Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE MAÓ

Núm. 5244
Normes d’admissió i matriculació a les activitats d’estiu de les Escoles Municipals i del Servei de Joventut de l’Ajuntament de Maó

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant Decret d'Alcaldia núm. 2020/EJ2019/0000070, de data 16 de juny de 2020, es van aprovar els criteris i el procediment d'admissió per a les activitats d'estiu del Servei de Joventut i de les Escoles Municipals, que s'annexen a la present resolució i es publiquen per a coneixement general.

NORMES D'ADMISSIÓ I MATRICULACIÓ A LES ACTIVITATS D'ESTIU DE LES ESCOLES MUNICIPALS I DEL SERVEI DE JOVENTUT DE L'AJUNTAMENT DE MAÓ

  1. Per poder assistir als diferents tallers que organitza l'Ajuntament en el marc de la programació d'estiu (concretament, la que duen a terme les Escoles Municipals de Música, Ceràmica i Pintura, i el Servei de Joventut), resulta imprescindible fer la preinscripció i la corresponent matrícula, en la forma, en les dates i en els horaris establerts amb aquesta finalitat.

  2. Una vegada feta la preinscripció, l'ordre de prioritat per poder ser admès/esa a cada una de les activitats serà el següent:

    1. Persones empadronades a Maó*

    2. Ordre de preinscripció

    3. Persones d'altres poblacions, sempre que hi hagi places disponibles

* Per poder accedir a les activitats del Servei de Joventut, l'edat necessària de les persones participants ha de ser d'entre 13 i 18 anys, comptant que el compliment de l'edat mínima i màxima establerta es produeix dins l'any de realització de l'activitat.

L'ordre de prioritat en situacions idèntiques s'establirà sempre sobre la base del número d'identificació (ID), determinat per l'ordre de preinscripció; serà la primera la persona amb el número més baix.

  1. Les persones que, a causa de l'ordre de prioritat esmentat a l'article anterior, restin en situació de fora d'admissió passaran a formar part d'una llista d'espera, ordenada per número d'identificació. Previ a l'inici dels tallers i activitats, i mantenint aquest ordre, se'ls avisarà en cas que es produeixin baixes en els tallers sol·licitats.

  2. L'Ajuntament reservarà un cert nombre de places de cada taller per a aquelles persones o famílies que presentin risc d'exclusió social o major vulnerabilitat.

  3. S'obrirà un termini per realitzar les preinscripcions de forma telemàtica. Una vegada tancat aquest període, es publicarà a la pàgina web de l'Ajuntament de Maó el llistat de persones admeses a cada activitat.

Per confirmar la seva plaça i formalitzar la corresponent matrícula, les persones admeses hauran de presentar, amb la citada finalitat, la següent documentació, en la forma, en la data i en els horaris establerts:

  • DNI de la persona participant

  • DNI de la persona responsable legal, en cas que es tracti de menors d'edat

  • Autorització per participar a les activitats i autorització d'imatge

  • Altres autoritzacions/declaracions que puguin ser necessàries

Sempre es prioritzarà la matrícula de forma telemàtica, però també es donarà l'opció de poder-la fer de manera presencial, sempre amb cita prèvia, en els dies i les hores establerts.

En cas que aquestes dades puguin ser consultades per l'Ajuntament de Maó, les persones interessades quedaran exemptes de presentar la citada documentació, si autoritzen expressament l'Administració perquè aquesta pugui comprovar les seves dades personals.

Les persones que, tot i figurar admeses a les llistes corresponents, no formalitzin la matrícula restaran fora d'admissió i, també, fora de les llistes d'espera

  1. L'import de la matrícula s'abonarà mitjançant un rebut bancari que formalitzarà l'Ajuntament. La persona interessada realitzarà el pagament d'aquest rebut a la corresponent entitat bancària col·laboradora. Les dades necessàries per generar el citat rebut bancari s'hauran de lliurar a l'Ajuntament en el moment de la formalització de la matrícula, en la forma, en les dates i en els horaris establerts amb aquesta finalitat.

  2. Les taxes i bonificacions seran les que resultin aprovades per les ordenances fiscals vigents. Per tenir dret a les bonificacions, aquesta circumstància s'haurà de justificar amb la presentació d'una còpia del document acreditatiu pertinent, en el moment de confirmar la matrícula. En aquest cas, la documentació a aportar, si es vol optar a aquestes bonificacions, serà la següent:

  • Certificat de discapacitat

  • Títol de família nombrosa

  • Certificat de convivència

  • Carnet Jove

  1. Les persones admeses que hagin formalitzat el pagament però que, una vegada iniciats els tallers, no es presentin a l'activitat (o hi deixin d'assistir) no tindran dret al retorn de la quota prèviament abonada.

   

Maó, 16 de juny de 2020

LA TINENTA D'ALCALDIA D'EDUCACIÓ I JOVENTUT,

Laia Obrador Pons