Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 5830
Nomenament personal eventual
El Batle-President en virtut del Decret núm. 1913/2020, ha disposat el següent:
«Atès que en data 30 de juny de 2020 el Batle encomana al departament de personal el nomenament del Sr. Bartolomé Leal com a personal eventual d'aquest consistori.
Atès que l'Ajuntament d'Andratx va aprovar en sessió extraordinària celebrada el 3 de desembre de 2015, entre altres, el Reglament d'Organització i Funcionament del Ple d'Andratx, publicat en el BOIB núm. 20 de data 11 de febrer de 2016, en el qual es regula en el seu Títol I, Capítol III, Secció IV, el personal eventual a l'Ajuntament d'Andratx.
Atès que als pressuposts, plantilla de personal, i la darrera modificació de la Relació de Llocs de Feina publicats al BOIB núm. 7 de 16 de gener de 2020, es recullen dos llocs de feina per personal eventual.
I, atesa la necessitat de tenir un responsable de comunicació per la realització de les tasques abans esmentades, es fa necessari el nomenament com a personal eventual del Sr. BARTOLOMÉ LEAL PERELLÓ.
Atès l'informe de la Tècnica de Personal de data 20 de juny de 2020.
En ús a les atribucions que em confereix la vigent legislació,
RESOLC
PRIMER: Nomenar com a personal eventual al Sr Barlolomé Leal Perelló amb DNI 43132111Gen el lloc del responsable de comunicació de la Corporació amb efectes día 29 de juny de 2020.
SEGON: Notificar aquesta resolució a la persona interessada, Intervenció Municipal, Tresoreria, departament de personal i publicar-la al Bulletí Oficial de les Illes Balears i al Tauler d'edictes del Consistori.»
El que es fa públic als efectes oportuns.
Andratx, 1 de juliol de 2020
El batle Joan Manera Jaume