Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE CONSELL

Núm. 5446
Bases reguladores del concurs per a la creació d’una borsa de treball d’agent d’ocupació i de desenvolupament local amb caràcter laboral temporal, a l’Ajuntament de Consell (nivell A2)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local en sessió extraordinària de data 28 de desembre de 2017, en ús de les competències atorgades per l'article 21.1.g de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, va adoptar el següent:

 

ACORD

PRIMER. Aprovar la convocatòria, pel sistema de concurs, d'una borsa de treball d'agent d'ocupació i desenvolupament local per a cobrir llocs temporals en el marc de les convocatòries de subvencions del Servei d'Ocupació de les Illes Balears

SEGON. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que s'adjunten com a annex d'aquesta resolució, d'acord amb el barem de mèrits que especifica.

TERCER. Publicar les bases de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears, a la pàgina web de l'Ajuntament de Consell.

Contra aquesta Resolució que esgota la via administrativa, es poden interposar, alternativament, els recursos següents:

(a) Directament el recurs contenciós administratiu davant el Tribunal que resulti competent, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de la notificació del present acord.

(b) El recurs de reposició potestatiu davant aquesta Alcaldia que ha dictat la present resolució en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la notificació de la present resolució. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d'un mes des de la seva presentació sense que s'hagi resolt expressament ni s'hagi notificat, podrà interposar- se el recurs contenciós administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir de l'endemà a la desestimació presumpta. No obstant l'anterior, es pot exercitar, si és el cas, qualsevol un altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i la Llei 39/2015 de 01 d'octubre, del procediment administratiu comú.

BASES REGULADORES DEL CONCURS PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL D'AGENT D'OCUPACIÓ I DE DESENVOLUPAMENT LOCAL AMB CARÀCTER LABORAL TEMPORAL, A L'AJUNTAMENT DE CONSELL (NIVELL A2)

PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L'objecte de la present convocatòria és la creació, pel procediment de CONCURS, d'una borsa de treball d'agent d'ocupació i desenvolupament local (AODL nivell A2) en règim de personal laboral i de caràcter temporal.

Concretament, les presents bases tenen per objecte la creació d'una borsa de treball per cobrir les necessitats de l'Ajuntament de Consell en l'execució del programa “Desenvolupament local del municipi de Consell” relatiu a la convocatòria SOIB Desenvolupament Local acordada per Resolució del Conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball de 29 d'octubre de 2019 (BOIB núm. 148 de 31 d'octubre de 2019).

Es regiran de conformitat amb els termes establerts al Real Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, la Llei 30/1984, de 2 d'agost, el Reial Decret 364/1995, de 10 de març, l'Estatut dels Treballadors i resta de normativa laboral aplicable vigent.

La present convocatòria es publicarà en el tauler d'anuncis, a la pàgina web d'aquest Ajuntament i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

SEGONA.- REQUISITS DELS ASPIRANTS

Per prendre part en la convocatòria els aspirants hauran de reunir, en la data d'expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, els següents requisits:

a) Ser espanyol o nacional d'un dels restants estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als que sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors, en els termes prevists en la normativa vigent. L'aspirant que no tingui la nacionalitat espanyola ha d'acreditar documentalment la seva nacionalitat amb un document vigent i el seu permís de residència i de treball si s'escau.

b) Tenir complerts els 16 anys, i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa, per a l'accés a l'ocupació pública.

c) Estar en possessió d'alguna diplomatura o grau en l'àmbit de les ciències socials i jurídiques.

d) No patir cap malaltia ni disminució física o psíquica que impedeixi l'exercici de les corresponents funcions.

e) No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, de cap administració o ocupació pública, ni trobar-se inhabilitat, per sentència ferma, per al compliment de funcions públiques.

f) No estar sotmès a cap causa d'incapacitat específica d'acord a la normativa vigent.

g) No estar sotmès a cap supòsit d'incompatibilitat dels establerts en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques o comprometre's en el seu cas, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació, de retir o d'orfandat.

h) Coneixement de la llengua catalana corresponent al nivell B2, acreditat mitjançant certificat, diploma, títol o equivalent expedit per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent.

i) Estar en possessió del carnet de conduir tipus B.

j)Estar inscrit com a persona demandant d'ocupació amb caràcter previ al moment de la contractació.

Resolt el procés de selecció i prèviament a la formalització del contracte de treball que correspongui, la persona candidata haurà de presentar la documentació perquè el SOIB validi i confirmi la seva selecció, acreditant el estar inscrita en les oficines del SOIB com a persona demandant d'ocupació o millora d'ocupació.

En cas de realitzar alguna activitat susceptible de compatibilitat, s'ha d'instar la compatibilitat de la mateixa en el termini dels 10 dies següents a la presa de possessió del lloc de treball.

TERCERA.- FUNCIONS

Les funcions a realitzar seran les següents:

  • Redacció i seguiment del Pla estratègic d'ocupació local.
  • Disseny i supervisió de les actuacions en matèria de polítiques d'ocupació.
  • Seguiment dels programes del SOIB al municipi (redacció de projectes i realització de la documentació administrativa, selecció de treballadors/es, seguiment, execució i justificació dels mateixos).
  • Anàlisi de les necessitats de formació, inici i desenvolupament d'accions vinculades a la formació. Recerca d'un espai formatiu a Consell.
  • Donar suport als emprenedors i a entitats que duguin a terme projectes o accions en benefici de l'economia de Consell, impulsar projectes d'autoocupació i de promoció econòmica.
  • Col·laboració amb altres agents del territori o externs.
  • Conèixer el sòl industrial disponible del municipi de Consell.
  • Col·laborar amb la implantació de programes i campanyes de l'IDI, relacionades amb comerç i emprenedoria.
  • Qualsevol altra funció adient al lloc de feina ocupat.

QUARTA.- PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES

Les instàncies per participar en el procediment selectiu s'han de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament o en qualsevol de les formes previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, segons el model que consta com a Annex I a les presents bases, juntament amb l'Annex II i els originals o fotocòpies degudament acarades dels mèrits.

En cas de no presentar-se la instància al Registre General de l'Ajuntament de Consell, la persona interessada ha de comunicar-ho a l'Ajuntament abans de la finalització del termini de la presentació de les sol·licituds mitjançant enviament del justificant de presentació a l'adreça electrònica ajuntament@ajconsell.net. Sense la concurrència d'aquest requisit, les sol·licituds que es registrin fora del termini de presentació no seran admeses.

El termini de presentació d'instàncies és de quinze (15) dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). Es publicarà també en la pàgina web de l'Ajuntament de Consell (www.ajconsell.net) i al tauler d'anuncis.

CINQUENA.- ADMISSIÓ DELS ASPIRANTS

Expirat el termini de presentació d'instàncies, el batle dictarà resolució en el termini de deu (10) dies hàbils aprovant la llista provisional d'admesos i exclosos, que es publicarà al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament, atorgant-se un termini de tres (3) dies hàbils, per poder esmenar el defecte que hagi motivat l'exclusió.

A la mateixa resolució s'efectuarà el nomenament dels membres del Tribunal Qualificador i s'indicarà el lloc, dia i hora de la constitució del Tribunal, així com de la realització de l'exercici de la fase d'oposició, havent les persones aspirants de presentar-se el dia assenyalat amb el DNI o documentació d'identificació equivalent.

El Tribunal Qualificador resoldrà les reclamacions presentades en el termini de 5 dies hàbils. Mitjançant resolució de batlia es publicarà la relació definitiva d'aspirants admesos i exclosos. En cas de no produir-se reclamacions a la llista provisional, s'entendrà aquesta elevada a definitiva, sense necessitat de nou acord i publicació.

SISENA.- TRIBUNAL QUALIFICADOR

El Tribunal està format per cinc membres amb veu i vot i els seus respectius suplents, per cobrir les absències que es puguin produir. Tots els membres del tribunal hauran de ser funcionaris de carrera o personal laboral fix, d'igual o superior categoria a la de la plaça convocada i amb titulació acadèmica d'igual o superior nivell a l'exigida per a l'ingrés en la subescala tècnica corresponent.

D'acord amb l'art. 60 TRLEBEP, no podran formar part del Tribunal qualificador el personal d'elecció o designació política, els funcionaris interins ni tampoc el personal eventual i es procurarà la paritat entre l'home i la dona.

La composició del tribunal es farà pública mitjançant el corresponent anunci en el Tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament de Consell en el moment de la publicació del llistat provisional d'admesos i exclosos. Hi podran assistir representants sindicals amb veu però sense vot, per efectuar funcions de vigilància i vetlla del bon desenvolupament del procediment selectiu.

El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de la meitat dels seus membres, ja siguin titulars o suplents i les decisions s'adoptaran per majoria. Sempre serà necessària la presència del president i del secretari.

El tribunal està facultat per a resoldre els dubtes o incidències que es presentin i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procediment de selecció en tot el que no estigui previst a les presents bases.

Els membres del tribunal hauran d'abstenir-se d'intervenir i notificar-ho a l'autoritat convocant, quan concorri en ells alguna de les circumstàncies previstes a l'art. 23 de la Llei 40/2015 d'1 d'octubre del Règim Jurídic del Sector Públic.

Igualment, les persones aspirants podran recusar els membres del tribunal quan concorri alguna de les circumstàncies contemplades en el paràgraf anterior d'acord amb el règim establert en l'article 24 de la Llei 40/2015 d'1 d'octubre del Règim Jurídic del Sector Públic.

SETENA.- PROCÉS DE SELECCIÓ

7.1. Fase de concurs (màxim 50 punts).

El Tribunal Qualificador ha de valorar els mèrits degudament al·legats i acreditats per les persones aspirants en el moment de presentació de les instàncies. La valoració es realitzarà segons el següent barem de mèrits:

7.1.1. Experiència professional (màxim 30 punts):

7.1.1.a) Experiència professional com a agent d'ocupació i desenvolupament local (o en una altra categoria amb funcions principals anàlogues) en qualsevol administració pública, a raó de 0,3 punts per mes treballat.

7.1.1.b) Experiència professional a l'administració pública ocupant llocs de treball de tècnic superior, ja sigui com a personal contractat laboral o funcionari, a raó de 0,2 punts per mes treballat.

7.1.1.c) Experiència professional com a agent d'ocupació i desenvolupament local en l'empresa privada o entitats del sector públic sotmeses amb caràcter general a dret privat, a raó de 0,15 punts per mes treballat.

7.1.1.d) Experiència professional en l'empresa privada o entitats del sector públic sotmeses amb caràcter general a dret privat, en una altra categoria, amb funcions principals o anàlogues a la d'agent d'ocupació i desenvolupament local, a raó de 0,10 punts per mes treballat.

L'experiència professional s'ha d'acreditar mitjançant certificat de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social i certificat per l'òrgan competent del que es desprenguin les funcions realitzades en el lloc de feina, d'acord amb el següent:

  • En Administració pública, empresa pública, entitats de dret públic o consorcis del sector públic: mitjançant certificat expedit per l'òrgan competent de l'administració o sector què es tracti.
  • En empresa privada o pública no enquadrada com a empreses públiques o en entitats de dret públic sotmeses amb caràcter general al dret privat: o bé mitjançant certificació d'empresa en la qual s'indiqui la data d'alta i baixa en aquesta, categoria professional, tipus de contracte i funcions exercides, o bé mitjançant contracte de treball i funcions exercides. Excepcionalment, per al cas d'extinció de l'empresa on es varen prestar serveis, s'han d'aportar els documents originals o fotocòpies que justifiquin de forma fefaent les dades indicades anteriorment.

En tots els casos només es valoraran experiències professionals de la mateixa categoria professional i/o grup de cotització que s'ha de contractar (A2 / grup cotitz. 3).

7.1.2. Formació (màxim 20 punts)

7.1.2.a) formació acadèmica (màxim 8 punts):

7.1.2.a.1) Relacionada amb les funcions a desenvolupar:

1. Per cada doctorat: 3 punts.

2. Per cada títol de llicenciat o graduat addicional al presentat com a requisit per a participar: 2 punts.

3. Per cada títol universitari de màster oficial o títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari) es valorarà a raó de 0,03 per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores.

7.1.2.a.2) Formació acadèmica específica d'AODL

  • Per cada títol universitari de màster oficial o títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari) específic d'agent d'ocupació i/o desenvolupament local, es valorarà a raó de 0,05 per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores.

No es podrà valorar la titulació universitària de grau o llicenciatura aportada en compliment del requisit establert a la base 3. f) d'aquestes bases reguladores.

7.1.2.b) Per cursos de formació (màxim 8 punts)

Es valoraran tant els cursos de formació relacionats amb les funcions i tasques a desenvolupar (funcions d'AODL establertes a la base segona) com els relatius a competències transversals (igualtat, qualitat, violència de gènere, informàtica, noves tecnologies, prevenció de riscos laborals i àrea jurídico-administrativa i/o econòmica).

Criteris que es tindran en compte per a la valoració dels cursos:

1. Es valoraran els cursos de formació i de perfeccionament promoguts per les administracions públiques, els impartits en el marc dels acords de formació contínua entre l'Administració i els agents socials, els cursos homologats per l'EBAP i els cursos impartits per centres docents homologats, col·legis oficials i els impartits per universitats públiques i/o privades.

2. També es valoraran els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), per la Conselleria de Treball i Formació i, per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

3. En aquest subapartat no es valoraran les assignatures encaminades a obtenir un títol ni tampoc els cursos d'idiomes.

4. Per cada certificat d'aprofitament del curs: a raó de 0,005 punts/hora amb un màxim d'1 punt per curs.

5. Per cada certificat d'assistència al curs: a raó de 0,0025 punts per hora, fins un màxim de 0,5 punts per curs.

7.1.2.c) Coneixement en llengües (màxim 4 punts).

7.1.2.c.1) Coneixements de la llengua catalana (màxim 3 punts).

Per estar en possessió de certificats de coneixements de la llengua catalana expedits per òrgan competent en la matèria:

  • Certificat C1: 1 punt.
  • Certificat C2: 2 punts.
  • Certificat LA: 1 punt.

Només es valorarà un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'acumularà a un altre certificat que s'aporti.

7.1.2.c.2) Coneixements en altres llengües (màxim 1 punt).

Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements d'altres llengües, expedits o homologats per organismes competents:

  • Nivell bàsic A1 o equivalent: 0,2 punts.
  • Nivell bàsic A2 o equivalent: 0,3 punts.
  • Nivell intermedi B1 o equivalent: 0,4 punts.
  • Nivell intermedi B2 o equivalent: 0,5 punts.
  • Nivell avançat C1 o equivalent: 0,6 punts.
  • Nivell avançat C2 o equivalent: 0,7 punts.

Per a una mateixa llengua només es valorarà el títol de nivell superior.

No seran valorats ni puntuaran els mèrits al·legats que no siguin justificats documentalment.

El tribunal podrà demanar a les persones interessades els aclariments o, en el seu cas, la documentació addicional que estimi oportuna, amb l'única finalitat de comprovar la veracitat dels mèrits aportats.

7.2. Resultats del procediment selectiu.

Acabada la valoració dels mèrits, el Tribunal publicarà les puntuacions provisionals al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament de Consell en ordre decreixent de puntuació.

Els aspirants disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la llista per fer al·legacions. El Tribunal resoldrà les al·legacions en el termini de 10 dies hàbils. En el cas que no es presentin al·legacions s'entendran per definitives les puntuacions atorgades i es donarà per finalitzat el procés selectiu.

En cas d'empat, per establir l'ordre dels aspirants es tindrà en compte en primer lloc, la major puntuació obtinguda en la valoració de mèrits professionals. En cas de persistir l'empat, es resoldrà per sorteig.

VUITENA.- CONSTITUCIÓ DE LA BORSA DE TREBALL

Una vegada resoltes les al·legacions, en cas que se'n hagin presentat, el Tribunal elevarà la seva proposta al batle per resoldre la constitució de la borsa de treball.

Si no es presentessin al·legacions, la llista de puntuacions provisional passarà a ser definitiva, elevant-se al batle per a la constitució de la borsa. La resolució de constitució de la borsa es publicarà al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament de Consell.

Els aspirants que conformin la borsa estaran a l'espera de ser cridats per l'Ajuntament de Consell, per ordre de puntuació, quan es produeixi la necessitat de personal.

NOVENA.- FUNCIONAMENT I VIGÈNCIA DE LA BORSA DE TREBALL

Aquesta borsa estarà vigent per un període de tres anys, de conformitat amb l'establert al punt primer de la resolució del conseller del Model Econòmic, Turisme i Treball i president del SOIB, de 19 de desembre de 2019, per la qual es concedeix la subvenció per executar un projecte en el marc de la Resolució de convocatòria de 29 d'octubre de 2019, SOIB Desenvolupament Local (BOIB nº 148, de 31 d'octubre de 2019).

Quan es produeixi la necessitat de contractar personal, els aspirants seran requerits segons l'ordre de puntuació mitjançant contacte telefònic o a través de correu electrònic amb un màxim de tres intents. A través de diligencia quedarà constància a l'expedient de que l'aspirant ha rebut la comunicació o dels requeriments efectuats.

A la persona aspirant se li comunicarà el lloc i el termini en el que sigui precís que es presenti. Si l'aspirant no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini d'un dia hàbil i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat, s'entendrà que renuncia.

Les persones aspirants que renunciïn de forma expressa o tàcita (conforme al paràgraf anterior) passaran a l'últim lloc de la borsa de treball, excepte en el cas de la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, les quals han de justificar-se documentalment dins del termini de tres (3) dies hàbils:

  • Estar en període d'embaràs, maternitat o paternitat, d'adopció o acolliment permanent o preadoptiu, incloent el període que sigui procedent la concessió de l'excedència pel cuidat de fills per qualsevol dels supòsits anteriors.
  • Trobar-se en servei actiu en un lloc de treball de qualsevol administració pública o empresa privada.
  • Malaltia o incapacitat temporal.
  • Estar exercint funcions sindicals.

Els aspirants que, malgrat haver renunciat, al·leguin i justifiquin alguna de les circumstàncies previstes anteriorment conservaran la posició obtinguda a la borsa. No obstant això, quedaran en la situació de no disponible i no rebran cap oferta més mentre es mantingui la circumstància al·legada. Així mateix, hauran de comunicar per escrit la finalització de la circumstància al·legada, amb la corresponent justificació, en un termini no superior a deu dies hàbils des de la seva finalització per a poder passar a disponible i poder ocupar el lloc ofert en cas de ser seleccionats. La falta de comunicació en el termini determinarà perdre el seu ordre de prelació a la borsa.

Quan es produeixi el cessament de la persona seleccionada en el seu lloc de treball es reincorporarà a la borsa de treball ocupant el mateix ordre de prelació, tret que sigui per renúncia voluntària.

L'incompliment del deure d'incorporar-se al lloc de treball prèviament acceptat o una vegada ocupat, la posterior renúncia voluntària, suposarà l'exclusió de la borsa de treball, excepte que aquestes circumstàncies es produïssin per causa de força major.

DESENA.- CONTRACTACIÓ I PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS.

En el moment de fer ús d'aquesta borsa de treball, l'aspirant a qui es dirigeixi una oferta de treball haurà de presentar al Registre General de l'Ajuntament de Consell, dins dels tres (3) dies hàbils següents a l'oferiment del lloc de feina, la documentació acreditativa de les condicions establertes per formar part en la borsa, si encara no l'han presentada, i els originals dels mèrits i requisits presentats.

L'aspirant que en el termini fitxat no presenti la documentació, exceptuant en els casos de força major, o si es comprova que no compleix els requisits establerts a la base segona, no podrà ser contractat i seran anul·lades les seves actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en que hagi recaigut per falsedat a la seva instància. En el seu lloc es contractarà a la persona que, havent superat totes les proves selectives, ocupi el nombre d'ordre següent de la borsa.

ONZENA.- INCIDÈNCIES.

El Tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris pel bon ordre del procés selectiu en tot el que no estigui previst en aquestes bases.

Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública es publicaran al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament de Consell (www.ajconsell.net), al marge de la seva publicació en el BOIB quan sigui preceptiva.

En tot allò no previst en les presents bases seran d'aplicació les bases generals vigents que regeixen les oposicions lliures, els concursos i els concursos oposicions de l'oferta d'ocupació pública municipal, així com la resta de normativa aplicable.

La convocatòria, les bases i els actes administratius que derivin d'aquesta i de les actuacions del Tribunal, podran ser impugnats pels interessats en els casos i en la forma establerta per la Llei 39/2015, d' 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

 

ANNEX I

 MODEL DE SOL·LICITUD

Nom i llinatges:                                                                                                   DNI:

Adreça:                                                                   Telèfon:

Població i CP:                                                      Correu electrònic:

EXPÒS:

1.- Que he tingut coneixement de la convocatòria publicada per aquest Ajuntament per a la creació d'una borsa de personal laboral temporal, de tècnic/a de projectes de desenvolupament local (AODL Nivell 2).

2.- Que estic en possessió de totes i cada una de les condicions exigides per les bases de selecció.

3.- Que som responsable de la veracitat dels documents i la informació que present en aquest procés selectiu.

4.- Que adjunt el certificat de català requerit o superior i la titulació universitària requerida segons la base segona c).

Per tot allò exposat,

SOL·LICIT:

Ser admès/esa al corresponent procés selectiu.

Consell, _____ de ___________________ de 2020

(Signatura)

AL BATLE DE L'AJUNTAMENT DE CONSELL

 

ANNEX II

ÍNDEX DE MÈRITS

Nom i llinatges:                                                                                                                    DNI:

Adreça:                                                                              Telèfon:

Població i CP:                                                                   Correu electrònic:

EXPÒS:

1.- Que, havent tingut coneixement del procediment selectiu per a la creació d'una borsa de treball de personal laboral temporal de tècnic/a de projectes de desenvolupament local a l'Ajuntament de Consell, present fotocòpia dels següents mèrits perquè siguin valorats en la fase de concurs:

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FORMACIÓ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CATALÀ

 

 

 

 

 

 

 

2.- Que som responsable de la veracitat dels documents i la informació que present.

Per tot allò exposat,

SOL·LICIT:

La valoració dels mèrits acreditats segons allò disposat a les bases que regeixen aquest procés selectiu.

Consell,                      de                                                       de 2020

(Signatura de la persona interessada)

AL BATLE DE L'AJUNTAMENT DE CONSELL

 

Consell, 22 de juny de 2020

El Batle

Andreu Isern Pol