Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)
Núm. 5626
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica en gestió de projectes internacionals, emmarcat al projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar», projecte finançat pel Plan Anual 2019 de l'Impost de Turisme Sostenible
El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.
D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.
Per tot això, dicto la següent
RESOLUCIÓ
Ordernar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica en gestió de projectes internacionals, emmarcat en el projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar» de la Fundació Institut d'Investigació Illes Balears (veure annex adjunt).
Palma, 29 de junio de 2020
El director gerent de la Fundació
José Lladó Iglesias
ANNEX I
Convocatòria per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica en gestió de projectes internacionals, emmarcat en el projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar», finançat pel Pla Anual 2019 de l'Impost de Turisme Sostenible
La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.
Per a poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la incorporació temporal d'una tècnica o d'un tècnic en gestió de projectes internacionals, emmarcat al projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.
El projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar» té com a objectiu establir programes de captació de talent investigador que impulsi la contractació a la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa), en règim de concurrència competitiva, de personal investigador i de suport a la investigació que pugin contribuir a la inversió, investigació i innovació en la producció de resultats en salut a la Fundació IdISBa.
L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral.
Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.
L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma.
Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,
CONVOC
El procès per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica en gestió de projectes internacionals, emmarcat en el projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar», de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:
I. Requisits de la plaça
Requisits tècnics
El C1 d'anglès també és demostrable mitjançant la realització d'estudis superiors en anglès o per haver tingut contractes de treball superiors a un any en països angloparlants o contractes on l'anglès fos la llengua de comunicació; la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la documentació pertinent.
No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.
II. Funcions
III. Presentació de sol·licituds
Les sol·licituds es poden presentar al registre físic o mitjançant el correu electrònic del Departament de Recursos Humans (idisba.rrhh@ssib.es)[1], o bé de qualsevol altra manera prevista en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Si la persona sol·licitant hagués presentat la sol·licitud en un registre diferent del IdISBa, haurà d'enviar a l'IdISBa per correu electrònic (idisba.rrhh@ssib.es) la sol·licitud amb el segell d'entrada dins de les 24 hores següents a la presentació en el registre de la sol·licitud. De la mateixa manera, si s'envia per correu certificat, s'ha d'enviar per correu electrònic el full de sol·licitud, datada i segellada per l'oficina de correus en què consti que s'ha enviat en el termini hàbil per a la presentació.
El termini de recepció de sol·licituds serà de 20 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.
Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.
IV. Admissió de les persones aspirants
Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes de exclusió.
Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir del dia següent a la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.
Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu.
V. Reserva en favor de les persones amb discapacitat
Existeix en el IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, segons el Reial decret llei 5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.
VI. Modalitat de contractació
Contracte per obra i servei a temps complet, amb una durada de 3 anys, al programa «INTRES: invertir, investigar i innovar».
Remuneració: 30 970,00 euros bruts anuals en 12 pagues.
Període de prova: 3 mesos.
VII. Acreditació dels requisits i mèrits
Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.
a. Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han presentat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. En cas de no ser possible, s'ha de presentar contracte i vida laboral.
b. Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol.
c. Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.
d. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).
e. Publicacions: còpia de la primera pàgina de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.
Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).
En cas d'haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.
VIII. Tribunal qualificador
El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates.
IX. Procediment de selecció
Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el següent barem, a més d'una entrevista personal. (10 punts màx.)
1. Experiència professional en activitats pròpies d'aquest lloc de treball (5 punts màx.)
(0.04 punts per mesos treballats; 4 punts màx.)
(0.03 punts per mesos treballats; 2 punts màx.)
(0.02 punts per mesos de duració; 0.5 punts màx.)
(0.02 punts per mesos treballats; 0.5 punts màx.)
(0.2 punts com a investigador/a principal i 0.1 punts com a investigador/a col·laborador/a; 0.5 punts màx.)
2. Formació i altres titulacions (3 punts màx.)
(0.01 punts per hora de formació; 0.5 punts màx.)
(0.01 punts per hora de formació; 0.3 punts màx.)
(0.05 punts per cada hora de formació; 0.2 punts màx.)
3. Idiomes (1 punt màx.)
Nivell mitjà d'altres idiomes apart de l'anglès (català, alemany, francès, etc.):
0.2 per cada idioma.
Aquests s'han d'acreditar mitjançant un certificat oficial o bé acreditant el seu coneixement a l'entrevista. Els certificats han d'estar acreditats per organismes oficials d'idiomes, com la Junta Avaluadadora de Català.
4. Entrevista personal (1 punt màx.)
L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb la present oferta de treball. Una part de l'entrevista es farà en anglès i en qualsevol altra idioma indicat com a mèrit.
La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per poder confrontar-los.
X. Recursos
L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.
Palma, 29 de junio de 2020
El director gerent de la Fundació
José Lladó Iglesias
ANNEX II
Formulari d'inscripció per a l'oferta de contractació d'un tècnic o d'una tècnica en gestió de projectes internacionals, emmarcat en el programa «INTRES: invertir, investigar i innovar» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears, projecte finançat pel Pla Anual 2019 de l'Impost de Turisme Sostenible
Nom:
Cognoms:
DNI:
Direcció:
Telèfon de contacte:
Correu electrònic:
EXPÒS
Que he tingut coneixement de la convocatòria del procés selectiu per a la contractació d'una tècnica o d'un tècnic en gestió de projectes internacionals, emmarcat en el programa «INTRES: invertir, investigar i innovar» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.
DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA
DECLAR
Així, per tot l'exposat,
SOL·LICIT
La meva admissió per a formar part del procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica en gestió de projectes internacionals, emmarcat al projecte «INTRES: invertir, investigar i innovar» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.
Palma, _____________________
Signatura
ANNEX III
AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS
Tècnic o tècnica en gestió de projectes internacionals |
||||
NOM
|
PUNTS MÀX. |
PUNTS |
DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA* |
|
EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL |
5 |
|
|
|
En sol·licitud, preparació i gestió de projectes internacionals de programes europeus (0.04 p./mes) |
4 |
|
|
|
En agències u organismes de finançament europeu (0.03 p./mes) |
2 |
|
|
|
Experiència internacional (0.02 p./mes) |
0.5 |
|
|
|
En gestió de la propietat intel·lectual i industrial, innovació, desenvolupament de negoci o transferència tecnològica (0.02 p./mes) |
0.5 |
|
|
|
Experiència professional com a investigador o investigadora: |
1 |
|
|
|
· Publicacions en revistes científiques d'articles científics en WoS. (0.01 p./art. com a primer o darrer autor; 0.005 p./art. com a autor en altre ordre) |
0.5 |
|
|
|
· Projectes d'investigació públics competitius (0.2 p. per projecte com a IP; 0.1 p. per projecte com a CO-IP) |
0.5 |
|
|
|
FORMACIÓ I ALTRES TITULACIONS |
3 |
|
|
|
Doctorat en Ciències |
1 |
|
|
|
Màster o postgrau en Promoció i Gestió de Projectes i Activitats Internacionals de R+D+I |
1.5 |
|
|
|
Màster o postgrau en Gestió de la R+D+I o Transferència Tecnològica |
0.5 |
|
|
|
Formació en preparació de projectes europeus (0.01 p. per hora) |
0.5 |
|
|
|
Formació en matèries relacionades amb la propietat intel·lectual i industrial, innovacio, desenvolupament de negocis o transferència tecnològica (0.01 p. per hora) |
0.3 |
|
|
|
Formació en eines TIC i Office nivell avançat (0.05 p. per hora) |
0.2 |
|
|
|
IDIOMES |
1 |
|
|
|
(0.2 punts per nivell intermedi de cada idioma) [Anglès no inclós] |
1 |
|
|
|
ENTREVISTA |
1 |
X |
|
|
TOTAL |
|
|||
* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (p. e.: certificat B2 d'anglès de l'EOI de Palma) |
[1]Els documents adjunts al correu electrònic han d'estar en format PDF i comprimits a un únic ZIP.