Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, UNIVERSITAT I RECERCA
Núm. 5839
Requeriment d’esmena de deficiències de la documentació referida a les sol·licituds d’inscripció d’activitats de formació en el Registre General de Formació Permanent del Professorat
Les persones que figuren a l'Annex 2 d'aquest escrit, arran de la Resolució de la directora general de Personal Docent de data 19 de desembre de 2019 per la qual s'aprova la convocatòria pública per formar una borsa d'aspirants a funcionaris interins docents amb la finalitat de cobrir, a totes les illes, vacants i substitucions de totes les especialitats o funcions a centres públics d'ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca del Govern de les Illes Balears per al curs 2020-2021, presentaren documentació relativa a la certificació d'activitats formatives per tal de ser baremades respecte a aquest tràmit administratiu.
Un cop revisades les sol·licituds i la documentació presentada, d'acord amb el Decret 41/2016, de 15 de juliol, pel qual es regula la formació permanent del professorat de l'ensenyament no universitari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; i d'acord amb l'Ordre del conseller d'Educació i Universitat de dia 24 d'abril de 2017 per la qual es regula l'homologació, el reconeixement, la certificació i el registre de la formació permanent del professorat no universitari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, algunes d'aquestes sol·licituds presenten deficiències que els sol·licitants han d'esmenar a l'efecte de poder inscriure les activitats de formació presentades en el Registre General de Formació Permanent del Professorat de cadascun d'ells.
Les esmenes a realitzar estan explicitades i numerades a l'Annex 1 d'aquest requeriment d'esmena.
L'article 45.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques preveu la publicació dels actes administratius quan ho aconsellin raons d'interès públic.
Per tot això, d'acord amb l'article 68.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, es requereix les persones que figuren a l'Annex 2 d'aquest escrit perquè, en el termini de 3 (tres) dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquest requeriment en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, presentin la documentació o esmenin les deficiències que s'indiquen a l'Annex 2 en relació amb les activitats formatives que hi figuren.
Aquestes esmenes s'han de presentar únicament i obligatòriament de manera telemàtica mitjançant el tràmit “ESMENA A LA DOCUMENTACIÓ DE FORMACIÓ PERMANENT LLIURADA PEL TRÀMIT D'INTERINS 20-21” habilitat a tal efecte a la pàgina web del Servei de Formació Homologada i Capacitació (http://sfhc.caib.es ) de la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa adjuntant el model d'instància que trobareu a aquesta mateixa plana web i la resta de documentació pertinent, adreçades al Servei de Formació Homologada i Capacitació de la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa, amb l'advertiment que en el cas que no ho facin, s'entén que desisteixen de la seva sol·licitud, prèvia resolució corresponent, d'acord amb l'article 21.1 de la Llei 39/2015.
Palma, 29 de juny de 2020
La directora general Amanda Fernández Rubí