Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

MANCOMUNITAT DES RAIGUER

Núm. 5230
Convocatòria de concurs-oposició per a la creació d’una borsa de treball de tècnic/a de projectes de desenvolupament local, amb caràcter laboral temporal (nivell A2)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En la sessió extraordinària celebrada en data 18 de juny de 2020 per la Junta de Govern Local de la Mancomunitat des Raiguer, s'han aprovat les bases per les quals s'ha de regir la convocatòria del concurs-oposició per a la creació d'una borsa de treball de tècnic/a de projectes de desenvolupament local, amb caràcter laboral temporal (Nivell A2), les quals s'exposen a continuació:

“BASES PER LES QUALS S'HA DE REGIR EL CONCURS-OPOSICIÓ PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL DE TÈCNIC/A DE PROJECTES DE DESENVOLUPAMENT LOCAL, AMB CARÀCTER LABORAL TEMPORAL (NIVELL A2)

L'art. 23.2 de la Constitució disposa que tots els ciutadans tenen dret d'accedir en condicions d'igualtat a les funcions i als càrrecs públics, amb els requisits que les lleis assenyalin.

PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L'objecte de la present convocatòria és la creació, pel procediment de CONCURS-OPOSICIÓ, d'una borsa de treball de tècnic/a de projectes de desenvolupament local del programa SOIB desenvolupament local, en règim de personal laboral, de caràcter temporal.

Concretament, les presents bases tenen per objecte la creació d'una borsa de treball per cobrir les necessitats de la Mancomunitat des Raiguer en l'execució del programa “Desenvolupament Local dels municipis de Búger, Campanet, Mancor de la Vall i Selva, relatiu a la convocatòria SOIB Desenvolupament Local acordada per Resolució del Conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball de  29 d'octubre de 2019 (BOIB núm. 148 de 31 d'octubre de 2019)”.

Es regiran de conformitat amb els termes establerts al Real Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, la Llei 30/1984, de 2 d'agost, el Reial Decret 364/1995, de 10 de març, l'Estatut dels Treballadors i resta de normativa laboral aplicable vigent.

La present convocatòria es publicarà en el tauler d'anuncis, a la pàgina web d'aquesta Mancomunitat i en el BOIB.

SEGONA.- REQUISITS DELS ASPIRANTS

Per prendre part en la convocatòria els aspirants hauran de reunir, en la data d'expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, els següents requisits:

a) Ser espanyol o nacional d'un dels restants estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als que sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors, en els termes prevists en la normativa vigent. L'aspirant que no tingui la nacionalitat espanyola ha d'acreditar documentalment la seva nacionalitat amb un document vigent i el seu permís de residència i de treball si s'escau.

b) Tenir complerts els 16 anys, i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa, per a l'accés a l'ocupació pública.

c) Estar en possessió d'algun títol de grau o diplomatura, o titulació equivalent, en branques universitàries de Ciències Socials i Jurídiques.

d) No patir cap malaltia ni disminució física o psíquica que impedeixi l'exercici de les corresponents funcions.

e) No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, de cap administració o ocupació pública, ni trobar-se inhabilitat, per sentència ferma, per al compliment de funcions públiques.

f) No estar sotmès a cap causa d'incapacitat específica d'acord a la normativa vigent.

g) No estar sotmès a cap supòsit d'incompatibilitat dels establerts en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques o comprometre's en el seu cas, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació, de retir o d'orfandat

h) Coneixement de la llengua catalana corresponent al nivell B2, acreditat mitjançant certificat, diploma, títol o equivalent expedit per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent.

i) Estar en possessió del carnet de conduir tipus B i vehicle propi.

j) No estar sotmès a cap dels motius d'incompatibilitat establerts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i no percebre cap pensió de jubilació, retir o orfandat. En cas de realitzar alguna activitat susceptible  de compatibilitat s'ha d'instar la compatibilitat de la mateixa en el termini dels 10 dies següents a la presa de possessió del lloc de treball.

TERCERA.- FUNCIONS

Les funcions a realitzar seran les següents:

1. Redacció i seguiment del Pla estratègic d'ocupació local.

2. Seguiment dels programes del SOIB als municipis de Búger, Campanet, Mancor de la Vall i Selva (redacció de projectes i realització de la documentació administrativa, selecció de treballadors/es, seguiment, execució i justificació dels mateixos).

3. Anàlisi de les necessitats de formació, inici i desenvolupament d'accions vinculades a la formació.

4. Donar suport als emprenedors i a entitats que duguin a terme projectes o accions en benefici de l'economia dels municipis petits de la Mancomunitat,  a projectes d'autoocupació  i de promoció econòmica.

5. Col·laborar amb la implantació de programes i campanyes de l'IDI, relacionades amb comerç i emprenedoria.

6. Impulsar accions contemplades al Pla de gestió de la Serra de Tramuntana Patrimoni Mundial.

7. Actualitzar i dinamitzar el Facebook d'ocupació de la Mancomunitat des Raiguer.

8. Qualsevol altra funció adient al lloc de feina ocupat.

QUARTA.- PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES

Les instàncies per participar en les proves selectives s'han de presentar en el Registre General d'aquesta Mancomunitat o en qualsevol de les formes previstes a l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, segons el model que consta com a Annex I a les presents bases, ajuntant-se  el certificat de català B2 o superior i la titulació universitària requerida en la lletra  c) de la base segona. En el cas de no presentar-se la instància al Registre General de la Mancomunitat, la persona interessada ha de comunicar-ho a la Mancomunitat abans de la finalització del termini de la presentació de les sol·licituds mitjançant enviament del justificant de presentació a l'adreça electrònica mancomunitat@mancomunitatdesraiguer.net. Sense la concurrència d'aquest requisit, les sol·licituds que es registrin a la Mancomunitat fora del termini de presentació no seran admeses.

El termini de presentació d'instàncies és de quinze (15) dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). Es publicarà també en la pàgina web de la Mancomunitat (www.mancomunitatdesraiguer.net) i al tauler d'anuncis.

Per ser admesos i prendre part en el procés selectiu de la borsa de treball  les persones aspirants han de declarar sota la seva responsabilitat a les seves sol·licituds (segons Annex I) que reuneixen totes i cada una de les condicions exigides a la base segona.

CINQUENA.- ADMISSIÓ DELS ASPIRANTS

Expirat el termini de presentació d'instàncies, el President dictarà resolució en el termini de deu (10) dies hàbils  aprovant la llista provisional d'admesos i exclosos, que es publicarà al tauler d'anuncis i a la pàgina web de la Mancomunitat, atorgant-se un termini de tres (3) dies hàbils, per poder esmenar el defecte que hagi motivat l'exclusió.

A la mateixa resolució s'efectuarà el nomenament dels membres del Tribunal Qualificador i s'indicarà el lloc, dia i hora de la constitució del Tribunal, així com de la realització de l'exercici de la fase d'oposició, havent les persones aspirants de presentar-se el dia assenyalat amb el DNI o documentació d'identificació equivalent.

El Tribunal Qualificador resoldrà les reclamacions presentades en el termini de 5 dies hàbils. Mitjançant resolució de presidència es publicarà la relació definitiva d'aspirants admesos i exclosos. En cas de no produir-se reclamacions a la llista provisional, s'entendrà aquesta elevada a definitiva, sense necessitat de nou acord i publicació.

SISENA.- TRIBUNAL QUALIFICADOR

El Tribunal qualificador estarà constituït de la següent forma:

President; Un treballador, funcionari o personal laboral de la Mancomunitat o d'un Ajuntament.

Vocals; Tres treballadors, funcionaris o personal laboral de la Mancomunitat o d'un Ajuntament.

Secretari; La secretària de la corporació o un funcionari de carrera d'un Ajuntament.

Suplents: Per cada un dels membres del Tribunal es designaran suplents.

El Tribunal podrà designar els assessors que estimi convenients, que hauran de fer-se públics amb anterioritat a les proves en que participin i que podran actuar amb veu, però sense vot.

El tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l'assistència del president, del secretari i de la meitat, al menys, dels seus membre, titulars o suplents indistintament.

Els membres del Tribunal hauran d'abstenir-se de formar part del mateix quan concorrin les circumstancies previstes en l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, i podran ser recusats conforme a l'article 24 de la citada llei.

Els dubtes o les reclamacions que es puguin donar amb la interpretació de l'aplicació de les bases de la present convocatòria, així com el que s'ha de fer en els casos no previstos en les bases, seran resoltes pel Tribunal.

SETENA.- PROCÉS DE SELECCIÓ

 El procés de selecció, que tindrà una puntuació màxima de 100 punts, serà de concurs-oposició i constarà de dues fases.

1ª Fase, d'OPOSICIÓ: De caràcter obligatori i eliminatori per a tots els aspirants. Consistirà en un exercici dividit en 2 parts. La puntuació màxima serà de 60 punts.

La primera part de l'exercici consistirà en la realització d'un supòsit pràctic sobre qüestions i coneixements relacionats amb les característiques del lloc a cobrir.

Una vegada realitzada la primera part de l'exercici, es publicarà el dia, l'hora i el lloc en que hagi de realitzar-se el segon, citant als aspirants per l'ordre de la data de registre d'entrada de les sol·licituds.

La segona part de l'exercici, que es realitzarà en un dia diferent a la primera, consistirà en una exposició oral i defensa del supòsit pràctic realitzat en el primer exercici. En ella el Tribunal Qualificador podrà realitzar diferents preguntes vinculades al tema examinat i als supòsits desenvolupats en l'exercici.

Les dues parts de l'exercici es valoraran de forma conjunta de 0 a 60 punts i tots aquells aspirants que no obtinguin un mínim de 30 punts seran eliminats i exclosos de la convocatòria.

La puntuació de l'aspirant serà la mitjana aritmètica de les qualificacions atorgades per cadascun dels membres assistents del tribunal.

Es tindrà en compte l'ordre i la claredat en la redacció, així com el fil argumental, la capacitat de síntesis, i la correcció en l'expressió, la gramàtica i l'ortografia.

Els aspirants hauran d'acudir a la celebració de les proves objectives proveïts del seu DNI o document d'identificació equivalent, podent el Tribunal requerir-los en qualsevol moment perquè acreditin la seva identitat.

Es publicaran els resultats en el termini de 10 dies hàbils següents a la seva celebració, donant a aquells aspirants que volen revisar el seu examen un termini de 3 dies hàbils per sol·licitar-ho. Dita revisió se sol·licitarà mitjançant instància que es presentarà en el registre d'entrada de la Mancomunitat o en qualsevol de les formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques. En cas que la sol·licitud sigui presentada davant un registre diferent al de la Mancomunitat des Raiguer,  l'interessat haurà d'enviar un correu electrònic a la següent direcció a l'efecte d'advertir la seva presentació dins termini i forma: mancomunitat@mancomunitatdesraiguer.net

Les observacions o reclamacions s'hauran de resoldre dins el termini dels 10 dies hàbils següents.

En cas de no presentar-se reclamacions s'entendran per definitives les qualificacions provisionals, sense necessitat d'una nova publicació.

Tots aquells aspirants que superin la fase d'oposició hauran de presentar els mèrits que seran valorats a la fase de concurs, en el termini que quedi fixat i publicat a la web de la mancomunitat. Aquests mèrits s'han d'acreditar documentalment segons el determinat en la base vuitena. Els mèrits al·legats però no justificats en la forma indicada a les presents bases no seran valorats pel Tribunal Qualificador.

2ª Fase, de CONCURS: Consistirà en la valoració dels mèrits al·legats i acreditats documentalment pels candidats, fins a un màxim de  40 punts.

Els mèrits a valorar s'acreditaran i presentaran conforme a l'establert en la base octava, podent esser els següents:

1. Experiència professional. Aquest apartat es valorarà amb un màxim de 22 punts.

a)Serveis prestats a l'Administració Pública Local en la categoria equivalent i realitzant funcions anàlogues a la plaça que es convoca: 0.15 punts per mes treballat a jornada completa, fins a un màxim de 9 punts.

b)Serveis prestats a altres Administracions Públiques en la categoria equivalent i realitzant funcions anàlogues a la plaça que es convoca: 0.15 punts per mes treballat a jornada completa, fins a un màxim de 6 punts.

c)Serveis prestats dins l'àmbit de l'empresa privada o per compte propi amb funcions anàlogues a les del lloc de treball a cobrir, i realitzats a l'Administració: 0.10 punts per mes treballat a jornada completa, fins a un màxim de 4 punts.

d)Serveis prestats dins l'àmbit de l'empresa privada o per compte propi realitzant funcions anàlogues a les del  lloc de treball a cobrir: 0.08 punts per mes treballat a jornada completa, fins a un màxim de 3 punts.

2. Formació. Aquest apartat es valorarà amb un màxim de 16 punts.

a) Per titulacions acadèmiques diferents a l'exigida i relacionades amb les funcions pròpies del lloc de treball, amb un màxim de 6 punts:

1. Per cada titulació acadèmica oficial de grau, llicenciatura, diplomatura o estudis universitaris equivalents: 3 punts.

2. Per cada títol propi de grau: 1 punt.

3. Per cada títol de màster universitari oficial: 2 punts.

b) Formació no reglada. Assistència a cursos, seminaris, congressos i jornades impartits, reconeguts, organitzats o promoguts per Administracions Públiques, organismes públics o entitats de dret públic vinculats o dependents de les Administracions Públiques directament relacionats amb la feina a realitzar. Es valorarà amb un màxim de 10 punts:

1. Quan els certificats acreditin aprofitament, es valoraran a raó de 0.01 punts per hora, amb un màxim de 0.75 punts per certificat.

2. Quan els certificats acreditin assistència, es valoraran a raó de 0.005 punts per hora amb un màxim de 0.75 punts per certificat.

3. Els cursos, jornades, congressos o seminaris impartits es valoraran  a raó de 0.015 punts per hora amb un màxim de 0.75 punts per curs, jornada, congrés o seminari impartit.

Els cursos expressats en crèdits LRU es valoraran a raó de 10 hores lectives per cada crèdit, i els expressats en crèdits ECTS, 25 hores lectives per crèdit.

3. Coneixements orals i escrits de català. Màxim de 2 punts.

1. Nivell C1: 1 punt.

2. Nivell C2: 1,5 punts.

3. Nivell LA: 0.5 punts.

Els coneixements en llengua catalana seran acumulatius amb el Llenguatge administratiu.

VUITENA.- FORMA D'ACREDITAR ELS MÈRITS

Les persones que hagin superat la fase d'oposició hauran de presentar i acreditar  els diferents mèrits en el termini indicat en el llistat de qualificacions de la fase d'oposició, que es publicarà en el tauler d'anuncis i en la pàgina web de la Mancomunitat.

Els aspirants hauran de conformar un índex dels mèrits al·legats (Annex II) ajustat a la fase de concurs d'aquestes bases. La no presentació d'aquest índex de mèrits al·legats comportarà la no valoració dels mèrits.

Els mèrits dels aspirants s'acreditaran de la següent forma:

1. Experiència Professional:

- Serveis prestats a l'Administració pública: Mitjançant una Certificació acreditativa dels serveis prestats expedida per l'entitat corresponent amb la indicació de la categoria professional i les tasques desenvolupades; i les dates d'alta i baixa de la mateixa. Junt amb aquest certificat s'haurà d'aportar també un informe de vida laboral expedit per la TGSS.

- Serveis prestats a l'empresa privada: mitjançant la presentació del contracte de treball o el certificat d'empresa, amb indicació de la data d'alta i baixa, categoria professional, tipus de contracte i funcions realitzades, juntament amb un informe de vida laboral expedit per la TGSS.

- En l'exercici de la professió, mitjançant un certificat d'alta i baixa de l'impost d'activitats econòmiques, amb indicació de la classificació de l'activitat, juntament amb un informe de vida laboral expedit per la TGSS.

 

2. Formació:

a) La formació presentada s'ha d'acreditar documentalment mitjançant fotocòpia de l'anvers i el revers del corresponent títol expedit pel centre o institució oficial.

b) L'acreditació de les formacions no reglades es farà mitjançant certificacions, diplomes o documents oficials emesos per les administracions o els organismes competents, i hauran d'incloure les hores de duració o els crèdits dels cursos.

3. Coneixements de català:

- Títol o certificació expedida per les institucions públiques oficials corresponents.

No seran valorats ni puntuaran els mèrits al·legats que no siguin justificats documentalment.

El tribunal podrà demanar a les persones interessades els aclariments o, en el seu cas, la documentació addicional que estimi oportuna, amb l'única finalitat de comprovar la veracitat dels mèrits aportats.

Si la persona interessada presentés la documentació davant un altre registre diferent al de la Mancomunitat des Raiguer, aquesta haurà d'enviar un correu electrònic a la següent adreça, a l'efecte d'advertir la seva presentació en temps i forma:

 mancomunitat@mancomunitatdesraiguer.net

NOVENA.- LLISTAT D'APROVATS, PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS I FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE.

Acabada la qualificació, el Tribunal publicarà la valoració de mèrits i les puntuacions finals provisionals al tauler d'anuncis i a la pàgina web de la Mancomunitat en ordre decreixent de puntuació.

Els aspirants disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la llista per fer al·legacions. El Tribunal resoldrà les al·legacions en el termini de 10 dies hàbils. En el cas de que no es presentin al·legacions s'entendran per definitives les puntuacions atorgades i es donarà per finalitzat el procés selectiu.

La puntuació final serà la suma dels punts obtinguts per cada un dels aspirants en les fases de concurs i d'oposició.

En cas d'empat, per establir l'ordre dels aspirants es tindrà en compte en primer lloc, la major puntuació obtinguda en la fase de l'oposició, i en segon lloc la major puntuació obtinguda en la valoració de mèrits. En cas de persistir l'empat, es resoldrà per sorteig.

DESENA- CONSTITUCIÓ DE LA BORSA DE TREBALL

Una vegada resoltes les al·legacions, cas que se n'hagin presentat, el Tribunal elevarà la seva proposta al president per resoldre la constitució de la borsa de treball.

Si no es presentessin al·legacions, la llista de puntuacions provisional passarà a ser definitiva, elevant-se al president per a la constitució de la borsa. La resolució de constitució de la borsa es publicarà al tauler d'anuncis i a la pàgina web de la Mancomunitat.

Els aspirants que conformin la borsa estaran a l'espera de ser cridats per la Mancomunitat des Raiguer, per ordre de puntuació, quan es produeixi la necessitat de personal.

ONZENA.- FUNCIONAMENT I VIGÈNCIA DE LA BORSA DE TREBALL

Aquesta borsa estarà vigent per un període de tres anys, de conformitat amb l'establert al punt primer de la resolució del conseller del Model Econòmic, Turisme i Treball i president del SOIB, de 19 de desembre de 2019, per la qual es concedeix la subvenció per executar un projecte en el març de la Resolució de convocatòria de 29 d'octubre de 2019, SOIB Desenvolupament Local (BOIB nº 148, de 31 d'octubre de 2019).

Quan es produeixi la necessitat de contractar personal, els aspirants seran requerits segons l'ordre de puntuació mitjançant contacte telefònic o a través de correu electrònic amb un màxim de tres intents. A través de diligencia quedarà constància a l'expedient de que l'aspirant ha rebut la comunicació o dels requeriments efectuats.

A la persona aspirant se li comunicarà el lloc i el termini en el que sigui precís que es presenti. Si l'aspirant no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini d'un dia hàbil i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat, s'entendrà que renuncia.

Les persones aspirants que renunciïn de forma expressa o tàcita (conforme al paràgraf anterior) passaran a l'últim lloc de la borsa de treball, excepte en el cas de la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, les quals han de justificar-se documentalment dins del termini de tres (3) dies hàbils:

1. Estar en període d'embaràs, maternitat o paternitat, d'adopció o acolliment permanent o preadoptiu, incloent el període que sigui procedent la concessió de l'excedència pel cuidat de fills per qualsevol dels supòsits anteriors.

2. Trobar-se en servei actiu en un lloc de treball de qualsevol administració pública o empresa privada.

3. Malaltia o incapacitat temporal.

4. Estar exercint funcions sindicals.

Els aspirants que, malgrat haver renunciat, al·leguin i justifiquin alguna de les circumstàncies previstes anteriorment conservaran la posició obtinguda a la borsa. No obstant això, quedaran en la situació de no disponible, i no rebran cap oferta més mentre es mantingui la circumstància al·legada. Així mateix, hauran de comunicar per escrit la finalització de la circumstància al·legada, amb la corresponent justificació, en un termini no superior a deu dies hàbils des de la seva finalització per a poder passar a disponible i poder ocupar el lloc ofert en cas de ser seleccionats. La falta de comunicació en el termini determinarà perdre el seu ordre de prelació a la borsa.

Quan es produeixi el cessament de la persona seleccionada en el seu lloc de treball es reincorporarà a la borsa de treball ocupant el mateix ordre de prelació, tret que sigui per renúncia voluntària.

L'incompliment del deure d'incorporar-se al lloc de treball prèviament acceptat o una vegada ocupat, la posterior renúncia voluntària, suposarà l'exclusió de la borsa de treball, excepte que aquestes circumstàncies es produïssin per causa de força major.

DOTZENA.- CONTRACTACIÓ I PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS.

En el moment de fer ús d'aquesta borsa de treball, l'aspirant al qui es dirigeixi una oferta de treball haurà de presentar al Registre General de la Mancomunitat, dins dels tres (3) dies hàbils següents a l'oferiment del lloc de feina, la documentació acreditativa de les condicions establertes per formar part en la borsa, si encara no l'han presentada, i els originals dels mèrits i requisits presentats.  L'aspirant que en el termini fitxat, no presenti la documentació, exceptuant en els casos de força major, o si es comprova que no compleix els requisits establerts a la base segona, no podrà ser contractat i seran anul·lades les seves actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en que hagi recaigut per falsedat a la seva instància. En el seu lloc es contractarà a la persona que, havent superat totes les proves selectives, ocupi el nombre d'ordre següent de la borsa.

TRETZENA.- INCIDÈNCIES.

 El Tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris pel bon ordre del procés selectiu en tot el que no estigui previst en aquestes bases.

Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública es publicaran al tauler d'anuncis i a la pàgina web de la Mancomunitat (www.mancomunitatdesraiguer.net), al marge de la seva publicació en el BOIB quan sigui preceptiva.

La convocatòria, les bases i els actes administratius que derivin d'aquesta i de les actuacions del Tribunal, podran ser impugnats pels interessats en els casos i en la forma establerta per la Llei 39/2015, d' 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

 

Binissalem, 18 de juny de 2020

El president

Andreu Isern Pol

 

ANNEX I

MODEL DE SOL·LICITUD

Nom i llinatges:                                                                                                      DNI:

Adreça:                                                                      Telèfon:

Població i CP:                                                 Correu electrònic:                                        

EXPÒS:

1.- Que he tingut coneixement de la convocatòria publicada per aquesta Mancomunitat per a la creació d'una borsa de personal laboral temporal,  de tècnic/a de projectes de desenvolupament local.

2.- Que estic en possessió de totes i cada una de les condicions exigides per les bases de selecció.

3.- Que som responsable de la veracitat dels documents i la informació que present en aquest procés selectiu.

4.- Que adjunt el certificat de català requerit o superior i la titulació universitària requerida segons la base segona c).

Per tot allò exposat,

SOL·LICIT:

Ser admès/esa al corresponent procés selectiu.

Binissalem,  _____ de ___________________ de 2020

(Signatura)

SR. PRESIDENT DE LA MANCOMUNITAT DES RAIGUER

 

 

ANNEX II

ÍNDEX DE MÈRITS

Nom i llinatges:                                                                                                      DNI:

Adreça:                                                                      Telèfon:

Població i CP:                                                 Correu electrònic:                                        

EXPÒS:

1. Que, havent superat la fase d'oposició del procediment selectiu per a la creació d'una borsa de treball de personal laboral temporal de tècnic/a de projectes de desenvolupament local a la Mancomunitat des Raiguer, present fotocòpia dels següents mèrits perquè siguin valorats en la fase de concurs:

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FORMACIÓ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CATALÀ

 

 

 

 

 

 

 

2. Que som responsable de la veracitat dels documents i la informació que present.

Per tot allò exposat,

SOL·LICIT:

La valoració dels mèrits acreditats segons allò disposat a les bases que regeixen aquest procés selectiu.

Binissalem,      de                  de 2020

(Signatura de la persona interessada)

SR. PRESIDENT DE LA MANCOMUNITAT DES RAIGUER”