Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 5626
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica en gestió de projectes internacionals, emmarcat al projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar», projecte finançat pel Plan Anual 2019 de l'Impost de Turisme Sostenible

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.

 D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

 Per tot això, dicto la següent

 RESOLUCIÓ

 Ordernar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica en gestió de projectes internacionals, emmarcat en el projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar» de la Fundació Institut d'Investigació Illes Balears (veure annex adjunt).

 

Palma, 29 de junio de 2020

El director gerent de la Fundació

José Lladó Iglesias

 

ANNEX I

 Convocatòria per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica en gestió de projectes internacionals, emmarcat en el projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar», finançat pel Pla Anual 2019 de l'Impost de Turisme Sostenible

 La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.

 Per a poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la incorporació temporal d'una tècnica o d'un tècnic en gestió de projectes internacionals, emmarcat al projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

 El projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar» té com a objectiu establir programes de captació de talent investigador que impulsi la contractació a la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa), en règim de concurrència competitiva, de personal investigador i de suport a la investigació que pugin contribuir a la inversió, investigació i innovació en la producció de resultats en salut a la Fundació IdISBa.

 L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral.

 Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

 L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma.

 Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,

 CONVOC

 El procès per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica en gestió de projectes internacionals, emmarcat en el projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar», de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

 I. Requisits de la plaça

  • Tenir la nacionalitat espanyola o ser nacional d'un altre estat membre de la Unió Europea; o bé tenir qualsevol altra nacionalitat i ser cònjuge d'una persona espanyola o d'altre estat membre de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret; o bé les persones incloses a l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya als quals s'aplica la lliure circulació dels treballadors; o les persones estrangeres no incloses en els punts anteriors però que tinguin residència legal a Espanya i permís de treball.
  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
  • Tenir complerts setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

 Requisits tècnics

  • Haver obtingut el grau o la llicenciatura en Ciències de la Salut, Enginyeria Superior o afí.
  • Certificat oficial de C1 d'anglès.

 El C1 d'anglès també és demostrable mitjançant la realització d'estudis superiors en anglès o per haver tingut contractes de treball superiors a un any en països angloparlants o contractes on l'anglès fos la llengua de comunicació; la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la documentació pertinent.

 No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.

  II. Funcions

  • Impulsar la participació de la Fundació en projectes d'investigació europeus i internacionls (NIH, per exemple). Anàlisi de l'adequació de projectes de R+D+I de l'IdISBa i mapatge dels programes i de les convocatòries europees de finançament (Horizon, ERC Starting and Advanced Grants, MSCA, Health Programme, ERA-Net, Interreg, etc.).
  • Planificació, gestió i assessorament científic en relació i revisió de propostes europees i internacionals, adequació de projectes en els diferents topics i el·laboració pressupostària.
  • Aportació i gestió de la documentació tècnica i de formularis per a la presentació de projectes i realització del seguiment fins a la seva aprovació final.
  • Contribuir a l'enfortiment dels consorcis establerts i cerca de socis.
  •  Gestió i justificació financera dels projectes europeus i internacionals (seguiment econòmic, lliurables tècnics, etc.) en coordinació amb el Departament Financer de l'IdISBa.
  • Preparació d'auditories.
  • Interlocució i comunicació amb els diferents actors dels projectes, des dels socis de cada projecte fins a les entitats i les agències gestores i finançadores de projectes europeus i internacionals.
  • Coordinació i organització de jornades i reunions científiques relacionades amb els projectes europeus finançats.
  • Organització i realització de cursos, tallers i jornades de formació per a promoure i augmentar la participació del cos d'investigació de l'Institut a convocatòries europees.
  • Difusió de les oportunitats europees de finançament i de events formatius.
  • Suport de qualsevol acció a les iniciatives i als projectes que gestioni l'Oficina de Projectes Internacionals de la Fundació.
  • Donar suport a la Unitat d'Innovació i Transferència de Resultats de l'IdISBa en els aspectes de propietat intel·lectual i industrial dels projectes sol·licitats o concedits.
  • Totes aquelles funcions delegades pel director científic i el director gerent de la Fundació.

 III. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds es poden presentar al registre físic o mitjançant el correu electrònic del Departament de Recursos Humans (idisba.rrhh@ssib.es)[1], o bé de qualsevol altra manera prevista en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Si la persona sol·licitant hagués presentat la sol·licitud en un registre diferent del IdISBa, haurà d'enviar a l'IdISBa per correu electrònic (idisba.rrhh@ssib.es) la sol·licitud amb el segell d'entrada dins de les 24 hores següents a la presentació en el registre de la sol·licitud. De la mateixa manera, si s'envia per correu certificat, s'ha d'enviar per correu electrònic el full de sol·licitud, datada i segellada per l'oficina de correus en què consti que s'ha enviat en el termini hàbil per a la presentació.

 El termini de recepció de sol·licituds serà de 20 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

 IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes de exclusió.

 Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir del dia següent a la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.

 Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu.

 V. Reserva en favor de les persones amb discapacitat

Existeix en el IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, segons el Reial decret llei  5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.

 VI. Modalitat de contractació

Contracte per obra i servei a temps complet, amb una durada de 3 anys, al programa «INTRES: invertir, investigar i innovar».

  Remuneració: 30 970,00 euros bruts anuals en 12 pagues.

 Període de prova: 3 mesos.

 VII. Acreditació dels requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.

a. Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han presentat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. En cas de no ser possible, s'ha de presentar contracte i vida laboral.

b. Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol.

c. Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.

d. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).

e. Publicacions: còpia de la primera pàgina de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

 Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).

 En cas d'haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.

 VIII. Tribunal qualificador

  • Asunción Sánchez Ochoa, directora general d'Investigació en Salut, Formació i Acreditació de la Conselleria de Salut i Consum.
  • Miquel Fiol Sala, director científic de l'IdISBa.
  • Elena Ferragut Roig, responsable de l'Oficina de Projectes Internacionals de l'IdISBa.
  • Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària del tribunal.

 El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates.

 IX. Procediment de selecció

Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el següent barem, a més d'una entrevista personal. (10 punts màx.)

 1. Experiència professional en activitats pròpies d'aquest lloc de treball (5 punts màx.)

  • Experiència en sol·licitud, preparació i gestió de projectes internacionals de programes europeus (Horizon 2020, Health Programme, ERA-NET, Interreg, etc.) en instituts d'investigació, universitats, empreses, etc.

(0.04 punts per mesos treballats; 4 punts màx.)

  • Experiència en agències o organismes de finançament europeu.

(0.03 punts per mesos treballats; 2 punts màx.)

  • Experiència internacional (estades a centres d'investigació, institucions públiques, empreses tecnològiques, universitats fora d'Espanya).

(0.02 punts per mesos de duració; 0.5 punts màx.)

  • Experiència en gestió de la propietat intel·lectual i industrial, innovació, desenvolupament de negocis o transferència tecnològica.

(0.02 punts per mesos treballats; 0.5 punts màx.)

  • Experiència professional com a investigador o investigadora (1 punt màx.):
    • Publicacions en revistes científiques indexades per article científic en WoS (0.01 com a primer o darrer autor o de correspondència, i 0.005 com a autor a altre ordre; 0.5 punts màx.)
    • Projectes competitius d'investigació.

(0.2 punts com a investigador/a principal i 0.1 punts com a investigador/a col·laborador/a; 0.5 punts màx.)

 2. Formació i altres titulacions (3 punts màx.)

  • Doctorat en Ciències. (1 punt)
  • Màster o postgrau universitari en Promoció i Gestió de Projectes i Activitats Internacionals de R+D+I. (1.5 punts)
  • Màster o postgrau universitari en Gestió de la R+D+I o Transferència Tecnològica. (0.5 punts)
  • Formació en preparació de projectes europeus.

(0.01 punts per hora de formació; 0.5 punts màx.)

  • Formació en matèries relacionades amb la propietat intel·lectual i industrial, innovacio, desenvolupament de negoci o transferència tecnològica.

(0.01 punts per hora de formació; 0.3 punts màx.)

  • Formació en eines TIC i Office nivell avançat.

(0.05 punts per cada hora de formació; 0.2 punts màx.)

 3. Idiomes (1 punt màx.)

Nivell mitjà d'altres idiomes apart de l'anglès (català, alemany, francès, etc.):

0.2 per cada idioma.

Aquests s'han d'acreditar mitjançant un certificat oficial o bé acreditant el seu coneixement a l'entrevista. Els certificats han d'estar acreditats per organismes oficials d'idiomes, com la Junta Avaluadadora de Català.

 4. Entrevista personal (1 punt màx.)

L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb la present oferta de treball. Una part de l'entrevista es farà en anglès i en qualsevol altra idioma indicat com a mèrit.

 La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per poder confrontar-los.

 X. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

 

Palma, 29 de junio de 2020

El director gerent de la Fundació

José Lladó Iglesias

 

ANNEX II

Formulari d'inscripció per a l'oferta de contractació d'un tècnic o d'una tècnica en gestió de projectes internacionals, emmarcat en el programa «INTRES: invertir, investigar i innovar» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears, projecte finançat pel Pla Anual 2019 de l'Impost de Turisme Sostenible

Nom:

Cognoms:

DNI:

Direcció:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPÒS

Que he tingut coneixement de la convocatòria del procés selectiu per a la contractació d'una tècnica o d'un tècnic en gestió de projectes internacionals, emmarcat en el programa «INTRES: invertir, investigar i innovar» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

  •  Requisits tècnics (Document 1)
    • Certificat d'anglès C1 o altra acreditació d'aquest requisit. (Document 1.1)
    • Títol de grau o llicenciatura (Document 1.2)
  •  Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)
  •  CV actualitzat. (Document 3)
  •  Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l'autobarem)

DECLAR

  •  Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
  •  No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el meu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

 Així, per tot l'exposat,

SOL·LICIT

La meva admissió per a formar part del procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica en gestió de projectes internacionals, emmarcat al projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

Palma, _____________________

 Signatura

 

 

ANNEX III

AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

 

Tècnic o tècnica en gestió de projectes internacionals

NOM

 

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

5

 

 

En sol·licitud, preparació i gestió de projectes internacionals de programes europeus (0.04 p./mes)

4

 

 

En agències u organismes de finançament europeu (0.03 p./mes)

2

 

 

Experiència internacional (0.02 p./mes)

0.5

 

 

En gestió de la propietat intel·lectual i industrial, innovació, desenvolupament de negoci o transferència tecnològica (0.02 p./mes)

0.5

 

 

Experiència professional com a investigador o investigadora:

1

 

 

· Publicacions en revistes científiques d'articles científics en WoS.

(0.01 p./art. com a primer o darrer autor; 0.005 p./art. com a autor en altre ordre)

0.5

 

 

· Projectes d'investigació públics competitius

(0.2 p. per projecte com a IP; 0.1 p. per projecte com a CO-IP)

0.5

 

 

FORMACIÓ I ALTRES TITULACIONS

3

 

 

Doctorat en Ciències

1

 

 

Màster o postgrau en Promoció i Gestió de Projectes i Activitats Internacionals de R+D+I

1.5

 

 

Màster o postgrau en Gestió de la R+D+I o Transferència Tecnològica

0.5

 

 

Formació en preparació de projectes europeus (0.01 p. per hora)

0.5

 

 

Formació en matèries relacionades amb la propietat intel·lectual i industrial, innovacio, desenvolupament de negocis o transferència tecnològica (0.01 p. per hora)

0.3

 

 

Formació en eines TIC i Office nivell avançat (0.05 p. per hora)

0.2

 

 

IDIOMES

1

 

 

(0.2 punts per nivell intermedi de cada idioma) [Anglès no inclós]

1

 

 

ENTREVISTA

1

X

 

TOTAL

 

* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (p. e.: certificat B2 d'anglès de l'EOI de Palma)

[1]Els documents adjunts al correu electrònic han d'estar en format PDF i comprimits a un únic ZIP.