrant es repartirà entre la resta de projectes en proporció a la seva puntuació.
2.- Presentació de documents i tramitació
Les entitats o persones físiques interessades a obtenir aquestes subvencions hauran de presentar la documentació que a continuació s'assenyala en el Registre General de l'Ajuntament.
El termini de presentació de sol·licituds serà d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació de la present convocatòria en el Butlletí Oficial dels Illes Balears.
Per concórrer a la present convocatòria de subvencions, l'escrit de sol·licitud (Annex I) haurà d'anar acompanyada de la documentació següent:
1.- Document Nacional d'Identitat de la persona que subscriu l'escrit de sol·licitud i fotocopia del CIF de l'entitat sol·licitant.
2.- Declaració responsable de l'entitat peticionària relativa al compliment dels punts següents
(Annex II):
Que té coneixement de la normativa aplicable a l'Ajuntament de Felanitx en matèria de subvencions i les obligacions del beneficiari d'aquestes i en especial les assenyalades en l'article14 de la Llei 38/2003, i que n'acata l'estricte compliment.
Que no es troba sotmesa a cap de les causes de prohibició de l'obtenció de la consideració de beneficiari assenyalades en l‘article 13 punts 2 i 3 de la Llei 38/2003.
Que l'entitat no té pendent de justificar cap subvenció fora de termini
Que no ha sol·licitat o rebut qualsevol altra subvenció per a la mateixa finalitat. En cas d'haver-ne sol·licitada o rebuda alguna, cal indicar-ne la quantia i l'entitat a la qual s'ha sol·licitat o de la qual s'ha rebut.
Que es troba al corrent de les seves obligacions amb les administracions públiques i en especial amb l'Ajuntament de Felanitx i la Seguretat Social (Annex III)
Que l'entitat peticionària es troba inscrita en el registre municipal d'entitats ciutadanes de l'Ajuntament de Felanitx.
Que amb la suma dels ingressos prevists pel desenvolupament de l'activitat, incloent-hi l'import de la subvenció que se sol·licita, no se supera el cost previsible de la realització de l'activitat esmentada.
Que la persona que subscriu es troba legalment facultada per representar l'entitat peticionària.
3.- Memòria de les activitats que es pretenen dur a terme, amb pressupost dels seus ingressos i despeses. (Annex IV)
Felanitx, 6 de juliol de 2020
El batle
Jaume Montserrat Vaquer